Recruitbyme i Sverige AB jobb i Jönköping

Hitta lediga jobb hos Recruitbyme i Sverige AB i Jönköping. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Jönköping.

Fullstack Utvecklare BI

Databasutvecklare
Läs mer Apr 12
About Recruitbyme

Recruitbyme is a company that helps our clients in the areas; recruitment, staffing and training, we are headquartered in pleasant premises at Teknikparken in Gävle and work with assignments all over the country. The company was founded in 2021 by Mats Andersson, who has over 20 years of experience in the above areas.

Inclusion
Recruitbyme also works with inclusion in all our appointments and sees the unique core competence behind CV.et We simply call it competence-focused inclusion, which does not take into account aspects such as age, gender, ethnicity or sexual orientation.


About the employment
For this assignment, you will be hired out via Recruitbyme to our partner and its end customer. Which means that you will be employed by us and we take full employer responsibility.


Uppdragsbeskrivning:


För ett uppdrag i jönköping söker vi en Fullstack utvecklare - BI.

Enheten förvaltas och vidareutvecklas beställarens datalager. Enheten har ett ansvar att vidmakthålla datalagret och säkerställa leveransen, som är affärskritisk. Datalagret används idag, utöver analys och rapportering, även för att förse CRM och kundapplikationer med data.



Arbetet bedrivs agilt i ett litet kärnteam och en stor bredd av uppgifter. Teamet består idag av tre medarbetare som arbetar nära kravställare och bidrar till att etablera BI som morgondagens viktigaste verktyg. Konsulten jobbar direkt på förvaltningens uppdrag och ansvarar för att dokumentera sina lösningar enligt köparens riktlinjer och i sådan omfattning att förvaltning och överlämning av resultat kan ske på ändamålsenligt sätt.



Skallkrav:
ETL/Data Warehouse-utveckling på Microsoft:s BI-plattform
BI ramverket Darwin
Erfarenhet av att bearbeta data inom en data warehouse miljö ( server, Azure /DW, Datalake, Snowflake, MS Fabric m.m.)
-utveckling
Kan Transact , C# och är bekväm inom området .NET
Server, Integration Services, Reporting Services och Power BI
Rapporter och analyser Excel och Power-BI
Kunskaper kring integration  
En god förmåga att införskaffa en god förståelse för och kunskap om beställarens verksamhet och uppdrag
Erfarenhet av att leda och driva/ genomföra workshops
Förmåga att skapa en helhetsbild utifrån olika delar.
Mycket god vana av att samverka med flera interna kunder
Ha förmåga att utifrån egen analys, prioritera och utföra aktiviteter. Kalla till möten inom bolaget med tydlig agenda där förmåga att lyssna in, argumentera för sin sak och säkra upp framgångsrik leverans
Konsulten ska tala och skriva svenska obehindrat, eftersom dialog med kunder och dokumentation som rör ditt arbete sker på svenska.
Dokumenterad erfarenhet av energibranschen. 




Meriterande krav:
Kravställning av datafångst
Informations- och datamodellering

Dokumenterad erfarenhet av följande typer av system och att bygga ETL-processer mot dessa:
Faktureringssystem
ERP-system, erfarenhet av IFS 
CRM-system, erfarenhet av Lime
Personliga egenskaper såsom samarbetsförmåga och vilja att bidra i ett lag som tillsammans 


Plats: Jönköping (SE)
Språk: Engelska(Expert)   Svenska(Expert)


Startdatum:  Uppstart av uppdraget önskas snarast.
Slutdatum: 2025-12-31
Option på förlängning: Ja 2x 12 månader
Omfattning: 60% av en heltidstjänst.

Ansök nu

Supporttekniker - mobil/surfplattor support

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jan 4
Om oss
Recruitbyme är din partner för framgångsrik rekrytering anpassat för dina behov. Rätt person, med rätt kompetens, på rätt plats. Smart automatiserad och digitaliserad rekrytering för bästa matchning
Jobbeskrivning
Vi söker en supporttekniker inom mobil/surfplattor support till vår kund Jönköpings kommun.


Uppdragsbeskrivning:
Jönköpings kommun söker en supporttekniker för att hantera åldersutbyte av surfplattor till politiker och hjälpa dem med konfigurering av dessa. Rutin finns för åldersutbyte.Hantera utlämning av surfplattor till nya politiker i nämnderna. Det innebär att lämna ut och hjälpa till med konfigurering av de nya surfplattorna. Vid utlämning sker också en genom-gång av hur det fungerar. Rutin för utlämning finns, detta kan ske endera enskilt eller i grupp. I uppdraget ingår det också att arbeta med övriga ärenden inom området, det innefattar felsökning och felavhjälpning av mobiler och surfplattor. Support på mobiler och surfplattor sker endera på plats på Åsenvägen eller via telefon och/eller e-post.


Verktyg som används:
Ärendehanteringssystem EasitGo
Mobile Device Management (MDM) Intune och WorkspaceOne



Ska krav:
• ha en utbildning med inriktning mot IT
• ha minst 1 års arbetserfarenhet med inriktning mot IT (Erfarenhet i antal månader innebär antal arbetade månader inom rollen, d.v.s. inte nödvändigtvis i antal månader som konsult i aktuell roll)
• ha kännedom om Mobile Device Management (MDM)
• ha kännedom inom Active Directory
• ha kännedom inom nätverk
• ha erfarenhet av felsökning inom IT-miljö
• ha förmåga att bemöta kunder på ett professionellt sätt, det innebär bland annat att konsulten ska:
o kunna bemöta kvinnor och män på ett likvärdigt sätt oavsett bakgrund eller ålder
o kunna anpassa sig till kundens kunskapsnivå
o besitta social förmåga
• Då stor del av arbetet innebär kommunikation med andra användare behöver konsulten tala och skriva svenska obehindrat, kunskaper motsvarande grundläggande svenska/svenska som andra språk är ett krav.




Meriterande krav:
• erfarenhet av support av mobiler och surfplattor, Samsung och Apple


Avtalslängd: Omgående – 3 månader med option på förlängning (3+ 3 månader)
Omfattning: Önskvärt 100%
Placering/Stationeringsort: Jönköping
Arbete på plats: 100%
Arbetstid: 8:00-17:00, 1 timmes lunch.

Ansök nu

Supply Chain Planner

Logistiker
Läs mer Dec 8
Om oss
Recruitbyme är din partner för framgångsrik rekrytering anpassat för dina behov. Rätt person, med rätt kompetens, på rätt plats. Smart automatiserad och digitaliserad rekrytering för bästa matchning
Jobbeskrivning
We are looking for a Supply Chain Planner for Husqvarna.


As a Supply Chain Planner you will be working to further optimize customer service level and to be ultimately responsible for driving the defined Supply Chain process for products throughout the business category Concrete Sawing & Drilling. This position will directly secure delivery performance according to targets in order to serve our customers’ expectations and ultimately be responsible for the performance from central distribution centers as well as being the single point of contact for the factories and external suppliers. Main objectives and deliverables:
• Contribute to improving our business performance from a supply chain perspective
• Secure delivery performance vs inventory turnover and total supply chain cost
• Plan replenishment of products across the Distribution Center network
• Analyze supply plans ensuring factories and suppliers are provided with correct information
• Place and monitor orders upon factories and external suppliers based upon agreed lead times
• Drive organization towards optimum customer service level and working capital performance Have direct contact to S&OP; Team Leader, Product Managers and Customer Service


Start Date of the Assignment 2023-01-09
Duration of the Assignment 2023-07-07
Location Jonsered
Estimated Workload 100%
Working Language English & Swedish

Ansök nu

Project Coordinator

Produktionskoordinator
Läs mer Okt 26
Om oss
Recruitbyme är din partner för framgångsrik rekrytering anpassat för dina behov. Rätt person, med rätt kompetens, på rätt plats. Smart automatiserad och digitaliserad rekrytering för bästa matchning
Jobbeskrivning
We are looking for a Project Coordinator to Husqvarna AB!


Assignment Description
Project Coordinator for product development projects. Responsible for detailed time plan of all components in the project, ordering prototypes, reporting of product cost and finally handover of components from the project to manufacturing before launch. A Project Coordinator is an important part of our Project teams, acting as a hub between R&D, sourcing, manufacturing and planning.


The role requires
- Experience in coordination and administration
- Experience in participating in projects
- Excellent communications skills (Swedish/English)
- a structured and analytical approach.
- a problem solving mindset
- ability to lead various meeting forums
- Excel skills


Prefered skills
- Understanding or previous experience of project management, product development, sourcing.


Start Date of the Assignment Asap
Duration of the Assignment 2024-05-01
Location Huskvarna
Estimated Workload 100%
Working Language English and Swedish

Ansök nu

Demand Planner - Logility Global Process Lead

Logistiker
Läs mer Jun 29
We are looking for a senior Demand Planner to Husqvarna.

Overall Description:
Logility Excellence Center (LEX) is responsible for the supply chain planning solution Logility Voyager. With a combined business and technical knowledge, the team drives the support and maintenance as well as the continuous improvement and future roadmap of Logility Voyager end-to-end. LEX was established in 2019 and are since December 1st 2020 part of our client Division where the team has a shared service center role delivering to all Divisions.

The supply chain planning solution and the processes it supports are important enablers for our Divisions in delivering on the 2025 strategy. The agenda for the future is ambitious, both in terms of functional and geographical expansion of Logility Voyager. This puts high expectations and requirements on the Excellence Center’s ability to support our Divisions on this journey.
We are now looking to fill the vacant position as Logility Global Process Lead - Demand Planning, who reports to LEX Manager.

Key Areas of Responsibility:
· Global process and solution design ownership including continuous improvements
· Provide process and solution expertise to Divisions and lead best practice agenda
· Support Divisions with competence development and mentoring of super users
· Troubleshoot software issues and interact with relevant resolver groups to determine a viable path of action
· Handle enhancements incl. assist Divisions in the requirements gathering and alignment of design changes
· Understand solution capabilities and determine how the software can be configured to support business requirements when business conditions change
· Support the divisions with further expansion of the Logility solution
· Actively participate in creating the future road-map of Supply Chain Planning for our client

Qualifications:
· Bachelor’s degree in relevant field or corresponding knowledge acquired through relevant work experience
· Minimum 2-5 year experience in Logistics and/or Supply Chain Management
· Previous experience from statistical modelling
· Fluent in English.

Preferred Qualifications
· Knowledge in the Logility Voyager solution and related processes
· Experience in working through sprints and other project related methodologies
· Swedish is preferable but not mandatory

Key Personal Skills:
· We believe that you are a person who like to set structure in an often dynamic environment and like to collaborate with multiple teams and have a solution-oriented mindset.
· Proven leadership skills, preferably from an international environment
· Strong skills in process mapping, analysis, design and governance
· Good technical understanding
· Ability to manage a number of activities concurrently and to drive them to completion
· Pro-active, self-driven and ability to make independent decisions
· Effective communication and presentation skills, both verbally and written


Start: 2022-09-01
End: 2022-12-31
Workload: 100%
Location: Preferable located in Huskvarna but for the right candidate we can consider a more flexible working option.
Language: English

Ansök nu