Jönköping: Studentinformatör till Vision i Jönköping

Hitta ansökningsinfo om jobbet Studentinformatör till Vision i Jönköping i Jönköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Jönköping inom den kategorin.

Publicerad: 2023-04-19 // Varaktighet: Deltid

Studerar du och är på jakt efter ett roligt, socialt och utvecklande extrajobb vid sidan av studierna? Då är rollen som studentinformatör hos Vision något för dig! Du kommer få vara med och utveckla och driva Visions studentverksamhet på Högskolan i Jönköping framåt! I denna roll kommer du tillhöra ett härligt team, och du och dina kollegor kommer ha stor möjlighet att påverka dina arbetstider för att på bästa sätt kombinera arbetet med studierna.

OM TJÄNSTEN
Som studentinformatör arbetar du tillsammans med ditt team och hjälper Vision att växa som fackförbund genom att informera och rekrytera nya studentmedlemmar på ditt lärosäte till förbundet. Du kommer att få arbeta i en fartfylld och social roll, med många kontaktytor främst mot studenter, men även anställda på campus samt interna kollegor inom förbundet. I denna roll får du vara med och driva och utveckla Visions arbete framåt på campus, och samtidigt få en meriterande erfarenhet inför framtiden!

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* I rollen som studentinformatör kommer du förutom att arbeta med information och medlemsrekrytering att ägna dig åt att marknadsföra Vision via olika event. Det kan gälla allt från klassrumspresentationer, informationsbord, vid mässor och arbetsmarknadsdagar samt andra evenemang. Parallellt med detta arbete kommer du även att erbjuda befintliga medlemmar service, marknadsföra aktiviteter och events samt hålla koll på vad som händer hos Vision. Du arbetar även med marknadsföring och sociala medier och du har koll på vad som händer på just ditt lärosäte.


Du kommer arbeta i nära samarbete med andra studentinformatörer, och du får själv påverka ditt arbetsschema så att det passar dina studier. Som studentinformatör hos Vision ges du stort utrymme att själv komma med idéer och uppslag inom ramarna för ditt uppdrag samt att du kommer att få stöd och coachning av din närmaste chef.

VI SÖKER DIG SOM
- Är student på Högskolan i Jönköping
- Har erfarenhet av service och/eller försäljning
- Har minst 1 år kvar av din studietid

För att trivas och lyckas i rollen krävs det att du är social, utåtriktad, kreativ och samarbetsvillig. Vidare ska du gilla att arbeta resultatdrivet och mot uppsatta mål vilket kräver att du är lösningsorienterad, initiativtagande och ansvarsfull. Något som är meriterande för tjänsten är om du har varit eller är engagerad i studentlivet på ditt lärosäte.

Övrig information


* Sista ansökningsdatum: 27 juni
* Start: 15 augusti, eller enligt överenskommelse. Starten inleds med en tvådagarsutbildning i Stockholm den 15-16 augusti där Vision står för eventuella reseomkostnader
* Omfattning: Deltid, ca. 15 timmar/månad
* Lön: Ingångslön 140 kr/tim exkl. semesterersättning
* Placering: Jönköping


Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Detta är en direktrekrytering till Vision där en första ansökan kommer att hanteras av Academic Work. Därefter kommer all kommunikation och intervjuer ske via Vision. Specifika frågor gällande tjänsten hänvisas till: johanna.wetterstromsamuelsson@vision.se

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vision är ett av Sveriges ledande fackförbund med cirka 200 000 medlemmar, både studenter och de i arbetslivet. Vi är partipolitiskt obundna och ingår i TCO. Vision har blivit utsedda till Karriärföretag 2022 och är därmed en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare! De är ett av de hundra karriärföretag som anses ha de främsta karriär- och utvecklingsmöjligheterna i Sverige.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Jönköping som Informatör/Kommunikatör

Nedan visas andra jobb i Jönköping som Informatör/Kommunikatör.

Informatör till vaccinationsbussar i Jönköping

Läs mer Feb 21
Älskar du att träffa nya människor och drivs av att ge god service? Har du dessutom manuellt B-körkort och god körvana? Då har du kommit alldeles rätt!

Doktor.se söker positiva och driftiga personer till vaccinationsbuss. Bussen kommer att besöka förbokade platser för att vaccinera mot fästingburen encefalit (TBE), bältros samt grundskydd mot difteri, kikhosta och stelkramp. Du kommer att välkomna och informera kunder om TBE- och grundskyddsvaccination utomhus.


Arbetsuppgifter

Arbetet innebär att man axlar flera roller. Dels skall man köra bussen från depån till uppställningsplatsen för dagen. Som informatör har man kontakt med kunder och informerar om vaccin samt ansvarar för det administrativa arbetet kring vaccinationen som betalning. Arbetet är till stor del självständigt, men rollen kräver också hög samarbetsförmåga då man kommer att jobba med skiftande kollegor under perioden.

Tjänsten har en viss insäljande funktion. Du rapporterar till närmsta chef eller jouransvarig.

Exempel på arbetsuppgifter är att:

- Inventera och kontrollera lager av förbrukningsmaterial i bussen och depån
- Sätta upp reklamskyltar, betalningsstation, flagga etc
- Köra och underhålla bussen (tvätt och enklare städ)
- Hantera kortbetalning med babsmaskin och Swish
- Hjälpa kunder att fylla i hälsodeklarationen och vaccinationskort




Kvalifikationer och personliga egenskaper

Vi söker dig som är utåtriktad och social samt drivs av att träffa människor. För att lyckas i jobbet tror vi att du dessutom är ansvarstagande och ser lösningar på problem.

- Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Du förstår vikten av vaccinationer, och vill bidra till att förebygga sjukdom
- Du kan självständigt ta initiativ och lösa olika problem som kan uppstå
- Du är organiserad och strukturerad då planeringen inför arbetspassen kräver en del logistikarbete
- Du har en god förmåga att arbeta självständigt såväl som i team.

- Du har god körvana samt manuellt B-körkort samt kan köra mindre husbil(b-körkort).


Det är meriterande om;

- Du har tidigare vårderfarenhet samt erfarenhet inom sälj och/eller service.


Referenser kommer efterfrågas så bifoga dom i din ansökan!

Vi erbjuder dig

Varje medarbetare är lika viktig i Doktor.se:s framgång! Vi drivs av att se människor växa och utvecklas, därför skapar vi möjligheter att få arbeta med det man har passion för. Tillsammans skapar vi en härlig teamkänsla, kultur och gemenskap. Vi erbjuder dig fenomenala kollegor, kollektivavtal, och tjänstepension.

Som informatör får du möjligheten att se många nya platser samt får ett stort socialt utbyte genom att du ständigt träffar nya människor. Du ges möjlighet att styra över ditt eget schema.



Övrig information

Säsongsperiod: april - Augusti 2024

Omfattning: Allmän visstidsanställning, ca 6-40 timmar/vecka. Arbetstiden varierar beroende på plats. Arbetet föreligger på dagtid måndag-söndag.

Lön: Timlön samt OB och tjänstepension tillkommer enligt kollektivavtal.

Observera att vaccinationsbussarna är en helt rökfri arbetsplats.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Varmt välkommen med din ansökan, vänligen notera att vi inte tar emot några ansökningar via email med hänsyn till GDPR.





Om Doktor.se

På Doktor.se vill vi göra saker annorlunda. Vi vill utmana och förändra en hel bransch. Allt började med en idé om att det måste gå att skapa en vårdlösning som är bättre anpassad till vår tid och våra behov. Att det måste gå att få moderna digitala verktyg och traditionell fysisk vård att samverka med utgångspunkt i patientens behov. Och att göra det så att det inte bara blir tillgängligt för våra patienter utan också bidrar till att utveckla det sätt som vård erbjuds på idag. För oss alla. Det här är faktiskt vad vi gör idag. Men vi är långt ifrån klara och är ute på en spännande förändringsresa. Där kan du få vara med och bidra. Så, vill du vara med på vår resa?

Ansök nu

Informatör till vaccinationsbussar i Jönköping

Läs mer Feb 7
Älskar du att träffa nya människor och drivs av att ge god service? Har du dessutom manuellt B-körkort och god körvana? Då har du kommit alldeles rätt!

Doktor.se söker positiva och driftiga personer till vaccinationsbuss. Bussen kommer att besöka förbokade platser för att vaccinera mot fästingburen encefalit (TBE), bältros samt grundskydd mot difteri, kikhosta och stelkramp. Du kommer att välkomna och informera kunder om TBE- och grundskyddsvaccination utomhus.


Arbetsuppgifter

Arbetet innebär att man axlar flera roller. Dels skall man köra bussen från depån till uppställningsplatsen för dagen. Som informatör har man kontakt med kunder och informerar om vaccin samt ansvarar för det administrativa arbetet kring vaccinationen som betalning. Arbetet är till stor del självständigt, men rollen kräver också hög samarbetsförmåga då man kommer att jobba med skiftande kollegor under perioden.

Tjänsten har en viss insäljande funktion. Du rapporterar till närmsta chef eller jouransvarig.

Exempel på arbetsuppgifter är att:

- Inventera och kontrollera lager av förbrukningsmaterial i bussen och depån
- Sätta upp reklamskyltar, betalningsstation, flagga etc
- Köra och underhålla bussen (tvätt och enklare städ)
- Hantera kortbetalning med babsmaskin och Swish
- Hjälpa kunder att fylla i hälsodeklarationen och vaccinationskort




Kvalifikationer och personliga egenskaper

Vi söker dig som är utåtriktad och social samt drivs av att träffa människor. För att lyckas i jobbet tror vi att du dessutom är ansvarstagande och ser lösningar på problem.

- Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Du förstår vikten av vaccinationer, och vill bidra till att förebygga sjukdom
- Du kan självständigt ta initiativ och lösa olika problem som kan uppstå
- Du är organiserad och strukturerad då planeringen inför arbetspassen kräver en del logistikarbete
- Du har en god förmåga att arbeta självständigt såväl som i team.

- Du har god körvana samt manuellt B-körkort samt kan köra mindre husbil(b-körkort).


Det är meriterande om;

- Du har tidigare vårderfarenhet samt erfarenhet inom sälj och/eller service.


Referenser kommer efterfrågas så bifoga dom i din ansökan!

Vi erbjuder dig

Varje medarbetare är lika viktig i Doktor.se:s framgång! Vi drivs av att se människor växa och utvecklas, därför skapar vi möjligheter att få arbeta med det man har passion för. Tillsammans skapar vi en härlig teamkänsla, kultur och gemenskap. Vi erbjuder dig fenomenala kollegor, kollektivavtal, och tjänstepension.

Som informatör får du möjligheten att se många nya platser samt får ett stort socialt utbyte genom att du ständigt träffar nya människor. Du ges möjlighet att styra över ditt eget schema.



Övrig information

Säsongsperiod: april - Augusti 2024

Omfattning: Allmän visstidsanställning, ca 6-40 timmar/vecka. Arbetstiden varierar beroende på plats. Arbetet föreligger på dagtid måndag-söndag.

Lön: Timlön samt OB och tjänstepension tillkommer enligt kollektivavtal.

Observera att vaccinationsbussarna är en helt rökfri arbetsplats.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Varmt välkommen med din ansökan, vänligen notera att vi inte tar emot några ansökningar via email med hänsyn till GDPR.





Om Doktor.se

På Doktor.se vill vi göra saker annorlunda. Vi vill utmana och förändra en hel bransch. Allt började med en idé om att det måste gå att skapa en vårdlösning som är bättre anpassad till vår tid och våra behov. Att det måste gå att få moderna digitala verktyg och traditionell fysisk vård att samverka med utgångspunkt i patientens behov. Och att göra det så att det inte bara blir tillgängligt för våra patienter utan också bidrar till att utveckla det sätt som vård erbjuds på idag. För oss alla. Det här är faktiskt vad vi gör idag. Men vi är långt ifrån klara och är ute på en spännande förändringsresa. Där kan du få vara med och bidra. Så, vill du vara med på vår resa?

Ansök nu

Skicklig kommunikatör med god lagkänsla

Läs mer Mar 22
Skicklig kommunikatör med god lagkänsla
Nu letar vi efter dig som är en bra lyssnare, har flera år av kommunikatörsarbete i din ryggsäck och god förmåga att samspela med andra.

Vi är ett gott kommunikationsteam som tillsammans med våra olika kompetenser underlättar för myndigheten att nå verksamhetsmålen. Både på kort och lång sikt. För oss innebär det att bidra med strategiska, taktiska och operativa kommunikationsinsatser. Men också att, i samverkan, driva och utveckla kommunikationen på myndigheten med dess tillhörande verktyg, plattformar och kanaler. I ömsesidigt förtroende verkar vi i nära samspel med varandra och med verksamheten. Det ser vi som vår styrka och en framgångsfaktor.

Arbetsuppgifter
Vi behöver dig som är villig att utifrån verksamhetens bästa möta våra kollegor på myndigheten för att ge kommunikationsråd och för att sondera i vad vi kan hjälpa till med. Du kommer vara en av två kontaktpersoner gentemot våra olika avdelningar. Rollen innebär att du blir den första som fångar upp ett behov och utifrån det ger rådgivning eller gör en bedömning om lämplig insats. Våra uppdrag löser vi sen tillsammans i teamet utifrån de kompetenser som passar bäst. Vissa uppdrag pågår under en längre tid medan andra handlar om ett kortare arbete. I din roll kommer du samarbeta med flera aktörer, både inom organisationen och med myndighetens samverkanspartners.

Tjänsten är placerad på Enheten för kommunikation och GIS på avdelningen för lednings- och verksamhetsstöd. På enheten finns idag 10 personer, varav 7 som arbetar med kommunikation, 1 med nationellt webbuppdrag och 2 som arbetar med GIS (geografiska informationssystem).

Kvalifikationer
För att lyckas i den här rollen ser vi att du har flera års erfarenhet av brett kommunikationsarbete, gärna i
offentlig sektor. Du har en högskoleutbildning inom medie- och kommunikationsvetenskap eller utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.

Förutom ett stort samhällsintresse så har du också en hög digital kompetens och vana av att arbeta i vanligt förekommande plattformar och verktyg inom yrket. Du behöver behärska svenska flytande, både i tal och skrift. Meriterande är arbete som projektledare eller koordinator.

Som person är du serviceinriktad, lyhörd, trygg och stabil, lösningsorienterad och har en mycket god samarbetsförmåga. Du har lätt för att värdera och integrera ny information, håller vad du lovar och får saker gjorda.
Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Villkor
Tjänsten omfattar heltid och gäller tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning som regel på våra tillsvidareanställningar. Tillträde sker enligt överenskommelse.

Tjänsten är placerad i säkerhetsklass varför svenskt medborgarskap är ett krav. Säkerhetsprövning genomförs inför beslut om anställning.

Övrigt
Intervjuer är planerat till 18/4 och 19/4.

Om Länsstyrelsen i Jönköping
Länsstyrelsen är en kunskapsorganisation, en statlig myndighet som är regeringens företrädare i länet. Tillsammans arbetar vi för att Jönköpings län ska vara ett av landets mest attraktiva län. Genom samverkan skapar vi förutsättningar för ett fantastiskt län för nuvarande och kommande generationer. Målet är att bidra till goda livsvillkor och en hållbar utveckling.

Vi är 280 medarbetare. Våra verksamhetsområden berör många viktiga delar av samhället, allt från samhällsplanering, jämställdhetsfrågor, miljötillsyn, landsbygdsutveckling, insatser som ska gynna fisken i våra sjöar till demokrati- och beredskapsfrågor samt mycket annat. Målet är att vårt arbetssätt ska präglas av professionalism, engagemang och samverkan.

Länsstyrelsen finns mitt i stan i en K-märkt byggnad som har nyrenoverade lokaler med utsikt över Munksjön och Vättern. Det är inte bara en spännande arbetsplats, du erbjuds också en mängd förmåner som flexibelt arbete, friskvårdsbidrag och friskvårdstimme, utökad föräldrapenning samt en aktiv personalförening.

Vill du veta mer om våra förmåner och hur det är att arbeta hos oss? Besök vår webbsida på http://www.lansstyrelsen.se/jonkoping/om-oss/jobba-hos-oss.

Har du skyddade personuppgifter och vill söka tjänsten? https://www.lansstyrelsen.se/jonkoping/om-oss/jobba-hos-oss

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Vill du jobba med kampanjer och digitala medier på Jönköping University?

Läs mer Feb 29
Vill du vara del av ett spännande uppdrag? På kommunikationsavdelningen arbetar vi för att genom nytänkande kommunikation bidra till att ständigt öka JU:s attraktivitet.

Avdelningen består idag av 18 kommunikatörer, uppdelade i tre team. Våra kommunikatörer jobbar nära tillsammans för att planera och utveckla arbetet. I den roll vi nu söker leder du våra kampanjer med fokus digitala medier där du spelar en central roll i att och driva marknadsförings- och kommunikationsinsatser inom studentrekrytering från start till mål.

 Vi vill leverera en sammanhängande digital upplevelse gällande studentrekrytering, där vi engagerar potentiella studenter genom personliga upplevelser baserade på deras behov. Som ledare för våra kampanjer utvecklar, implementerar och genomför du främst vår digitala marknadsföring från strategi till analys och uppföljning. Du kommer att leda vårt kampanjarbete i digitala- och analoga kanaler och ansvara för planeringen tillsammans med våra externa byråer vid produktion av kampanjer. Du är van vid att både vara kreativ och datadriven samt förväntas vara en proaktiv samarbetspartner både internt och externt. Du kommer att arbeta i en internationell och spännande miljö på ett av Sveriges mest internationella lärosäten där du bidrar till att stärka vårt varumärke ytterligare.

 

Arbetet innebär att du kommer att utveckla, planera och genomföra marknadsföringskampanjer och initiativ, inklusive optimerade organiska och betalda digitala kampanjer tillsammans med våra externa byråer. I rollen kommer du att vara experten på digital marknadsföring och dela kunskap och lärdomar från den datadrivna trafiken på ett enkelt och pedagogiskt sätt.

Vi ser att du är en innovativ och anpassningsbar person med god samverkansförmåga. Du är trygg i din yrkesroll, samtidigt som du är analytisk och kan hantera att arbeta både på strategisk och operativ nivå. Vidare har du:

en akademisk examen inom kommunikation eller marknadsföring
minst tre års erfarenhet av att arbeta med betald annonsering och praktisk erfarenhet av Paid Search och/eller Paid Social, YouTube och displayannonsering
god förståelse för webbanalys, CRM och hanterar verktyg som Google Analytics och Tag Manager
god förmåga att målgruppsanpassa information
erfarenhet av att planera, leda och följa upp projekt.

För att lyckas i rollen är du en erfaren kommunikatör som behärskar såväl tal som skrift på svenska och engelska.

 

Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar kollektivavtal och individuell lönesättning. Vi sätter stort värde vid att vara en organisation med en mångfald av färdigheter, erfarenheter och förmågor och välkomnar därför sökande från alla bakgrunder. Som anställd är du berättigad till förmåner i enlighet med svenska lagar och avtal. Läs mer om våra villkor och förmåner, exempelvis förmånliga statliga avtal när det gäller löne-, pension- och anställningsvillkor. - https://ju.se/om-oss/jobba-pa-jonkoping-university/jonkoping-university-som-arbetsplats.html

Välkommen med din ansökan senast 2024-03-24. Urval kommer att ske löpande så inkom gärna med din ansökan så snart du kan. Ansökningshandlingar föredras i pdf-format och vi önskar att du bifogar CV och personligt brev.

 

Högskoleservice är en del av Jönköping University. Med vår stora bredd tillhandahåller vi väsentligen all stödverksamhet. Hos oss får du en stimulerande och dynamisk arbetsmiljö där du träffar många människor och har stora möjligheter att utvecklas.

Jönköping University är ett modernt lärosäte som kännetecknas av sin internationalisering och entreprenörsanda. Här finns välkvalificerade, uppfinningsrika och företagsamma medarbetare från hela världen. Vi utvecklar ny kunskap och delar kompetens genom hållbara samarbeten med näringsliv, offentlig sektor och andra akademiska institutioner. Vi erbjuder en jämlik och inkluderande arbetsplats och vi välkomnar sökande med olika bakgrund. Läs mer om oss på https://ju.se/

Ansök nu

Kommunikatör

Läs mer Feb 19
Energikontor Norra Småland, sektionen för Energi och Samhällsbyggande, Regional Utveckling

Vill du som kommunikatör ha en viktig roll i att öka takten i energi- och klimatomställningen?
Har du en stark vilja att använda din kompetens och kunskap för att göra skillnad?
Vill du arbeta både strategiskt och operativt ihop med andra?

Då är det kanske dig vi söker!

Rollen som kommunikatör
Vi söker dig som är kommunikatör, marknadskommunikatör eller liknande till en av potentiellt två lediga kommunikatörsvikariat på Energikontor Norra Småland och sektionen för Energi och Samhällsbyggande på RJL:s regionala utvecklingsavdelning.

Du kommer att ansvara för kommunikationen i en eller flera av våra satsningar och ingå i ett internt kommunikationsteam som tillsammans med ansvarig chef jobbar med kontorets övergripande kommunikation, budskapsplattform och arbetsmetoder.

Du ingår även i en eller flera projektgrupper där du driver kommunikationsarbetet och tillsammans med projektgruppen planerar, genomför och följer du upp kommunikationsinsatser.

Vår målgrupp är framför allt näringsliv och offentlig verksamhet i Jönköpings län, där vi motiverar och underlättar i energi- och klimatomställningen genom att till exempel främja cykling, stötta näringslivet till att bli mer resurseffektivt och cirkulärt och ställa om bygg- och fastighetssektorn mot minskad klimatpåverkan.

Arbetsuppgifter:

• Utveckla och använda strategier, budskap och metoder för energikontorets övergripande kommunikation
• Strategiskt planera kommunikationen utifrån målgruppsanalyser och budskapsplattformar
• Operativ kommunikation och marknadsföring genom nyheter, webb, sociala medier, film, pressmeddelanden, trycksaker, presentationer och nyhetsbrev m.m.
• Planera, genomföra och följa upp kommunikationsinsatser och evenemang såsom seminarier, konferenser, och utbildningar
• Beställa material och marknadsföring från byråer

Tjänsten är ett vikariat på heltid som stäcker sig ca 1 år. Tillträde så snart som möjligt efter överenskommelse.

Din blivande arbetsplats
Energikontor Norra Småland är en del av Region Jönköpings län. Vi är en regional motor och pådrivande kraft för att öka takten i energi- och klimatomställningen. Framför allt stöttar vi företagen och kommunerna i Jönköpings län att nå sina energi- och klimatmål.
Vi coachar och stärker våra målgrupper med kompetens, resurser och projektstöd. Vi ger åtkomst till finansiella stöd, sprider goda exempel och ser till att ord blir till handling. Vi visar helt enkelt att omställningen går att göra här och nu. Vårt arbete leder till innovation, ökad konkurrenskraft och hållbara affärsutvecklingsmöjligheter. Vi är alltid opartiska och har inget vinstintresse.
Idag består Energikontoret av 15 medarbetare som tillsammans har det stimulerande uppdraget att utveckla länet genom energi- och klimatomställning. Vi är en del av sektionen för Energi och Samhällsbyggande på RJL:s regionala utvecklingsavdelning och arbetar därmed nära än fler härliga kollegor mot det målet om en långsiktigt hållbar utveckling av Jönköpings län. Hos oss arbetar strateger, projektledare och kommunikatörer inom bland annat hållbarhet, infrastruktur, näringsliv, kompetensförsörjning, besöksnäring, kultur och digitalisering. Vi är också ett av 15 regionala energikontor i Sverige, som har ett nära samarbete nationellt.

Din profil
Du har högskoleutbildning inom medie- och kommunikationsvetenskap, marknadsföring eller liknande, alternativt arbetslivserfarenhet som bedöms som likvärdig. Vi ser gärna att du har minst några års erfarenhet inom området. Kunskap i Adobe CC och Officepaketet är ett krav. Ett digitalt arbetssätt kommer naturligt för dig och du delar gärna med dig av din kunskap kring det. Du ska på ett tydligt och pedagogiskt sätt kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.

Då vi kan komma att tillsätta två tjänster samtidigt motsvarar listan på meriterande kunskap och erfarenhet den önskade bredd som eftersträvas för båda tjänsterna tillsammans. Du uppmuntras att söka även om inte alla uppfylls.

Du har kunskap och erfarenhet inom:

• Marknadsföring av budskap och erbjudanden
• Digital kommunikation via sociala medier, webb, nyhetsbrev och pressmeddelanden
• Varumärkesarbete
• Målgruppsanalys
• Arrangera möten och evenemang
• Storytelling
• Textproduktion
• Enklare bild- och videoproduktion
• Grafisk formgivning


Som person är du lösningsinriktad, strategisk, prestigelös och har god samarbetsförmåga – förmågor som kommer till nytta då arbetet utförs i samspel med andra, både internt och externt. Du har också driv, tar initiativ och slutför det du påbörjat.

För att lyckas i rollen krävs ett flexibelt förhållningssätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och strävar efter mångfald och jämställdhet.

Arbetet innefattar stort egenansvar och arbetsplatsen kännetecknas av prestigelöshet, kunskapstörst och ett nära samarbete. Det är en fördel om du har intresse för hållbarhetsfrågor eller vilja och förmåga att sätta dig in i detta sakområde.

Vårt erbjudande till dig
Vi erbjuder dig en tjänst som kommunikatör med omväxlande arbetsuppgifter, allt från strategisk planering till operativt genomförande. Hos oss kan du använda och utveckla din kompetens för att göra skillnad. Du har stor möjlighet att forma hur arbetet utförs. Vikariatets tidslängd är 10-13 månader, delvis beroende på startdatum.

Du får ett stimulerande arbete med stort kollegialt stöd och hög trivsel. Här är samarbete och samverkan nyckelord för framgång. Arbetet innebär också tillgång till nätverk både regionalt och nationellt.

Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/)

Har du frågor om tjänsten?
För ytterligare information är du välkommen att kontakta Carlos Pettersson, sektionschef, tel. 072-554 58 41 eller Julia Hörder, kommunikatör, tel. 072-530 85 66.

Vår rekryteringsprocess
Sista ansökningsdag är den 2024-03-10. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Läs mer om Region Jönköpings läns rekryteringsprocess på vår hemsida: https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/Var-rekryteringsprocess/
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Jönköping från Academic Work Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Jönköping från Academic Work Sweden AB .

Underhållstekniker sökes till HZI Biogas i Jönköping!

Drift- och underhållsingenjör, anläggning
Läs mer Apr 19
Nytt
Har du intresse för teknik och motiveras av problemlösning? Har du även erfarenhet av felsökning, underhåll och reparation av produktionsutrustning samtidigt som du vill bidra till en mer hållbar värld är du precis den vi söker! Vi söker nu Underhållstekniker med inriktning mot biogas som vill anta nya utmaningar hos HZI Jönköping Biogas

OM TJÄNSTEN
HZI Jönköping Biogas arbetar med att omvandla matavfall till biogas och biogödsel för att på ett effektivt sätt bidra till Sveriges hållbara utveckling. Genom att utsätta matavfallet för en rötningsprocess, bryts det organiska materialet ner och omvandlas till biogas. Denna biogas används inom kollektivtrafiken i Jönköping samt även som bränsle för personbilar och distributionslastbilar. De restprodukter som tillverkas under biogasproduktionen blir biogödsel som används till gödsling av grödor på gårdar. Tack vare att man tar tillvara på matavfallet så är man med och skapar något med stort värde för samhället, miljön och det cirkulära kretsloppet.

I rollen som underhållstekniker kommer du att arbeta med regelbundet underhåll och förebyggande arbete för att säkerställa en stabil produktion av biogas. Teamet du kommer vara en del av består av tre drifttekniker samt två underhållstekniker, och nu när en av underhållsteknikerna planerar att gå i pension till hösten söker vi dig som är redo för ditt nästa steg i karriären. Vi ser gärna att du har elbehörighet i bagaget för att ytterligare komplettera gruppen. Du välkomnas till ett bolag som litar på dig om medarbetare och gärna ger dig chansen att utvecklas och växa i din roll samt i bolaget.



Du erbjuds
- Frihet under ansvar där du har möjlighet att påverka ditt arbete
- Goda möjligheter till utveckling inom ledarskap samt möjligheter att växa inom koncernen
- Goda interna samarbeten där alla ställer upp för varandra
- Kompetensutveckling och utbildningar internt inom koncernen
- En nyckelroll i teamet från dag ett
- En gedigen överlämning från en planerad pensionsavgång

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Övervaka och underhålla processutrustning för biogasproduktion.
* Snabbt identifiera och åtgärda tekniska problem för att minimera produktionsavbrott.
* Genomföra regelbundet underhåll och förebyggande åtgärder för att maximera utrustningens livslängd.
* Vara delaktig i företagets beredskapsorganisation
* Ansvara för uppdaterad dokumentation och rapportering av tekniskt arbete och förändringar.
* Följa säkerhetsföreskrifter, använda personlig skyddsutrustning och säkerställa efterlevnad av regelverk för en säker arbetsmiljö.


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieutbildning, helst inom el
- Har tidigare arbetslivserfarenhet som underhållstekniker
- El- och/eller gasbehörighet
- Har goda datorkunskaper
- Har tidigare vana av att arbeta med underhållssystem
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
- Har B-körkort

Det är meriterande om du har
- Tidigare ledarskapserfarenheter
- Kunskaper i tyska
- Truckkort
- Hjullastare körkort

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Självgående
- Problemlösande
- Anpassningsbar

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om HZI Jönköping Biogas HÄR
Här kan du se en virtuell rundtur på HZI Jönköping Biogasanläggning. Du kan även se en film om Jönköpings fabriken här.

Ansök nu

Mjukvaruutvecklare till Husqvarna Group!

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Apr 17
Letar du efter en spännande möjlighet inom mjukvaruutveckling? Robotics Tools på Husqvarna söker nu en engagerad medarbetare med passion för den senaste tekniken. Om du trivs med att arbeta genom hela produktcykeln och vill vara en del av ett dynamiskt team, kan detta vara din nästa utmaning. Ansök nu för att vara med och skapa innovativa appar och PC-verktyg för Husqvarnas Automower!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu för Husqvarna Groups räkning en mjmukvaruutvecklare med ett stort tekniskt intresse och som vill jobba med den senaste tekniken och skapa appar samt PC-verktyg till Husqvarnas Automower. Du kommer ingå i ett team på 14 personer, där du kommer att arbeta med att utveckla Windows-applikationer och molntjänster för både interna och externa användningsområden.

För att lyckas i rollen bör du trivas med att arbeta i hela produktcykeln, allt från design och implementation via test och verifiering till underhåll av levererade produkter. På Robotics Tools avdelning har dem ansvaret för att utveckla interna felsökningsverktyg, simulatorer, testramverk samt produkter och verktyg för produktion och återförsäljare. Här använder dem sig av en SCRUM-baserad utvecklingsmetodik med korta cykler och stor interaktion med andra utvecklingsteam inom Husqvarna. Här har du möjlighet att påverka och välja den bästa tekniken för varje specifik uppgift.

Du erbjuds:
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
- En roll i ett stort bolag med stora utvecklingsmöjligheter för din framtida karriär.
- Ett nära samarbete med kollegor där du kan lära dig av seniora kompetenser.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning inom mjukvaruutveckling eller liknande, alternativt har tidigare erfarenhet av en liknande roll
- Har goda kunskaper i C#/.NET
- Har mycket goda kunskaper i såväl svenska och engelska, i både tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kollegorna

Det är meriterande om du har:
- Erfarenhet av att arbeta med: UI/UX, WPF Maui/Xamarin, Unity, Azure molntjänster, iOS eller Android-utveckling

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Innovativ
- Självutvecklande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Husqvarna Group har över 330 år av innovation i bagaget och identifierar sig själva som världens äldsta start up. Ett stort och världsledande företag sett till omsättning men ett litet och familjärt bolag i väggarna. Allas idéer välkomnas och uppskattas. Det är nära mellan avdelningarna och utvecklingsambitioner flödar i koncernen. Vad gör Husqvarna då i det dagliga arbetet? Jo de levererar skogs-, park- och trädgårdsprodukter för professionella användare. De för samman hög prestanda, användarvänlighet och säkerhet och erbjuder ett brett och växande sortiment med produkter och tillbehör, där allt från motorsågar och kapmaskiner till robotgräsklippare ingår.

Ansök nu

Ekonomiassistent på deltid till Domstolsverket!

Ekonomiassistent
Läs mer Apr 4
Vill du du få möjligheten att jobba deltid som ekonomiassistent på en statlig förvaltningsmyndighet? Här får du möjlighet att spetsa dina kunskaper inom ekonomi och få meriterande erfarenhet inför framtiden! Skicka in din ansökan redan idag, då urvalet sker löpande.

OM TJÄNSTEN
I denna roll kommer du att arbeta på enheten för ekonomiadministration som i dagsläget består av nio medarbetare som arbetar med löpande redovisning för alla Sveriges domstolar. Ditt arbete kommer främst bestå av hantering och kontering av leverantörsfakturor.

Du erbjuds
- En lärorik tjänst där du kommer få god insikt i fakturahanteringen i en stor organisation
- En trygg och gedigen upplärning till arbetet
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantering och kontering av leverantörsfakturor
* Löpande bokföring
* Övrig ekonomiadministration


VI SÖKER DIG SOM
- Har pågående eftergymnasial utbildning inom ekonomi och minst två år kvar av studierna
- Har goda kunskaper i Office-paketet
- Behärskar svenska språket väl i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet med kollegor

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Självgående
- Kvalitetsmedveten

Övrig information:
- Start i september
- Du förväntas jobba ca. 8-12h/v

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Domstolsverket är en svensk statlig förvaltningsmyndighet, som sorterar under Justitiedepartementet och har till uppgift att ge administrativt stöd och service åt de allmänna domstolarna, de allmänna förvaltningsdomstolarna, hyres- och arrendenämnderna, Rättshjälpsmyndigheten och Rättshjälpsnämnden. Inom verksamhetsområdet ska Domstolsverket i administrativt hänseende leda och samordna verksamheten för att skapa förutsättningar för en rättssäker verksamhet och se till att den bedrivs effektivt.

Ansök nu

Innesäljare till Resinex i Jönköping!

Innesäljare
Läs mer Apr 12
Är du redo för nästa steg i din karriär? Som innesäljare hos Resinex får du möjligheten att arbeta i ett nära samarbete med deras erfarna säljteam och tekniska experter. Din roll kommer vara central, med ansvar för viktiga uppgifter som orderhantering, materialbeställningar och leveranshantering. Ansök redan idag, då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu för Resinex räkning en innesäljare. I den här rollen som innesäljare kommer du arbeta nära företagets säljare och tekniska specialister. Du kommer att ansvara för orderhantering och materialbeställning hos företages leverantörer, vidare kommer du även ansvara för leveransbevakningen och faktureringen. Arbetet innebär täta dialoger med utesäljare, kollegor och kunder via mejl och telefon.

Vi letar efter dig som är noggrann, strukturerad och kommunikativ, som älskar att leverera exceptionell service till kunder och trivs i en fartfylld miljö. Om du har erfarenhet av tillverknings- eller distributionsföretag, särskilt inom plast- eller processindustri, ser vi det som en extra bonus.

Du erbjuds
- En god introduktion till arbetet av en senior kollega
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera och registrera inkommande ordrar, du kommer att följa ordern från registrering till leverans
* Hantering av reklamationer från kunder
* Hantering av fakturering
* Kundkontakt, där du leverar en hög kundservice och skapar förtroendefulla relationer
* Beställning av material


VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasieexamen
- Har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl i tal som i skrift, då det krävs i det dagliga arbetet med kunder och kollegor
- Har goda datakunskaper, då mycket av arbetet sker i företagets interna system
- Har goda kunskaper i MS Office 365
- Har lätt för att kommunicera med andra

Vidare är det meriterande om du:
- Har tidigare erfarenhet av ett administrativt arbete som innesäljare eller orderadministratör

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Affärsinriktad
- Kommunikativ

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Mjukvaruutvecklare inom inbyggda system - Husqvarna Group!

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Apr 12
Nu erbjuds du som är i början av din karriär en spännande möjlighet att få komma in på Husqvarna Group och deras Robotics team. Här kommer du få arbeta med en stor avdelning i ryggen där roliga samarbeten frodas och möjligheterna till utveckling är stora!

OM TJÄNSTEN
Är du intresserad av realtid, RTOS, BT, drivrutiner, sensorer eller motorer? Då är detta för dig! Du kommer i denna roll att ingå i ett team om ca 20 kollegor som arbetar tillsammans för att nå mål, dela kunskap och lära av varandra. På Husqvarna Robotics utvecklas den marknadsledande robotgräsklipparen, Automowern. Ditt arbete som embedded-utvecklare kommer bestå av roliga utmaningar, breda samarbeten och trygg stöttning av dina kollegor, för att just du ska uppnå full potential.
Du kommer här inte bara vara en viktig kugge för utvecklingen av produkten, utan även det kontinuerliga förbättringsarbetet i hur de arbetar på avdelningen.

Det viktigaste för oss är att du delar samma intresse och ambition som resten av teamet, att leverera en riktigt vass slutprodukt! Vi tror därför det är viktigt att du är mån om kvaliteten i arbetet och trivs i ett öppet och kommunikativt klimat samt att du kan ta egna initiativ för ditt lärande och fortsatta utveckling.

Du erbjuds
Vi förstår att alla har individuella mål och drömmar i sina karriärer. Som konsult hos oss får du stöttning i att forma din karriär i den riktning som lockar just dig. Kanske drömmer du om att en dag ha en ledande position, eller vill du istället bli specialist på ditt område? Vårt mål är att utefter din önskade riktning ge dig de rätta förutsättningarna att växa! Läs mer om vårt konsulterbjudande.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en civil-eller högskoleexamen mot inbyggda system, alternativt blir färdig till sommaren
- Har goda kunskaper i C/C++ samt Python
- Har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift, då arbetet sker på båda språk

För denna process ber vi dig skicka in dina betyg från högskolan.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Självgående
- Kvalitetsmedveten

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Husqvarna Group har över 330 år av innovation i bagaget och identifierar sig själva som världens äldsta start up. Ett stort och världsledande företag sett till omsättning men ett litet och familjärt bolag i väggarna. Allas idéer välkomnas och uppskattas. Det är nära mellan avdelningarna och utvecklingsambitioner flödar i koncernen. Vad gör Husqvarna då i det dagliga arbetet? Jo de levererar skogs-, park- och trädgårdsprodukter för professionella användare. De för samman hög prestanda, användarvänlighet och säkerhet och erbjuder ett brett och växande sortiment med produkter och tillbehör, där allt från motorsågar och kapmaskiner till robotgräsklippare ingår.

Ansök nu

Mekanikkonstruktör - Husqvarna Group Power and Drive systems!

Maskinkonstruktör
Läs mer Apr 12
Nu söker vi dig som vill arbeta mot konstruktion med fokus på funktionalitet. Vi ser framför oss att du frodas i tekniska miljöer där du får grotta ner dig, diskutera utfall och ta fram riktigt välfungerande komponenter. Välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Välkommen till Husqvarnas avdelning för Base Engine Technology. Här arbetar tre team som tillsammans är ca 20 kollegor med konstruktionen för roterande system och komponenter. Avdelningen tar fram alla roterande och rörliga delar i gjutet gods som cylindrar, kolvar, svänghjul, kopplingar och axlar.

Vi söker nu dig som vill arbeta med konstruktion från idé till färdig komponent. Ditt arbeta kommer kantas av samarbeten både i gruppen men också med andra avdelningar som beräkning, labb, inköp och SQA. Du behöver därför trivas i det kommunikativa samt ha en förståelse och vilja att sätta dig in i tekniska diskussioner inom till exempel rotorsaksanalys, beräkningar och simuleringar.

Vi ser gärna, och tror att du kommer trivas extra bra i detta team, om ditt intresse för teknik och fordon/motorer även återspeglas utanför arbetstid. Kanske åker du kross, brukar meka med bilen eller har andra spännande fritidsprojekt igång? Att känna igen sig i beskrivningen "tekniknörd" är ett gott tecken på att du kommer trivas i denna omgivning!

Du erbjuds

Vi förstår att alla har individuella mål och drömmar i sina karriärer. Som konsult hos oss får du stöttning i att forma din karriär i den riktning som lockar just dig. Kanske drömmer du om att en dag ha en ledande position, eller vill du istället bli specialist på ditt område? Vårt mål är att utefter din önskade riktning ge dig de rätta förutsättningarna att växa! Läs mer om vårt konsulterbjudande.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en Civil- eller högskoleingenjörsexamen inom mekanik eller maskinteknik, alternativt tar examen till sommaren
- Har goda kunskaper i CAD, gärna Catia
- Har ett intresse för konstruktion ur ett funktionellt perspektiv samt har en förståelse för tekniska frågeställningar som beräkning, simulering och rotorsaksanalys
- Har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift då arbetet sker på detta språk

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet från ett liknande arbete sedan tidigare
- Ett fritidsintresse för mekanik och fordon
- B-körkort, då resor kan förekomma i tjänsten

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Självgående
- Problemlösande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Husqvarna Group har över 330 år av innovation i bagaget och identifierar sig själva som världens äldsta start up. Ett stort och världsledande företag sett till omsättning men ett litet och familjärt bolag i väggarna. Allas idéer välkomnas och uppskattas. Det är nära mellan avdelningarna och utvecklingsambitioner flödar i koncernen. Vad gör Husqvarna då i det dagliga arbetet? Jo de levererar skogs-, park- och trädgårdsprodukter för professionella användare. De för samman hög prestanda, användarvänlighet och säkerhet och erbjuder ett brett och växande sortiment med produkter och tillbehör, där allt från motorsågar och kapmaskiner till robotgräsklippare ingår.

Ansök nu