Jönköping: Affärsområdeschefr till Olsons Maskinservice

Hitta ansökningsinfo om jobbet Affärsområdeschefr till Olsons Maskinservice i Jönköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Jönköping inom den kategorin.

Publicerad: 2023-09-15 // Varaktighet: Heltid

Olsons Maskinservice AB har med framgång levererat maskiner, service och reparationer för pressar och presslinjer sedan 1974.

Vi erbjuder ett brett produktutbud av pressar, automation och tillbehör. Vår erfarna och pålitliga serviceorganisation skapar trygghet för våra kunder och är ett av våra starkaste försäljningsargument vid nyförsäljning av maskiner och tillbehör.

Vi söker nu en erfaren och driven Product Manager till vårt nya affärsområde. Är du den vi söker?



Om rollen

Vi söker en erfaren och drivande Product Manager för vårt nya affärsområde inom plåtbearbetande maskiner såsom kantpressar, gradsaxar, lasermaskiner etc. Som Product Manager kommer du att ha helhetsansvar för att driva och utveckla detta område. Dina huvudsakliga ansvarsområden innefattar uppsökande försäljning i Sverige och Danmark, produkt- och leverantörsval samt utarbetande av offertunderlag.

Som ansvarig för processen från förfrågan till offert kommer du ha kontinuerlig kommunikation med leverantörer, kunder och kollegor. Du kommer att dra nytta av hela organisationens erfarenhet och stöd för att leverera optimala lösningar till våra kunder. Du kommer att vara en nyckelspelare i att utveckla och positionera våra produkter på marknaden.

För att trivas och lyckas i rollen som Product Manager behöver du ha erfarenhet inom plåtbearbetande maskiner, tidigare säljerfarenhet och en gedigen kunskap om produktsegmentet. Du förväntas vara självgående, resultatorienterad och skapa och upprätthålla starka relationer både internt och externt. 

Känner igen dig i beskrivningen är detta en utmärkt möjlighet att vara med och bidra till utformningen av får framgångsrika produktportfölj.





Din profil

Som person är du utåtriktad, självgående och har en hög social kompetens. Du är en person som inte ger upp lätt och har förmågan att hålla fokus som drivs av att nå uppsatta mål. Du är en naturlig kommunikatör och trivs med att skapa och utveckla relationer med både kunder och leverantörer. Du har förmågan att skapa förtroende och är bekväm i att representera företaget utåt.



Vi ser även att du har:

- 3-5 års erfarenhet från liknande roll.

- En teknisk bakgrund med god teknisk förståelse.

- Operativ och strategisk med ett genuint kundfokus

Ansökan

Om du känner igen dig i ovanstående och tycker att det låter som en intressant utmaning, är du varmt välkommen att skicka in din ansökan.

I denna rekrytering samarbetar Olsons Maskinservice med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på – soran.barzanji@kraftsam.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Jönköping som Produktchef, marknadsföring

Nedan visas andra jobb i Jönköping som Produktchef, marknadsföring.

Local Product Manager for ABB Motion Sweden

Läs mer Sep 19
At ABB, we are dedicated to addressing global challenges. Our core values: care, courage, curiosity, and collaboration - combined with a focus on diversity, inclusion, and equal opportunities - are key drivers in our aim to empower everyone to create sustainable solutions. That's our story. Make it your story.
Your role and responsibilities
Are you a driven and strategic individual with a passion for product development, marketing, and sales? At ABB Motion Sweden, we are looking for a Local Product Manager to develop, optimize and market our product portfolio of frequency converters on the Swedish market.
As a Product Manager, you will be responsible for analyzing and adapting the global product portfolio to meet local market demands. You will collaborate closely with global product managers and the local sales organization to develop and implement long-term strategies. The role also involves working with marketing communications to plan market activities and product launches, as well as monitoring competitors and market trends.
We offer you a dynamic and evolving role where you can make a significant impact on both a local and global level. You'll be part of a committed team with the opportunity to influence ABB's continued success in the local market.
Your responsibilities include:
Identifying local market segments and growth opportunities.
Shaping portfolio development to meet the needs of the local market and customers.
Managing the product life cycle, including product launches and phase-outs on the Swedish market.
Being responsible for the strategic pricing of the portfolio.
Coordinating and developing sales support and tools to facilitate sales.

Qualifications for the role
At least 3 years of experience in sales, marketing, and strategic work.
A degree in engineering or a related technical field is required.
Experience in electrical engineering is a valuable plus
Strong communication skills, comfortable collaborating across different departments. You are efficient and skilled at working with various people at different levels.
Analytical and business-oriented with a solid understanding of customer needs and market trends.
Previous experience working with global teams and local markets.
A valid driver's license is essential.
Proficiency in both Swedish and English is a must.

More about us
ABB System Drives is a technology leader serving industries, infrastructure and machine builders with world-class drives. With our products, global scale and local presence, we help our customers to improve energy efficiency, productivity and safety. Our people and culture are the foundation of our success. We all together make the difference for our customers every day.
Recruiting Manager Viktor Lindholm +46 725 37 71 49, will answer your questions about the position. Union representatives - Swedish Association of Graduate Engineers: Håkan Sjöberg, +46 703 96 00 02; Leaders: Lenny Larsson, +46 706 32 85 47; Unionen: Hannah Norén, +46 706 34 03 46. All other questions can be directed to Talent Partner Linda Lundstedt, +46 722 05 65 54.
Apply at the latest by October 13. (Documents submitted in English are appreciated). Please note that interviews are held on an ongoing basis, apply today to secure your spot in the recruitment process!
Please note that, to be eligible for employment at ABB AB, you will need to pass our pre-employment screening steps. This includes a reference check, a health- and drug test and could also include a background check.
We kindly decline any direct contact with staffing and recruitment agencies as well as sellers of additional job advertisements.
We value people from different backgrounds. Could this be your story? Apply today or visit www.abb.com to read more about us and learn about the impact of our solutions across the globe. #MyABBStory

Ansök nu

Produktchef (AI produkter) till NovaCast Systems AB

Läs mer Sep 9
Om NovaCast Systems
NovaCast Systems utvecklar och säljer simulerings- och metallurgiska process optimerings produkter för gjuteriindustrin, globalt, i princip över hela världen. De större segmenten för oss är inom fordon, förnyelsebar energi samt elektronik-industrierna. Med hjälp av våra lösningar förbättras kvalitén avsevärt, både på produktions-processerna och slutprodukterna. Detta i sin tur gör att NovaCast starkt bidrar till en grönare gjuteriindustri, och ger kostnadseffektivare processer för våra kunder.


Om tjänsten
NovaCast Systems AB söker en produktchef för produktområdet AI. Den person vi söker skall ansvara för uppbyggandet av ett nytt produktområde som kommer att växa inom ramen för ett eget dotterbolag.
Vi ser att efterfrågan av implementering av AI i olika produkter inom området gjutning, gjutgods, processoptimering och simulering ökar, och som en ledande aktör utvecklar och supportar vi gjuteribranschen inom detta område.


Arbetsuppgifter:
Ansvara för uppbyggandet av AI området med ett nytt produktsortiment
Arbeta som produktägare gentemot vår utvecklingsorganisation
Samordning mellan NovaCast Systems, AI bolaget, högskola och andra intressenter
Kommersiellt affärsansvar
Etablera produktstrategier och leda portföljens utveckling
Framtagning av produktbeskrivningar och tillhörande specifikationer
Kunna representera företaget och AI tekniken på ett professionellt sätt mot marknaden
Sammanställa marknadens behov och kunders kravställningar vad gäller AI för produktstrategierna



Kompetenser:
Erfarenhet av att driva mjukvaruprojekt (meriterande erfarenhet av Azure Devops)
Erfarenhet av att vara produktchef/produktägare eller motsvarande
Erfarenhet/kunskap om AI
Erfarenhet av kundnära arbete tex kundprojekt, säljinsatser, tekniska möten
Meriterande är erfarenhet av någon typ av simuleringsmjukvara (helst inom gjutning) och/eller erfarenhet från gjuteribranschen
Kunna svenska och engelska flytande
Eftergymnasial utbildning


Egenskaper:
Tekniskt kunnig och intresserad
Ledaregenskaper
Strukturerad och noggrann
Självgående och drivande personlighet
Kommunikativ
Analytisk förmåga
Strategisk med helhetssyn


Mer information:
Placeringsort är Jönköping (Science Park)
Modern och flexibel arbetsgivare
Generösa friskvårdserbjudande
Flexibel och dynamisk arbetsmiljö
Stora möjligheter till personlig utveckling, en position där du kan göra avtryck

Ansök nu

Product Manager - Digital Solutions

Läs mer Jun 27
Om rollen

Som Product Manager kommer du att spela en strategiskt avgörande roll i vår framtida utveckling. Du kommer att leda arbetet med att utveckla och förfina vår produktportfölj av digitala lösningar för den globala marknaden, med en stark inriktning på att identifiera och tillgodose framtida kund- och marknadsbehov. Ansvaret omfattar att säkerställa att våra produkter inte bara möter dessa behov utan också är konkurrenskraftiga och lönsamma.

Rollen är bred och kräver ett helhetsperspektiv, där du kommer att hantera allt från strategisk marknadskommunikation och produktinnovation till prisstrategier och produktutvärdering. Du kommer även vara involverad i att driva viss teknisk utveckling för att säkerställa att våra lösningar är i framkant.

Ditt arbete kommer att ske i nära samarbete med försäljningsavdelningen, R&D, produktion, inköp, leverantörer och externa samarbetspartners på global nivå. Detta innebär många tvärfunktionella kontaktytor. Resor internationellt ingår i uppdraget. Du rapporterar till Head of Commercial Retail Tech och placering är på vårt huvudkontor i Jönköping.

Din profil

Vi söker dig med bakgrund inom produktledning, teknisk försäljning eller projektledning och med flera års kommersiell erfarenhet. Du har god teknisk/digital förståelse och starkt intresse för mjukvara. Har du erfarenhet inom IoT och uppkopplade produkter är det starkt meriterande.

För att lyckas i uppdraget har du ett starkt affärs- och kundfokus och trivs som bäst i en internationell miljö med många kontaktytor. Din starka drivkraft och ditt engagemang gör att du tar ägandeskap för ditt produktområde, samtidigt som din nyfikenhet leder dig till att ständigt söka nya tekniker och utvecklingar på marknaden. Vidare har du lätt för att samarbeta med andra och besitter en analytisk ådra och förståelse för vad som skapar lönsamhet i en produkt.

Då vi verkar internationellt behöver du hantera engelska språket obehindrat i tal och skrift. Även körkort är ett krav.

Vi erbjuder

Du erbjuds nu en karriärmöjlighet i en internationell och framgångsrik koncern med starkt fokus på utveckling. Här får du chansen att forma framtidens retail och förbättra kundupplevelsen i butik på en global nivå. Du blir en del av ett engagerat team och dynamisk arbetsmiljö.

Så vill du vara med och hitta framtidens digitala lösningar och driva utvecklingen av vår produktportfölj framåt? Varmt välkommen att bli en del av oss på ITAB!

I den här rekryteringen samarbetar vi med Stella Rekrytering & Ledarskap. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig konsult Elin Dresch på 072-214 23 87 alternativ Jennifer Djureholt 070-209 16 93. Vi välkomnar gärna din ansökan så snart som möjligt, men urval kommer att ske från v31 och framåt. Sista ansökningsdag är 11/8.

Varmt välkommen att bli en del av oss på ITAB!

Om ITAB
ITAB säljer, designar, utvecklar och installerar kompletta butikskoncept till butikskedjor inom detaljhandeln. Med vår expertis, långsiktiga relationer och innovativa lösningar är ITAB i framkant som partner inom retail.

ITAB erbjuder karriärmöjligheter i en internationell miljö och strävar efter mångfald samt goda arbetsvillkor. Vi strävar tillsammans för en hållbar framtid - för affären, människorna och miljön. Vi verkar för en vänlig, attraktiv och hälsosam arbetsplats med lika möjligheter och goda arbetsvillkor. Mer information om oss hittar du på: itab.com.

Ansök nu

Teknisk Produktchef för plattformslösningar till Purmo Sverige AB

Läs mer Nov 29
Är du redo att ta ditt nästa kliv i din karriär? Då kanske denna tjänst som är en rekrytering är något för dig!Brinner du för teknik och gillar att få utveckla lösningar som kommer bidra till att vi stärker vår position som en ledande leverantör av inomhusklimat? Drivs du av att känna ägandeskap för en av våra viktigare satsningar inom produktledning? Då ser vi fram emot din ansökan!

Du utgår från något av våra kontor i Sverige där hybridarbete tillämpas. Du rapporterar till Head of Product Management.

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga ansvarområden är:
- Teknisk ledning för utvecklande av systemplattformar för produkter, service och dokumentation för ett komplett erbjudande
- Vara teknisk koordinator i syfte att identifiera behov av produkter och andra behov för att
möjliggöra plattformslösningar som ligger i linje med Purmo Groups strategi
- Samarbeta med produktutveckling för att driva på utveckling av produkter, komponenter och tjänster
- Delta i lansering av plattformslösningar
- Ge viktig input till kommersiella verktyg som CRM, CPQ och PIM
- Tillhandahålla applikationskunnande och tekniskt marknadsföringsstöd till säljteam samt stödja marknadsorganisationen

Kvalifikationer
Vi söker dig som har/är:
- Kandidat- eller civilingenjörsexamen eller motsvarande
- Minst 10 års erfarenhet av värme, ventilation och luftkonditionering (HVAC), både på system- och komponentnivå
- Erfarenhet i liknande roll som produktchef, produktansvarig eller liknande roller
- Minst 5 års erfarenhet av i en ledande roll
- God förståelse för hur marknaden inom HVAC fungerar
- Goda IT-kunskaper i affärssystem och behärskar Office- 365
- Mycket god förmåga att uttrycka dig väl på svenska och engelska i såväl tal som skrift
- Erfarenhet av att leda projekt (meriterande)
- Erfarenhet från försäljning och marknadsföring (meriterande)
- B-körkort och en familjesituation som tillåter resor med övernattning

Personlighet
För att lyckas i rollen ser vi att du har/är:
- Strukturerad och processorienterad
- Relationsinriktad med god samarbetsförmåga
- God planerings- och samordningsförmåga
- Uthållig

Om Purmo
Purmo är en ledande leverantör av hållbara lösningar för ett bättre inomhusklimat. Våra värmesystem och kylsystem är utformade för att erbjuda de högsta nivåerna av inomhuskomfort och effektivitet.
Comfort delivered är vårt löfte till våra kunder. För att hjälpa alla att uppnå en hållbar inomhuskomfort är vi dedikerade till att leverera ledande lösningar och tjänster för ett bättre inomhusklimat.
Vi strävar ständigt efter innovativa lösningar för ett bättre inomhusklimat både med tanke på komfort och energieffektivitet. Purmos lösningar är utformade för att bidra till ett bättre välbefinnande och samtidigt minska trycket på planetens resurser. Läs mer på https://www.purmo.com/sv-se

Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010 207 43 20.

Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss gärna:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Ansök nu

Product Manager

Läs mer Nov 2
Saab Training & Simulation is the leading provider of high-fidelity training solutions for Live Simulation in the land domain. We are now continuing strengthen our capabilities within product management to grow our business and extend our strong market position. We are now in need of strengthening our current Training Services products managers.

Your role

As a Product Manager, you will develop our product capabilities to meet current and future customer needs. You will work close together with experienced colleagues within the entire business unit. Primarily you will support our Training services product areas but also making sure that all our products are supportable during the entire life cycle. Our product family Training Services have divided our support offering in three phases: Establish support, in-service support and finally End of life support.

* Primary the responsibility of the role is:
* Influence the design of Saabs T&S products to ensure supportability and low LCC (Life cycle cost)
* Create ILS (Integrated Logistic Support) plans for all R&D projects
* Identify and develop our customers support requirements in all phases
* Assist our sales department in the support offer

Your profile

You like working close to the market translating customer needs and requirements to support solutions and communicate them both externally as well as internally. You are business minded and have a genuine interest for generating business on your products in the Training & Simulation portfolio.

Preferred qualifications:

* Experience of working with ILS (Integrated Logistic Support)
* Experience from services and aftermarket business
* Strong business skills
* Communicative with good people skills
* Strong analytic capability
* Fluent in both written and spoken English

This position requires that you pass a security vetting based on the current regulations around/of security protection. For positions requiring security clearance additional obligations on citizenship may apply.

What you will be a part of

Saab is a leading defence and security company with an enduring mission, to help nations keep their people and society safe. Empowered by its 19,000 talented people, Saab constantly pushes the boundaries of technology to create a safer, more sustainable and more equitable world. Read more about us here.

At business area Dynamics, all employees share the same mission: to create conditions for a safe society. Whether it's missile systems, underwater technology, camouflage solutions, support weapons, training systems or field hospitals, you are part of this mission. We work in close cooperation in developing, manufacturing and maintaining our world-leading products, systems and solutions for customers worldwide.

You will be part of the Programs & Product Management departments at our head quarter in Huskvarna, Sweden. These departments consist of about 40 employees of which the Product management department today has 15 employees (Product owners and Product managers) and has the overall responsibility of T&S global product portfolio.

For further information, please contact Daniel Pedersen, Head of Programs & Product Management, Daniel.Pedersen@saabgroup.com

Saab is a company with a strong people-orientation. We offer a friendly work environment where we support and help each other to be at our best. Continuous learning, career & talent development and employee well-being are examples of areas where we always put the strongest effort to offer great opportunities.

Ansök nu

Andra jobb i Jönköping från Kraftsam Personal AB

Nedan visas andra jobb i Jönköping från Kraftsam Personal AB .

Fältsäljare- Jönköping

Account manager
Läs mer Okt 3
Har du tidigare erfarenhet av att jobba som fältsäljare och är redo för nya utmaningar? Nu söker Decasol sin nya stjärna!

Om företaget

Decatak & Decasol är Nordens största leverantör av takbehandling som består av taktvätt och takmålning samt solceller. De har varit aktiva sedan 2006 och är nu det ledande varumärket i branschen. De jobbar främst mot privatpersoner och bostadsrättsföreningar.

Din framtid

Arbetsuppgifterna utformas gemensamt av Decasol och dig och rätt kandidat får chansen att utforma sin vardag och arbetsdag på bästa sätt. Inga fler cold-calls: Du får levererade kunder och du besöker dem och ger dem det kvalitetsmötet som Decasol är kända för i branschen!

Lönen utgörs utav en grundlön och en lukrativ provisionsbaserad lön. För dig som gillar att ta sig an en spännande utmaning så kan du räkna med att bli rikligt belönad!

Tjänstebil ingår.

Kvalifikationer och personliga egenskaper

För att trivas i rollen bör du ha tidigare erfarenhet av fältförsäljning. Har du någon bakgrund inom solcells eller takbranschen sedan tidigare så är det meriterande. Kan kommunicera flytande på svenska, både i tal och skrift. Engelska är meriterande, men inget krav.

Vi söker dig som är samarbetsvillig och van vid att leverera goda resultat. Du trivs i samspel med andra och jobbar även bra självständigt. Du är målmedveten och ger dig inte trots motgångar och är bra på att bygga relationer.

 Vad innebär det att arbeta som mötesbokare hos Decasol?

Du påverkar din egen lön – Inget lönetak!
Frihet under ansvar.
Du får vara med och bidra med idéer till företagets utveckling.
Du blir en del av vårt härliga Team.
Roliga konferenser och kick-offer.


Urval och intervjuer sker löpande, så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Amir Stein på amir@kraftsam.se

Ansök nu

Fältsäljare- Jönköping

Account manager
Läs mer Sep 25
Har du tidigare erfarenhet av att jobba som fältsäljare och är redo för nya utmaningar? Nu söker Decasol sin nya stjärna!

Om företaget

Decatak & Decasol är Nordens största leverantör av takbehandling som består av taktvätt och takmålning samt solceller. De har varit aktiva sedan 2006 och är nu det ledande varumärket i branschen. De jobbar främst mot privatpersoner och bostadsrättsföreningar.

Din framtid

Arbetsuppgifterna utformas gemensamt av Decasol och dig och rätt kandidat får chansen att utforma sin vardag och arbetsdag på bästa sätt. Inga fler cold-calls: Du får levererade kunder och du besöker dem och ger dem det kvalitetsmötet som Decasol är kända för i branschen!

Lönen utgörs utav en grundlön och en lukrativ provisionsbaserad lön. För dig som gillar att ta sig an en spännande utmaning så kan du räkna med att bli rikligt belönad!

Tjänstebil ingår.

Kvalifikationer och personliga egenskaper

För att trivas i rollen bör du ha tidigare erfarenhet av fältförsäljning. Har du någon bakgrund inom solcells eller takbranschen sedan tidigare så är det meriterande. Kan kommunicera flytande på svenska, både i tal och skrift. Engelska är meriterande, men inget krav.

Vi söker dig som är samarbetsvillig och van vid att leverera goda resultat. Du trivs i samspel med andra och jobbar även bra självständigt. Du är målmedveten och ger dig inte trots motgångar och är bra på att bygga relationer.

 Vad innebär det att arbeta som mötesbokare hos Decasol?

Du påverkar din egen lön – Inget lönetak!
Frihet under ansvar.
Du får vara med och bidra med idéer till företagets utveckling.
Du blir en del av vårt härliga Team.
Roliga konferenser och kick-offer.


Urval och intervjuer sker löpande, så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Amir Stein på amir@kraftsam.se

Ansök nu

Account Manager

Account manager
Läs mer Sep 13
Om företaget

Vår kund är Nordens största leverantör av takbehandling som består av taktvätt och takmålning samt solceller. De har varit aktiva sedan 2006 och är nu det ledande varumärket i branschen. De jobbar främst mot privatpersoner och bostadsrättsföreningar.

Din framtid

Arbetsuppgifterna utformas gemensamt av vår kund och dig och rätt kandidat får chansen att utforma sin vardag och arbetsdag på bästa sätt. Inga fler cold-calls: Du får levererade kunder och du besöker dem och ger dem det kvalitetsmötet som vår kund är känd för i branschen!

Lönen utgörs utav en grundlön och en lukrativ provisionsbaserad lön. För dig som gillar att ta sig an en spännande utmaning så kan du räkna med att bli rikligt belönad!

Tjänstebil ingår.

Kvalifikationer och personliga egenskaper

För att trivas i rollen bör du ha tidigare erfarenhet av fältförsäljning. Har du någon bakgrund inom solcells- eller takbranschen sedan tidigare så är det meriterande. Du kan kommunicera flytande på svenska, både i tal och skrift. Engelska är meriterande, men inget krav.

Vi söker dig som är samarbetsvillig och van vid att leverera goda resultat. Du trivs i samspel med andra och jobbar även bra självständigt. Du är målmedveten och ger dig inte trots motgångar och är bra på att bygga relationer.

Vad innebär det att arbeta som mötesbokare hos vår kund?

Du påverkar din egen lön – Inget lönetak!
Frihet under ansvar.
Du får vara med och bidra med idéer till företagets utveckling.
Du blir en del av vårt härliga Team.
Roliga konferenser och kick-offer.


Urval och intervjuer sker löpande, så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Amir.

Ansök nu

Account Manager

Account manager
Läs mer Sep 3
Om företaget

Vår kund är Nordens största leverantör av takbehandling som består av taktvätt och takmålning samt solceller. De har varit aktiva sedan 2006 och är nu det ledande varumärket i branschen. De jobbar främst mot privatpersoner och bostadsrättsföreningar.

Din framtid

Arbetsuppgifterna utformas gemensamt av vår kund och dig och rätt kandidat får chansen att utforma sin vardag och arbetsdag på bästa sätt. Inga fler cold-calls: Du får levererade kunder och du besöker dem och ger dem det kvalitetsmötet som vår kund är känd för i branschen!

Lönen utgörs utav en grundlön och en lukrativ provisionsbaserad lön. För dig som gillar att ta sig an en spännande utmaning så kan du räkna med att bli rikligt belönad!

Tjänstebil ingår.

Kvalifikationer och personliga egenskaper

För att trivas i rollen bör du ha tidigare erfarenhet av fältförsäljning. Har du någon bakgrund inom solcells- eller takbranschen sedan tidigare så är det meriterande. Du kan kommunicera flytande på svenska, både i tal och skrift. Engelska är meriterande, men inget krav.

Vi söker dig som är samarbetsvillig och van vid att leverera goda resultat. Du trivs i samspel med andra och jobbar även bra självständigt. Du är målmedveten och ger dig inte trots motgångar och är bra på att bygga relationer.

Vad innebär det att arbeta som mötesbokare hos vår kund?

Du påverkar din egen lön – Inget lönetak!
Frihet under ansvar.
Du får vara med och bidra med idéer till företagets utveckling.
Du blir en del av vårt härliga Team.
Roliga konferenser och kick-offer.


Urval och intervjuer sker löpande, så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Amir.

Ansök nu

Account Manager

Account manager
Läs mer Aug 15
Har du tidigare erfarenhet av att jobba som fältsäljare och är redo för nya utmaningar? Nu söker Decasol sin nya stjärna!

Om företaget

Decatak & Decasol är Nordens största leverantör av takbehandling som består av taktvätt och takmålning samt solceller. De har varit aktiva sedan 2006 och är nu det ledande varumärket i branschen. De jobbar främst mot privatpersoner och bostadsrättsföreningar.

Din framtid

Arbetsuppgifterna utformas gemensamt av Decasol och dig och rätt kandidat får chansen att utforma sin vardag och arbetsdag på bästa sätt. Inga fler cold-calls: Du får levererade kunder och du besöker dem och ger dem det kvalitetsmötet som Decasol är kända för i branschen!

Lönen utgörs utav en grundlön och en lukrativ provisionsbaserad lön. För dig som gillar att ta sig an en spännande utmaning så kan du räkna med att bli rikligt belönad!

Tjänstebil ingår.

Kvalifikationer och personliga egenskaper

För att trivas i rollen bör du ha tidigare erfarenhet av fältförsäljning. Har du någon bakgrund inom solcells eller takbranschen sedan tidigare så är det meriterande. Kan kommunicera flytande på svenska, både i tal och skrift. Engelska är meriterande, men inget krav.

Vi söker dig som är samarbetsvillig och van vid att leverera goda resultat. Du trivs i samspel med andra och jobbar även bra självständigt. Du är målmedveten och ger dig inte trots motgångar och är bra på att bygga relationer.

 Vad innebär det att arbeta som mötesbokare hos Decasol?

Du påverkar din egen lön – Inget lönetak!
Frihet under ansvar.
Du får vara med och bidra med idéer till företagets utveckling.
Du blir en del av vårt härliga Team.
Roliga konferenser och kick-offer.


Urval och intervjuer sker löpande, så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Amir Stein på amir@kraftsam.se

Ansök nu

Mötesbokare - Deltid

Account manager
Läs mer Aug 8
Mötesbokare- Deltid

Vill du ha en arbetsplats med goda karriärmöjligheter och trivs med att ha mycket kundkontakt? Då är denna tjänst något för dig, så ta nu möjligheten och ansök redan idag!

Om företaget

Decatak & Decasol är Nordens största leverantör av takbehandling som består av taktvätt och takmålning samt solceller. De har varit aktiva sedan 2006 och är nu det ledande varumärket i branschen. De jobbar främst mot privatpersoner och bostadsrättsföreningar.

Din framtid

I rollen som mötesbokare hos Decasol tar du första kontakten med deras kunder. Du arbetar med telefon och dator som redskap, och tillsammans med deras säljare bokar in möten till och koordinerar deras kalendrar.

Det är därför viktigt att du trivs i en roll med mycket kontakt per telefon, att du är målmedveten, resultatinriktad och drivs av att arbeta mot uppsatta mål. Alla jobbar tillsammans i en trivsam miljö där man tar gemensamt och personligt ansvar. Ett härligt gäng som har kul på jobbet!

Du får självklart intern utbildning och gedigen introduktion.

Kvalifikationer och personliga egenskaper

Meriterande om du har erfarenhet från mötesbokning eller liknande. Kan kommunicera flytande på svenska, både i tal och skrift. Engelska är meriterande, men inget krav.

Vi söker dig som är samarbetsvillig och van vid att leverera goda resultat. Du trivs i samspel med andra och jobbar även bra självständigt. Du är målmedveten och ger dig inte trots motgångar och är bra på att bygga relationer.

 Vad innebär det att arbeta som mötesbokare hos Decasol?

Du påverkar din egen lön – Inget lönetak!
Frihet under ansvar.
Du får vara med och bidra med idéer till företagets utveckling.
Du blir en del av vårt härliga Team.
Roliga konferenser och kick-offer.


Urval och intervjuer sker löpande, så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Amir Stein på amir@kraftsam.se

Ansök nu