Jönköping: Vi söker en Sytokig kollega

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vi söker en Sytokig kollega i Jönköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Jönköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-09 // Varaktighet: Deltid

Vi söker en Tyg & Garn intresserad kollega!
Vi söker dig som är kreativ och har ett intresse för tyger, garn, skapande och Butiksförsäljning.
Vi säljer tyger, sybehör, gardiner, garner och allt som hör till detta.
Arbetet innefattar att klippa tyg, snygga till i butiken, stå i kassan, lägga mindre beställningar, hjälpa kunder med både rådgivning och idéer, svara på frågor på sociala medier och lägga upp lite bilder.


Om anställningen:
Anställning sker så snart som möjligt
Tjänsten innefattar 26h/vecka
Lönen är enligt Handels med OB på Lördagar
Arbetstiderna är varierande med både öppning och stängning, samt vissa lördagar



Butikens öppettider:
Mån-Fre 10-18
Lördagar 10-14


Är du intresserad av att bli en i vårt gäng? Skicka in din ansökan redan idag :)


#jobbjustnu #sytok
Ansökningarna skickas endast på mail!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Jönköping som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Jönköping som Butikssäljare, fackhandel.

Butikssäljare - Intersport Jönköping A6

Läs mer Apr 17
På INTERSPORT arbetar vi tillsammans som ett team där våra medarbetares engagemang och passion är avgörande för att vi ska nå hela vägen. Tillsammans skapar vi köpupplevelser i världsklass och inspirerar till ett hållbarare liv!
Vi letar efter dig som tycker att kombinationen av att jobba med försäljning, sport och människor vore ditt drömjobb.
Är du redo att ge dig in i matchen?
Tjänsten är tillsvidare på 90% och du förväntas kunna arbeta såväl dagtid som vissa kvällar och helger. Tillträde senast den 4 augusti, men gärna tidigare om möjligt.
(Vi tillämpar 6 mån provanställning)
Det här innebär rollen
Rollen som Säljare på INTERSPORT är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Duktiga och engagerade Säljare är vad som gör att kunderna vill komma tillbaka till oss, om och om igen. Försäljning hos oss på INTERSPORT innebär lyhördhet, att vara aktiv i kundmötet, fokus på att skapa en inspirerande kundupplevelse och personlig helhetsförsäljning med de bästa lösningarna!
Fokus för den här tjänsten är skor- och sportförsäljning. Därför söker vi dig som har kunskap och ett stort intresse för sportartiklar inom skor. Förutom kundmötet och försäljning finns det även andra arbetsuppgifter i butiken, som att beställa och packa upp varor samt se till att butiken alltid är ren och fräsch. Hos oss får du en varierad vardag med möjligheten att arbeta på flera av våra avdelningar.

Vad vi förväntar oss av dig
INTERSPORT andas sport och utmaningar, därför ser vi det som självklart att du som Säljare gör detsamma. Det viktigaste för oss är att du som söker har ett genuint intresse för försäljning och kundservice i kombination med en inre drivkraft och en vilja att fortsätta utvecklas.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete i butik. Har du tidigare bakgrund inom sport/träning och/eller erfarenhet av sko- och sport försäljning ser vi det som ett stort plus i kanten.
Vi hoppas att du som söker är en gladlynt lagspelare, som är bra på att ta initiativ och som tycker om utmaningar. Du älskar kundmötet, lyfts av att tillhöra ett team som vill framåt samt uppmuntrar och lyfter dina kollegor. Vi ser gärna att du är en person som bidrar till ett öppet arbetsklimat där människor inspireras och vågar utmana.
På INTERSPORT är personliga egenskaper och rätt inställning minst lika viktigt som erfarenhet och kunskap.
Det här tror vi på
Vi tycker det är viktigt att alla våra medarbetare utmanas och utvecklas. Vi har därför flera intressanta utbildningar gällande allt från försäljning och service till produktkunskap och ledarskap. Vi tycker att passion och inspiration inte bara är till för våra kunder, det är till för alla som arbetar hos oss.
Din ansökan
Vill du bli en av oss? I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev.
Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ansök redan idag!
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Butikschef - Trademax Jönköping

Läs mer Mar 19
Butikschef till Trademax i Jönköping – Är du redo att leda med passion och driva försäljning till nästa nivå? Är du en tävlingsinriktad ledare med passion för försäljning och service?
Vi på Home Furnishing Nordic söker dig som älskar utmaningar, brinner för att skapa resultat och motiveras av att leda andra till framgång. Nu har du chansen att ta ansvaret för vår Trademax-butik i Jönköping, en av våra största och mest spännande butiker!
Som butikschef hos oss kommer du att vara en avgörande del av butikens framgång. Du coachar och inspirerar ditt team, sätter mål och visar vägen för att tillsammans leverera en kundupplevelse i världsklass.

Vad innebär rollen?
I rollen som butikschef kommer du att:
Driva butikens försäljning och operativa arbete. Tillsammans med ditt team skapar du starka resultat och en inspirerande butiksmiljö.
Leda och utveckla ditt team. Genom att vara en närvarande, coachande och engagerad ledare hjälper du dina säljare att växa både individuellt och som lag.
Ge högklassig service. Du är en förebild i kundmötet och säkerställer att varje besök i butiken blir en positiv upplevelse.
Jobba lösningsorienterat. Tillsammans med din chef hittar du nya metoder och lösningar för att utveckla butikens fulla potential.


Vem är du?
Vi tror att du drivs av att prestera, leverera och inspirera! Du älskar att vara en del av försäljningsarbetet och trivs i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik.
För att lyckas i rollen ser vi att du är:
Tävlingsinriktad och målfokuserad. Du motiveras av försäljningsresultat och har en stark vilja att överträffa förväntningar.
En coachande ledare. Du skapar engagemang och energi hos dina medarbetare samtidigt som du ställer tydliga krav på prestation och ansvar.
Kundfokuserad. Du brinner för kundmötet och vet hur viktig service är för att nå butikens mål.
Lösningsorienterad och driven. Du ser möjligheter snarare än problem och vågar testa nya vägar för att nå framgång.


Din bakgrund
För att trivas i rollen tror vi att du har:
Erfarenhet från detaljhandeln, gärna med budget- och personalansvar.
Dokumenterat goda försäljningsresultat.
Tidigare erfarenhet av att coacha och utveckla medarbetare inom försäljning.
Vanan att arbeta mot tydligt uppsatta mål.


Vi erbjuder dig
Hos oss blir du en del av ett företag som präglas av hög ambitionsnivå, framåtanda och stora möjligheter. Du får en nyckelroll i en växande organisation där dina insatser verkligen gör skillnad.
Tjänsten är ett vikariat på heltid med start omgående till och med 2026-03-31 med chans till förlängning.
Känner du igen dig i beskrivningen? Vänta inte – skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.
Tillsammans skapar vi framtidens butik och en upplevelse som kunderna inte glömmer!

Om företaget
Trademax är en del av Home Furnishing Nordic och är en av norra Europas största e-handlare inom möbler och inredning. Inom Home Furnishing Nordic ingår många online-butiker, bl.a. Trademax, Chilli och Furniturebox. Vi har även 9 fysiska butiker under varumärkena Trademax och Chilli.

Ansök nu

Säljare - Skidor och cyklar 70%

Läs mer Mar 18
Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa. På Skid- och cykelavdelningen säljer vi produkter och utrustning till cyklar och skidor, vi erbjuder även flera tjänster såsom till exempel skidvalla och montering av extrautrustning till cykel. I tjänsten som säljare är ditt viktigaste syfte att kunderna får en fin kundupplevelse och är nöjda när de lämnar butiken.
Arbetsuppgifter:
Hjälpa kunderna att hitta rätt produkter
Packa upp och ställa upp varor samt bidra till att hålla avdelningen ren och snygg
Bidra med utbildning av egna kollegor
Praktisera XXL:s driftsstandarder och följa gällande rutiner och riktlinjer

För att lyckas i rollen tror vi att du:
Motiveras av att skapa goda kundupplevelser
Har ett intresse för sport och friluftsliv, och för produkterna vi säljer
Har god samarbetsförmåga och arbetar för att nå teamets gemensamma mål
Trivs med att jobba i ett högt tempo
Är självgående och tar initiativ
Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt

Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss?
Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja!
Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige
Är du den vi söker? Då ser vi fram emot din ansökan!
Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

Ansök nu

Säljare till Bygghemmas visningsbutik i Jönköping!

Läs mer Jan 15
Har du erfarenhet och ett brinnande intresse för kundservice och försäljning? Är du därtill en kommunikativ, relationsskapande och nyfiken person som vill lära dig mer om byggvaror och produkter för hemmet? Nu söker Bygghemma en säljare i Jönköping!
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på 60% med start omgående och som varar till slutet av juni 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Bygghemma.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet somen anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt atttesta olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företaget
Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Företaget erbjuder ett brett sortiment från välkända externa och egna varumärken, med fokus på att tillhandahålla kvalitetsprodukter till konkurrenskraftiga priser. Den digitala plattformen kompletteras av fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer. Med huvudkontor i Malmö har Bygghemma.se etablerat sig som en pålitlig partner för både små och stora projekt i hela landet.
Arbetsuppgifter
Som säljare på Bygghemma är ditt viktigaste ansvar att säkerställa att kunderna får en positiv upplevelse i butiken. Du guidar kunderna genom köpprocessen på bästa möjliga sätt och erbjuder professionell rådgivning och lösningar anpassade efter deras unika behov och önskemål.
I rollen är du en viktig del av säljkedjan, där du aktivt arbetar med försäljning och hjälper kunder med allt från att besvara enklare produktfrågor till att hantera större komplexa beställningar. Du hjälper även till med att lägga order och ta fram offerter, samtidigt som du ansvar för att butiken alltid upplevs välordnad och inbjudande vilket är en viktig del för kundupplevelsen.
Genom din dagliga kontakt med kunder arbetar du med aktiv försäljning
Guidar kunder genom köpprocessen

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Tidigare arbetslivserfarenhet inom service och/eller försäljning
Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
God dator och systemvana

Vi tror att du som söker tjänsten har en naturlig förmåga att skapa förtroende och bygga långsiktiga relationer, samtidigt som du är kommunikativ och har ett starkt säljdriv. Med ditt engagemang och din vilja att ta reda på saker säkerställer du att kunden alltid får bästa möjliga upplevelse. Din serviceinriktade inställning kombineras med en genuin vilja att leverera resultat, vilket gör dig till en uppskattad kollega och en framgångsrik del av teamet.
Övrig information
Start: OmgåendePlats: JönköpingLön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila tillinfo@bravura.se eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Avdelningsansvarig & Säljare till Automotive i Jönköping

Läs mer Dec 20
Brinner du för försäljning och att skapa goda resultat tillsammans med ett team? Vill du vara med på en spännande resa och driva Motonet framåt? Har du tidigare arbetat med reservdelsförsäljning, som mekaniker eller bara har ett stort intresse för reservdelar? Då är detta jobbet för dig! Vi söker nu en avdelningsansvarig och säljare till vår automotive avdelning i Jönköping.
Vad söker vi i dig?
Tidigare erfarenhet av service och kundorienterat arbete inom detaljhandeln, så som varulogistik, kampanjuppföljning och resultatfrämjande exponering
Erfarenhet eller kunskap av att arbeta med reservdelar är ett krav
Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Du är en social, ansvarstagande och strukturerad person
Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål och resultat, att främja en god gemenskap samt nå framgång med teamet på din avdelning.

Rollen som avdelningsansvarig
I rollen som avdelningsansvarig kommer du att:
Agera teamleader för din avdelning och rapportera direkt till varuhuschefen
Bli en del av varuhusets ledningsgrupp
Ansvara för avdelningens resultat och tillsammans med ditt team arbeta för att nå avdelningens uppsatta mål med ett stort kundfokus
Stötta varuhuschefen i rekrytering och personalfrågor som rör din avdelning
Bli delaktig i att utforma och följa den kommersiella planen för varuhuset
Ha huvudansvar för genomförandet av aktuella kampanjer och marknadsföring
Säkerställa effektivitet vid den dagliga driften och vid varupåfyllning
Vara en förebild för övriga medarbetare kopplat till försäljning, kundservice, säkerhetsarbete, kultur och värderingar

Rollen som säljare
I rollen som säljare kommer du att:
Ge utomordentlig kundservice
Varupåfyllnad i varuhuset
Hålla varuhuset och automotive avdelningen representabel för kunder
Kassa- och försäljningsarbete
Tillhandahållande av olika tjänster till kunder
Säkerställa smidigt varuflöde från lager till kund
Ta emot, packa upp och lagerföra inkommande leveranser
Hjälpa kunder i vår snabbservicestation

På Motonet arbetar vi som ett lag, vilket innebär att dina arbetsuppgifter kommer variera för att vi ska kunna erbjuda den bästa kundupplevelsen.
Varför ska du välja Motonet?
Motonet är ett starkt och välmående bolag som drivs av den familjeägda och nästan 60 år gamla koncernen Broman Group. Motonet är kollektivavtalsanslutna genom Svensk Handel och lönen sätts enligt branschvana utifrån detaljhandelns kollektivavtal.
Kompensation och förmåner utgår som minst enligt branschstandard såsom:
Friskvårdsbidrag
Tjänstepension
Månatlig bonus

Rekryteringsprocessen
Låter detta intressant? Sista ansökningsdagen är den 26 januari, men vi kommer att hantera ansökningarna löpande. Du kommer att bli kontaktad oavsett om du går vidare i processen eller inte.Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta varuhuschef Jenny Lycke på jenny.lycke@motonet.se.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vill du veta mer om Motonet? Klicka dig in på våra karriärsidor: Jobba på Motonet - Motonet Sverige

Ansök nu

Andra jobb i Jönköping från E.N. Textil AB

Nedan visas andra jobb i Jönköping från E.N. Textil AB .

Tyger, garn, färg & form

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Mar 27
Tygfabriken i Huskvarna söker en medarbetare med idéer!
I vår butik säljer vi olika tyger, garn, gardiner, inredning och allt som hör till detta.
Vi vill ha någon som tycker om färg och form, vill bidra med kreativa idéer. Någon som är flexibel som även kan arbeta stängning och vissa lördagar.
Dagligt arbete innefattar att klippa tyg, göra snyggt bland tyger och garn, lägga mindre beställningar och hjälpa kunder med material och råd.
Vi vill alltid förbättra både butik och sortimentet, så att möblera om, skylta varor och utveckla våra sociala medier är saker som uppmuntras om man tycker det är utmanande & roligt.
Kunskapen om textila material kan alltid läras upp, men om du redan kan lite om tyger, garn och nålar är det plus i kanten.


Tjänsten innefattar 20h/vecka
Lön enligt handels med OB på lördagar


Butikens öppettider:
Vardagar 10-18
Lördagar 10-14


Låter detta spännande och roligt, skicka din ansökning till ansokan@entextil.se

Ansök nu

Vi söker en Sytokig kollega!

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Jul 9
Vi söker en Tyg & Garn intresserad kollega!
Vi söker dig som är kreativ och har ett intresse för tyger, garn, skapande och Butiksförsäljning.
Vi säljer tyger, sybehör, gardiner, garner och allt som hör till detta.
Arbetet innefattar att klippa tyg, snygga till i butiken, stå i kassan, lägga mindre beställningar, hjälpa kunder med både rådgivning och idéer, svara på frågor på sociala medier och lägga upp lite bilder.


Om anställningen:
Anställning sker så snart som möjligt
Tjänsten innefattar 26h/vecka
Lönen är enligt Handels med OB på Lördagar
Arbetstiderna är varierande med både öppning och stängning, samt vissa lördagar



Butikens öppettider:
Mån-Fre 10-18
Lördagar 10-14


Är du intresserad av att bli en i vårt gäng? Skicka in din ansökan redan idag :)


#jobbjustnu #sytok
Ansökningarna skickas endast på mail!

Ansök nu

Vi söker en Sytok!

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Okt 9
Vi söker Tyg & Garn intresserad kollega!
Vi söker dig som är kreativ och har ett intresse för tyger, garn, skapande och Butiksförsäljning.
Vi säljer tyger, sybehör, gardiner, garner och allt som hör till detta.
Arbetet innefattar att klippa tyg, snygga till i butiken, stå i kassan, lägga mindre beställningar, hjälpa kunder med både rådgivning och idéer, svara på frågor på sociala medier och lägga upp lite bilder.


Om anställningen:
Anställning sker så snart som möjligt
Tjänsten innefattar 25h/vecka ( 65% enligt Handels )
Lönen är enligt Handels med OB på Lördagar



Butikens öppettider:
Mån-Fre 10-18
Lördagar 10-15


Är du intresserad av att bli en i vårt gäng? Skicka in din ansökan redan idag :)


#jobbjustnu #sytok
Ansökningarna skickas endast på mail!

Ansök nu

Vi söker dig som gillar att ta hand om kunder och är kreativ!

Butiksansvarig
Läs mer Jun 8
Tygfabriken i Huskvarna söker en butiksföreståndare!
Vi söker dig som vill ta hand om våra kunder och skapa ett positivt möte.
Vi säljer tyger, sybehör, gardiner, garner och allt som hör till detta. Arbetet innefattar att klippa tyg, snygga till i butiken, stå i kassan, lägga beställningar, hjälpa kunder.
Övriga arbetsuppgifter kan till exempel vara att göra beställningar via webben eller greja med schema, eller sköta våra sociala medier tex. Facebook och Instagram. Därav är det positivt att du har någon form av datavana.
Söker du en arbetsplats där det alltid händer något och vill jobba i en butik där kreativiteten får flöda. Då är Tygfabriken den perfekta arbetsplatsen för dig!


Butikens öppettider:
Mån-Fre 10-18
Lördagar 10-15 (10-14)


Vi söker en flexibel medarbetare som är intresserad av jobba med kunder och tyger!
Anställning sker så snart som möjligt
Tjänsten innefattar 29h i veckan
Lönen är enligt Handels med OB på lördagar



Vi kommer löpande se på ansökningarna och sätter stor vikt på personlighet, så om du vill söka jobbet vänta inte utan skicka iväg din ansökan :)
#jobbjustnu
Ansökningarna skickas på mail!

Ansök nu

Vi söker dig som gillar att ta hand om kunder och är kreativ!

Butiksansvarig
Läs mer Mar 17
Tygfabriken i Huskvarna söker en butiksföreståndare!
Vi söker dig som vill ta hand om våra kunder och skapa ett positivt möte.
Vi säljer tyger, sybehör, gardiner, garner och allt som hör till detta. Arbetet innefattar att klippa tyg, snygga till i butiken, stå i kassan, lägga beställningar, hjälpa kunder.
Övriga arbetsuppgifter kan till exempel vara att göra beställningar via webben eller greja med schema, eller sköta våra sociala medier tex. Facebook och Instagram. Därav är det positivt att du har någon form av datavana.
Söker du en arbetsplats där det alltid händer något och vill jobba i en butik där kreativiteten får flöda. Då är Tygfabriken den perfekta arbetsplatsen för dig!


Butikens öppettider:
Mån-Fre 10-18
Lördagar 10-15 (10-14)


Vi söker en flexibel medarbetare som är intresserad av jobba med kunder och tyger!
Anställning sker så snart som möjligt
Tjänsten innefattar 29h i veckan
Lönen är enligt Handels med OB på lördagar



Vi kommer löpande se på ansökningarna och sätter stor vikt på personlighet, så om du vill söka jobbet vänta inte utan skicka iväg din ansökan :)
#jobbjustnu
Ansökningarna skickas på mail!

Ansök nu

Vi söker dig som är kreativ!

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Okt 25
Vi på Tygfabriken i Huskvarna söker en medarbetare!
Vi söker dig som är kreativ och har ett intresse för tyger, garn och skapande.
Vi säljer tyger, sybehör, gardiner, garner och allt som hör till detta. Arbetet innefattar att klippa tyg, snygga till i butiken, stå i kassan, lägga beställningar, hjälpa kunder och sköta våra sociala medier.
Arbetsuppgifterna är varierande och det händer alltid något nytt varje dag. Du ska kunna jobba i grupp, men också kunna ta eget ansvar.
Det kan tillexempel vara att göra beställningar via webben eller greja med schema, därav är det viktigt att du har en datorvana.
En viktig del av jobbet är att med de andra anställda kunna tillsammans planera upp hur ni på bästa sätt kan ta hand om och utveckla butiken.
Stor del i arbetet är att kunna hjälpa våra kunder, både med idéer och rådgivning. Därför är det bra om du är serviceinriktad eller har erfarenheter av att jobba inom affär.


Söker du en arbetsplats där det alltid händer något och vill jobba tillsammans med goa kollegor är Tygfabriken den perfekta arbetsplatsen för dig!


Butikens öppettider:
Mån-Fre 10-18
Lördagar 10-15


Vi söker en flexibel medarbetare som är sugen på att jobba!
Anställning sker så snart som möjligt
Tjänsten innefattar 26h i veckan
Lönen är enligt Handels med OB på lördagar



Vi kommer löpande se på ansökningarna och sätter stor vikt på personlighet, så om du vill söka jobbet vänta inte utan skicka iväg din ansökan :)
#jobbjustnu
Ansökningarna skickas endast på mail!

Ansök nu