Jönköping: Engagerad Områdeschef i Jönköping

Hitta ansökningsinfo om jobbet Engagerad Områdeschef i Jönköping i Jönköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Jönköping inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-20 // Varaktighet: Heltid

EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning. Vi skapar jobbmöjligheter!

EnRival AB har idag ca 140 kontor över stora delar av Sverige, från Ystad i söder till Boden i norr. Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning genom tjänsten Rusta och Matcha.

EnRival är en av Sveriges största leverantörer av Arbetsförmedlingens tjänst Kundval Rusta och Matcha. Vi har stort fokus på resultat och kvalitet och att arbeta tillsammans. Vi vill nu förstärka vårt fantastiska team i Jönköping med en trygg och entusiasmerande ledare i rollen som:

Engagerad Områdeschef i Jönköping

Vi på EnRival brinner för att hjälpa människor att växa, finna sysselsättning i form av arbete eller studier som leder till arbete. Kärnverksamheten är utan tvekan matchning av arbetssökande, men vi jobbar också med flera andra projekt inom rekrytering och omställning.

EnRival fortsätter växa i hög fart och vi behöver nu förstärka med en driven ledare som skall ansvara för Jönköping.

I rollen som Områdeschef kommer du ansvara fullt ut för såväl ekonomi, etablering, kvalitet, resultat, personal och övrig operativ verksamhet i ditt område. Du har budgetansvar för hela området och leder den operativa verksamheten tillsammans med dina handledare. Du har ett tätt samarbete med övriga Områdeschefer och våra operativa ledare.

För att lyckas i denna spännande befattning bör du vara trygg i rollen som ledare och van att driva verksamhet tillsammans med dina kollegor och du rapporterar direkt till vår operativa chef.

Vi ser positivt på sökande som har eller är:

• Erfarenheter och förståelse av ekonomiskt arbete och ekonomisk uppföljning.
• Utåtriktad och nätverkande i syfte att skapa möjligheter för att ditt område ska växa.
• Lätt för teamwork, är strukturerad, initiativtagande och har en säljande personlighet.
• Erfarenhet av praktiskt ledarskap
• En väl utvecklad förmåga att kommunicera rakt och tydligt, tycker om att utmana och se möjligheter, samt älskar att ge service och glädjas åt att hjälpa andra.
• Ett naturligt driv men är ödmjuk med en förmåga att skapa glädje och entusiasm runt omkring dig.
• God digital kompetens avseende videomöten samt hanterar Excel bra.
• Erfarenhet av arbete med Arbetsmarknadspolitiska projekt är meriterande men ej krav.

Vi söker dig som har en stark vilja och drivkraft att göra ditt team framgångsrikt, samtidigt som ni bidrar till företagets totala mål.

Du behöver även vara beredd på att kavla upp ärmarna och ta i när det väl gäller, då denna roll innebär ett stort ansvar och ibland innebär mycket arbete och långa dagar.

Tjänsten är på heltid och lön enligt kollektivavtal. Dessutom finns rörliga ersättningsdelar kopplat till områdets budget.

Intresserad?

Du söker genom att gå in på www.enrival.se och klicka på ”Lediga Jobb”.
Vi emotser din ansökan snarast, då vi tillämpar löpande urval, dock senast 2023-12-10.

Tillträde enligt överenskommelse, intervjuer kommer ske löpande.

Mer information och ansökan
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta operativ chef Menaida Hasanovic via epost: menaida@enrival.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Jönköping som Affärsområdeschef

Nedan visas andra jobb i Jönköping som Affärsområdeschef.

Arbetschef

Läs mer Nov 13
Vill du arbeta kundnära och skapa nya affärsmöjligheter? Trivs du i ledarrollen och drivs av att jobba med människors utveckling och att bygga teamkänsla? Skulle du vilja vara en del av ett av Nordens ledande bygg- och anläggningsföretag? Känner du igen dig i våra värdeord jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga? Då kan rollen som Arbetschef i Region Drift och Underhåll vara helt rätt utmaning för dig!
 
Om oss
Region Drift och Underhåll tillhör affärsområde Peab Anläggning. Regionen har stabil position, goda framtidsutsikter och vi arbetar hållbart med miljötänk i fokus. Tillsammans underhåller vi och sköter om Sveriges vägar och anläggningar. Vi ser till att landets invånare och besökare kan trivas och vistas säkert i vår utemiljö och trafik. Kärnverksamheten består av löpande underhåll av vägar, ombyggnationer av gator och torg, park och gatuskötsel samt yttre fastighetsskötsel, finplanering, blomsterprogram, trädgårdsanläggningar, arboristtjänster, upprustning av parker och lekplatser.  
 
Om tjänsten
Vi söker nu en arbetschef som ska ansvara för Småland, Öland och Östergötland. Det ingår Statligvägdrift och kommunaldrift i geografin. I rollen som arbetschef erbjuds du en omväxlande vardag med ansvar för att leda och utveckla ditt verksamhetsområde. Du får en central funktion genom att du säkerställer att arbetet bedrivs utifrån företagets affärsplan och övergripande mål, samt beslutar om strategiska förändringar. Till dina arbetsuppgifter hör marknadsbevakning, anbudsförfarande och affärsutveckling. Att skapa kundrelationer samt upprätthålla befintliga samarbeten är en nyckelfaktor, likväl som fokus på tillväxt och nya uppdrag.

I tjänsten ingår verksamhetsansvar avseende resultat, personal, budget, arbetsmiljö, kvalitet och miljö. Vi söker dig som både vill bygga upp ett vinnande lag och skapa en långsiktig och framgångsrik verksamhet på den lokala marknaden.
 
Du kommer tillhöra Region Drift och Underhåll och du rapporterar till avdelningschef samt regionchef. Du har personalansvar för ett 20-tal medarbetare.
Placeringsort kan vara i Småland eller annan ort som arbetsgivaren bedömer lämplig. Resor förekommer i tjänsten.
 
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ansvar för att leda, engagera och utveckla din arbetschefsgrupp och medarbetare.
Bedriva verksamheten efter uppsatta mål och riktlinjer och alltid eftersträva nöjd kund, lönsamhet, produktivitet, hållbar utveckling, kvalitet samt en god och säker arbetsmiljö.
Ansvar för projektportföljen för din geografi och projektuppföljning.
Marknadsaktiviteter; -bibehålla och utveckla befintliga kundrelationer samt generera affärsmöjligheter.
Övergripande ansvar för budgetfrågor, så som prognosarbete, anbudslämning, kontraktsskrivning, avtal och inköp, med stöttning av våra supportfunktioner.
Ledningsgruppsarbete

 
Vem är du?
Vi söker dig med minst 10 års erfarenhet av kvalificerad projektledning och styrning i produktionsprocessen inom drift och underhåll/anläggning, eller motsvarande som arbetsgivaren bedömer likvärdigt.
Vi tror att du har en teknisk utbildning på högskole- eller universitetsnivå.
 
Du har ett coachande ledarskap och är van vid personalansvar för såväl tjänstemän som yrkesarbetare.
Viktigt för oss är att du trivs med att jobba med människors utveckling och att skapa en teamkänsla.
Du har en god samarbets- och planeringsförmåga och du kommunicerar på ett enkelt, genomtänkt och tydligt sätt.
Du har ett affärsmässigt och förtroendeingivande sätt och bygger långsiktiga relationer. Du är drivande, kundorienterad men samtidigt mycket organiserad och strukturerad.

I Peab kommer du få allt stöd du behöver för att lyckas. Du har flera arbetschefskollegor att nätverka med, och du har en stab av specialister på olika nivåer inom regionen, affärsområdet och koncern som stöttar i den dagliga verksamheten.
 
Din ansökan
Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
 
Kontaktuppgifter:
Salam Jassim, arbetschef/tillträdande avd.chef 076-772 50 22
Tina Jacobi, HR-partner 073-337 49 04

Ansök nu

Regionchef

Läs mer Nov 2
Kopiera länken och lyssna på Addpeoples rekryteringspodd där vi berättar mer om Ung Företagsamhet och rollen som Regionchef: https://open.spotify.com/episode/2gN7LKx3F2ezrSfoDBmKST?si=c55099a446cf42df
Därför är du viktig
Vill du vara en del av en organisation som brinner för att forma framtidens entreprenörer och ledare? Ung Företagsamhet är på en spännande resa och söker nu en passionerad och drivande individ som vill vara med och förverkliga vår mission; att stärka unga människors företagsamhet och entreprenörskap.
Det här är UF
40 år av Ung Företagsamhet! UF är en politiskt obunden, ideell utbildningsorganisation och är en del av den globala organisationen Junior Achievement. Sedan 1980 har vi utbildat gymnasieelever i entreprenörskap genom utbildningen UF-företagande. Sedan 2010 arbetar vi även på grundskolan. Ung Företagsamhet ger barn och ungdomar möjlighet att träna och utveckla sin kreativitet, företagsamhet och sitt entreprenörskap.
Vår kultur
På Ung Företagsamhet ser vi till att ha roligt på jobbet! Här råder en prestigelöshet där vi alla arbetar som ett lag, hjälper och bryr oss om varandra. Vi främjar en öppen kommunikation och uppmuntrar alltid till kreativitet – det är grunden till ett gott entreprenörskap, vår hjärtefråga!
Fokus i din roll
Som Regionchef hos Ung företagsamhet kommer du att få en central roll med stort ansvar för flera områden. Ditt uppdrag som chef är av både strategisk och operativ karaktär, och omfattar fullständigt personalansvar. I din roll kommer du alltså inspirera, rekrytera, leda och stödja vårt team i arbetet med att hjälpa unga människor att utveckla de färdigheter och kunskaper de behöver för att bli framgångsrika entreprenörer.
Verksamheten omfattas av ett nationellt uppdrag med delleveranser av nationella mål. Du kommer därmed hålla kontinuerlig kontakt med vårt nationella kansli Ung Företagsamhet Sverige, och rapporterar i olika frågor vid behov.
Som regionchef sköter du även löpande administration, budgetering, uppföljning, rapportering och analys av ekonomiskt utfall. Rapporteringen sker regelbundet, och direkt till den regionala styrelsen. Vi understryker att vår styrelse är där för att stötta dig och fungerar som en värdefull resurs och ett bollplank.
Om vi får önska
Vi vet inte vem du är, men vi har en god uppfattning om vilken person du kan vara:
Du behöver ha kunskap och erfarenhet av projektledning samt förmåga att skapa struktur i arbetsprocesser.
Förmågan att arbeta systematiskt och lösa problem på kreativa sätt är en viktig del av denna roll.
Erfarenhet som ledare är inte ett krav, men du måste vara självgående och ha en stark inre drivkraft.
Eftersom vårt arbete sträcker sig över hela länet behöver du B-körkort.

Om du har tidigare erfarenhet av att hantera större budgetar eller om du har en djup förståelse för ekonomi och ekonomisk planering, kommer det att ses som meriterande. Särskilt värdefullt är tidigare erfarenhet inom skolväsendet.
Vi välkomnar sökande med erfarenhet från både privat och offentlig sektor.
Är det rätt plats för dig?
Du är en inspirerande och driven person som är nyfiken på att hitta nya lösningar. Som ledare är du lyhörd och intresserad av att lyssna in dina medarbetares tankar och idéer, allt för att de ska ha möjligheten att utvecklas och växa. Dessutom ser vi gärna att du är en analytisk och strategisk person som trivs med att driva affärer och bygga relationer. Tillsammans med oss kan du vara med och forma framtidens entreprenörer och ledare. Din passion och personlighet är vad som kommer att ta oss dit.
Låter det som du? Vi ser fram emot din ansökan!
Bra att veta
Placeringsort Jönköping.
Tillsvidareanställning, heltidstjänst.
Visa ditt intresse redan idag men senast den 26 november, urval sker löpande.
Vid frågor, hör av dig till Erica Lindau, 0761-63 02 12.

Ansök nu

Chef för ansvarsområdet Tjänster och service

Läs mer Aug 25
Arbetsbeskrivning
Har du stort intresse för att utveckla affärer och vill vara en del av ett framåtlutat bolag i tillväxtfas? Är du en relationsbyggare med erfarenhet av att leda i förändring? 
Jönköping Energi är inne i ett spännande utvecklingsskede för att möta omvärldens krav. Vi söker en ansvarsområdeschef som vill ta sig an ett samhällsviktigt uppdrag. Här får du chansen att forma en hållbar framtid för våra tjänster och service.

Ansvarsområdet omfattar koncernens tjänster inom fastighet, elhandel, entreprenad och anläggning samt är även inkubator för nyutvecklade tjänster i tillväxtfas. 
Som ansvarsområdeschef för Tjänster och service blir ditt huvudsakliga ansvar att skapa förutsättningar för en effektiv verksamhet genom att utveckla entreprenad- och energitjänster i Jönköping. Du leder och coachar dina enhetschefer samtidigt som du samarbetar och nätverkar både regionalt och nationellt inom branschen. Du bidrar med din expertis i koncernledningen, där området tjänster och service är ett av nio ansvarsområden. Inom tjänster och service finns idag 100 medarbetare varav 5 enhetschefer (fastighet, elhandel, entreprenad & anläggning, internservice samt planering & inköp) i ditt team.

Energisektorn förändras i en mycket snabb takt och det gör att Jönköping Energis erbjudanden och tjänster behöver förnyas och förbättras i en takt som är minst lika snabb. Vi ska verka för ett gott samhälle och vara en god kraft som utvecklar Jönköping i en positiv riktning. Att arbeta hos oss är en chans att vara en del i denna spännande utveckling där analytikern blir ett nav i företaget utifrån erbjudandperspektivet.

Vill du bli en del av ett stabilt företag i en spännande framtidsbransch som ständigt är i utveckling?

Välkommen med din ansökan senast den 30 september 2023. Urval görs löpande.

I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad Engineering. För mer information om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emma Forsman på 0702-438407 alt emma.forsman@randstad.se. Urval sker löpande under annonstiden så ansök redan idag.

För fackliga frågor kontakta Jesper Käki, Vision, på tel. 036-19 18 45 eller Majd Kamal, Sveriges Ingenjörer, på tel. 036-10 32 37.

Då vi arbetar med samhällsviktig verksamhet är anställningen säkerhetsklassad. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. 

Ansvarsområden
Du rapporterar direkt till VD och ingår i koncernledningen. Som ansvarsområdeschef Tjänster och service på Jönköping Energi kommer du i huvudsak ha följande arbetsuppgifter:


Leda och utveckla verksamheten inom ansvarsområdet Tjänster och service
Strategiskt arbete i Jönköping Energi koncernledningsgrupp
Ansvara för leverans av energi- och servicetjänster till kund
Utveckla och förvalta partners och underleverantörer
Ansvara för leverans av entreprenadtjänster
Samordna och hantera koncernens krafthandelsutbyte
Utveckla processer och samarbeten, såväl internt inom Jönköping Energi som externt mellan bolag i regionen
Personalansvar för fem enhetschefer inom ansvarsområdet


Kvalifikationer
Högskoleutbildning inom relevant område
Tidigare arbetat med entreprenadverksamhet och tjänsteförsäljning
Erfarenhet av att utveckla en verksamhet och leda i förändring
Flera års erfarenhet av ledarskap

Vi är måna om att hitta rätt person till uppdraget och lägger därför stor vikt vid personliga egenskaper.

Om företaget
Nu och i framtiden har vi vår bas i infrastruktur och produktion. Vi är en samhällsviktig verksamhet som drivs av att skapa effektiva och innovativa energi- och kommunikationslösningar till våra kunder för att bidra till ett hållbart samhälle. Medarbetarnas kompetens säkerställer leveranser och tjänster med hög kvalitet. Vi är stolta över det vi tillsammans åstadkommer! Vår vision är En god kraft för ett gott samhälle.

Ansök nu

Chef för ansvarsområdet Tjänster och service

Läs mer Aug 25
Har du stort intresse för att utveckla affärer och vill vara en del av ett framåtlutat bolag i tillväxtfas? Är du en relationsbyggare med erfarenhet av att leda i förändring?

Jönköping Energi är inne i ett spännande utvecklingsskede för att möta omvärldens krav. Vi söker en ansvarsområdeschef som vill ta sig an ett samhällsviktigt uppdrag. Här får du chansen att forma en hållbar framtid för våra tjänster och service.

Ansvarsområdet omfattar koncernens tjänster inom fastighet, elhandel, entreprenad och anläggning samt är även inkubator för nyutvecklade tjänster i tillväxtfas.

Som ansvarsområdeschef för Tjänster och service blir ditt huvudsakliga ansvar att skapa förutsättningar för en effektiv verksamhet genom att utveckla entreprenad- och energitjänster i Jönköping. Du leder och coachar dina enhetschefer samtidigt som du samarbetar och nätverkar både regionalt och nationellt inom branschen. Du bidrar med din expertis i koncernledningen, där området tjänster och service är ett av nio ansvarsområden. Inom tjänster och service finns idag 100 medarbetare varav 5 enhetschefer (fastighet, elhandel, entreprenad & anläggning, internservice samt planering & inköp) i ditt team.

Energisektorn förändras i en mycket snabb takt och det gör att Jönköping Energis erbjudanden och tjänster behöver förnyas och förbättras i en takt som är minst lika snabb. Vi ska verka för ett gott samhälle och vara en god kraft som utvecklar Jönköping i en positiv riktning. Att arbeta hos oss är en chans att vara en del i denna spännande utveckling där analytikern blir ett nav i företaget utifrån erbjudandperspektivet.

ARBETSUPPGIFTER
Du rapporterar direkt till VD och ingår i koncernledningen. Som ansvarsområdeschef Tjänster och service på Jönköping Energi kommer du i huvudsak ha följande arbetsuppgifter:


• Leda och utveckla verksamheten inom ansvarsområdet Tjänster och service
• Strategiskt arbete i Jönköping Energi koncernledningsgrupp
• Ansvara för leverans av energi- och servicetjänster till kund
• Utveckla och förvalta partners och underleverantörer
• Ansvara för leverans av entreprenadtjänster
• Samordna och hantera koncernens krafthandelsutbyte
• Utveckla processer och samarbeten, såväl internt inom Jönköping Energi som externt mellan bolag i regionen
• Personalansvar för fem enhetschefer inom ansvarsområdet

KVALIFIKATIONER

• Högskoleutbildning inom relevant område
• Tidigare arbetat med entreprenadverksamhet och tjänsteförsäljning
• Erfarenhet av att utveckla en verksamhet och leda i förändring
• Flera års erfarenhet av ledarskap

Vi är måna om att hitta rätt person till uppdraget och lägger därför stor vikt vid personliga egenskaper.

DETTA ERBJUDER VI DIG!
Du kommer till en arbetsplats med en gemenskap som bara kan upplevas. Hos oss får du goda anställningsvillkor, personalförmåner och möjligheter att utvecklas i en trygg men innovativ bransch. Du kommer märka att vi prioriterar säkerhet högt i allt vi gör och för oss är det viktigt att du får en bra introduktion.

"Jönköping Energi är en fantastiskt rolig plats att jobba på nu när vi ökar takten på energiomställningen till 2045" 
Fridolf Eskilsson, vd.

Lyssna när Fridolf, Lise-Lotte och Margareta berättar om hur det är att arbeta med konkurrenskraftiga och miljömässigt hållbara energi- och kommunikationslösningar. (Minipodd på 15 minuter).

Träffa flera av våra medarbetare på vår hemsida. 

OM JÖNKÖPING ENERGI
Nu och i framtiden har vi vår bas i infrastruktur och produktion. Vi är en samhällsviktig verksamhet som drivs av att skapa effektiva och innovativa energi- och kommunikationslösningar till våra kunder för att bidra till ett hållbart samhälle. Medarbetarnas kompetens säkerställer leveranser och tjänster med hög kvalitet. Vi är stolta över det vi tillsammans åstadkommer! Vår vision är En god kraft för ett gott samhälle.

Vi ger Jönköping Energi - en kort film

MER INFORMATION
Vill du bli en del av ett stabilt företag i en spännande framtidsbransch som ständigt är i utveckling?

Välkommen med din ansökan senast den 30 september 2023. Urval görs löpande.

I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad Engineering. För mer information om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emma Forsman på 0702-438407 alt emma.forsman@randstad.se. Urval sker löpande under annonstiden så ansök redan idag.

För fackliga frågor kontakta Jesper Käki, Vision, på tel. 036-19 18 45 eller Majd Kamal, Sveriges Ingenjörer, på tel. 036-10 32 37.

Då vi arbetar med samhällsviktig verksamhet är anställningen säkerhetsklassad. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. 

Inför varje rekrytering tar vi beslut om vilka rekryteringskanaler vi ska använda och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. 

Ansök nu

Ansök nu

Andra jobb i Jönköping från Enrival AB

Nedan visas andra jobb i Jönköping från Enrival AB .

Engagerad Handledare för Rusta & Matcha till Jönköping/Vaggeryd

Arbetsförmedlare
Läs mer Okt 19
EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning. Vi skapar jobbmöjligheter!

EnRival AB har idag ca 140 kontor över stora delar av Sverige, från Ystad i söder till Boden i norr. Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning genom tjänsten Rusta och Matcha.

EnRival är en av Sveriges största leverantörer av Arbetsförmedlingens tjänst Kundval Rusta och Matcha. Vi har stort fokus på resultat och behöver nu förstärka.

Handledare KRoM till Jönköpng / Vaggeryd

Vi på EnRival brinner för att hjälpa människor växa, hitta jobb och stå på egna ben. Vi älskar resultat.

EnRival fortsätter växa i hög fart. Vi behöver därför förstärka med duktig personal till våra kontor i Jönköping, tjänsten är på heltid 100%. Placeringsort är Jönköping och Vaggeryd.
I rollen som handledare kommer du konkret bidra till individens utveckling, samtidigt som du får arbeta nära ditt lokala näringsliv.

Vi vill att du brinner för service, och för att inom ramen för våra processer coacha och stödja arbetssökande till ny sysselsättning. Vi uppskattar din säljande personlighet, och det är meriterande om man är flerspråkig.

Vi arbetar enligt en egen strukturerad modell som definitivt har fokus på ny sysselsättning för våra kunder. Genom individuell och fokuserad coachning hjälper vi våra sökande att snabbt klarlägga nuläget samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av individ och kompetens. Därefter jobbar vi 100 % för att finna de möjligheter som passar kunden – oavsett om det gäller jobb, utbildning eller andra möjligheter inom ramen för kundens framtida sysselsättning.

Vi ser positivt på sökande som har ambitionen att utvecklas inom företaget, men du måste uppfylla kriterierna för att få arbeta som handledare.

• Vi söker dig som har ett bra nätverk lokalt och regionalt inom näringslivet. Jobbmöjligheter och föreningskontakter har högsta prioritet!
• Du talar god svenska, Ytterligare språkkunskaper ses mycket positivt.
• Du är social och öppen för att knyta nya kontakter, med flexibilitet att hoppa in där och när det behövs.
• Du uppskattar teamwork, är strukturerad, initiativtagande och har en säljande personlighet.
• Du har en väl utvecklad förmåga att kommunicera rakt och tydligt, tycker om att utmana och se möjligheter, samt älskar att ge service och glädjas åt att hjälpa andra.
• Du har ett naturligt driv men är ödmjuk med en förmåga att skapa glädje och entusiasm runt omkring dig.
• Du jobbar effektivt och för individens bästa.


• Du uppfyller ett av de följande alternativ på de krav som Arbetsförmedlingen har ställt:
• Alternativ 1
• Utbildning: Minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system).
• Arbetslivserfarenhet: Minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid.

• Alternativ 2
• Utbildning: Minst ett års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat.
• Arbetslivserfarenhet: Minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid i följande yrke eller arbetsuppgifter.
• - Arbetsledning med personalansvar
• - Rekrytering
• - Omställningsarbete för arbetssökande
• - Studie- och yrkesvägledning
• - Handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration)
• - Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor
• - Arbete med social- och gruppsykologi
• - Karriärvägledning



• Vi vill att du har digital kompetens, och ser gärna att du är bekväm med att hålla online-möten med video
• Positivt om du tidigare arbetat med Stöd och Matchning el motsvarande.
• Tjänstegrad heltid 100%
• Tillträde enl ö.k., intervjuer kommer ske löpande.

Mer information och ansökan
Du söker genom att gå in på www.enrival.se och klicka på ”Lediga Jobb”.
Ansökningar behandlas löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt.

Frågor om tjänsten
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Mishel Boughossian (mishel.boughossian@enrival.se)

Ansök nu

EnRival anordnar Jobb- och utbildningsmässa på Hoppets torg

Vårdbiträde
Läs mer Okt 25
EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning. Vi skapar jobbmöjligheter!

EnRival AB har idag ca 140 kontor över stora delar av Sverige, från Ystad i söder till Boden i norr. Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning genom tjänsten Rusta och Matcha.

Nu är det dags för en Jobb- och utbildningsmässa på Hoppets torg anordnad av EnRival

Vi har över 15 företag som tillsammans söker personal till över 200 tjänster!

Företagen söker personal inom:

• Industri
• Vård
• Omsorg
• Lager
• Truckförare
• Restaurangbiträde
• Lokalvård
• Sanering
• m.fl

Även utbildningssamordnare kommer att finnas på plats för dig som är intresserad av att studera vidare för att komma ut på arbetsmarknaden.

Utbudet är stort och vi ser fram emot att träffa er!

Adress: Hoppets torg 4 (Lokalen bredvid Subway)
När: Torsdagen den 26/10 13:00-16:00
Kontaktperson: Seid Starcanin

seid.starcanin@enrival.se

070-09 175 20

Vi ses där!

Ansök nu

EnRival anordnar Jobb- och utbildningsmässa på Hoppets torg

Lagerarbetare
Läs mer Okt 6
EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning. Vi skapar jobbmöjligheter!

EnRival AB har idag ca 140 kontor över stora delar av Sverige, från Ystad i söder till Boden i norr. Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning genom tjänsten Rusta och Matcha.

Nu är det dags för en Jobb- och utbildningsmässa på Hoppets torg anordnad av EnRival

Vi har över 15 företag som tillsammans söker personal till över 200 tjänster!

Företagen söker personal inom:

• Industri
• Vård
• Omsorg
• Lager
• Truckförare
• Restaurangbiträde
• Lokalvård
• Sanering
• m.fl

Även utbildningssamordnare kommer att finnas på plats för dig som är intresserad av att studera vidare för att komma ut på arbetsmarknaden.

Utbudet är stort och vi ser fram emot att träffa er!

Adress: Hoppets torg 4 (Lokalen bredvid Subway)
När: Torsdagen den 26/10 13:00-16:00
Kontaktperson: Seid Starcanin

seid.starcanin@enrival.se

070-09 175 20

Vi ses där!

Ansök nu

EnRival anordnar Jobb- och utbildningsmässa på Hoppets torg

Industrirobotoperatör
Läs mer Okt 6
EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning. Vi skapar jobbmöjligheter!

EnRival AB har idag ca 140 kontor över stora delar av Sverige, från Ystad i söder till Boden i norr. Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning genom tjänsten Rusta och Matcha.

Nu är det dags för en Jobb- och utbildningsmässa på Hoppets torg anordnad av EnRival

Vi har över 15 företag som tillsammans söker personal till över 200 tjänster!

Företagen söker personal inom:

• Industri
• Vård
• Omsorg
• Lager
• Truckförare
• Restaurangbiträde
• Lokalvård
• Sanering
• m.fl

Även utbildningssamordnare kommer att finnas på plats för dig som är intresserad av att studera vidare för att komma ut på arbetsmarknaden.

Utbudet är stort och vi ser fram emot att träffa er!

Adress: Hoppets torg 4 (Lokalen bredvid Subway)
När: Torsdagen den 26/10 13:00-16:00
Kontaktperson: Seid Starcanin

seid.starcanin@enrival.se

070-09 175 20

Vi ses där!

Ansök nu

Handledare Rusta och Matcha sommarvikariat Jönköping

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Apr 17
EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning. Vi skapar jobbmöjligheter!

EnRival AB har idag ca 140 kontor över stora delar av Sverige, från Ystad i söder till Boden i norr. Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning genom tjänsten Rusta och Matcha.

EnRival är en av Sveriges största leverantörer av Arbetsförmedlingens tjänst Kundval Rusta och Matcha. Vi har stort fokus på resultat och behöver nu förstärka.

Handledare KRoM sommarvikariat

Vi på EnRival brinner för att hjälpa människor växa, hitta jobb och stå på egna ben. Vi älskar resultat.

EnRival fortsätter växa i hög fart. Vi behöver nu förstärka upp med medarbetare över sommaren.
I rollen som handledare kommer du konkret bidra till individens utveckling, samtidigt som du får arbeta nära ditt lokala näringsliv.

Vi vill att du brinner för service, och för att inom ramen för våra processer coacha och stödja arbetssökande till ny sysselsättning. Vi uppskattar din säljande personlighet, och det är meriterande om man är flerspråkig.

Vi arbetar enligt en egen mycket strukturerad modell som definitivt har fokus på ny sysselsättning för våra kunder. Genom individuell och fokuserad coachning hjälper vi våra sökande att snabbt klarlägga nuläget samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av individ och kompetens. Därefter jobbar vi 100 % för att finna de möjligheter som passar kunden – oavsett om det gäller jobb, utbildning eller andra möjligheter inom ramen för kundens framtida sysselsättning.

Vi ser positivt på sökande som har ambitionen att utvecklas inom företaget, men du måste uppfylla kriterierna för att få arbeta som handledare.

• Vi söker dig som har ett bra nätverk lokalt och regionalt inom näringslivet. Jobbmöjligheter och föreningskontakter har högsta prioritet!
• Du talar god svenska, Ytterligare språkkunskaper ses mycket positivt.
• Du är social och öppen för att knyta nya kontakter, med flexibilitet att hoppa in där och när det behövs.
• Du uppskattar teamwork, är strukturerad, initiativtagande och har en säljande personlighet.
• Du har en väl utvecklad förmåga att kommunicera rakt och tydligt, tycker om att utmana och se möjligheter, samt älskar att ge service och glädjas åt att hjälpa andra.
• Du har ett naturligt driv men är ödmjuk med en förmåga att skapa glädje och entusiasm runt omkring dig.
• Du jobbar effektivt och för individens bästa.
• Du har körkort och egen bil eller har möjlighet att pendla med kollektivtrafik då tjänsten kan vara fördelad på flera orter.

Du behöver även uppfylla ett av följande alternativ enligt krav som Arbetsförmedlingen har ställt:

Alternativ 1
Utbildning: Minst 180 högskolepoäng
Arbetslivserfarenhet: Minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid.

Alternativ 2
Utbildning: Minst ett års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat.
Arbetslivserfarenhet: Minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid i följande yrke eller arbetsuppgifter.
- Arbetsledning med personalansvar
- Rekrytering
- Omställningsarbete för arbetssökande
- Studie- och yrkesvägledning
- Handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration)
- Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor
- Arbete med social- och gruppsykologi
- Karriärvägledning.

Digital kompetens är viktig, och vi ser gärna att du är bekväm med att hålla online-möten med video.
Tidigare arbete med matchning el motsvarande är positivt.

Tjänsten är ett sommarvikariat, kombination med annan sysselsättning ses positivt.
Tjänstegrad ca 50% - 100%.
Tillträde enl ö.k., intervjuer kommer ske löpande.

Mer information och ansökan
Du söker genom att gå in på www.enrival.se och klicka på ”Lediga Jobb”.
Ansökningar behandlas löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt.

Frågor om tjänsten
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta områdesansvarig Mishel Boughossian, mishel.boughossian@enrival.se

Ansök nu