Jönköping: Säljande kundtjänstmedarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljande kundtjänstmedarbetare i Jönköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Jönköping inom den kategorin.

Publicerad: 2023-09-15 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten
Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare? Då ska du söka denna tjänst!

Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja! Du kommer i din roll som kundtjänstmedarbetare attt arbeta mot den norska marknaden. När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid där du får lära dig allt du behöver.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor. Du kommer hantera inkommande samtal från deras norska kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.

Hos vår kund finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

Svara på inkommande norska samtal
Försäljning av produkter under inkommande samtal.
Enklare tekniska frågor
Frågor rörande fakturor

Din profil
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:

Ha fyllt 18 år.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.
Tycka om att arbeta med försäljning


Om företaget
Vi erbjuder dig
* lön enligt kollektivavtal
* ovärderlig arbetserfarenhet
* en social arbetsplats som präglas av gemenskap

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro, Jönköping och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Jönköping som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Jönköping som Kundtjänstmedarbetare.

Gympersonal till Jönköping med omnejd på 100%

Läs mer Jun 30
Vi söker gympersonal till våra anläggningar med Jönköping som utgångspunkt på 100%!

Är du redo för en utmaning som enklast kan beskrivas som en berg- och dalbana? En dag på Fitness24Seven har nämligen allt - du börjar dagen med hjälpa en kund att bli medlem hos oss, fortsätter med att tipsa dina kollegor om lösningar från andra gym samtidigt som du chattar med en kollega som har problem med trasiga löpband i Bangkok.

Låter detta som en vardag som du mer än gärna gör till din? Härligt, då är du precis den vi letar efter.

Om tjänsten
I tjänsten som gympersonal på heltid är den ena dagen är inte den andra lik. På det gymmet du är på för dagen har du i uppgift att sköta det dagliga arbetet, vilket innebär allt från att arbeta i receptionen till att underhålla våra maskiner och redskap samt det allra viktigaste - att ta hand om våra träningssugna medlemmar.

Ena dagen har du ett bestämt schema, medan den andra dagen är du riddaren i träningskläder som rycker ut till ett gym i nöd. Eftersom du arbetar på olika anläggningar har du bra koll på hur våra olika gym fungerar. Det är viktigt att du trivs i gymmiljö då det är din uppgift att se till att alla medlemmar lämnar sitt träningspass med ett leende på läpparna - oavsett hur tufft eller svettigt det har varit.

Du har ett brinnande intresse för träning och vill precis som vi, göra världen till en lite hälsosammare plats.

Vi söker dig
I den flexibla rollen krävs det att du har lätt för att anpassa dig och läsa av behoven på våra olika gym. Du är länken mellan våra gym och du trivs med att arbeta både på våra lite mer lugna gym, som våra något mer intensiva gym.

Att arbeta flexibelt är inget problem för dig och du har lätt att hantera oväntade situationer. Du är lösningsorienterad och tycker om att möta nya människor i olika orter eller städer hela tiden. Kunskapen du får från att jobba på ett gym, tar du gärna med dig till ett annat.

Arbetstider: Mån-tor 12.00-20.15, fredag 10.15-17.15

Arbetsplatser: Jönköping Centrum, Jönköping Väster, Värnamo, Vetlanda, Ljungby, Växjö, Skövde och Mariestad.

Lön: fast månadslön + andra förmåner såsom buss/tåg-kort, friskvårdbidrag och ett betalt medlemskap.

Arbetsuppgifter
Detta kommer du göra som gymmedarbetare

Ha daglig kundkontakt, hjälpa medlemmar i alla möjliga situationer både på plats på gymmet men även via mail och telefon.
Hålla ordning på anläggningen genom att plocka vikter och torka maskiner.
Löpande följa rutiner och föreskrifter som finns kopplade till företaget.
Arbeta mot uppsatta mål och budgetar samt hantera beställningar.

Vi söker dig som…
har minst 1 års erfarenhet av service och försäljning
är van att jobba varierat i ett högt tempo med flexibla arbetsuppgifter
.. är flytande i tal och skrift i svenska samt har goda kunskap i engelska
.. bara brinner för service och ge medlemmar bästa möjliga kundservice.

Meriterande om du har erfarenhet av:
att ha arbetat på gym eller i reception

Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag.
Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest vid nyanställning av personal.

Om oss

Vi är en av Europas absolut snabbaste växande gymkedja. Vi riktar oss till den vanliga motionären som tycker att kvalitativ träning inte ska kosta en förmögenhet. Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag har fler än 250 anläggningar i 5 länder - Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand.

Alla medlemmar på Fitness24Seven har tillgång till alla anläggningar, i alla länder, dygnet runt. Gruppträning ingår alltid i medlemskapet och det finns även en separat avdelning för tjejer. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar bland annat mot organisationer så som SOS-barnbyar.

Ansök nu

Tysktalande mässpersonal 14-16/11

Läs mer Okt 4
Nytt
MEMU SVENSK MÄSSBEMANNING AB arbetar med bemanning av mässor och evenemang. Vi deltar vid ett 50 tal arrangemang per år.
De vanligaste arbetsuppgifterna är att vi registrerar besökare, kassabetalning, tillhandahåller värdar och värdinnor till olika utställare samt på mässor vanligen förekommande arbetsuppgifter.
Just nu söker vi svensk/tysktalande personer till mässan Elmia Subcontractor som äger rum 14-16/11. Du kommer att representera olika utställare i deras montrar.


-Svensk &Tysktalande;
- Stresstålighet
- Erfarenhet
- Gillar olika typer av människor
- Erfarenhet av intervjuarbete är meriterande.


#jobbjustnu
Det finns möjlighet till fortsatt arbete under mässorna framöver.
Se gärna en film: https://www.youtube.com/watch?v=0sh86v4e0gQ&feature=youtu.be

Ansök nu

Jobba På Malta

Läs mer Okt 2
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba på Malta!
Pratar du flytande svenska & vill jobba på Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba på Malta. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba på Malta
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill jobba som spelvärd på Malta
? Inget belastningsregister

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Bring Parcels

Läs mer Okt 3
Nytt
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på 2 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Bring Parcels. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Bring är Posten Norges varumärke och riktar sig mot företagskunder, och är en av Nordens ledande logistikaktörer. Brings värdeord är att ta ansvar, spela för laget och vilja mer, vilket styr sättet att arbeta och bidrar till en inkluderande och mångfaldig arbetsplats.

Bring Parcels är koncernens specialist för tjänster inom e-handel och paket till företag. Företaget har stora ambitioner på fortsatt tillväxt, digitalisering och kundnytta. Det är ett företag i en expansiv koncern som sätter hälsa, miljö och säkerhet högt på agendan och där det finns goda möjligheter till personlig utveckling.

Kontoret i Jönköping/Torsvik präglas utav en god gemenskap, högt i tak och att ha roligt på jobbet. Du blir en del av ett härligt gäng som uppskattar balansen mellan effektivt arbete och att hitta på saker efter jobbet.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena som du hanterar avser frågor kring sändningar och leveranser för både företagskunder och privatpersoner. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och du administrerar sedan ärendena i affärssystemet. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom Bring Parcels där ni tillsammans hjälps åt att leverera den bästa kundservicen.

Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har ett intresse för service-och administrativa uppgifter
• God systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska
• Det är meriterande med erfarenhet inom service.

För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare har du en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Du motiveras av att leverera en god service och du har förmågan att vara effektiv i ditt arbete. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i datamiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera.

Övrig information:

Start: 6 november
Plats: Torsvik, Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, service, kund, administration, student, extrajobb, studier, studentjobb, timmar, transport, logistik, leverans, Bring Parcels, Jönköping, uppdrag

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare sökes för kunds räkning!

Läs mer Sep 20
Har du erfarenhet inom kundtjänstarbete och vill nu ta dig an nya spännande uppdrag? Då söker vi dig till framtida uppdrag inom kundtjänst!
Om tjänsten
Detta är en proaktiv annons i syfte att hitta lämpliga kandidater till framtida uppdrag inom kundtjänst runtom i Jönköpings län. Som kundtjänstmedarbetare hos någon av våra kunder kan arbetsuppgifterna variera allt ifrån att hantera inkommande samtal, boka möten, inköp och ekonomisk uppföljning – helt enkelt beroende på vad kunden i fråga eftersöker till den specifika tjänsten.
I din roll som kundtjänstmedarbetare kan dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete
- Hantera kalendrar och hantera möten
- Inköp
- Ringa upp och boka möten
- Ekonomisk uppföljning
- Hantera allmän administration
- Koordinera arbetsuppgifter mellan avdelningar
Om dig
Du som söker har gärna tidigare erfarenhet av kundtjänstmedarbetare med ett bra öga för systemhantering. Som person bör du gilla att ge service, vara noggrann i ditt arbete och ha lätt för att lära dig olika system. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba i team liksom självständigt. Det är också positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar och se nya möjligheter.
Viktigt för tjänsten:
- Tidigare erfarenhet kring kundservice, kundtjänst, administration eller säljroll
- Självgående såväl som att arbeta i team
- Hög prioriteringsförmåga
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Observera att urval och intervjuer sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. OBS att detta är en annons i proaktivt syfte och vi kommer höra av oss när ett jobb blir aktuellt för just din angivna profil.
Om Adecco
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Fredrik Englund: fredrik.englund@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se
Välkommen att skicka in din ansökan senast 31 oktober!

Ansök nu

Andra jobb i Jönköping från Recruitive AB

Nedan visas andra jobb i Jönköping från Recruitive AB .

Säljande kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 15
Om tjänsten
Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare? Då ska du söka denna tjänst!

Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja! Du kommer i din roll som kundtjänstmedarbetare attt arbeta mot den norska marknaden. När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid där du får lära dig allt du behöver.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor. Du kommer hantera inkommande samtal från deras norska kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.

Hos vår kund finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

Svara på inkommande norska samtal
Försäljning av produkter under inkommande samtal.
Enklare tekniska frågor
Frågor rörande fakturor

Din profil
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:

Ha fyllt 18 år.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.
Tycka om att arbeta med försäljning


Om företaget
Vi erbjuder dig
* lön enligt kollektivavtal
* ovärderlig arbetserfarenhet
* en social arbetsplats som präglas av gemenskap

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro, Jönköping och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Säljande kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 26
Om tjänsten
Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare? Då ska du söka denna tjänst!

Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja! Du kommer i din roll som kundtjänstmedarbetare attt arbeta mot den norska marknaden. När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid där du får lära dig allt du behöver.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor. Du kommer hantera inkommande samtal från deras norska kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.

Hos vår kund finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

Svara på inkommande norska samtal
Försäljning av produkter under inkommande samtal.
Enklare tekniska frågor
Frågor rörande fakturor

Din profil
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:

Ha fyllt 18 år.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.
Tycka om att arbeta med försäljning


Om företaget
Vi erbjuder dig
* lön enligt kollektivavtal
* ovärderlig arbetserfarenhet
* en social arbetsplats som präglas av gemenskap

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro, Jönköping och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Säljande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 12
Om tjänsten
Vi söker nu fler säljande kundservicemedarbetare till ett marknadsledande elhandelsbolag i Jönköping. Drivs du av att ge god kundservice och erbjuda kunder produkter och tjänster? Drivs du av att sälja och att hjälpa kundernas behov?
Då har vi en roll som passar dig!


Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att ta emot inkommande samtal från svenska kunder. Samtalen handlar exempelvis om fakturor, produkter, betalningar och abonnemang. Ny – och merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal och du arbetar efter uppsatta säljmål. Med sälj kommer också bonus baserat på resultat. Genom tävlingar och andra aktiviteter skapar vi en säljande miljö samt där vi har roligt på jobbet. Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:

• Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter och fakturafrågor
• Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
• Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och kvalitét.
• Försäljning till nya kunder och merförsäljning till befintliga kunder.
• Administrera kring kundrelaterade ärenden

Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00 - 17:00.

Din profil
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt ser försäljning som en naturlig del av samtalen. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret. Vi tror att du känner igen dig i nedan:

• Fyllt 18 år
• Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
• Flytande kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.
• Du drivs av försäljning och har lätt att ta taktpinnen i samtalen
• Tävlingsinriktad

I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential.


Om företaget
"Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten. Vi på Sitel Group® har 160 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.

Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Be Bold, Work Together, Build Trust and Wow Customers. "

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Säljande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 5
Om tjänsten
Vi söker nu fler säljande kundservicemedarbetare till ett marknadsledande elhandelsbolag i Jönköping. Drivs du av att ge god kundservice och erbjuda kunder produkter och tjänster? Drivs du av att sälja och att hjälpa kundernas behov?
Då har vi en roll som passar dig!


Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att ta emot inkommande samtal från svenska kunder. Samtalen handlar exempelvis om fakturor, produkter, betalningar och abonnemang. Ny – och merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal och du arbetar efter uppsatta säljmål. Med sälj kommer också bonus baserat på resultat. Genom tävlingar och andra aktiviteter skapar vi en säljande miljö samt där vi har roligt på jobbet. Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:

• Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter och fakturafrågor
• Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
• Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och kvalitét.
• Försäljning till nya kunder och merförsäljning till befintliga kunder.
• Administrera kring kundrelaterade ärenden

Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00 - 17:00.

Din profil
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt ser försäljning som en naturlig del av samtalen. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret. Vi tror att du känner igen dig i nedan:

• Fyllt 18 år
• Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
• Flytande kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.
• Du drivs av försäljning och har lätt att ta taktpinnen i samtalen
• Tävlingsinriktad

I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential.


Om företaget
"Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten. Vi på Sitel Group® har 160 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.

Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Be Bold, Work Together, Build Trust and Wow Customers. "

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Säljande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 21
Om tjänsten
Vi söker nu fler säljande kundservicemedarbetare till ett marknadsledande elhandelsbolag i Jönköping. Drivs du av att ge god kundservice och erbjuda kunder produkter och tjänster? Drivs du av att sälja och att hjälpa kundernas behov?
Då har vi en roll som passar dig!


Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att ta emot inkommande samtal från svenska kunder. Samtalen handlar exempelvis om fakturor, produkter, betalningar och abonnemang. Ny – och merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal och du arbetar efter uppsatta säljmål. Med sälj kommer också bonus baserat på resultat. Genom tävlingar och andra aktiviteter skapar vi en säljande miljö samt där vi har roligt på jobbet. Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:

• Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter och fakturafrågor
• Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
• Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och kvalitét.
• Försäljning till nya kunder och merförsäljning till befintliga kunder.
• Administrera kring kundrelaterade ärenden

Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00 - 17:00.

Din profil
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt ser försäljning som en naturlig del av samtalen. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret. Vi tror att du känner igen dig i nedan:

• Fyllt 18 år
• Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
• Flytande kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.
• Du drivs av försäljning och har lätt att ta taktpinnen i samtalen
• Tävlingsinriktad

I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential.


Om företaget
"Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten. Vi på Sitel Group® har 160 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.

Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Be Bold, Work Together, Build Trust and Wow Customers. "

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Säljande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 4
Om tjänsten
Vi söker nu fler säljande kundservicemedarbetare till ett marknadsledande elhandelsbolag i Jönköping. Drivs du av att ge god kundservice och erbjuda kunder produkter och tjänster? Drivs du av att sälja och att hjälpa kundernas behov?
Då har vi en roll som passar dig!


Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att ta emot inkommande samtal från svenska kunder. Samtalen handlar exempelvis om fakturor, produkter, betalningar och abonnemang. Ny – och merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal och du arbetar efter uppsatta säljmål. Med sälj kommer också bonus baserat på resultat. Genom tävlingar och andra aktiviteter skapar vi en säljande miljö samt där vi har roligt på jobbet. Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:

• Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter och fakturafrågor
• Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
• Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och kvalitét.
• Försäljning till nya kunder och merförsäljning till befintliga kunder.
• Administrera kring kundrelaterade ärenden

Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00 - 17:00.

Din profil
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt ser försäljning som en naturlig del av samtalen. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret. Vi tror att du känner igen dig i nedan:

• Fyllt 18 år
• Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
• Flytande kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.
• Du drivs av försäljning och har lätt att ta taktpinnen i samtalen
• Tävlingsinriktad

I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential.


Om företaget
"Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten. Vi på Sitel Group® har 160 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.

Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Be Bold, Work Together, Build Trust and Wow Customers. "

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu