Jönköping: MASTER DATA SPECIALIST TILL TRIOWORLD

Hitta ansökningsinfo om jobbet MASTER DATA SPECIALIST TILL TRIOWORLD i Jönköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Jönköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-28 // Varaktighet: Heltid

Har du en stor passion för datamanagement och datastyrning? Vill du vara en nyckelspelare i ett företag dedikerat till hållbara lösningar och minskad klimatpåverkan? Då kan det här vara rätt möjlighet för dig. I rollen som Master Data Specialist får möjligheten att ta en ledande roll och ägarskap för att strukturera vår data globalt. Välkommen med din ansökan!
DIN VARDAG
Vi är på en spännande resa med ett stort ERP-projekt och söker en engagerad Master Data Specialist för att stärka vårt data-relaterade arbete. I denna nya roll kommer du att arbeta med att standardisera, optimera och analysera data över hela vårt företag och över alla divisioner. Du kommer att stödja implementeringen och integrationen av ERP- och BI-lösningar, säkerställa dataintegritet och förbättra effektiviteten. Du kommer också att vara ansvarig för att definiera och implementera Data Management-designer inom ERP samt arbeta nära flera funktioner, inklusive affärsverksamhet och IT, för att förstå affärsmålen och identifiera möjligheter för datadriven beslutsfattande. Vidare kommer du att:
Guida lokala team i skapande av data och underhåll
Säkerställa att globalt kontrollerade data inom domänen hanteras effektivt och delegera uppgifter vid behov
Hantera datarelaterade uppgifter inom både ERP- och BI-implementeringar, och agera som huvudkontakt för datarelaterade förfrågningar och problem
Kontinuerligt söka efter möjligheter att förbättra dataprocesserna, verktyg och metoder inom organisationen
Kommunicera och förankra Data Management-designen i relevanta affärsforum

Rollen är placerad på vår site i Smålandsstenar.
VEM ÄR DU? Du har flera års erfarenhet inom datamanagement, ERP-system och dataanalys, och du kan använda detaljerade datainsikter för att informera affärsbeslut. Erfarenhet av Power BI är meriterande. Du förstår vikten av struktur och tydlig kommunikation, och dina starka analytiska färdigheter gör att du kan skapa en omfattande bild av företagets processer och flöden. Vi värdesätter goda kommunikations- och samarbetsförmågor samt din förmåga att fatta tydliga och beslutsamma beslut när det behövs. Flytande engelska och svenska i både tal och skrift är ett krav för denna roll.
VILL DU VETA MER?I den här rekryteringen samarbetar vi med Nexer Recruit. Vill du veta mer, kontakta rekryteringskonsult Johanna Värmfors på johanna.varmfors@nexergroup.com alternativt mobil 0730–821 230 eller Artan Bitiqi på artan.bitiqi@nexergroup.com alternativt mobil 0723–612 844.
Välkommen med din ansökan på www.nexerrecruit.com/jobb. Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt.
OM TRIOWORLD GROUP
Trioworld skapar förpackningslösningar av polyetenfilm för att göra transporter och livsmedel säkrare, jordbruk smartare, skyddet inom sjukvården optimalt, och mycket mer. Tillsammans med våra kunder tänjer vi på gränserna för vad som är möjligt och leder utvecklingsarbetet inom cirkulär plast. I över 50 år har Trioworld varit ledande inom plastförpackningslösningar. Vi består av 19 företag med mer än 2 000 medarbetare och vi har en omsättning på 11 miljarder kronor. Vi är baserade i Smålandsstenar och driver produktionsanläggningar i Sverige, Danmark, Nederländerna, England, Frankrike, Tyskland och Kanada. Våra produkter säljs över hela världen.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Jönköping som Datalingvist

Nedan visas andra jobb i Jönköping som Datalingvist.

Elektronikkonstruktör Altium (embedded) Jönköping

Läs mer Feb 3
Gå med i vårt team på VIPAS AB!
Har du vad som krävs för att lyckas i den dynamiska IT-konsultbranschen?

VIPAS AB är ett växande företag som söker engagerade och drivna talanger till vårt nästa spännande projekt. Som en del av vårt team får du möjligheten att utvecklas, arbeta med innovativa lösningar och bidra till vår gemensamma framgång.
Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Välkommen att bli en del av VIPAS AB!

Om VIPAS:
Föreställ dig en värld där din IT-struktur är sömlöst anpassad till dina affärsmål – effektiv, skalbar och innovativ. På VIPAS AB är det precis vad vi skapar.
Som ett ledande IT-konsultföretag levererar vi skräddarsydda lösningar med den senaste tekniken, inklusive Java och Python. Vårt erfarna team inom mjukvaruutveckling, DevOps och systemarkitektur hjälper dig att navigera det moderna tekniklandskapet med trygghet och strategisk framåtblick.
Oavsett om du behöver optimera befintliga system eller utveckla nästa generations digitala plattform, är vi din partner för långsiktig framgång. Låt oss ta din verksamhet till nästa nivå.
Jobbeskrivning:
Kunden är ett innovativt teknikföretag.Deras passion är att skapa framtidssäkra Produkter som möjliggör digital transformation för användaren.
Nyckelansvar:
Som mjukvaruutvecklare kommer du att vara en central del av kundens tekniska team.Du arbetar varierat med inbyggda system och fokuserar främst på att implementera funktioner i C-kod, systemering, felsökning och verifiering av systemen.Du kommer att samarbeta tvärfunktionellt med elektronikutvecklare, testare och applikationsingenjörer. Utöver utvecklingsarbetet förväntar vi oss att du aktivt bidrar till förbättringar av kundens arbetssätt.Personliga egenskaper: Engagemang: Du är proaktiv och tar ansvar för dina uppgifter. Teknikintresse: Du brinner för teknik och är ständigt nyfiken på att lära dig mer. Pedagogik: Du kan förmedla dina lösningar och kunskap på ett tydligt sätt. Öppenhet: Du är ärlig, litar på dina kollegor och respekterar tagna beslut. Proaktivitet: Du tar ansvar för tilldelade uppgifter och söker aktivt svar inom organisationen. Samarbete: Du trivs med att arbeta i team och är strukturerad.
Krav:
Minst fem års erfarenhet av elektronikkonstruktion.-Har erfarenhet av Altium-Har erfarenhet av C/C++ och vill fortsätta utvecklas inom området.-Har goda kunskaper i svenska och engelska då dokumentation och kundkontakter förekommer på båda språken.-Du skall kunna felsöka och testa både på hård- och mjukvarunivå.-Förståelse för mjukvarudrivna hårdvarukrav-Möjlighet att arbeta 2-3 dagar på plats i Värnamo
Meriterande:-Har kunskap om Bluetooth och/eller radio.-Erfarenheter av JIRA-Erfarenhet av LINUX

Varför jobba hos oss?VIPAS AB erbjuder attraktiva anställningspaket för IT-konsulter, i enlighet med Teknikföretagens (Almega) kollektivavtal. Att arbeta med oss innebär möjligheter inom olika branscher, vilket ger dig flexibilitet och möjligheter till utveckling. Om du är drivande och redo att anta nya utmaningar, är VIPAS familjen för dig!
Du kommer att vara en del av ett innovativt team som driver framtiden inom telekom, fordon, detaljhandel och bank. Om du är redo att ta dig an utmanande projekt och växa i en banbrytande miljö, är detta möjligheten för dig!
Ansök nuTveka inte att kontakta oss på kumud@vipas.se
Observera: Ansök om du har Svensk medborgaskapeller ett arbetstillstånd.
Hur ansöker du:Intresserade kandidater uppmanas att skicka in sitt CV och personliga brev. Gå med oss och driv innovation på VIPAS AB!
Observera att vi rekryterar löpande, vilket innebär att uppdraget kan stängas innan sista ansökningsdatum. Om du är intresserad rekommenderar vi att du ansöker omedelbart!

Ansök nu

Production IT Specialist Jönköping

Läs mer Jan 12
Till vår avdelning Production IT Nordic söker vi en Production IT Specialist i Jönköping. Vi erbjuder dig en verksamhetsnära roll med varierande arbetsuppgifter, fria tyglar och stora möjligheter till utveckling.
 
Avdelningens ansvar, och därigenom även ditt mål, är att produktionens IT-infrastruktur möter de affärsbehov som verksamhet och kunderna har. Genom ett tätt samarbete med driftsenheterna får ni en god inblick i och förståelse för de behov verksamheten har och förutsättningen för att identifiera utvecklingsbehov och förbättringsmöjligheter.
 
Du blir en del av en nordisk organisation om totalt sex Production IT Specialists, där du har ett geografiskt ansvar för de driftsenheter som vi har i mellansverige.
 
Huvudsakliga arbetsuppgifter: 
 
• IT och -on-site support gentemot produktionen
 
• Identifiera behov som produktionen har gällande funktionalitet och önskemål på nyutveckling. 
 
• Medverka vid offertförfrågningar, beställningar, funktionsbeskrivningar, kravspecifikationer, dokumentation och SLA
 
• Driva, medverka och leda projekt av olika karaktär, allt från mindre on-site projekt till långsiktiga interna projekt kring koncernens infrastruktur
 
• Tekniska analyser ex. felsökning och problemhantering
 
• Utbilda slutanvändare
 
• Arbeta med intern kvalitetssamordning på Production IT
 
Du samarbetar med övriga enheter inom IT för att säkra en stabil leverans och samverkar med övriga Bring och Posten för att nå våra uppsatta koncernmål.
 
Vi söker dig som har:
 
• Eftergymnasial utbildning inom IT
 
• Flera års erfarenhet av arbete inom drift och infrastruktur
 
• Erfarenhet av produktionsnära IT
 
• Goda kunskaper i engelska och förståelse i de skandinaviska språken
 
• Körkort
 
Det är meriterande om du har erfarenhet av att driva och/eller medverka i IT-projekt.
 
Som person är du självgående och trivs i en roll där då du är fri att styra din egen arbetsdag och driva ditt arbete framåt. Du motiveras av att mycket ansvar och dina kollegor ser dig som en engagerad och målmedveten person.
 
Som Production IT Specialist har du en roll med många kontaktytor och det är därför viktigt att du är kommunikativ och har en förmåga att samarbeta med olika sorters människor. Du är serviceminded, prestiglös och gillar att hjälpa andra. Slutligen har du en förmåga att strukturera, planera och prioritera bland arbetsuppgifter vilket framförallt kommer till nytta i ditt arbete inom projekt.   
Varför ska du jobba hos oss?
 
Vi erbjuder dig en roll som verkligen lever upp till ”frihet under ansvar” och ger dig en möjlighet att själv utveckla och påverka dina arbetsuppgifter. För en person med rätt driv finns potential att utvecklas åt olika håll inom koncernen. Hos oss finns ett arbetsklimat som genom ärlighet, respekt, samarbete, öppenhet och mod skapar utveckling, engagemang och resultat!
Skicka in din ansökan redan idag!
 
Bring har fokus på personlig mångfald som en naturlig spegling av hur samhället ser ut och uppmanar alla kvalificerade personer att söka. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka in din ansökan idag!

Ansök nu

Andra jobb i Jönköping från Nexer Recruit AB

Nedan visas andra jobb i Jönköping från Nexer Recruit AB .

INTERIM REDOVISINGSEKONOM TILL NOBIA

Redovisningsekonom
Läs mer Aug 26
Är du ekonom och letar efter nya utmaningar? Har du erfarenhet av redovisning och månadsbokslut? Nobia behöver nu förstärka sin ekonomiavdelning i Jönköping eller Tidaholm med en Interim Redovisningsekonom upp till 6 månader. Är det du? Läs mer nedan och sök redan idag!
Din vardag
Som Interim Redovisningsekonom hos Nobia kommer du hantera vanligt förekommande ekonomiska uppgifter såsom momsrapportering, skatter, avgifter, löpande bokföring och månadsavslut. Det är mycket varierande dagar där du får ta tag där det behövs just för tillfället. Det är mycket energi och arbetet är väldigt hands on.
Vem är du
För att klara rollen ser vi gärna att du har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, du känner dig trygg i dina ekonomikunskaper och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du har akademisk utbildning inom ekonomi och har tidigare arbetat med skatt, moms, redovisning, månadsbokslut och rapportering inom koncern. Du är van vid att arbeta i Excel och kan följa god redovisningssed. Om du har tidigare erfarenheter från SAP ses det som meriterande för tjänsten. Du drivs av att arbeta i en miljö där det hela tiden finns uppgifter att ta tag i.
Som person är du prestigelös, noggrann och strukturerad i ditt ekonomiarbete, du vågar arbeta självständigt samt trivs med händelserika dagar som ger dig chansen att visa din problemlösningsförmåga. Du har B-körkort och goda kunskaper i engelska. Vi söker dig som bidrar till arbetsglädjen på kontoret och som samverkar flexibelt mot gemensamma mål.
Vill du veta mer?
I den här rekryteringen samarbetar Nobia med Nexer Recruit. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Johansson på telefonnummer: 46 761414138 eller via e-post: sara.johansson@nexergroup.com Vi arbetar med löpande urval, och denna tjänst kommer att tillsättas omgående,så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, dock senast 2024-09-08.
Om Nobia
På Nobia designar vi kök för livet. För oss innebär det att skapa väldesignade, funktionella och känslomässigt tilltalande kök som möjliggör en hållbar livsstil och minskad klimatpåverkan. Genom våra kök är vi en del av miljontals människors vardag – en vardag där köket fått en alltmer central roll. Vi är ett sextontal starka lokala varumärken som drar nytta av fördelarna det innebär att kunna samverka. Med en verksamhet som omfattar hela värdekedjan från design till installation drivs vi av en gemensam ambition att visa vägen inom design och hållbarhet i vår bransch. Tillsammans bildar vi Europas ledande köksspecialist.

Ansök nu

INTERIM REDOVISNINGSEKONOM TILL NOBIA

Redovisningsekonom
Läs mer Mar 1
Är du ekonom och letar efter nya utmaningar? Har du erfarenhet av redovisning och månadsbokslut? Nobia behöver nu förstärka sin ekonomiavdelning i Tidaholm med en Interim Redovisningsekonom upp till 12 månader. Är det du? Läs mer nedan och sök redan idag!
Din vardag
Som Interim Redovisningsekonom hos Nobia kommer du hantera vanligt förekommande ekonomiska uppgifter såsom momsrapportering, skatter, avgifter, löpande bokföring och månadsavslut. Det är mycket varierande dagar där du får ta tag där det behövs just för tillfället. Det är mycket energi och arbetet är väldigt hands on. 
Vem är du
För att klara rollen ser vi gärna att du har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, du känner dig trygg i dina ekonomikunskaper och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du har akademisk utbildning inom ekonomi och har tidigare arbetat med skatt, moms, redovisning, månadsbokslut och rapportering inom koncern. Du är van vid att arbeta i Excel och kan följa god redovisningssed. Om du har tidigare erfarenheter från SAP ses det som meriterande för tjänsten. Du drivs av att arbeta i en miljö där det hela tiden finns uppgifter att ta tag i.
Som person är du prestigelös, noggrann och strukturerad i ditt ekonomiarbete, du vågar arbeta självständigt samt trivs med händelserika dagar som ger dig chansen att visa din problemlösningsförmåga. Du har B-körkort och goda kunskaper i engelska. Vi söker dig som bidrar till arbetsglädjen på kontoret och som samverkar flexibelt mot gemensamma mål.
Vill du veta mer?
I den här rekryteringen samarbetar Nobia med Nexer Recruit. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Johansson på telefonnummer: 46 761414138 eller via e-post: sara.johansson@nexergroup.com
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, dock senast 2024-03-10.
Om Nobia
På Nobia designar vi kök för livet. För oss innebär det att skapa väldesignade, funktionella och känslomässigt tilltalande kök som möjliggör en hållbar livsstil och minskad klimatpåverkan. Genom våra kök är vi en del av miljontals människors vardag – en vardag där köket fått en alltmer central roll. Vi är ett sextontal starka lokala varumärken som drar nytta av fördelarna det innebär att kunna samverka. Med en verksamhet som omfattar hela värdekedjan från design till installation drivs vi av en gemensam ambition att visa vägen inom design och hållbarhet i vår bransch. Tillsammans bildar vi Europas ledande köksspecialist.

Ansök nu

INTERIM REDOVISNINGSEKONOM TILL NOBIA

Redovisningsekonom
Läs mer Feb 5
Är du ekonom och letar efter nya utmaningar? Har du erfarenhet av redovisning och månadsbokslut? Nobia behöver nu förstärka sin ekonomiavdelning i Tidaholm med en Interim Redovisningsekonom upp till 12 månader. Är det du? Läs mer nedan och sök redan idag!
Din vardag
Som Interim Redovisningsekonom hos Nobia kommer du hantera vanligt förekommande ekonomiska uppgifter såsom momsrapportering, skatter, avgifter, löpande bokföring och månadsavslut. Det är mycket varierande dagar där du får ta tag där det behövs just för tillfället. Det är mycket energi och arbetet är väldigt hands on. 
Vem är du
För att klara rollen ser vi gärna att du har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, du känner dig trygg i dina ekonomikunskaper och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du har akademisk utbildning inom ekonomi och har tidigare arbetat med skatt, moms, redovisning, månadsbokslut och rapportering inom koncern. Du är van vid att arbeta i Excel och kan följa god redovisningssed. Om du har tidigare erfarenheter från SAP ses det som meriterande för tjänsten. Du drivs av att arbeta i en miljö där det hela tiden finns uppgifter att ta tag i.
Som person är du prestigelös, noggrann och strukturerad i ditt ekonomiarbete, du vågar arbeta självständigt samt trivs med händelserika dagar som ger dig chansen att visa din problemlösningsförmåga. Du har B-körkort och goda kunskaper i engelska. Vi söker dig som bidrar till arbetsglädjen på kontoret och som samverkar flexibelt mot gemensamma mål.
Vill du veta mer?
I den här rekryteringen samarbetar Nobia med Nexer Recruit. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Johansson på telefonnummer: 46 761414138 eller via e-post: sara.johansson@nexergroup.com
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, dock senast 2024-02-14.
Om Nobia
På Nobia designar vi kök för livet. För oss innebär det att skapa väldesignade, funktionella och känslomässigt tilltalande kök som möjliggör en hållbar livsstil och minskad klimatpåverkan. Genom våra kök är vi en del av miljontals människors vardag – en vardag där köket fått en alltmer central roll. Vi är ett sextontal starka lokala varumärken som drar nytta av fördelarna det innebär att kunna samverka. Med en verksamhet som omfattar hela värdekedjan från design till installation drivs vi av en gemensam ambition att visa vägen inom design och hållbarhet i vår bransch. Tillsammans bildar vi Europas ledande köksspecialist.

Ansök nu

INTERIM REDOVISNINGSEKONOM TILL NOBIA

Redovisningsekonom
Läs mer Feb 5
Är du ekonom och letar efter nya utmaningar? Har du erfarenhet av redovisning och månadsbokslut? Nobia behöver nu förstärka sin ekonomiavdelning i Tidaholm med en Interim Redovisningsekonom upp till 12 månader. Är det du? Läs mer nedan och sök redan idag!
Din vardag
Som Interim Redovisningsekonom hos Nobia kommer du hantera vanligt förekommande ekonomiska uppgifter såsom momsrapportering, skatter, avgifter, löpande bokföring och månadsavslut. Det är mycket varierande dagar där du får ta tag där det behövs just för tillfället. Det är mycket energi och arbetet är väldigt hands on. 
Vem är du
För att klara rollen ser vi gärna att du har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, du känner dig trygg i dina ekonomikunskaper och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du har akademisk utbildning inom ekonomi och har tidigare arbetat med skatt, moms, redovisning, månadsbokslut och rapportering inom koncern. Du är van vid att arbeta i Excel och kan följa god redovisningssed. Om du har tidigare erfarenheter från SAP ses det som meriterande för tjänsten. Du drivs av att arbeta i en miljö där det hela tiden finns uppgifter att ta tag i.
Som person är du prestigelös, noggrann och strukturerad i ditt ekonomiarbete, du vågar arbeta självständigt samt trivs med händelserika dagar som ger dig chansen att visa din problemlösningsförmåga. Du har B-körkort och goda kunskaper i engelska. Vi söker dig som bidrar till arbetsglädjen på kontoret och som samverkar flexibelt mot gemensamma mål.
Vill du veta mer?
I den här rekryteringen samarbetar Nobia med Nexer Recruit. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Johansson på telefonnummer: 46 761414138 eller via e-post: sara.johansson@nexergroup.com
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, dock senast 2024-02-23.
Om Nobia
På Nobia designar vi kök för livet. För oss innebär det att skapa väldesignade, funktionella och känslomässigt tilltalande kök som möjliggör en hållbar livsstil och minskad klimatpåverkan. Genom våra kök är vi en del av miljontals människors vardag – en vardag där köket fått en alltmer central roll. Vi är ett sextontal starka lokala varumärken som drar nytta av fördelarna det innebär att kunna samverka. Med en verksamhet som omfattar hela värdekedjan från design till installation drivs vi av en gemensam ambition att visa vägen inom design och hållbarhet i vår bransch. Tillsammans bildar vi Europas ledande köksspecialist.

Ansök nu

TECHNICAL SALES MANAGER TILL RESINEX

Marknadskoordinator
Läs mer Okt 4
Vill du arbeta för Nordens ledande plastdistributör? Resinex söker nu en Technical Sales Manager, som genom sin tekniska kunskap och starka kundrelationer kommer att bidra till företagets fortsatta tillväxt i Norden.


DIN VARDAG
Som Technical Sales Manager kommer du att arbeta med försäljning och teknisk rådgivning framförallt med konstruktionsplaster, men även med andra råmaterial.
Du rapporterar till Resinex nordiska VD och får ansvar för att utveckla nya och befintliga affärer. Du driver självständigt kundprojekt från första kontakt till avtalsförhandling.
Resinex samarbetar med marknadsledande och välkända producenter och du kommer också få ansvar för ett antal material eller materialgrupper i Norden och därmed säkerställa att leverantörernas mål och strategi genomförs lokalt.
I rollen ingår ett övergripande tekniskt ansvar, där du i samarbete med kollegor i Europa, stöttar den nordiska säljorganisationen i tekniska frågor.
Som Technical Sales Manager kommer du att:
• Genomföra kundbesök och bygga relationer med existerande och nya potentiella kunder
• Säkerställa att överenskomna försäljningsmål uppnås
• Rapportera projekt och försäljningsvolymer till leverantörer
• Löpande uppdatera projekt och priser i företagets CRM och affärssystem
• Segmentering av kunder och marknadsanalys


VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning och teknisk kunskap inom konstruktionsplaster. Har du även erfarenhet från processer, såsom formsprutning, är det ett plus.
Då du kommer arbeta med kunder bl a fordonsindustri och medicinteknisk bransch, är det en fördel om du har relevant erfarenhet från dessa områden.
Du har ett stort tekniskt intresse och brinner för att bygga långsiktiga relationer. I kombination med ditt sinne för affärer krävs också struktur och proaktivitet för att kunna planera ditt arbete.
Du trivs med att arbeta i en internationell miljö och i ett företag med många kontaktytor internt och externt.



VILL DU VETA MER?
I den här rekryteringen samarbetar vi med Nexer Recruit. Vill du veta mer, kontakta rekryteringskonsult Marie-Louise Swanstein på 
marie-louise.swanstein@nexergroup.com eller mobil 073–523 57 90
Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt.


OM RESINEX
Resinex är den ledande distributören av plast och elastomerer i Europa och Turkiet, med ett brett nätverk av säljkontor och lokala lager över hela Europa, inklusive Turkiet samt centrallager i Belgien. Resinex ingår i Ravago gruppen som under 2022 sålde 6 800 000 ton av plast, gummi och kemikalier världen över. Ravago är ledande när det kommer till återvunna material.
Läs mer om Resinex här

Ansök nu