Jönköping: Social Media Specialist

Hitta ansökningsinfo om jobbet Social Media Specialist i Jönköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Jönköping inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-22 // Varaktighet: Heltid

VILKA ÄR VI?
Vi är en People Agency. Vi arbetar med rekrytering, HR, Interim Management och kommunikation, men vi gör också något större. Vi hjälper människor att hitta rätt plats, och företag att växa - och vi strävar efter den energi som uppstår när allt faller på plats. Tillsammans har vi lång erfarenhet och relevant kunskap, men framförallt har vi en ständig vilja och energi av att hitta nya sätt att utvecklas - tillsammans med dig som uppdragsgivare, och nära dig som kandidat.
Vi är idag åtta rekryteringsspecialister och finns med kontor i Jönköping. Du kan lyssna på vår podd ”Leva livet” där vi berättar mer om oss, eller läs mer på www.addpeople.nu.
VAD ERBJUDER VI?
Marknadsroller blir lätt en önskelista på alla kompetenser man vill ha, vi vet. Men vi börjar med att punkta upp områden som vi har behov av att någon tar ansvar över. Det viktigaste för oss är att du har med dig det skrivna språket och har en känsla för att kunna förmedla rätt budskap till rätt målgrupp.
Producera content för webb och sociala medier.
Följa upp, sponsra och målgruppsanpassa webbannonser, rekryteringspoddar och marknadskampanjer.
Skriva och publicera SEO-anpassade webbannonser, artiklar, nyhetsbrev med mera.
Webbansvarig, se till att texter/budskap/bilder ligger i linje med våra kärnvärden.
Få upp antalet följare för alla våra sociala kanaler.
Projektleda event och workshops.
Producera grafiskt material, inbjudningar, interna dokument, presentationer osv.
Skapa interna marknadskampanjer för att stärka vårt varumärke i befintlig region, men även i våra tillväxtregioner.
Innovationsprojekt som utvecklar vårt erbjudande så som podd, rörligt material med mera.
Kontakt/beställare mot externa marknadsbyråer.

DETTA KAN DU.
Viktigt för oss är att du är rätt person men vissa delar ser vi gärna att du har med dig för att lyckas i rollen:
Marknads/kommunikation och/eller Social Media-utbildning eller liknande.
Något års erfarenhet av att skapa content och förmedla budskap.
Van användare av sociala medier.

DETTA ÄR DU.
Vi är sprungna ur viljan av att skapa något helt nytt. Vi vill gå vår egen väg, bortom förväntningar och normer. Vår drivkraft är baserad på passion, nyfikenhet och möjligheterna framför oss. Det är viktigt för oss att du känner igen dig i dessa kärnvärden.
Vi vill skapa frihet för individer - varje dag. Vi vill att alla ska ges möjligheten att finna sin rätta plats, något vi själva anser oss ha gjort. Vi vet att empati är grunden till allt, det finns alltid gränser för vad en individ kan göra men vi vet att om vi varje dag bidrar med empati i varje möte så bidrar vi till ett varmare och mer kärleksfullt samhälle. Och det är exakt så vi vill ha det, empatiskt och kärleksfullt. Är du vår nästa person?
BRA ATT VETA.
Tillsvidareanställning, heltid.
Placering Jönköping.
Visa ditt intresse senast den 14 augusti, urval kommer dock att ske löpande.
Har du frågor om tjänsten, kontakta Ida Jergell, 0737-06 80 80, eller Christine Mannerstråle, 0702-18 10 80.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Jönköping som Marknadskommunikatör

Nedan visas andra jobb i Jönköping som Marknadskommunikatör.

Senior Kommunikatör

Läs mer Jul 1
Nytt
Jönköpings Länstrafik, Marknadsavdelningen

Varje dag reser 80 000 resenärer med oss, vi erbjuder 2676 st avgångar och har cirka 4200 hållplatser. Det är något som vi är stolta över och vi är många som gör detta möjligt – kom och var en av oss!

Vi söker
Nu söker vi en senior kommunikatör som är duktig på varumärkesarbete och strategiskt kommunikationsarbete. Har du också erfarenhet av press- och mediafrågor och hållbarhetskommunikation så är det en stor fördel. För att passa för tjänsten tror vi att du har relevant högskoleutbildning inom kommunikation/marknadsföring/sälj eller motsvarande, och minst 5 års yrkeserfarenhet inom kommunikation med fokus på varumärkesutveckling och kommunikation i säljande syfte.

Som kommunikatör behöver du ha kunskap och erfarenheter som gör att du kan ta eget ansvar för idéarbete, planering, genomförande och uppföljning av uppdragen för avdelningen.

Du har god känsla för färg, form och bild. Du formulerar dig självsäkert på svenska och hittar träffsäkert rätt tonalitet för våra olika kanaler. Behärskar du flera språk är det meriterande.
Vi förutsätter att du har goda kunskaper i program för filmredigering, bildbehandling och layout. Kunskaper i EPI-server och andra webbpubliceringsverktyg är meriterande.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med arbetstider under dagtid och placering i Jönköping. Tillträde efter överenskommelse.

Vi erbjuder dig
Kollektivtrafiken står inför en spännande tid, en omstart pratar många om. Under pandemin tappade kollektivtrafiken i hela landet många resenärer som följd av de restriktioner som rådde och mångas oro för att resa tillsammans. Nu är det dags att välkomna tillbaka alla gamla men även nya resenärer ombord, inte minst för ett mer hållbart samhälle. Vi på Jönköpings Länstrafik är väl förberedda då vi det senaste året utvecklat såväl vår region- och stadstrafik, fått nya fordon, nya linjer och även fått ett nytt biljett- och betalsystem. Allt detta ska vi nu berätta om för våra länsinvånare. Nu har du chansen att vara med oss på den resan!

Vi är ett relativt litet men hjärtligt team som tycker om att kreera och skrattar mycket. Ambitionen är hög och vi delar gärna med oss om varför man ska ladda kaffebryggaren dagen innan, hur lång man max kan vara i haren-dräkten , om lågt hcp i golf verkligen gynnar en i pingismatcherna på fikarasterna och andra nödvändigheter.

Vi finns i nyrenoverade lokaler ett stenkast ifrån Munksjön där vi gärna är men möjlighet att arbeta på distans några dagar i veckan finns med.

Alla vi som arbetar inom Region Jönköpings län har tillgång till ett stort antal förmåner. Läs gärna mer om förmånerna här: http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/

Det här får du arbeta med
Du kommer att ingå i vårt marknadsteam som ansvarar för förutom kommunikation, även försäljning, förvaltning av vårt biljettsystem, kundservice och butik på Juneporten.

Du kommer skapa innehåll med text, bild och rörligt material för både egna planerade arbeten och leverera till gemensamma uppdrag, där du paketerar och målgruppsanpassar innehållet efter uppsatta mål. Du kommer ha ett tätt samarbete med vår upphandlade reklambyrå och tryckeri.

Du kommer få etablera vår varumärkesplattform och säkerställa att den är levande i alla led och inte dammar igen som en skrivbordsprodukt genom olika metoder så som storytelling och de personliga mötena.

Vi erbjuder dig en operativ roll med inslag av strategiskt arbete tillsammans med oss andra och på ett taktiskt och kreativt sätt skapar du kommunikationsmagi tillsammans med oss!

För att du ska trivas hos oss
Tycker du om att arbeta självständigt och även är en prestigelös lagspelare som på ett självklart och naturligt sätt samarbetar med kollegor i den egna verksamheten, inom regionen, på reklambyrån, tryckeriet och hos våra partners, så tror vi att du skulle trivas bra hos oss.

Du håller deadlines, är noggrann med detaljer men har en känsla för helheten och kan se sammanhangen. Du är nyfiken och håller dig ständigt uppdaterad inom ditt område men även omvärldsbevakar vår bransch och samhällsutvecklingen i våra kärnfrågor. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Är du redo att utmana oss med dina idéer och tankar, berika oss med din kompetens och erfarenhet och inspirera med din energi och fokus på leverans – då vill vi att du skickar in din ansökan nu!

Så här gör du om du är intresserad
För frågor om tjänsten kontakta Länstrafikens marknadschef Petra Sundell, petra.sundell@jlt.seeller per tfn 070-444 73 44.

Sista ansökningsdag är 2022-08-31 och intervjuer planeras att hållas vecka 36 och 37.

Vi tycker det är kul om du vill utforma din ansökan på ett kreativt sätt - hur är upp till dig! Med din ansökan kan du bifoga filer i pdf, jpg, word och videofiler som ett komplement till det personliga brevet. Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag.



Vårt uppdrag är att inom Jönköpings län och angränsande områden bedriva och utveckla kollektivtrafiken. Uppdraget utgår från Region Jönköpings vision ”För ett bra liv i en attraktiv region” och ett bra liv förutsätter bland annat goda möjligheter att resa i det dagliga livet. Det innebär att vi med ett så bra trafikutbud som möjligt ska erbjuda våra resenärer en prisvärd, enkel och säker resa till sitt arbete, sina studier eller fritidsaktiviteter. Verksamheten omfattar den allmänna kollektivtrafiken med buss och tåg samt Serviceresor, vilket innefattar närtrafik, färdtjänst och sjukresor. Vi hoppas att du tillsammans med oss vill vara med och utveckla det kollektiva resandet i länet.

Ansök nu

Världens roligaste jobb!

Läs mer Jun 16
Om företaget
Nu är det dags! Johan Lundell och Danny Saucedo har under tre år jobbat med ett nytt koncept inom hållbar skönhet för män. De har tagit gott om tid på sig för att allt ska vara genomtänkt och arbetat in i minsta detalj- och känner att de skapat ett unikt koncept med fantastiska produkter som verkligen gör skillnad. Det har varit en lång och lärorik process, men det är nu den bästa delen börjar. Äntligen har man kommit så långt att lanseringen är nära och de behöver börja anställa personal!

Dina arbetsuppgifter
Den första personen som de anställer är deras största stjärna, en Social Media Manager. Vi söker en magisk person som utifrån EDO STHLMs strategi och värderingar ansvarar för företagets sociala mediakanaler, både organisk och betald marknadsföring. I rollen ingår bland annat att kreativt planera och placera ut content i rätt kanal samt skapa content genom text, bild, videos och kampanjer och tutorials.


Din profil
Är du utåtriktad, glad, kreativ, driven, nyfiken och har stenkoll på sociala medier-trender? Vi kan lova att det blir en fantastisk resa för rätt person.

Arbetsplatsen kommer vara i företagets nya showroom som snart står klart på Tändsticksområdet i Jönköping och anställningen startar NU!
Är det du eller känner du någon som du tror skulle vilja jobba med oss? Tipsa dina vänner eller hör av dig direkt till mig om vem som passar bäst i världen för det här!


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Söder & Co ska bidra till ett inkluderande samhälle där människor utmanas, har framtidstro och känner sig delaktiga. Utifrån kompetensprövning ger vi alla människor möjligheter på arbetsmarknaden och i samhället i stort, oavsett etnicitet, religiös övertygelse eller sexuell läggning. Hos oss gör människor skillnad.

Ansök nu

Digital Content Manager

Läs mer Jun 16
Vi söker dig som drivs av att skapa innehåll för dagens digitala miljöer
Om oss

Vi bryr oss" är vår värdegrund och den genomsyrar allt vi gör på Holmgrens Bil. Den står för hur vi bemöter våra kunder och varandra. Våra ledstjärnor i vardagen är Glädje, Respekt, Ansvar och Sparsamhet.

Våra mest framgångsrika medarbetare har en stark drivkraft att hjälpa kunder och kollegor att hitta bra lösningar. Utöver det är våra mest framgångsrika medarbetare teamspelare som skapar arbetsglädje och har ett högt fokus på resultat och affärsmässighet.

Om jobbet
Som Digital Content Manager kommer du jobba med innehåll för kampanjer, nyheter och guider inom både bil, husvagnar, husbilar och hyrbilar. Det handlar om att förstå vad kunden har för intentioner och guida kunden till våra kampanjer och tjänster. Som stöd för trender och vad kunder söker efter jobbar vi tätt med partners inom både SEO och SEM för att vi löpande ska hålla oss uppdaterade.

De digitala plattformarna vi jobbar med är vår hemsida, sociala medier och CRM. Inom CRM bygger du innehåll för nyhetsbrev och sms.

Vi jobbar även med influencer marketing och tar fram material och underlag för våra samarbeten.

Som Digital Content Manager ingår du i vårt Onlineteam som har ansvar för vår digitala kommunikation och utveckling. Vi vill ligga i teknisk framkant och har som uttalad vision att driva vår affär framåt med innovativa lösningar. Detta gäller även inom vår kommunikation och vi vill kunna möta kunder inom så många kanaler som möjligt.

Vi jobbar med några av de starkaste varumärkena på marknaden, men vet samtidigt att det som räknas är vad kunden tycker, känner och upplever. Därför ligger mycket av vårt fokus på hur vi gör saker bättre för våra kunder genom hela kundresan.

Om dig
Du har ett stort intresse för digitala trender, kundbeteenden och analys av kund- & beteendedata. Du är kreativ, visuell, behärskar bildredigering och har lätt för att skriva för att skapa tilltalande digitala miljöer. Du trivs i en miljö som är snabbfotad och kan ta ansvar för egna områden med KPIer som ska nås. Du gillar att utveckla dig själv och inom nya verktyg för att ligga i digital framkant. För dig är det naturligt att få tänka själv och vara lösningsorienterad.

Kompetens och erfarenhet:

- Mycket bekväm med att skriva texter och kan uttrycka dig både på svenska och engelska
- Goda kunskaper inom Adobe Creative Cloud (Photoshop, Illustrator, Adobe XD)
- Bekväm med att jobba med Microsoft Office produkter
- Erfarenhet av att jobba med CMS och en grundläggande förståelse i hur innehåll byggs upp på en hemsida
- Hantera dom vanligaste SoMe plattformarna och vet hur man skapar organiska inlägg och även köpta
- Någon kunskap inom HTML, JS och CSS är det meriterande




Övrigt
Tjänsten är en fast anställning på 100% med 6 månaders provanställning. Du sitter på vårt kontor i Jönköping med möjlighet att jobba hemma någon dag i veckan.

Ansökan
Ansök senast 7 augusti 2022. För mer information om tjänsten kontakta Henrik Sandin, Online Business Manager via henrik.sandin@holmgrensbil.se. Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kommunikationsansvarig till Sesol

Läs mer Maj 4
Om tjänsten

I rollen som kommunikationsansvarig tar du ansvar för att driva och utveckla bolagets interna och externa kommunikation. Sesol och Sekraft befinner sig i en stark tillväxtresa. Ditt arbete i denna resa är att synliggöra bolagets vision och väg framåt.

Initialt kommer du att få utforma en kommunikationsstrategi som ligger till grund för det fortsatta arbetet. Du kommer arbeta mycket med den externa kommunikationen för att tydliggöra budskap och skapa värde för nya och befintliga kunder, partners och leverantörer. Du ansvarar även för att säkerställa en god intern kommunikation och ett effektivt informationsflöde i bolaget.

Du arbetar tillsammans med och ingår i marknadsavdelningen. Marknadsavdelningen består bland annat av koordinatorer, assistententer och eventplanerare. Du arbetar även tätt tillsammans med försäljningsorganisationen och ledningen.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Planera och genomföra externa och interna kommunikationsinsatser, operativt såväl som strategiskt
- Analysera kommunikationsbehov och ta fram tydliga och effektiva budskap som stödjer bolagets långsiktiga och kortsiktiga mål
- Stötta chefer och nyckelpersoner i deras kommunikation
- Agera kommunikationsstöd i viktiga projekt
- Hantera pressfrågor
- Vara med och utveckla och underhålla bolagets intranät


Vem är du?

Du har erfarenhet från liknande roller inom kommunikation. Du har varit med på minst en förändringsresa tidigare där du tagit ansvar för utformning och genomfört strategier för kommunikationen, och vet vad det finns för utmaningar.

Du är vass och kreativ i din kommunikation och har ett genuint intresse för att förmedla budskap i både text och tal. Du är van att arbeta med både digitala och traditionella kanaler liksom med webbaserad kommunikation.

För att trivas i rollen gillar du att arbeta operativt. Du kavlar upp ärmarna och sätter tänkt strategi i arbete. Du är en produktiv ”doer” som arbetar både högt och lågt. Du är en energisk person som gillar att arbeta i högt tempo. Du trivs med att ta ansvar och är drivande i ditt arbete. Du är positiv och gillar teamwork vilket gör det lätt för dig att skapa goda relationer, både internt och externt. Du har en förmåga att röra dig lätt mellan helhet och detaljer.

- Du skriver och talar obehindrat på både svenska och engelska.
- Du har en relevant eftergymnasial utbildning inom kommunikation eller annan utbildning/erfarenhet som bedöms likvärdig.
- Erfarenhet av publiceringsverktyg och kunskaper i Adobes programsvit är ett plus.


Om Sesol:

Vi är en trygg partner för dem som ska investera i solceller, elbilsladdare eller batterier.

Vi är idag över 450 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi har också etablerat oss i Kalmar, Helsingborg, Södra Stockholm, Göteborg, Karlstad, Norrköping och Uppsala.

Varje dag levererar vi anläggningar med högsta kundnöjdhet i fokus. Eftersom fler och fler får upp ögonen för solceller, elbilsladdare och batterier så innebär det att vi arbetar med anläggningar i alla storlekar, från en helt vanlig villa till stora parker.

Hos oss har du:

- Mycket frihet under ansvar
- Goda förmåner och bra arbetsvillkor
- Friskvårdsbidrag
- Skandias hälsoförsäkring
- Delta i vårt tävlingsupplägg Golden League med fina priser varje månad




Om anställningen
Lön: Fast

Placering: Jönköping

Tillträde: Omgående

Anställningsvillkor: Heltid. Vi tillämpar provanställning på 6 månader.

Ansök nu

Andra jobb i Jönköping från adding PEOPLE AB

Nedan visas andra jobb i Jönköping från adding PEOPLE AB .

Controller Herenco

Controller
Läs mer Jun 17
VILKA ÄR VI?
Herenco satsar mot framtiden och söker en controller till Herenco Invest. Herenco Invest är idag en snabbväxande koncern med verksamheter inom hållbara lösningar kring byggnader och omsätter 800 mkr med cirka 300 anställda.
Herenco Invest är en del av Herenco, som är ett Jönköpingsbaserat familjedrivet ägarbolag i fjärde generationen som har funnits i 157 år. Koncernen omsätter 3,5 mdr och har cirka 1100 anställda.
För mer information, besök vår hemsida www.herenco.com.
VAD ERBJUDER VI?
Herenco Invest är en dynamisk organisation med mycket energi och driv som är på en spännande tillväxtresa! Senaste året har sex förvärv genomförts och koncernen har för närvarande 15 bolag och taktar på en omsättning kring 800 MSEK med bra lönsamhet.
Herenco Invest har en tydlig plan för fortsatt expansion genom både förvärv och organisk tillväxt. Organisationen behöver nu kompletteras med en controller som kommer att arbeta nära dotterbolagen och bidra med kompetens och stöttning – allt för att skapa de bästa förutsättningarna för bolagen att lyckas!
Rollen innebär att ansvara för koncernrapportering, analyser samt vara drivande i prognos- och budgetarbetet. Du arbetar verksamhetsnära och har även fokus på att stötta dotterbolagen med att utveckla lönsamhetsuppföljningar, ekonomiska analyser och nyckeltal. Beroende på bolagens olika utmaningar så deltar du även i olika verksamhetsprojekt.
Förvärv kommer vara en central del i Herenco Invest och i samband med detta kommer du ta fram konkurrent- och branschanalyser, samt vara delaktig i förvärvsprocesser. Då vi är ett litet team kommer du också vara kontorschef. Du rapporterar till vice vd.
Det här är en roll för dig som är i början av din karriär och är redo för att ta nästa kliv och utvecklas i en bred controllerroll. Alternativt har du erfarenhet av controllerrollen sedan tidigare och vill utmanas i en ny spännande organisation. Det viktigaste för oss är att du har rätt personlighet, utvecklat sinne för analys samt ett eget driv!
DETTA KAN DU.
Ekonomisk högskoleutbildning.
Ett par års erfarenhet av en ekonom/controllerroll.
Erfarenhet från verksamhetssystem samt BI-system.
Svenska och engelska i tal och skrift.

DETTA ÄR DU.
Med en positiv attityd och ett naturligt driv bidrar du med engagemang och stöttar verksamheterna med deras olika behov och frågor. Här är det viktigt att ha ett strukturerat och noggrant arbetssätt som fungerar lika bra när du arbetar självständigt som när du arbetar i team.
Du gillar att finnas nära verksamheterna och bygger dina relationer och förtroende här igenom. Det här är en miljö där du måste trivas med att den ena dagen inte är den andra lik. Du är kommunikativ, prestigelös, affärsmässig och ser möjligheterna i det mesta!
BRA ATT VETA.
Du rapporterar till vice vd Samuel Wingren.
Placeringsort Jönköping.
Tillsvidareanställning, heltid.
Visa ditt intresse snarast, urval sker löpande.
Vid fler frågor, kontakta rekryteringskonsult Anette Beckman, 072-500 30 23, eller Elina Terne, 073-039 70 04.

Ansök nu

Konsultuppdrag - Supply chain

Ordermottagare
Läs mer Jun 27
Här finns en möjlighet för dig som vill jobba som konsult inom supply chain i höst!
Du kommer arbeta med bland annat avrop och orderhantering tillsammans med kollegor i supply chain-teamet hos vår samarbetspartner. Önskvärt är om du har relevant utbildning och erfarenhet inom supply chain.
Vår samarbetspartner finns i Vetlanda och är i nuläget konfidentiell, mer information får du senare. Uppdraget är på heltid och önskat startdatum är 8/8, uppdraget löper åtminstone året ut.


Kontakta oss gärna för mer info, Elina 073-039 70 04, elina@addpeople.nu

Ansök nu

Processingenjör

Processingenjör, elkraft
Läs mer Jun 2
VILKA ÄR VI?
Kitron, som är Skandinaviens ledande EMS företag, arbetar med utveckling, industrialisering och tillverkning av elektronik för ledande företag inom marknadssegmenten offshore/marin, medicinsk utrustning, försvar/aerospace, energi/telekom och industri. Företaget har verksamhet i Norge, Sverige, Danmark, Litauen, Tyskland, Polen, Tjeckiska Republiken, Kina och USA. Kitron har cirka 2500 anställda. Läs mer på www.kitron.com.
VAD ERBJUDER VI?
Är du nyutexaminerad ingenjör så har du nu möjlighet att utvecklas tillsammans med engagerade och duktiga medarbetare i en internationell miljö med spännande och utmanande projekt.
Du kommer till en platt organisation med korta beslutsvägar, får arbeta i en trevlig och påkostad produktionsmiljö med modern teknik, och får förmånen att arbeta med omväxlande produkter i ett företag som månar om sina medarbetares trivsel.
Kontinuerlig utveckling är i fokus och du som har en nytänkande personlighet kommer att trivas med att identifiera och implementera förbättringar för att uppnå företagets kvalitets- och effektivitetsmål. Har du ett starkt intresse för processoptimering så lovar vi att du får arbeta med variationsrika och utmanande arbetsuppgifter, likt nedan;
Förädla och förbättra prestanda, produktivitet och effektivitet i alla Kitrons ytmonteringsprocesser, samt tillhörande processer för elektroniktillverkning.
Nyanskaffning av maskiner och processer.
Daglig styrning förser dig med uppdrag under dagen – vilket ställer krav på god prioriteringsförmåga.
Möjlighet till inspirerande samarbete med andra kunniga kollegor.

DETTA KAN DU.
Din nyfikenhet gällande teknisk innovation skulle bli en bra tillgång för att bygga upp automationsprocesser hos oss. Vidare så är du:
Gymnasieingenjör med flerårig erfarenhet inom området, alternativt högskoleutbildad inom automation och/eller maskin.
Van system/dataanvändare.
Intresserad av teknik och ett plus i kanten om du har förståelse för även mjukvara.
Bekväm med teknisk engelska och svenska i tal och skrift.

DETTA ÄR DU.
Du trivs i händelserika miljöer och är en initiativkraft att räkna med. Samtidigt är det av stor vikt att du är en relationsbyggande person som uppskattar många kontaktytor och har lätt för samarbete. Du kommer att få användning för din strukturella förmåga då du under uppdraget planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt.
Din personlighet präglas av ett prestigelöst förhållningssätt och du ser fram emot att dela kunskap med dina nya kollegor.
BRA ATT VETA.
Tillsvidareanställning, heltid.
Du rapporterar till teknisk chef.
Placering Jönköping.
Visa ditt intresse snarast, urval sker dock löpande.
Frågor? Kontakta Ida Jergell, 0737-068 080, eller Erica Lindau, 0761-630 212.

Ansök nu

Projektledare

Projektledare, IT
Läs mer Maj 27
VILKA ÄR VI?
Cind är ett ungt spännande bolag i Jönköping, som med hjälp av AI och avancerad bildbehandling erbjuder innovativa produkter till skogs- och logistikindustrin.
Vi hjälper våra kunder att effektivisera sin verksamhet och optimera lastning av sina fordon, för att därigenom minska sin klimatpåverkan. Efter en lyckosam produktlansering som rönt stort intresse globalt fortsätter vi nu expansionen.
Vill du vara med oss på vår resa och utveckla Cind? Vi söker dig som vill vara med och bygga ett starkt internationellt teknikbolag. Läs mer på www.cind.se.
VAD ERBJUDER VI?
Vill du vara med på en häftig utvecklingsresa i ett innovationsbolag med teknik i framkant? Gillar du att kunna påverka, driva och utveckla såväl dig själv som vår organisation? Bra, då kan vi se hur högt vi kan nå tillsammans för just nu söker vi en projektledare till vårt nya kontor i centrala Jönköping!
Hos oss får du en varierande roll där ingen vecka är den andra lik. Som projektledare har du det övergripande ansvaret för att leda kundsamarbeten och införande av projekt av varierande storlek och komplexitet. I arbetet blir du involverad i tekniken och ansvarar för planeringen kring införandeprocessen hos kund. Du blir en del av ett litet och snabbfotat team som alltid jobbar med kunden i fokus.
När du inte är ute hos våra kunder hjälper du till med att förbättra våra produkter och processer i samarbete med vår utvecklingsavdelning. Vi har också ett labb där du får möjlighet att vara med och testa samt utvärdera kommande versioner av vårt system.
DETTA KAN DU.
Du har ett stort tekniskt intresse och trivs i en roll där du får mycket eget ansvar. Vi tror att du har arbetat som projektledare eller med kundrelationer i större projektleveranser.
Vidare så har du:
Högskoleutbildning inom IT/data/teknik eller liknande, i kombination med relevant erfarenhet.
Kännedom kring nätverksteknik.
Goda kunskaper i svenska och engelska.

DETTA ÄR DU.
Du gillar problemlösning och hittar drivkraft i att vara del av en spännande resa, där tight samarbete och vi-känslan är oerhört betydelsefullt. Eftersom vi arbetar med viktiga systemleveranser i de projekt vi genomför, är ansvar, struktur och noggrannhet egenskaper vi söker för tjänsten.
Det är samtidigt lika viktigt att du som person är lyhörd, relationsskapande och kan ingjuta förtroende i dialogen med våra kunder. Vidare tror vi att du uppskattar variation och har lätt för att möta nya människor och situationer. Låter det kul? Då hoppas vi att du hör av dig.
BRA ATT VETA.
Placering i centrala Jönköping.
Tjänsten innebär en del resande, cirka 50–70 resdagar/år både inom Sverige och Europa.
Visa ditt intresse senast 29 juni, urval sker dock löpande.
Eventuella frågor besvaras av Rebecca Frödekrans, 070-790 64 45.

Ansök nu

Tekniker

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Maj 15
VILKA ÄR VI?
Cind är ett ungt spännande bolag i Jönköping, som med hjälp av AI och avancerad bildbehandling erbjuder innovativa produkter till skogs- och logistikindustrin.
Vi hjälper våra kunder att effektivisera sin verksamhet och optimera lastning av sina fordon, för att därigenom minska sin klimatpåverkan. Efter en lyckosam produktlansering som rönt stort intresse globalt fortsätter vi nu expansionen.
Vill du vara med oss på vår resa och utveckla Cind? Vi söker dig som vill vara med och bygga ett starkt internationellt teknikbolag. Läs mer på www.cind.se.
VAD ERBJUDER VI?
Vill du vara med på en häftig utvecklingsresa i ett innovationsbolag med teknik i framkant? Gillar du att kunna påverka, driva och utveckla såväl dig själv som vår organisation, och se hur högt vi kan nå tillsammans? Då är detta ett guldläge för dig - nu vi söker en tekniker till vårt nya kontor i centrala Jönköping!
Hos oss får du en varierande roll där ingen vecka är den andra lik. Som tekniker jobbar du i huvudsak med produktion, installation, support, felsökning och service på våra kunders Cind-system. Du blir en del av ett litet och snabbfotat team som alltid jobbar kundfokuserat.
När du inte är ute hos våra kunder hjälper du till med att förbättra våra produkter i samarbete med vår utvecklingsavdelning. Vi har också ett labb där du kanske är med och testar och utvärderar kommande versioner av vårt system.
DETTA KAN DU.
Stort tekniskt intresse.
Van vid problemlösning och utveckling.
Tidigare erfarenhet som IT-tekniker eller installationstekniker.
Goda kunskaper i svenska och engelska.

DETTA ÄR DU.
Du gillar problemlösning och hittar drivkraft i att vara del av en spännande resa, där tight samarbete och vi-känslan är viktig. Du är teknikintresserad och van att jobba med datorer och produkter. Du tycker om att testa nya produkter och felsöka i installerad utrustning. Som person är du utåtriktad, van att ta ansvar, händig, noggrann, flexibel, initiativrik, och kan hantera ett högt tempo.
Vidare tror vi att du uppskattar variation och har lätt för att möta nya människor och situationer.
BRA ATT VETA.
Du rapporterar till Göran Carlqvist.
Placering i centrala Jönköping.
Tjänsten innebär en hel del resor, 50-70 resdagar/år, både i Sverige och Europa.
Visa ditt intresse senast 29 juni, urval sker löpande.
Eventuella frågor besvaras av Rebecca Frödekrans, 070-790 64 45.

Ansök nu