Recruitive AB jobb i Jönköping

Hitta lediga jobb hos Recruitive AB i Jönköping. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Jönköping.

Säljande kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 15
Om tjänsten
Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare? Då ska du söka denna tjänst!

Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja! Du kommer i din roll som kundtjänstmedarbetare attt arbeta mot den norska marknaden. När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid där du får lära dig allt du behöver.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor. Du kommer hantera inkommande samtal från deras norska kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.

Hos vår kund finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

Svara på inkommande norska samtal
Försäljning av produkter under inkommande samtal.
Enklare tekniska frågor
Frågor rörande fakturor

Din profil
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:

Ha fyllt 18 år.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.
Tycka om att arbeta med försäljning


Om företaget
Vi erbjuder dig
* lön enligt kollektivavtal
* ovärderlig arbetserfarenhet
* en social arbetsplats som präglas av gemenskap

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro, Jönköping och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Säljande kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 26
Om tjänsten
Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare? Då ska du söka denna tjänst!

Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja! Du kommer i din roll som kundtjänstmedarbetare attt arbeta mot den norska marknaden. När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid där du får lära dig allt du behöver.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor. Du kommer hantera inkommande samtal från deras norska kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.

Hos vår kund finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

Svara på inkommande norska samtal
Försäljning av produkter under inkommande samtal.
Enklare tekniska frågor
Frågor rörande fakturor

Din profil
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:

Ha fyllt 18 år.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.
Tycka om att arbeta med försäljning


Om företaget
Vi erbjuder dig
* lön enligt kollektivavtal
* ovärderlig arbetserfarenhet
* en social arbetsplats som präglas av gemenskap

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro, Jönköping och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Säljande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 12
Om tjänsten
Vi söker nu fler säljande kundservicemedarbetare till ett marknadsledande elhandelsbolag i Jönköping. Drivs du av att ge god kundservice och erbjuda kunder produkter och tjänster? Drivs du av att sälja och att hjälpa kundernas behov?
Då har vi en roll som passar dig!


Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att ta emot inkommande samtal från svenska kunder. Samtalen handlar exempelvis om fakturor, produkter, betalningar och abonnemang. Ny – och merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal och du arbetar efter uppsatta säljmål. Med sälj kommer också bonus baserat på resultat. Genom tävlingar och andra aktiviteter skapar vi en säljande miljö samt där vi har roligt på jobbet. Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:

• Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter och fakturafrågor
• Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
• Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och kvalitét.
• Försäljning till nya kunder och merförsäljning till befintliga kunder.
• Administrera kring kundrelaterade ärenden

Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00 - 17:00.

Din profil
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt ser försäljning som en naturlig del av samtalen. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret. Vi tror att du känner igen dig i nedan:

• Fyllt 18 år
• Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
• Flytande kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.
• Du drivs av försäljning och har lätt att ta taktpinnen i samtalen
• Tävlingsinriktad

I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential.


Om företaget
"Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten. Vi på Sitel Group® har 160 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.

Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Be Bold, Work Together, Build Trust and Wow Customers. "

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Säljande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 5
Om tjänsten
Vi söker nu fler säljande kundservicemedarbetare till ett marknadsledande elhandelsbolag i Jönköping. Drivs du av att ge god kundservice och erbjuda kunder produkter och tjänster? Drivs du av att sälja och att hjälpa kundernas behov?
Då har vi en roll som passar dig!


Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att ta emot inkommande samtal från svenska kunder. Samtalen handlar exempelvis om fakturor, produkter, betalningar och abonnemang. Ny – och merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal och du arbetar efter uppsatta säljmål. Med sälj kommer också bonus baserat på resultat. Genom tävlingar och andra aktiviteter skapar vi en säljande miljö samt där vi har roligt på jobbet. Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:

• Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter och fakturafrågor
• Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
• Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och kvalitét.
• Försäljning till nya kunder och merförsäljning till befintliga kunder.
• Administrera kring kundrelaterade ärenden

Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00 - 17:00.

Din profil
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt ser försäljning som en naturlig del av samtalen. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret. Vi tror att du känner igen dig i nedan:

• Fyllt 18 år
• Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
• Flytande kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.
• Du drivs av försäljning och har lätt att ta taktpinnen i samtalen
• Tävlingsinriktad

I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential.


Om företaget
"Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten. Vi på Sitel Group® har 160 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.

Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Be Bold, Work Together, Build Trust and Wow Customers. "

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Säljande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 21
Om tjänsten
Vi söker nu fler säljande kundservicemedarbetare till ett marknadsledande elhandelsbolag i Jönköping. Drivs du av att ge god kundservice och erbjuda kunder produkter och tjänster? Drivs du av att sälja och att hjälpa kundernas behov?
Då har vi en roll som passar dig!


Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att ta emot inkommande samtal från svenska kunder. Samtalen handlar exempelvis om fakturor, produkter, betalningar och abonnemang. Ny – och merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal och du arbetar efter uppsatta säljmål. Med sälj kommer också bonus baserat på resultat. Genom tävlingar och andra aktiviteter skapar vi en säljande miljö samt där vi har roligt på jobbet. Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:

• Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter och fakturafrågor
• Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
• Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och kvalitét.
• Försäljning till nya kunder och merförsäljning till befintliga kunder.
• Administrera kring kundrelaterade ärenden

Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00 - 17:00.

Din profil
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt ser försäljning som en naturlig del av samtalen. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret. Vi tror att du känner igen dig i nedan:

• Fyllt 18 år
• Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
• Flytande kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.
• Du drivs av försäljning och har lätt att ta taktpinnen i samtalen
• Tävlingsinriktad

I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential.


Om företaget
"Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten. Vi på Sitel Group® har 160 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.

Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Be Bold, Work Together, Build Trust and Wow Customers. "

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Säljande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 4
Om tjänsten
Vi söker nu fler säljande kundservicemedarbetare till ett marknadsledande elhandelsbolag i Jönköping. Drivs du av att ge god kundservice och erbjuda kunder produkter och tjänster? Drivs du av att sälja och att hjälpa kundernas behov?
Då har vi en roll som passar dig!


Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att ta emot inkommande samtal från svenska kunder. Samtalen handlar exempelvis om fakturor, produkter, betalningar och abonnemang. Ny – och merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal och du arbetar efter uppsatta säljmål. Med sälj kommer också bonus baserat på resultat. Genom tävlingar och andra aktiviteter skapar vi en säljande miljö samt där vi har roligt på jobbet. Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:

• Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter och fakturafrågor
• Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
• Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och kvalitét.
• Försäljning till nya kunder och merförsäljning till befintliga kunder.
• Administrera kring kundrelaterade ärenden

Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00 - 17:00.

Din profil
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt ser försäljning som en naturlig del av samtalen. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret. Vi tror att du känner igen dig i nedan:

• Fyllt 18 år
• Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
• Flytande kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.
• Du drivs av försäljning och har lätt att ta taktpinnen i samtalen
• Tävlingsinriktad

I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential.


Om företaget
"Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten. Vi på Sitel Group® har 160 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.

Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Be Bold, Work Together, Build Trust and Wow Customers. "

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Säljande kundtjänstmedarbetare till ledande elhandelsbolag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 17
Om tjänsten
Drivs du av att ge god kundservice och erbjuda kunder produkter och tjänster? Drivs du av att sälja? Då har vi en roll som passar dig!

På uppdrag av Sitel i Jönköping söker vi nu fler säljare/kundservicemedarbetare till ett marknadsledande elföretag med start i mitten av mars. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning direkt hos kundföretaget efter 6-8 månader. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt elbolag med ett starkt varumärke.

I rollen kommer du att ta emot inkommande samtal från företagets svenska kunder. Du kommer hjälpa kunderna med frågor gällande bland annat fakturor, produkter, betalningar och abonnemang. Ny- och merförsäljning är en naturlig del av alla samtal, och du jobbar mot uppsatta säljmål. Med sälj kommer även bonus baserat på resultat.

Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans, t.ex. AWs, säljtävlingar och team-aktiviteter.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:

• Besvara samtal från kunder rörande b.la. abonnemang, produkter och fakturafrågor
• Förse kunden med högklassig service och stödja företagets kunder när de använder digitala lösningar
• Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och kvalitét
• Försäljning till nya kunder och merförsäljning till befintliga kunder
• Administrera kring kundrelaterade ärenden

Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!

Vi tror att du:
• Är intresserad av att utvecklas, är ambitiös, tävlingsinriktad och motiverad
• Vill uppnå hög kundnöjdhet
• Ser försäljning som en naturlig del av samtalen
• Kan prioritera kundens behov
• Gillar att arbeta i högt tempo


Din erfarenhet:
• Fyllt 18 år
• Fullgjorda gymnasiestudier
• Tidigare arbete inom service och/eller sälj är meriterande
• Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
• Datorkunskap

Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Lön enligt kollektivavtal
• Arbetstider mellan 08-17
• Fina kontorslokaler i centrala Jönköping

Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Ansök idag, urval sker löpande!

Sökord: Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Säljande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 17
Om tjänsten
Vi söker nu fler säljande kundservicemedarbetare till ett marknadsledande elhandelsbolag i Jönköping. Drivs du av att ge god kundservice och erbjuda kunder produkter och tjänster? Drivs du av att sälja och att hjälpa kundernas behov?
Då har vi en roll som passar dig!


Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att ta emot inkommande samtal från svenska kunder. Samtalen handlar exempelvis om fakturor, produkter, betalningar och abonnemang. Ny – och merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal och du arbetar efter uppsatta säljmål. Med sälj kommer också bonus baserat på resultat. Genom tävlingar och andra aktiviteter skapar vi en säljande miljö samt där vi har roligt på jobbet. Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:

• Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter och fakturafrågor
• Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
• Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och kvalitét.
• Försäljning till nya kunder och merförsäljning till befintliga kunder.
• Administrera kring kundrelaterade ärenden

Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00 - 17:00.

Din profil
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt ser försäljning som en naturlig del av samtalen. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret. Vi tror att du känner igen dig i nedan:

• Fyllt 18 år
• Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
• Flytande kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.
• Du drivs av försäljning och har lätt att ta taktpinnen i samtalen
• Tävlingsinriktad

I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential.


Om företaget
"Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten. Vi på Sitel Group® har 160 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.

Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Be Bold, Work Together, Build Trust and Wow Customers. "

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 1
Om tjänsten
Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare? Då ska du söka denna tjänst!

Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja! Du kommer i din roll som kundtjänstmedarbetare attt arbeta mot den norska marknaden. När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid där du får lära dig allt du behöver.
Start i början av januari!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor. Du kommer hantera inkommande samtal från deras norska kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.

Hos vår kund finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

Svara på inkommande norska samtal
Försäljning av produkter under inkommande samtal.
Enklare tekniska frågor
Frågor rörande fakturor

Din profil
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:

Ha fyllt 18 år.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.
Tycka om att arbeta med försäljning


Om företaget
Vi erbjuder dig
* lön enligt kollektivavtal
* ovärderlig arbetserfarenhet
* en social arbetsplats som präglas av gemenskap

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro, Jönköping och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 25
Om tjänsten
Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare? Då ska du söka denna tjänst!

Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja! Du kommer i din roll som kundtjänstmedarbetare attt arbeta mot den norska marknaden. När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid där du får lära dig allt du behöver.
Start i början av januari!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor. Du kommer hantera inkommande samtal från deras norska kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.

Hos vår kund finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

Svara på inkommande norska samtal
Försäljning av produkter under inkommande samtal.
Enklare tekniska frågor
Frågor rörande fakturor

Din profil
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:

Ha fyllt 18 år.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.
Tycka om att arbeta med försäljning


Om företaget
Vi erbjuder dig
* lön enligt kollektivavtal
* ovärderlig arbetserfarenhet
* en social arbetsplats som präglas av gemenskap

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro, Jönköping och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 30
Om tjänsten
Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare? Då ska du söka denna tjänst!

Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja! Du kommer i din roll som kundtjänstmedarbetare attt arbeta mot den norska marknaden. När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid där du får lära dig allt du behöver.
Start i början av januari!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor. Du kommer hantera inkommande samtal från deras norska kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.

Hos vår kund finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

Svara på inkommande norska samtal
Försäljning av produkter under inkommande samtal.
Enklare tekniska frågor
Frågor rörande fakturor

Din profil
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:

Ha fyllt 18 år.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.
Tycka om att arbeta med försäljning


Om företaget
Vi erbjuder dig
* lön enligt kollektivavtal
* ovärderlig arbetserfarenhet
* en social arbetsplats som präglas av gemenskap

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro, Jönköping och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 27
Om tjänsten
Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare? Då ska du söka denna tjänst!

Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja! Där din personlighet är viktigare än arbetslivserfarenhet! Hos vår kund tror vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet. Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida kundtjänstmedarbetare.

När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid. Utbildningen är 6 veckor. Under utbildningen kommer våra duktiga utbildare att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din nya arbetsroll.
Start i början av januari!

Dina arbetsuppgifter
Att skapa den bästa kundupplevelsen! I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor. Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund hanterar du inkommande samtal från deras norska kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.

I uppdraget ingår också att erbjuda kunderna andra produkter, utifrån deras behov och önskemål. Som kundtjänstmedarbetare är du duktig på att coacha kunden till rätt lösning. Fokus ligger på att skapa nöjda kunder och att svara på deras frågor genom ett trevligt och personligt bemötande. I rollen ingår även försäljning till befintliga och nya kunder som en naturlig del, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell.

Hos vår kund finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

Svara på inkommande norska samtal
Försäljning av produkter under inkommande samtal.
Enklare tekniska frågor
Frågor rörande fakturor

Din profil
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:

Ha fyllt 18 år.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.
Tycka om att arbeta med försäljning


Om företaget
Vi erbjuder dig
* lön enligt kollektivavtal
* ovärderlig arbetserfarenhet
* en social arbetsplats som präglas av gemenskap

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro, Jönköping och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 16
Om tjänsten
Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare? Då ska du söka denna tjänst!

Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja! Du kommer i din roll som kundtjänstmedarbetare attt arbeta mot den norska marknaden. När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid där du får lära dig allt du behöver.
Start i början av januari!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor. Du kommer hantera inkommande samtal från deras norska kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.

Hos vår kund finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

Svara på inkommande norska samtal
Försäljning av produkter under inkommande samtal.
Enklare tekniska frågor
Frågor rörande fakturor

Din profil
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:

Ha fyllt 18 år.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.
Tycka om att arbeta med försäljning


Om företaget
Vi erbjuder dig
* lön enligt kollektivavtal
* ovärderlig arbetserfarenhet
* en social arbetsplats som präglas av gemenskap

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro, Jönköping och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 11
Om tjänsten
Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare? Då ska du söka denna tjänst!

Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja! Du kommer i din roll som kundtjänstmedarbetare attt arbeta mot den norska marknaden. När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid där du får lära dig allt du behöver.
Start i början av januari!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor. Du kommer hantera inkommande samtal från deras norska kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.

Hos vår kund finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

Svara på inkommande norska samtal
Försäljning av produkter under inkommande samtal.
Enklare tekniska frågor
Frågor rörande fakturor

Din profil
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:

Ha fyllt 18 år.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.
Tycka om att arbeta med försäljning


Om företaget
Vi erbjuder dig
* lön enligt kollektivavtal
* ovärderlig arbetserfarenhet
* en social arbetsplats som präglas av gemenskap

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro, Jönköping och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 21
Om tjänsten
Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare? Då ska du söka denna tjänst!

Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja! Där din personlighet är viktigare än arbetslivserfarenhet! Hos vår kund tror vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet. Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida kundtjänstmedarbetare.

När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid. Utbildningen är 6 veckor. Under utbildningen kommer våra duktiga utbildare att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din nya arbetsroll.
Start i början av januari!

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter i den här rollen handlar främst om att ta emot inkommande samtal, ge professionell service och support mot norska marknaden. Du kommer representera ett välkänt bolag med bred produktportfölj.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

Svara på inkommande norska samtal
Försäljning av produkter under inkommande samtal.
Enklare tekniska frågor
Frågor rörande fakturor

Din profil
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:

Ha fyllt 18 år.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.
Tycka om att arbeta med försäljning


Om företaget
Vi erbjuder dig
* lön enligt kollektivavtal
* ovärderlig arbetserfarenhet
* en social arbetsplats som präglas av gemenskap

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro, Jönköping och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 3
Om tjänsten
Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare? Då ska du söka denna tjänst!

Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja! Du kommer i din roll som kundtjänstmedarbetare attt arbeta mot den norska marknaden. När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid där du får lära dig allt du behöver.
Start i början av januari!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor. Du kommer hantera inkommande samtal från deras norska kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.

Hos vår kund finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

Svara på inkommande norska samtal
Försäljning av produkter under inkommande samtal.
Enklare tekniska frågor
Frågor rörande fakturor

Din profil
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:

Ha fyllt 18 år.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.
Tycka om att arbeta med försäljning


Om företaget
Vi erbjuder dig
* lön enligt kollektivavtal
* ovärderlig arbetserfarenhet
* en social arbetsplats som präglas av gemenskap

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro, Jönköping och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Teknisk support hemifrån!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 8
Om tjänsten
Är du intresserad av teknik och brinner för service? Trivs du att jobba hemifrån? Är du trött på att pendla till och från jobbet varje dag? Då är det dig vi söker!

Vi söker nu nya medarbetare till enklare teknisk support för ett världsledande teknikföretag på uppdrag av Teleperformance. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning direkt hos kundföretaget efter 6-8 månader.

All utbildning och arbete sker på distans, såklart bidrar vi med tekniken som krävs för att göra jobbet hemifrån. Allt vi kräver av er är en stabil internetuppkoppling via kabel och såklart elförsörjning.

På denna supportavdelning kommer du svara på inkommande samtal från kunder, hjälpa och vägleda kunden med olika tekniska frågor. Inga förkunskaper krävs, vi söker dig som vill utvecklas och jobba med service!

Omgående start - Sök redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:

• Svara på inkommande samtal från företagets kunder
• Ge professionell service och rådgivning kring produkter och tjänster
• Hjälpa och vägleda kunden med tekniska frågor, till en början inom mobiltelefoni men på sikt även datorer

Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!

För att trivas i rollen tror vi att du känner igen dig i dessa egenskaper:

• Vill utvecklas på din arbetsplats
• Har en hög känsla för service
• Är orädd och kan kommunicera med kunder på ett professionellt och pedagogiskt sätt
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål


För att du ska vara aktuell för tjänsten ser vi att du:

• Har möjlighet att starta inom 0-6 veckor
• Har fullgjorda gymnasiestudier
• Talar och skriver flytande svenska
• Talar och skriver god engelska

Då jobbet är på distans så finns det några tekniska grundkrav:

• God internetuppkoppling via kabel
• Kunna sitta enskilt i lugn och ro utan störande ljud

Vi bidrar med Dator, headset, tangentbord, mus & ethernetkabel.

Låter det som dig? Tveka inte att ansöka redan idag!

Om företaget
Vi erbjuder
• Omgående start
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Lön enligt kollektivavtal
• Långsiktigt jobb hemifrån
• Genomgående utbildning av företagets produkter och system
• Öppettider mån-sön 08-20

Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn.
Vi är auktoriserat Bemannings & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag och har företagshälsovård och pensionsavsättningar.

Ansök nu

Kyltekniks innesäljare sökes till Kylma

Innesäljare
Läs mer Mar 1
Om tjänsten
Är du en mästare på försäljning och kyla? Se hit! Kylma söker nu en kyltekniks innesäljare. Är du personen som brinner för att sälja en bra produkt? Är du dessutom flexibel och bra på att hitta smarta lösningar? Då är denna roll något för dig! Välkommen med din ansökan redan idag.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kyltekniks innesäljare kommer du vara en viktig länk till både Kylmas kunder och butiker. Du ansvarar för att försäljningen går framåt och strävar alltid efter att bli en bättre försäljare. Det innebär i sin tur att mycket av din tid kommer gå åt till att räkna på offerter och prata med kunder. Utöver det kommer du vara en viktig stöttepelare för Kylmas butiker.

Ansvarar för i rollen:
• Ansvara för Kylmas försäljning
• Offerter
• Kontakt med Kylmas butiker
• Kommunikation med kunder

Din profil
Din profil:
• Du har dokumenterad kylkompetens
• Du är inte rädd för att lära dig nya datasystem och har god datavana sedan tidigare
• Du har förmågan att se lösningar snarare än problem
• Du är strukturerad och har förmågan att planera ditt arbete
• Det är meriterande om du kan styrregler inom kyla och Co2 samt har teknisk utbildning

Om företaget
Om företaget:
Kylma har i mer är 70 år vuxit och spelar idag en stor roll för kylbranschen och dess utveckling. I takt med ny teknik och nya innovationer har vi samlat på oss gedigen kunskap och erfarenhet på området. Ansök idag och bli en del av vårt fantastiska team! Placeringsort är Göteborg eller Jönköping. Urval sker löpande.

Ansök nu

Kyltekniks innesäljare sökes till Kylma

Innesäljare
Läs mer Feb 7
Om tjänsten
Är du en mästare på försäljning och kyla? Se hit! Kylma söker nu en kyltekniks innesäljare. Är du personen som brinner för att sälja en bra produkt? Är du dessutom flexibel och bra på att hitta smarta lösningar? Då är denna roll något för dig! Välkommen med din ansökan redan idag.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kyltekniks innesäljare kommer du vara en viktig länk till både Kylmas kunder och butiker. Du ansvarar för att försäljningen går framåt och strävar alltid efter att bli en bättre försäljare. Det innebär i sin tur att mycket av din tid kommer gå åt till att räkna på offerter och prata med kunder. Utöver det kommer du vara en viktig stöttepelare för Kylmas butiker.

Ansvarar för i rollen:
• Ansvara för Kylmas försäljning
• Offerter
• Kontakt med Kylmas butiker
• Kommunikation med kunder

Din profil
Din profil:
• Du har dokumenterad kylkompetens
• Du är inte rädd för att lära dig nya datasystem och har god datavana sedan tidigare
• Du har förmågan att se lösningar snarare än problem
• Du är strukturerad och har förmågan att planera ditt arbete
• Det är meriterande om du kan styrregler inom kyla och Co2 samt har teknisk utbildning

Om företaget
Om företaget:
Kylma har i mer är 70 år vuxit och spelar idag en stor roll för kylbranschen och dess utveckling. I takt med ny teknik och nya innovationer har vi samlat på oss gedigen kunskap och erfarenhet på området. Ansök idag och bli en del av vårt fantastiska team! Placeringsort är Göteborg eller Jönköping. Urval sker löpande.

Ansök nu

Jobba utomlands med kundtjänst?

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 3
Om tjänsten
Vi söker nu dig som är i början av din karriär och vill testa att arbeta utomlands!

Till vår kund på Kreta söker vi kundtjänstmedarbetare på heltid! Starten är omgående men även efter årsskiftet.

Rollen innebär att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa kunderna med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Vi söker dig som är intresserad av ett långsiktigt arbete med varierande arbetsuppgifter och möjligheter att utvecklas internt i företaget. Företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter där man kan gå mot mer kvalificerade och ledande roller på sikt om man visar framfötterna. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans, t.ex. AWs och fester flera gånger per år, pingis och TV-spel!


Dina arbetsuppgifter
• Hjälpa kunder över telefon
• Hjälpa kunder via mail och chatt
• Ge kunderna snabb och rätt service


Din profil
• Har en vilja av att hjälpa och positiv attityd
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
• Tidigare arbete inom service är meriterande


Om företaget
Vi erbjuder
• Gratis flygbiljett
• Gratis boende under hela din vistelse
• Praktisk hjälp på plats
• 3 veckors betald utbildning
• Fina kontorslokaler i centrala Chania, nära till kommunikationer
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag

Ansök idag då urval sker löpande!

Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Recruitive är det kreativa alternativet på marknaden och kulturen präglas av högt deltagande och eget beslutsfattande.Vi har kollektivavtal och erbjuder våra konsulter lön enligt avtal och tjänstepension samt friskvårdsbidrag.

Ansök nu

Jobba utomlands med kundtjänst?

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 15
Om tjänsten
Vi söker nu dig som är i början av din karriär och vill testa att arbeta utomlands!

Till vår kund på Kreta söker vi kundtjänstmedarbetare på heltid! Starten är omgående men även efter årsskiftet!
Rollen innebär att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa kunderna med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Vi söker dig som är intresserad av ett långsiktigt arbete med varierande arbetsuppgifter och möjligheter att utvecklas internt i företaget. Företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter där man kan gå mot mer kvalificerade och ledande roller på sikt om man visar framfötterna. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans, t.ex. AWs och fester flera gånger per år, pingis och TV-spel!


Dina arbetsuppgifter

• Hjälpa kunder över telefon
• Hjälpa kunder via mail och chatt
• Ge kunderna snabb och rätt service


Din profil
• Har en vilja av att hjälpa och positiv attityd
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
• Tidigare arbete inom service är meriterande


Om företaget
Vi erbjuder
• Gratis flygbiljett
• Gratis boende under hela din vistelse
• Praktisk hjälp på plats
• 3 veckors betald utbildning
• Fina kontorslokaler i centrala Chania, nära till kommunikationer
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag

Ansök idag då urval sker löpande!

Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Recruitive är det kreativa alternativet på marknaden och kulturen präglas av högt deltagande och eget beslutsfattande.Vi har kollektivavtal och erbjuder våra konsulter lön enligt avtal och tjänstepension samt friskvårdsbidrag.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare på Kreta sökes!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 26
Om tjänsten
Är du serviceinriktad och gillar att hjälpa andra? Då har vi tjänsten för dig!

Vi söker kundtjänstmedarbetare till vår kund på Kreta! Detta är en heltidstjänst med start omgående. Rollen innebär att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa kunderna med deras frågor. Vi söker dig som är intresserad av ett långsiktigt arbete där du som medarbetare vill utvecklas i rollen och har viljan att ta ett till steg, Företaget erbjuder goda utvecklingsmöjlgheter där man kan gå mot mer kvalificerade och ledande roller på sikt om man visar framfötterna. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans, tex after works och fester flera gånger per år.


Dina arbetsuppgifter

• Hjälpa kunder över telefon.
• Hjälpa kunder via mail och chatt
• Ge kunderna snabb och rätt service.


Din profil
• Har en vilja av att hjälpa och positiv attityd
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
• Tidigare arbete inom service är meriterande
• Fullständiga gymnasiebetyg är ej ett krav


Om företaget
Vi erbjuder
• Gratis flygbiljett
• Gratis boende under hela din vistelse
• Praktisk hjälp på plats
• 3 veckors betald utbildning
• Fina kontorslokaler i centrala Chania, nära till kommunikationer.
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.

Ansök idag då urval sker löpande!

Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Recruitive är det kreativa alternativet på marknaden och kulturen präglas av högt deltagande och eget beslutsfattande.Vi har kollektivavtal och erbjuder våra konsulter lön enligt avtal och tjänstepension samt friskvårdsbidrag.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till skandinavisk kundtjänst i Riga

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 4
Om tjänsten
Är du redo för nästa utmaning? Nu finns chansen att få arbeta som kundtjänstmedarbetare i Lettlands vackra huvudstad Riga. Här får du möjligheten att skaffa dig ett CV som sticker ut i mängden och samla goda erfarenheter inom både service och administration. Dessutom kommer du träffa vänner från olika delar av världen och leva i en stad känd för både sin skönhet, kultur, trevliga läge och förmånliga levnadspriser. Visst låter det spännande? Ansök redan idag!

Dina arbetsuppgifter
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att ta emot inkommande samtal för ett välkänt och internationellt företag som arbetar inom betallösningar. Det dagliga ansvaret innefattar att svara på allmänna kundtjänstfrågor, vägleda av kunder genom fakturor, hjälpa till med kontrakt och förklaringar kring dem samt ge teknisk support. Målet är att på ett professionellt sätt hjälpa kunderna med deras ärenden och leverera högkvalitativ service.

För att du ska få en så bra start som möjligt på ditt äventyr kommer du att få:

• Betalt flyg till Riga och personlig upphämtning på flygplatsen
• Betalt boende på hotell första månaden och hjälp att hitta egen bostad därefter
• En fadder under din första tid som nyanställd
• Ett lettiskt telefonnummer
• Gratis gym

Din profil
Vi söker flera personer som är redo för en ny utmaning, vill testa på att bo utomlands och brinner för kundservice så vill du inte utmana dig själv genom att flytta själv till Riga är detta ett perfekt tillfälle att söka tillsammans med en vän eller partner. Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är noggrann, serviceinriktad och professionell i ditt bemötande gentemot kunder. Om du har erfarenhet av liknande arbete och behärskar fler än ett nordiskt språk klättrar du ytterligare på listan över intressanta kandidater.

Vi söker dig som
• Behärskar engelska flytande i tal och skrift och minst ett av de nordiska språken (svenska, norska eller danska) flytande
• har god skrivförmåga och datorkunskap
• har känsla och intresse för god service
• vill arbeta minst 6 månader men gärna längre

I din ansökan vill vi att du skickar med ett CV på engelska samt ett personligt brev där du motiverar varför du vill arbeta med kundtjänst och vad som lockar med att flytta till och arbeta i Riga.


Om företaget
Om företag
Som kundsupportmedarbetare i Riga kommer du att arbeta i ett härligt team av kollegor och chefer med högt i tak. Det finns ett stort fokus på arbetsglädje och företaget anordnar regelbundet event, teambuilding, temadagar och tävlingar. Detta för att du ska ha roligt på jobbet men också få en möjlighet att knyta nya bekantskaper med andra som precis som du flyttat utomlands. Kontoret ligger i fräscha och öppna lokaler en kort resa från centrala Riga och utöver en mängd olika interna karriärvägar erbjuds du även en engagerad teamleader, ett coachande ledarskap och regelbunden kompetensutveckling.

Om Riga
Riga är Lettlands huvudstad och har cirka 704 500 invånare. Det är en färgstark och vacker stad där du får möjligheten att uppleva en annan kultur och lära känna människor från olika nationer. Priset för att leva och bo i Lettland är betydligt billigare än i Sverige så här kan du unna dig en kaffe för femton kronor eller gå på bio för sextio kronor. Flyget till Riga tar lite drygt en timme och du kan enkelt och smidigt ta dig hem för en långhelg eller semester.
För att få en bra insyn i hur det är att leva i Riga och arbeta som kundsupportmedarbetare hos vår kund kan du kika på denna video: www.youtube.com/watch?v=4TOoXBpvUmc

Övrig information
Start: Våren 2021
Omfattning: Heltid, 40 timmar/vecka
Placering: Riga, Lettland

Ansök idag! Urval sker löpande.

Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Recruitive är det kreativa alternativet på marknaden och kulturen präglas av högt deltagande och eget beslutsfattande. Vi har kollektivavtal och erbjuder våra konsulter lön enligt avtal och tjänstepension samt friskvårdsbidrag.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare sökes!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 7
Om tjänsten
Är du trött på mörkret och vill ha ett nytt äventyr? Är du serviceinriktad och gillar att hjälpa andra? Då har vi tjänsten för dig!

Vi söker kundtjänstmedarbetare till vår kund på Kreta! Detta är en heltidstjänst med start i årsskiftet. Rollen innebär att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa kunderna med deras frågor. Vi söker dig som är intresserad av ett långsiktigt arbete där du som medarbetare vill utvecklas i rollen och har viljan att ta ett till steg, Företaget erbjuder goda utvecklingsmöjlgheter där man kan gå mot mer kvalificerade och ledande roller på sikt om man visar framfötterna. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans, tex after works och fester flera gånger per år.


Dina arbetsuppgifter

• Hjälpa kunder över telefon.
• Hjälpa kunder via mail och chatt
• Ge kunderna snabb och rätt service.


Din profil
• Har en vilja av att hjälpa och positiv attityd
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
• Tidigare arbete inom service är meriterande
• Fullständiga gymnasiebetyg är ej ett krav


Om företaget
Vi erbjuder
• Gratis flygbiljett
• Gratis boende under hela din vistelse
• Praktisk hjälp på plats
• 3 veckors betald utbildning
• Fina kontorslokaler i centrala Chania, nära till kommunikationer.
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.

Ansök idag då urval sker löpande!

Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Recruitive är det kreativa alternativet på marknaden och kulturen präglas av högt deltagande och eget beslutsfattande.Vi har kollektivavtal och erbjuder våra konsulter lön enligt avtal och tjänstepension samt friskvårdsbidrag.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare på Kreta sökes!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 24
Om tjänsten
Är du serviceinriktad och gillar att hjälpa andra? Då har vi tjänsten för dig!

Vi söker kundtjänstmedarbetare till vår kund på Kreta! Detta är en heltidstjänst med start i oktober. Rollen innebär att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa kunderna med deras frågor. Vi söker dig som är intresserad av ett långsiktigt arbete där du som medarbetare vill utvecklas i rollen och har viljan att ta ett till steg, Företaget erbjuder goda utvecklingsmöjlgheter där man kan gå mot mer kvalificerade och ledande roller på sikt om man visar framfötterna. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans, tex after works och fester flera gånger per år.


Dina arbetsuppgifter

• Hjälpa kunder över telefon.
• Hjälpa kunder via mail och chatt
• Ge kunderna snabb och rätt service.


Din profil
• Har en vilja av att hjälpa och positiv attityd
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
• Tidigare arbete inom service är meriterande
• Fullständiga gymnasiebetyg är ej ett krav


Om företaget
Vi erbjuder
• Gratis flygbiljett
• Gratis boende under hela din vistelse
• Praktisk hjälp på plats
• 3 veckors betald utbildning
• Fina kontorslokaler i centrala Chania, nära till kommunikationer.
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.

Ansök idag då urval sker löpande!

Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Recruitive är det kreativa alternativet på marknaden och kulturen präglas av högt deltagande och eget beslutsfattande.Vi har kollektivavtal och erbjuder våra konsulter lön enligt avtal och tjänstepension samt friskvårdsbidrag.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare på Kreta sökes!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 21
Om tjänsten
Är du serviceinriktad och gillar att hjälpa andra? Då har vi tjänsten för dig!

Vi söker kundtjänstmedarbetare till vår kund på Kreta! Detta är en heltidstjänst med start i september. Rollen innebär att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa kunderna med deras frågor. Vi söker dig som är intresserad av ett långsiktigt arbete där du som medarbetare vill utvecklas i rollen och har viljan att ta ett till steg, Företaget erbjuder goda utvecklingsmöjlgheter där man kan gå mot mer kvalificerade och ledande roller på sikt om man visar framfötterna. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans, tex after works och fester flera gånger per år.


Dina arbetsuppgifter

• Hjälpa kunder över telefon.
• Hjälpa kunder via mail och chatt
• Ge kunderna snabb och rätt service.


Din profil
• Har en vilja av att hjälpa och positiv attityd
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
• Tidigare arbete inom service är meriterande
• Fullständiga gymnasiebetyg är ej ett krav


Om företaget
Vi erbjuder
• Gratis flygbiljett
• Gratis boende under hela din vistelse
• Praktisk hjälp på plats
• 3 veckors betald utbildning
• Fina kontorslokaler i centrala Chania, nära till kommunikationer.
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.

Ansök idag då urval sker löpande!

Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Recruitive är det kreativa alternativet på marknaden och kulturen präglas av högt deltagande och eget beslutsfattande.Vi har kollektivavtal och erbjuder våra konsulter lön enligt avtal och tjänstepension samt friskvårdsbidrag.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare på Kreta sökes!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 20
Om tjänsten
Är du serviceinriktad och gillar att hjälpa andra? Då har vi tjänsten för dig!

Vi söker kundtjänstmedarbetare till vår kund på Kreta! Detta är en heltidstjänst med start i augusti. Rollen innebär att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa kunderna med deras frågor. Vi söker dig som är intresserad av ett långsiktigt arbete där du som medarbetare vill utvecklas i rollen och har viljan att ta ett till steg, Företaget erbjuder goda utvecklingsmöjlgheter där man kan gå mot mer kvalificerade och ledande roller på sikt om man visar framfötterna. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans, tex after works och fester flera gånger per år.


Dina arbetsuppgifter

• Hjälpa kunder över telefon.
• Hjälpa kunder via mail och chatt
• Ge kunderna snabb och rätt service.


Din profil
• Har en vilja av att hjälpa och positiv attityd
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
• Tidigare arbete inom service är meriterande
• Fullständiga gymnasiebetyg är ej ett krav


Om företaget
Vi erbjuder
• Gratis flygbiljett
• Gratis boende under hela din vistelse
• Praktisk hjälp på plats
• 3 veckors betald utbildning
• Fina kontorslokaler i centrala Chania, nära till kommunikationer.
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.

Ansök idag då urval sker löpande!

Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Recruitive är det kreativa alternativet på marknaden och kulturen präglas av högt deltagande och eget beslutsfattande.Vi har kollektivavtal och erbjuder våra konsulter lön enligt avtal och tjänstepension samt friskvårdsbidrag.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare på Kreta sökes!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 17
Om tjänsten
Har du tagit studenten eller är i början av din karriär? Är du serviceinriktad och gillar att hjälpa andra? Då har vi tjänsten för dig!

Till vår kund på Kreta söker vi kundtjänstmedarbetare! Detta är en heltidstjänst med start i juli. Rollen innebär att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa kunderna med deras frågor. Vi söker dig som är intresserad av ett långsiktigt arbete där du som medarbetare vill utvecklas i rollen och har viljan att ta ett till steg, Företaget erbjuder goda utvecklingsmöjlgheter där man kan gå mot mer kvalificerade och ledande roller på sikt om man visar framfötterna. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans, tex after works och fester flera gånger per år.


Dina arbetsuppgifter

• Hjälpa kunder över telefon.
• Hjälpa kunder via mail och chatt
• Ge kunderna snabb och rätt service.


Din profil
• Har en vilja av att hjälpa och positiv attityd
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
• Tidigare arbete inom service är meriterande
• Fullständiga gymnasiebetyg är ej ett krav


Om företaget
Vi erbjuder
• Gratis flygbiljett
• Gratis boende under hela din vistelse
• Praktisk hjälp på plats
• 3 veckors betald utbildning
• Fina kontorslokaler i centrala Chania, nära till kommunikationer.
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.

Ansök idag då urval sker löpande!

Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Recruitive är det kreativa alternativet på marknaden och kulturen präglas av högt deltagande och eget beslutsfattande.Vi har kollektivavtal och erbjuder våra konsulter lön enligt avtal och tjänstepension samt friskvårdsbidrag.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare sökes till Kreta!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 1
Om tjänsten
Vill du arbeta på en härlig ö och ha nära till stranden? Är du serviceinriktad och gillar att hjälpa andra? Då har vi tjänsten för dig!

Till vår kund på Kreta söker vi kundtjänstmedarbetare! Detta är en heltidstjänst med start omgående. Rollen innebär att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa kunderna med deras frågor. Vi söker dig som är intresserad av ett långsiktigt arbete där du som medarbetare vill utvecklas i rollen och har viljan att ta ett till steg, Företaget erbjuder goda utvecklingsmöjlgheter där man kan gå mot mer kvalificerade och ledande roller på sikt om man visar framfötterna. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans, tex after works och fester flera gånger per år.


Dina arbetsuppgifter

• Hjälpa kunder över telefon.
• Hjälpa kunder via mail och chatt
• Ge kunderna snabb och rätt service.


Din profil
• Har en vilja av att hjälpa och positiv attityd
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
• Tidigare arbete inom service är meriterande
• Fullständiga gymnasiebetyg är ej ett krav


Om företaget
Vi erbjuder
• Gratis flygbiljett
• Gratis boende under hela din vistelse
• Praktisk hjälp på plats
• 3 veckors betald utbildning
• Fina kontorslokaler i centrala Chania, nära till kommunikationer.
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.

Ansök idag då urval sker löpande!

Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Recruitive är det kreativa alternativet på marknaden och kulturen präglas av högt deltagande och eget beslutsfattande.Vi har kollektivavtal och erbjuder våra konsulter lön enligt avtal och tjänstepension samt friskvårdsbidrag.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare sökes till Kreta!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 16

Kundtjänstmedarbetare sökes till Kreta!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 11