Jönköping: Lönedaministratör

Hitta ansökningsinfo om jobbet Lönedaministratör i Jönköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Jönköping inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-10 // Varaktighet: Deltid

REDO är Jönköpings mest spännande revisions- och redovisningsbyrå som erbjuder tjänster inom revision, redovisning och rådgivning. REDO grundades i februari 2017 av tre auktoriserade revisorer med många års erfarenhet inom branschen. Sedan starten har man vuxit och idag är man sammanlagt 16 medarbetare i teamet. Målsättningen är att vara ett aktivt stöd för företagsägare och ekonomipersonal i arbetet med att utveckla sin verksamhet genom ett digitalt arbetssätt.
Läs mer på: www.redorev.se

REDO fortsätter att växa och därför söker vi
Löneadministratör
Vi vill fortsätta att växa och ständigt utveckla våra tjänster och kompetenser. Vi behöver därför förstärka vårt team med en duktig kollega inom löneadministration. Vi erbjuder en utvecklande arbetsplats med ambitionen att alla ska vara delaktiga och ha kul på jobbet med kunden i fokus. Tillsammans skapar vi Jönköpings bästa byrå.
Tjänsten innebär i första hand löneadministration åt våra kunder till 60-85%. Vill du arbeta heltid kan tjänsten även innehålla löpande redovisning eller andra kontorsadministrativa uppgifter.
Vi ser din kunskap inom löneadministration som en tillgång och vill gärna att du tillsammans med vår lönespecialist stöttar övriga på REDO oh dess kunder inom detta område. Vi uppmuntrar vidareutbildning och ser detta även som ett sätt att ytterligare hjälpa våra kunder. Vi jobbar främst på vårt fräscha kontor vid Östra torget i Jönköping.
Våra förväntningar är att du är REDO för rollen genom erfarenhet eller relevant utbildning samt behärskar svenska väl i tal och skrift. Du delar vårt brinnande intresse för att hjälpa våra kunder genom en hög servicenivå och proaktiv rådgivning.
Förutom viljan att ha kul på jobbet, bör du vara en teamspelare som värnar om lagets gemensamma resultat. Vi hoppas att du vill bidra med konstruktiva synpunkter som utvecklar oss och verksamheten. För att passa in i teamet läggs stor vikt vid personliga egenskaper.

Vi är REDO om du är det och ser fram emot din ansökan!

För mer information kontakta Malin Andersson, 036-336 69 15, eller Johanna Ottvar, 036-19 10 93. Du söker tjänsten genom att maila till info@redorev.se och urval sker löpande.
Vi undanber oss annons- och CV säljare!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Jönköping som Löneadministratör

Nedan visas andra jobb i Jönköping som Löneadministratör.

Löneadministratör/Lönespecialist

Läs mer Apr 12
Prolympia och Änglagårdsskolan är Sveriges ledande idrottsskola på grundskolenivå med verksamhet från Göteborg i söder till Umeå i norr. Prolympia är en skola i rörelse där vi arbetar målinriktat med kunskap, trygghet, idrott och hälsa i fokus. Vi skapar förutsättningar för våra elever till att kombinera skola och idrott i syfte att uppnå goda kunskapsresultat, god hälsa och ett livslångt idrottsintresse. Personalen är vår viktigaste resurs, vi värdesätter allas åsikter och hos oss har du som anställd möjlighet att vara med och påverka och utveckla verksamheten. Vi strävar systematiskt efter att erbjuda en god arbetsmiljö, bra anställningsvillkor och en god kollegial sammanhållning med härlig lagkänsla.



Vi söker en löneadministratör/lönespecialist till Rubato Utbildning AB.

Rubato Utbildning AB är huvudman till Prolympia Syd och Änglagårdsskolan. 

Vad vi erbjuder dig 
Som medarbetare är du viktig för oss och vi hoppas att din tid här ska bli en höjdpunkt.?Därför erbjuder vi en arbetsplats där du som anställd: 

- blir lyssnad på och har möjlighet att vara med och påverka/utveckla verksamheten 
- är en del av ett team med lagkänsla 
- erbjuds marknadsmässiga och bra anställningsvillkor 

Vad vi söker 
Det viktigaste för oss är vem du är som person och att du har en god samarbetsförmåga. Tjänsten innebär kontakt med både medarbetare och chefer i organisationen samt kontakt med dina närmaste kollegor på kontoret. Utöver det söker vi någon som: 

- är driven och lösningsorienterad 
- delar våra värderingar och vår syn på idrott 
- har förmåga att skapa struktur i sitt dagliga arbete 
- är flexibel  
- är noggrann 

Arbetsuppgifter 
Tjänsten innebär bland annat: 

- arbete med hela löneprocessen, från att registrera och betala ut löner till att granska och korrigera löner, hantera traktamenten/utlägg, göra semesterberäkning med mera. 
- tolka och tillämpa avtal 
- administration som bland annat innefattar anställningsavtal, arbetsgivarintyg, tjänstgöringsintyg och sjukfrånvarohantering 
- pension och försäkringsfrågor 
- rapportering och kontakt med myndigheter 
- kontakt med organisationens medarbetare och chefer 

Kvalifikationer 
Du ska ha slutfört eftergymnasial utbildning som lönespecialist eller liknande utbildning. Du har god, gärna flerårig erfarenhet av lönebearbetning. Vi är ett litet kontor vilket innebär att du kommer att arbeta brett inom främst lön, men också med HR-frågor. Därmed är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av en liknande roll. 

Arbetet innebär att du huvudsakligen arbetar självständigt. Du kommer att ha kontakt med kollegor, medarbetare och chefer i organisationen. Arbetet kräver att du är en social, flexibel och serviceinriktad person.  

Du behöver ha en god förmåga att kunna kommunicera på svenska i tal och skrift. Tjänsten kräver en god datorvana där du som person är öppen för digitala lösningar och system. Det är meriterande om du har kunskap i lönesystemet Kontek. 

För anställning krävs att du visar upp ett utdrag ur belastningsregistret som gäller för skola och förskola.? 

Vi arbetar aktivt i denna rekryteringsprocess vilket innebär att urval och intervjuer hålls löpande. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp.



Välkommen att bli en del av Prolympia och Änglagårdsskolan!

Ansök nu

Löneadministratör 50%

Läs mer Mar 1
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är analytisk och som gillar problemlösning. Har du en bakgrund inom lön, ekonomi och administration? Då är det dig vi söker!  
Som löneadministratör administrerar du löner, utlägg och reseräkningar i Hogia. Du arbetar självständigt och driver utvecklingen kring lönearbetet i bolaget. Tjänsten är på 50 % med arbetstid enligt överenskommelse. 
Vi söker dig med erfarenhet från lönehantering gärna i affärssystemet Hogia. Som person är du driven, strukturerad och en doer. Problemlösning och att hantera flera bollar i luften faller dig naturligt. Vår kund är global vilket ställer krav på att du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal som skrift. B körkort och tillgång till bil är ett krav för tjänsten.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Tjänsten är en visstidsanställning på 6 månader där du blir anställd av Randstad men arbetar hos vår kund. Efter 6 månader finns det goda möjligheter till övertag av vår kund. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef på mail: sara.bakkioui@randstad.se
Välkommen med din ansökan!

Ansvarsområden
Lönekörning
Administrering av reseräkningar och utlägg
Processförbättring och utveckling


Kvalifikationer
Erfarenhet av lönehantering
Arbetat i Hogia lön
B Körkort och tillgång till bil
Goda kunskaper i såväl svenska som engelska


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Löneadministratör till Framtiden

Läs mer Feb 22
Om rollen:

I rollen som löneadministratör kommer du tillsammans med dina kollegor på lön hantera löner för koncernens fyra verksamhetsbolag med 600 medarbetare. Rollen innebär eget självständigt ansvar men också ett tätt samarbete med dina kollegor på lön, ekonomiavdelningen och din närmaste chef.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden:
• Löneberedning från registrering till utbetalning
• Kvittohantering och utläggsredovisning
• Koordinering av tidsrapportering
• Sammanställning och rapportering intern och externt
• Underhåll av lön- och personaldata
• Övrig administration kopplat till personal

Om dig:

Skallkrav:
Vi söker dig med minst en YH-utbildning inom lön eller motsvarande och har 2-3 års erfarenhet av liknande arbete där du arbetat brett med alla delar inom lönearbetet och tillhörande administration.
Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
• Goda kunskaper i Excel
• Tidigare arbetat i HogiaLön plus och Intelliplan

Personliga egenskaper:
I rollen som löneadministratör har du mycket kontakt med kollegor i organisationen så det är viktigt att du är en serviceinriktad person som bidrar med engagemang och professionalism. Du är strukturerad och gillar ordning och reda.

Om Framtiden

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Vi gör skillnad genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera talanger till rätt företag främst inom IT/Teknik, ekonomi och kontor. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

Som medarbetare på Framtiden skall det vara roligt att gå till jobbet! Vi är ett ambitiöst och härligt gäng som gillar att umgås med varandra och samtidigt utvecklas. Här strävar vi alltid efter att bli vårt bästa jag genom utbildning, träning och ständig utveckling i våra roller.

För oss på Framtiden är balansen mellan jobb och privatliv viktigt, därför tillämpar vi förtroendetid och flexibel arbetsplats. Vi har också väl tilltaget friskvårdsbidrag och gemensam frukost varje dag.

Vi står för hög service, kvalitet och har ett klimat som är familjärt och grundat i sunda värderingar. Om du vill ha en arbetsplats präglad av en positiv kultur där vi, medarbetarna, är i fokus är Framtiden rätt ställe för dig.

Välkommen med din ansökan!

Villkor:

Start: Omgående
Ort: Jönköping
Omfattning: Heltid

Ansök nu

Löneadministratör / ekonomiassistent

Läs mer Sep 22
Är du vår nästa löneadministratör/ekonomiassistent?
Spobik AB driver några av Sveriges ledande specialistbutiker online inom cykel och hockeyutrustning. Utöver onlinebutikerna kompletterar vi även med flera fysiska hockey- och cykelbutiker/verkstäder. Vi erbjuder ett brett sortiment inom våra expertisområden, från ledande varumärken på marknaden. Huvudkontor, lager och butik är beläget i Jönköping, Stockholm och Karlstad. Välkommen att läsa mer kring våra cykelbutiker på cykelkraft.se (https://www.cykelkraft.se/), cykelkraft.fi (https://www.cykelkraft.fi/), cykloteket.se (https://www.cykloteket.se/), spobik.se (https://www.spobik.se/), kronan (https://www.kronan.com/) och tooorch.com (https://www.tooorch.com/).

Om jobbet
I rollen som löne- och ekonomiassistent kommer du att ansvara för den löpande lönehanteringen samt administrationen kring försäkringar, förmånsbilar, tidrapportering mm. Du kommer även hantera administration kring nyanställningar, anställningsförändringar och avslut, rapportering kring pension, försäkringar, förmåner, sjukanmälan mm. Vidare ingår arbete inom ekonomi och bokföring såsom kontoavstämningar, fakturahantering, semesterskuldrapportering och underlag för arbetsgivardeklarationer.

Vi söker dig som:

- Har relevant utbildning inom området.
- Har minst ett par års erfarenhet av lönehantering.
- Har god struktur, noggrannhet och administrativ förmåga.
- Trivs med ett självständigt arbete och eget ansvar samt kan samarbeta med de andra i teamet.
- Har ett flexibelt förhållningssätt och en hög känsla för service.
- Har intresse för att effektivisera och utveckla rutiner och processer inom löneområdet.
- Behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift.


Vad kan vi erbjuda?

- Ett självständigt och ansvarsfullt jobb i ett snabbt växande företag med många trevliga och duktiga medarbetare.
- En plats i vårt team inom administration och ekonomi.
- Tjänsten är heltid, tillsvidare. Lön enligt avtal.
- Erfarenhet av Hogia Lön är meriterande.


Är du vår nästa löneadministratör/ekonomiassistent? Bifoga CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och varför just du är perfekt för rollen. Antagning sker löpande och tjänsten tillsätts efterhand.

Välkommen med din ansökan!

Om företaget Spobik AB är en del av Wesports Scandinavia AB. WeSports är en grupp av enskilda företag, med både onlinebutiker, fysiska destinationer och produktmärken. Vi är ett team från hela världen, med experter inom vår sport, experter på produktutveckling, online -plattformar, logistik och service. Vi arbetar tillsammans som ett team, vilket gör varje företag starkare än ensam. Läs mer på wesports.se (https://www.wesports.se/)

Ansök nu

Löneadministratör / ekonomiassistent

Läs mer Sep 26
Är du vår nästa löneadministratör/ekonomiassistent?
Spobik AB driver några av Sveriges ledande specialistbutiker online inom cykel och hockeyutrustning. Utöver onlinebutikerna kompletterar vi även med flera fysiska hockey- och cykelbutiker/verkstäder. Vi erbjuder ett brett sortiment inom våra expertisområden, från ledande varumärken på marknaden. Huvudkontor, lager och butik är beläget i Jönköping, Stockholm och Karlstad. Välkommen att läsa mer kring våra cykelbutiker på cykelkraft.se (https://www.cykelkraft.se/), cykelkraft.fi (https://www.cykelkraft.fi/), cykloteket.se (https://www.cykloteket.se/), spobik.se (https://www.spobik.se/), kronan (https://www.kronan.com/) och tooorch.com (https://www.tooorch.com/).

Om jobbet
I rollen som löne- och ekonomiassistent kommer du att ansvara för den löpande lönehanteringen samt administrationen kring försäkringar, förmånsbilar, tidrapportering mm. Du kommer även hantera administration kring nyanställningar, anställningsförändringar och avslut, rapportering kring pension, försäkringar, förmåner, sjukanmälan mm. Vidare ingår arbete inom ekonomi och bokföring såsom kontoavstämningar, fakturahantering, semesterskuldrapportering och underlag för arbetsgivardeklarationer.

Vi söker dig som:

- Har relevant utbildning inom området.
- Har minst ett par års erfarenhet av lönehantering.
- Har god struktur, noggrannhet och administrativ förmåga.
- Trivs med ett självständigt arbete och eget ansvar samt kan samarbeta med de andra i teamet.
- Har ett flexibelt förhållningssätt och en hög känsla för service.
- Har intresse för att effektivisera och utveckla rutiner och processer inom löneområdet.
- Behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift.


Vad kan vi erbjuda?

- Ett självständigt och ansvarsfullt jobb i ett snabbt växande företag med många trevliga och duktiga medarbetare.
- En plats i vårt team inom administration och ekonomi.
- Tjänsten är heltid, tillsvidare. Lön enligt avtal.
- Erfarenhet av Hogia Lön är meriterande.


Är du vår nästa löneadministratör/ekonomiassistent? Bifoga CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och varför just du är perfekt för rollen. Antagning sker löpande och tjänsten tillsätts efterhand.

Välkommen med din ansökan!

Om företaget Spobik AB är en del av Wesports Scandinavia AB. WeSports är en grupp av enskilda företag, med både onlinebutiker, fysiska destinationer och produktmärken. Vi är ett team från hela världen, med experter inom vår sport, experter på produktutveckling, online -plattformar, logistik och service. Vi arbetar tillsammans som ett team, vilket gör varje företag starkare än ensam. Läs mer på wesports.se (https://www.wesports.se/)

Ansök nu

Andra jobb i Jönköping från REDOvisa (REDO) Revisionsbyrå AB

Nedan visas andra jobb i Jönköping från REDOvisa (REDO) Revisionsbyrå AB .

Skatterådgivare

Skatterådgivare
Läs mer Dec 12
VILKA ÄR VI?
REDO är en Jönköpingsbaserad revisions- och redovisningsbyrå som erbjuder tjänster inom revision, redovisning, lön och rådgivning. REDO startade i februari 2017 och består idag av 16 anställda inom revision, redovisning och lön, varav tre auktoriserade revisorer med många års erfarenhet inom branschen. Målsättningen är att vara ett aktivt stöd för företagsägare och ekonomipersonal i arbetet med att utveckla sin verksamhet genom ett digitalt och rådgivande arbetssätt. Läs mer om oss på www.redorev.se.


VAD ERBJUDER VI??
Sedan starten för snart sju år sedan har vi vuxit snabbt och vi fortsätter att expandera! Nu vill vi vidga vårt tjänsteerbjudande och behöver en ny lagspelare inom skatterådgivning.

I rollen som Skatterådgivare kommer du att främst att arbeta med ägarledda bolag inom skatt och juridik som är kopplat till förändringar i ägarstruktur. Det kan bland annat handla om vilka skattemässiga konsekvenser som följer vid förvärv, avyttring av verksamhet, nyemission och andra skattefrågor kopplat till ägartransaktioner.Tjänsten kommer även innehålla skattefrågor kopplade till olika företagsformer, främst aktiebolag. Privata och bolagsdeklarationer kommer också vara en del av rollen.

Vi erbjuder en utvecklande arbetsplats där du inte bara får ha kul på jobbet, utan även kan bli en aktiv del av vårt företag och kunna bidra med dina tankar och idéer om framtidens rådgivning. Redan idag erbjuder vi våra kunder många tjänster inom rådgivning, vilka främst utförs av de auktoriserade revisorerna samt vid behov externa konsultinsatser. Vi arbetar främst med små- och medelstora företag och organisationer. Tillsammans fortsätter vi utveckla Jönköpings bästa byrå! Vill du bli en av oss?


DETTA KAN DU.
Vi söker dig som antingen har lång och bred erfarenhet av liknande uppgifter och tydligt kan driva dessa frågor självständigt. Alternativt dig med några års erfarenhet och känner dig trygg med att hantera deklarationer men som vill utvecklas vidare inom skatterådgivning. Vi ser gärna att du tidigare arbetat på byrå på tidigare, men det är inget krav. Du har en akademisk examen inom juridik eller ekonomi.

Du vill precis som vi andra ha riktigt roligt på jobbet och samtidigt hjälpa våra kunder genom en hög servicenivå.


DET HÄR ÄR DU.
Med känsla för såväl människor som affärer bidrar du med din förmåga att samarbeta, din vetgirighet att ständigt våga ifrågasätta och utveckla, samt en noggrannhet som levererar på den nivå våra kunder förväntar sig. Vidare tror vi att du är pedagogisk och kan förklara komplexa frågor på ett enkelt och tydligt sätt. För att lyckas i rollen har du ett tydligt kundfokus och känner dig trygg i att ta beslut och ge rekommendationer till våra kunder. Om du inte kan allt idag så vill vi bygga på din kunskap och ge dig möjlighet att utvecklas. Är du rätt person för oss så bygger vi framtiden tillsammans!


BRA ATT VETA.?
• Tjänsten är en tillsvidareanställning.
• Placering är i Jönköping.
• Urval sker löpande. Frågor besvaras av Johanna Ottvar 036-19 10 93
• Ansökan och CV skickas till info@redorev.se

Ansök nu

Skatterådgivare

Skattejurist
Läs mer Okt 12
VILKA ÄR VI?
REDO är en Jönköpingsbaserad revisions- och redovisningsbyrå som erbjuder tjänster inom revision, redovisning, lön och rådgivning. REDO startade i februari 2017 och består idag av 16 anställda inom revision, redovisning och lön, varav tre auktoriserade revisorer med många års erfarenhet inom branschen. Målsättningen är att vara ett aktivt stöd för företagsägare och ekonomipersonal i arbetet med att utveckla sin verksamhet genom ett digitalt och rådgivande arbetssätt. Läs mer om oss på www.redorev.se.


VAD ERBJUDER VI??
Sedan starten för snart sju år sedan har vi vuxit snabbt och vi fortsätter att expandera! Nu vill vi vidga vårt tjänsteerbjudande och behöver en ny lagspelare inom rådgivning. Vi erbjuder en utvecklande arbetsplats där du inte bara får ha kul på jobbet, utan även kan bli en aktiv del av vårt företag och kunna bidra med dina tankar och idéer om framtidens rådgivning. Redan idag erbjuder vi våra kunder många tjänster inom rådgivning, vilka främst utförs av de auktoriserade revisorerna samt vid behov externa konsultinsatser. Vi arbetar främst med små- och medelstora företag och organisationer.
Tillsammans fortsätter vi utveckla Jönköpings bästa byrå! Vill du bli en av oss?


DETTA KAN DU.
Du är nyfiken, har ett intresse att utvecklas och tänka nytt samt en vilja att utveckla vårt tjänsteerbjudande inom rådgivning till våra kunder. Vi söker dig som är erfaren inom rådgivning av skatter, företagstransaktioner och omstruktureringar. Vi ser gärna att du har minst fyra till fem års erfarenhet inom rådgivning och arbete på byrå, men har du erfarenhet från andra branscher är du lika välkommen att ansöka då personligheten är en avgörande faktor. Det är medarbetarna som utvecklar oss och verksamheten dit vi vill!

Du har en akademisk examen inom juridik eller ekonomi. Du vill precis som vi andra ha riktigt roligt på jobbet och samtidigt hjälpa våra kunder genom en hög servicenivå.


DET HÄR ÄR DU.
Med känsla för såväl människor som affärer bidrar du med din förmåga att samarbeta, din vetgirighet att ständigt våga ifrågasätta och utveckla, samt en noggrannhet som levererar på den nivå våra kunder förväntar sig. Du har drivet och viljan. Även om du inte kan allt idag så vill vi i så fall bygga på din kunskap och ge dig möjlighet att utvecklas. Är du rätt person för oss så bygger vi framtiden tillsammans!


BRA ATT VETA.?
• Tjänsten är på heltid, tillsvidareanställning med start senast våren 2024.
• Placering är i Jönköping.
• Urval sker löpande. Frågor besvaras av Johanna Ottvar 036-19 10 93
• Ansökan och CV skickas till info@redorev.se

Ansök nu

Revisor

Revisorsassistent
Läs mer Jan 30
VILKA ÄR VI?
REDO är en Jönköpingsbaserad revisions- och redovisningsbyrå som erbjuder tjänster inom revision, redovisning, lön och rådgivning. REDO startade i februari 2017 och består idag av 15 anställda inom revision, redovisning och lön, varav tre auktoriserade revisorer med många års erfarenhet inom branschen. Målsättningen är att vara ett aktivt stöd för företagsägare och ekonomipersonal i arbetet med att utveckla sin verksamhet genom ett digitalt och rådgivande arbetssätt. Läs mer om oss på www.redorev.se.


VAD ERBJUDER VI??
Sedan starten för sex år sedan har vi vuxit snabbt och vi fortsätter att expandera! Nu behöver vi en ny lagspelare inom revision. Vi erbjuder en utvecklande arbetsplats där du inte bara får ha kul på jobbet, utan även blir delaktig och kan bidra med dina tankar och idéer. Vi är idag fem medarbetare som jobbar med revision inom små- och medelstora företag och organisationer.
Tillsammans bygger vi Jönköpings bästa byrå! Vill du bli en av oss?


DETTA KAN DU.
Du är nyfiken, har ett intresse att utvecklas och en vilja att lära dig mer inom revision och rådgivning. Vi ser gärna att du är i slutfasen av din utbildning och tar examen under våren. Har du något eller några års erfarenhet som revisor eller som redovisningskonsult men önskar arbeta som revisor istället, är du lika välkommen att ansöka då personligheten är en avgörande faktor. Det är medarbetarna som utvecklar oss och verksamheten dit vi vill!

Du har en akademisk examen inom ekonomi, gärna med inriktning mot redovisning eller revision och vi ser gärna att du har de kurser som Revisorsinspektionen kräver för att kunna bli auktoriserad revisor. Du vill precis som vi andra ha riktigt roligt på jobbet och samtidigt hjälpa våra kunder genom en hög servicenivå.


DET HÄR ÄR DU.
Med känsla för såväl människor som affärer bidrar du med din förmåga att samarbeta, din vetgirighet att ständigt våga ifrågasätta och utveckla, samt en noggrannhet som levererar på den nivå våra kunder förväntar sig. Du har drivet och viljan. Även om du inte kan allt idag så vill vi i så fall bygga på din kunskap och ge dig möjlighet att utvecklas. Är du rätt person för oss så bygger vi framtiden tillsammans!


BRA ATT VETA.?
• Tjänsten är på heltid, tillsvidareanställning med start senast i augusti 2023.
• Placering är i Jönköping.
• Urval sker löpande. Frågor besvaras av Johanna Ottvar 036-19 10 93
• Ansökan och CV skickas till info@redorev.se senast 31 mars.

Ansök nu

Redovisningskonsult

Redovisningskonsult
Läs mer Jun 3
VILKA ÄR VI?
REDO är en Jönköpingsbaserad revisions- och redovisningsbyrå som erbjuder tjänster inom revision, redovisning, lön och rådgivning. REDO startade i februari 2017 och består idag av 16 anställda inom revision, redovisning och lön. Målsättningen är att vara ett aktivt stöd för företagsägare och ekonomipersonal i arbetet med att utveckla sin verksamhet genom ett digitalt och rådgivande arbetssätt. Läs mer om oss på www.redorev.se.


VAD ERBJUDER VI??
Sedan starten för fem år sedan har vi vuxit snabbt och behöver nu utvidga teamet med en ny teammedlem inom redovisning. Vi erbjuder en utvecklande arbetsplats där du får ha kul på jobbet och vara delaktig och bidra med dina tankar och idéer. Vi är idag 9 medarbetare som jobbar med redovisning inom små- och medelstora företag och organisationer.
Tillsammans bygger vi Jönköpings bästa byrå! Vill du bli en av oss?


DETTA KAN DU.
Du har en nyfikenhet, ett intresse att utvecklas och en vilja att lära dig mer inom redovisning, bokslut och rådgivning. Vi söker dig som är i slutfasen av din utbildning eller har arbetat något år på en redovisningsbyrå eller ekonomiavdelning. Det är viktigt att du är öppen för ett digitalt arbetssätt då mycket av vårt arbete med kunder sker automatiserat och digitalt. Vi värdesätter personligheten som en avgörande faktor, det är den som utvecklar oss och verksamheten dit vi vill!

Du har en examen inom ekonomi, med inriktning mot redovisning eller revision. Du vill precis som vi andra ha riktigt roligt på jobbet och samtidigt hjälpa våra kunder uppnå sin fulla potential.


DET HÄR ÄR DU.
Med känsla för såväl människor som affärer bidrar du med din förmåga att samarbeta, din vetgirighet att våga ifrågasätta, utmana våra processer och utveckla, samt en noggrannhet som levererar på den nivå våra kunder förväntar sig. Du har drivet och viljan. Även om du inte kan allt idag så vill vi bygga på din kunskap och ge dig möjlighet att utvecklas. Är du rätt person för oss så bygger vi framtiden tillsammans!


BRA ATT VETA.?
• Tjänsten är på heltid, tillsvidareanställning.
• Placering är i Jönköping.
• God svenska i tal och skrift är ett krav
• Urval sker löpande. Frågor besvaras av Johanna Ottvar 036-19 10 93
• Ansökan och CV skickas till info@redorev.se

Ansök nu

Revisor

Revisor
Läs mer Jun 3
VILKA ÄR VI?
REDO är en Jönköpingsbaserad revisions- och redovisningsbyrå som erbjuder tjänster inom revision, redovisning, lön och rådgivning. REDO startade i februari 2017 och består idag av 16 anställda inom revision, redovisning och lön, varav tre auktoriserade revisorer med många års erfarenhet inom branschen. Målsättningen, förutom att vara den bästa arbetsplatsen för våra medarbetare, är att vara ett aktivt stöd för företagsägare och ekonomipersonal i arbetet med att utveckla sin verksamhet genom ett digitalt och rådgivande arbetssätt. Läs mer om oss på www.redorev.se.


VAD ERBJUDER VI??
Sedan starten för fem år sedan har vi vuxit snabbt och behöver nu utvidga teamet med en ny teammedlem inom revison. Vi erbjuder en utvecklande arbetsplats där du inte bara får ha kul på jobbet, utan även blir delaktig och kan bidra med dina tankar och idéer. Vi är idag fyra medarbetare som jobbar med revision inom små- och medelstora företag och organisationer.
Tillsammans bygger vi Jönköpings bästa byrå! Vill du bli en av oss?


DETTA KAN DU.
Du har en nyfikenhet, ett intresse att utvecklas och en vilja att lära dig mer inom revision och rådgivning. Vi ser gärna att du är i slutfasen av din utbildning och är precis på väg att ta examen. Har du arbetat något år som revisor eller som redovisningskonsult och önskar arbeta som revisor, är du lika välkommen att ansöka då personligheten är en avgörande faktor, det är den som utvecklar oss och verksamheten dit vi vill!

Du har en akademisk examen inom ekonomi, gärna med inriktning mot redovisning eller revision och vi ser gärna att du har de kurser som Revisorsinspektionen kräver för att kunna bli auktoriserad revisor. Du vill precis som vi andra ha riktigt roligt på jobbet och samtidigt hjälpa våra kunder genom en hög servicenivå.


DET HÄR ÄR DU.
Med känsla för såväl människor som affärer bidrar du med din förmåga att samarbeta, din vetgirighet att våga ifrågasätta, utmana våra processer och utveckla, samt en noggrannhet och struktur som levererar på den nivå våra kunder förväntar sig. Du har drivet och viljan. Även om du inte kan allt idag så vill vi i så fall bygga på din kunskap och ge dig möjlighet att utvecklas. Är du rätt person för oss så bygger vi framtiden tillsammans!


BRA ATT VETA.?
• Tjänsten är på heltid, tillsvidareanställning.
• Placering är i Jönköping.
• God svenska i tal och skrift är ett krav
• Urval sker löpande. Frågor besvaras av Mattias Svensson 036-19 10 92
• Ansökan och CV skickas till info@redorev.se

Ansök nu