Jönköping: Personlig assistent/undersköterska till enskilt hem

Hitta ansökningsinfo om jobbet Personlig assistent/undersköterska till enskilt hem i Jönköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Jönköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-12 // Varaktighet: Heltid

Jönköpings kommun är en stor arbetsgivare med hundratals olika yrkesroller. Vi växer i takt med att staden utvecklas med fler invånare, fler bostäder och större utbud. Vi är alltid på jakt efter ny kompetens - medarbetare med olika bakgrunder och erfarenheter, med den gemensamma drivkraften att vilja skapa en bättre stad att besöka, leva, verka och bo i.




Letar du efter ett givande arbete och trivs att arbeta självständigt? Vi söker kollegor till personlig assistans hos flera medborgare runtom i Jönköpings kommun.

Var med och skapa en meningsfull vardag för andra – din omtanke gör verkligen skillnad!
 

Ditt nya jobb
Du kommer bidra till att skapa en meningsfull vardag för medborgare som behöver stöd i vissa delar av livet som denne har svårt att utföra på egen hand. Du utför arbetet i den enskildes hem, oftast ensam, där arbetet utformas utifrån det individuella behovet samt medborgarens resurser och önskemål. Ditt arbete präglas av respekt för den enskildes integritet med målet att medborgaren ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt.

Som personlig assistent är du en viktig länk i vardagen för den du stöttar. Arbetet kan innebära att ge stöd med dagliga rutiner som personlig hygien, medicinering, förflyttning, hushållsarbete och kommunikation. Du är även med och skapar en trygg samt positiv miljö genom socialt stöd och deltagande i olika aktiviteter. Kommunikation och samverkan sker med kollegor, chef, anhöriga, legala företrädare och sjukvård. En annan viktig aspekt är att du i din roll är ansvarig för tidsregistrering i Phoniro och social dokumentation i Combine.

Din kompetens
Du som söker är gärna utbildad undersköterska eller personlig assistent, men det är inget krav. Meriterande med erfarenhet av vård- och omsorgsarbete, särskilt inom personlig assistans. Du behärskar svenska i tal, skrift och läsförståelse då det förekommer kontakter, dokumentation och inläsning på information som berör arbetet. Det är önskvärt med erfarenhet av digitala arbetsverktyg samt social dokumentation i verksamhetssystem.

En del tjänster kräver B-körkort och tillgång till bil.

Personliga förmågor och kvalifikationer
Du är en lugn och trygg person som samarbetar bra med andra där kommunikation är avgörande. Du tar ansvar genom att strukturera och prioritera, likväl som du kan ta egna initiativ och ser möjligheter i förändringar. Personlig mognad värderas högt då det hjälper dig att förstå olika situationer den enskilde kan befinna sig i. Lyhördhet och anpassningsförmåga till olika behov samt att koppla det till uppdraget är även det av stor vikt.

Framförallt har du empati och respekt för människors olikheter. Du trivs med att skapa en positiv atmosfär och samtidigt kan skilja på det professionella och privata. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet!

Vi erbjuder dig
Givetvis får du som anställd inom Jönköpings kommun en trygg anställning med möjlighet till kompetensutveckling. Du kan även ta del av andra generella förmåner, läs mer här: https://www.jonkoping.se/jobba-hos-oss/jonkopings-kommun-som-arbetsgivare-/detta-far-du-nar-du-jobbar-hos-oss

Välkommen till oss
Inom personlig assistans ger vi stöd för barn och vuxna runtom i Jönköpings kommun. Vi finns till personer med intellektuella, neuropsykiatriska eller fysiska funktionsvariationer. Målet är att arbeta för att främja personliga förmågor med beaktande av den enskildes personliga integritet och individuella behov. Hos oss får du ett flexibelt och varierande arbete som ger stort utrymme för eget ansvar. Du har en meningsfull och givande roll där du får möjligheten att göra verklig skillnad i andras liv. Varje dag innebär nya möjligheter att skapa en positiv påverkan.

Bra att veta
Rekryteringen avser tillsvidaretjänster och vikariat. Medborgarens assistansbeslut styr schemaläggningen och arbetstider kan vara förlagda till dag/kväll/journatt eller vaken natt. Vi erbjuder alltid 100% sysselsättningsgrad och samplanering med arbete hos fler medborgare kan förekomma.

Löpande urval tillämpas och intervjutillfällen i grupp planeras med start vecka 36, tillsättning av tjänster kan ske innan sista ansökningsdag. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Innan anställning av nattarbete är en del av urvalsarbetet att genomgå en medicinsk kontroll hos Kommunhälsan. Hälsokontrollen är ett krav i rekryteringen av nattjänster.

I din ansökan vill vi att det finns ett CV samt bifogat examensbevis och aktuella tjänstgöringsintyg. Vid anställning ska all din tjänstgöring kunna styrkas med intyg där det framgår befattning och vilken omfattning du arbetat, även om du redan arbetar hos oss behöver du visa upp dina intyg för tjänster du haft utanför kommunen.

Vill du veta mer?
Maria Öblom, Samordnare
Tel: 036-10 28 91
Fackliga företrädare: http://www.jonkoping.se/fackligasoc

Tillsammans gör vi Jönköpings kommun bättre – för alla. Kom och jobba med oss. Välkommen att söka tjänsten som Personlig assistent/undersköterska till enskilt hem!

Följ oss i sociala medier:
Facebook: Jobba i socialförvaltningen
Instagram: @jobbaisocialförvaltningen

Jönköpings kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.


Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Jönköping som Personlig assistent

Nedan visas andra jobb i Jönköping som Personlig assistent.

Personlig assistent sökes!

Läs mer Maj 20
Vill du vara med och skapa en meningsfull vardag för en levnadsglad kvinna?
Jag är en 63-årig kvinna som, efter en stroke och tid på vårdboende, fått flytta hem till min egen lägenhet sedan 1 år tillbaka. Jag söker nu dig som vill vara en viktig del av min vardag och hjälpa mig att leva ett rikt liv.
Jag är rullstolsburen och kommunicerar inte verbalt, men jag förstår delvis det ni säger. Träning och aktiviteter är en stor del av min rehabilitering, samtidigt som jag behöver omvårdnad och stöd i vardagens sysslor.
Vem är du?
Jag söker dig som har ett stort hjärta, hög arbetsmoral och som verkligen brinner för att arbeta med människor. Du kanske har erfarenhet från vården eller är vårdutbildad, men det viktigaste är att du är engagerad, lyhörd och har viljan att göra det lilla extra.
Som personlig assistent hos mig är det viktigt att du:
Har erfarenhet av sond eller är villig att lära dig.
Tycker att träning och rehab är en naturlig och viktig del av arbetet.
Är lyhörd och flexibel – mina behov kan variera från dag till dag.
Är ordningsam, noggrann, positiv och har ett professionellt förhållningssätt.
Är aktiv och gärna tar med mig på utflykter, promenader och andra aktiviteter.
Vill bidra till att jag får hög livskvalitet och en meningsfull vardag.

Om mig
Jag älskar djur och får ibland besök av en hund, så det är viktigt att du inte är allergisk eller hundrädd. Jag trivs ute i naturen och gillar att se mig om, besöka butiker, lyssna på musik och få höra när någon läser för mig.
Vill du vara med och skapa en vardag fylld av glädje, aktivitet och gemenskap? Är du den jag söker?
Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Varierande dag/kväll, från v.24-39.
Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.
Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar.

Vilka är vi?
Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men kunderna finns över hela Sverige.
Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans.
Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet.
Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag.
Vänligen kontakta oss för mer information.

Ansök nu

Personlig assistent sökes!

Läs mer Apr 16
Vill du vara med och skapa en meningsfull vardag för en levnadsglad kvinna?
Jag är en 63-årig kvinna som, efter en stroke och tid på vårdboende, fått flytta hem till min egen lägenhet sedan 1 år tillbaka. Jag söker nu dig som vill vara en viktig del av min vardag och hjälpa mig att leva ett rikt liv.
Jag är rullstolsburen och kommunicerar inte verbalt, men jag förstår delvis det ni säger. Träning och aktiviteter är en stor del av min rehabilitering, samtidigt som jag behöver omvårdnad och stöd i vardagens sysslor.
Vem är du?
Jag söker dig som har ett stort hjärta, hög arbetsmoral och som verkligen brinner för att arbeta med människor. Du kanske har erfarenhet från vården eller är vårdutbildad, men det viktigaste är att du är engagerad, lyhörd och har viljan att göra det lilla extra.
Som personlig assistent hos mig är det viktigt att du:
Har erfarenhet av sond eller är villig att lära dig.
Tycker att träning och rehab är en naturlig och viktig del av arbetet.
Är lyhörd och flexibel – mina behov kan variera från dag till dag.
Är ordningsam, noggrann, positiv och har ett professionellt förhållningssätt.
Är aktiv och gärna tar med mig på utflykter, promenader och andra aktiviteter.
Vill bidra till att jag får hög livskvalitet och en meningsfull vardag.

Om mig
Jag älskar djur och får ibland besök av en hund, så det är viktigt att du inte är allergisk eller hundrädd. Jag trivs ute i naturen och gillar att se mig om, besöka butiker, lyssna på musik och få höra när någon läser för mig.
Vill du vara med och skapa en vardag fylld av glädje, aktivitet och gemenskap? Är du den jag söker?
Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Varierande dag/kväll, från v.24-39.
Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.
Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar.

Vilka är vi?
Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men kunderna finns över hela Sverige.
Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans.
Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet.
Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag.
Vänligen kontakta oss för mer information.

Ansök nu

Personlig assistent till ung tjej i Jönköping

Läs mer Apr 14
OM OMSORGSCOMPAGNIET
ABOmsorgsCompagnieti Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg, Malmö,Örebrosamt Vindeln.
OmsorgsCompagnieti Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, stödboende, serviceboende..
Vi söker nu en personlig assistent till vår kund i Jönköping. Vår kund är rullstolsbunden och behöver hjälp med förflyttningar, personlig hygien, måltider, på- och avklädning etc. Det ställer höga krav på assistenten att vara observant eftersom kunden ej kan kommunicera med tal. Arbetet sker i hemmet och i kunds närmiljö. Arbetstiderna är förlagda på dagtid, kvällstid och på helgen.
Du kommer få en ordentlig introduktion på arbetsplatsen och erfarenhet inom vård och omsorg är meriterande men inget krav.
För att du ska kunna ge den bästa assistansen till vår kund tror vi att du brinner för att hjälpa andra, du gör ditt yttersta för att kunden ska få den hjälp hen behöver och du behärskar det svenska språket väl.
Vi tror även att du är:
Noggrann
Tålmodig
Lugn
Initiativtagare
Fantasifull


Stor vikt läggs på personlig lämplighet, välkommen att söka!
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum, inkom med din ansökan så fort som möjligt!
OmsorgsCompagnietvärnar om både kunder och personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt.

Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...

Ansök nu

Kvinnlig assistent sökes till rullstolsburen kvinna - körkortskrav

Läs mer Maj 11
Vi behöver ytterligare en stjärna för att komplettera vårt team!
Vår kund är rullstolsburen, boende med sin man i ett hus och lever ett aktivt liv. Hon jobbar heltid och det innebär att en assistent alltid är med henne och kör hennes bil. Därför är det krav på körkort för den här rollen.
Vår kund har en aktiv vardag, fylld av matlagning, sociala tillställningar, sociala sammanhang och resor eller utflykter.
Du hjälper vår kund med allt ifrån vardagliga sysslor, förflyttning, hygien, handling, städning, matlagning, trädgårdsarbete, följa med på resor, träning och mycket mera. Du ska finnas till hands när hon är hemma, arbetar eller är ute på olika aktiviteter.
Om rollen
Som assistent kommer du att vara hennes stöd i alla delar av vardagen. Du är hennes armar och ben. Du får instruktioner rörande kundens behov muntligt, vilket gör att du måste kunna tala och förstå svenska obehindrat.
Ibland blir det också aktiviteter utanför hemmet, så du som söker får gärna tycka om att vara social och flexibel – din närvaro blir en viktig del av hennes trygghet och glädje i vardagen.
Vem är du
Vi letar efter någon med ett stort hjärta och ett lugnt och empatiskt sätt. Du är lyhörd, kan ta egna initiativ och tycker om att skapa trivsel i hemmet. Du är rökfri! Personkemin är viktig, så vi söker dig som är positiv, tålmodig och som ser fram emot att bli en betydelsefull del av vår kunds liv.
Erfarenhet av personlig assistans eller liknande arbete är ett plus, men det viktigaste är att du är engagerad och trygg i din roll.
Vad du kan förvänta dig av jobbet
Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag.
Vill du vara en del av hennes liv och skapa en glädjefylld och trygg tillvaro? Då ser vi fram emot att höra från dig!
Tjänstgöringsgrad: heltid - 100%, arbetstiden är förlagd vardagar 6.30-18.30 och helger 9–18.
Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.
Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar.

Vilka är vi?
Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men kunderna finns över hela Sverige.
Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans.
Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet.
Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag.
Vänligen kontakta oss för mer information.

Ansök nu

Kvinnlig assistent sökes till rullstolsburen kvinna - körkortskrav

Läs mer Apr 10
Vi behöver ytterligare en stjärna för att komplettera vårt team!
Vår kund är rullstolsburen, boende med sin man i ett hus och lever ett aktivt liv. Hon jobbar heltid och det innebär att en assistent alltid är med henne och kör hennes bil. Därför är det krav på körkort för den här rollen.
Vår kund har en aktiv vardag, fylld av matlagning, sociala tillställningar, sociala sammanhang och resor eller utflykter.
Du hjälper vår kund med allt ifrån vardagliga sysslor, förflyttning, hygien, handling, städning, matlagning, trädgårdsarbete, följa med på resor, träning och mycket mera. Du ska finnas till hands när hon är hemma, arbetar eller är ute på olika aktiviteter.
Om rollen
Som assistent kommer du att vara hennes stöd i alla delar av vardagen. Du är hennes armar och ben. Du får instruktioner rörande kundens behov muntligt, vilket gör att du måste kunna tala och förstå svenska obehindrat.
Ibland blir det också aktiviteter utanför hemmet, så du som söker får gärna tycka om att vara social och flexibel – din närvaro blir en viktig del av hennes trygghet och glädje i vardagen.
Vem är du
Vi letar efter någon med ett stort hjärta och ett lugnt och empatiskt sätt. Du är lyhörd, kan ta egna initiativ och tycker om att skapa trivsel i hemmet. Du är rökfri! Personkemin är viktig, så vi söker dig som är positiv, tålmodig och som ser fram emot att bli en betydelsefull del av vår kunds liv.
Erfarenhet av personlig assistans eller liknande arbete är ett plus, men det viktigaste är att du är engagerad och trygg i din roll.
Vad du kan förvänta dig av jobbet
Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag.
Vill du vara en del av hennes liv och skapa en glädjefylld och trygg tillvaro? Då ser vi fram emot att höra från dig!
Tjänstgöringsgrad: heltid - 100%, arbetstiden är förlagd vardagar 6.30-17.00 och helger 9–18.
Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.
Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar.

Vilka är vi?
Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men kunderna finns över hela Sverige.
Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans.
Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet.
Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag.
Vänligen kontakta oss för mer information.

Ansök nu

Andra jobb i Jönköping från Jönköpings kommun

Nedan visas andra jobb i Jönköping från Jönköpings kommun .

Miljö- och hälsoskyddsinspektör med inriktning hälsoskydd

Miljö- och hälsoskyddsinspektör
Läs mer Jun 12
Jönköpings kommun är en stor arbetsgivare med hundratals olika yrkesroller. Vi växer i takt med att kommunen utvecklas med fler invånare, fler bostäder och större utbud. Vi är alltid på jakt efter ny kompetens - medarbetare med olika bakgrunder och erfarenheter, med den gemensamma drivkraften att vilja skapa en bättre kommun att besöka, leva, verka och bo i.




Beskrivning

Miljö- och hälsoskyddskontoret utvecklar samhället och har ett brett uppdrag inom bland annat strategisk planering, tillstånd och tillsyn.

Vi vågar tänka nytt och erbjuder en arbetsplats med kreativa och härliga samtal, högt tempo och lösningsfokuserade arbetssätt. Miljö-och hälsoskyddsförvaltningen är en lokal tillsynsmyndighet för verksamheter som omfattas av miljöbalken, livsmedelslagen, m.fl. lagar. På miljö-och hälsoskyddsförvaltningen arbetar ett 50-tal medarbetare indelade i fyra enheter: miljöskydd, hälsoskydd, livsmedel och administration. Inom kontoret och övriga förvaltningar finns goda utvecklingsmöjligheter.

Arbetsuppgifter

Vi söker en miljö- och hälsoskyddsinspektör som ska arbeta med handläggning av ärenden inom hälsoskydd.

Ungefär hälften av din arbetstid kommer att ägnas åt de avfallsfrågor som Hälsoskyddsenheten ansvarar för, vilka till största del rör det kommunala avfallet. Det handlar både om hantering av inkommande ärenden, t.ex. dispensansökningar, och om att planera och utföra inspektioner.

Dina övriga arbetsuppgifter kan förekomma inom hälsoskyddsenhetens hela område. Här ingår bland annat prövning och tillsyn av små avlopp, tillsyn av solarier och tillsyn av skolor samt äldreboenden. Buller från musik och trafik är också områden som enheten arbetar med.

Kvalifikationer

Det är ett krav att inneha en högskole- eller universitetsexamen med inriktning mot miljö- och hälsoskydd eller annan utbildning som vi bedömer är likvärdig. Att kunna uttrycka sig väl i tal och i skrift på svenska är också ett krav.

För den här tjänsten är det meriterande med erfarenhet av avfallslagstiftning och avfallsverksamhet, erfarenhet av myndighetsutövning, erfarenhet av tillsynsarbete samt utbildning inom miljörätt och/eller förvaltningsrätt. Vi använder EDP Vision som ärendehanteringssystem, har du erfarenhet av systemet så är det positivt.

I myndighetsrollen behöver du som person ha förmåga att göra objektiva och sakliga bedömningar, ställa tydliga krav och fatta beslut. Myndighetsrollen ställer också krav på en utpräglad känsla för integritet. Du behöver ha en god social kompetens som bidrar till att skapa ömsesidigt förtroende och respekt i mötet med verksamhetsutövare, kollegor och medborgare. Det är viktigt att du tycker om att arbeta både självständigt och i grupp. Du behöver vara serviceinriktad, flexibel samt ha en god planerings- och prioriteringsförmåga.  Arbetet kräver ett strukturerat arbetssätt och ett gott omdöme.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. 

Vi erbjuder dig

Friskvårdsbidrag.

Viss möjlighet till att arbeta på distans.

Flextid samt arbetstidsförkortning under sommaren (juni, juli och augusti).

Jönköpings kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.


Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Erfaren chef till Jönköpings kommuns kontaktcenter

Kundtjänstchef
Läs mer Jun 9
Jönköpings kommun är en stor arbetsgivare med hundratals olika yrkesroller. Vi växer i takt med att kommunen utvecklas med fler invånare, fler bostäder och större utbud. Vi är alltid på jakt efter ny kompetens - medarbetare med olika bakgrunder och erfarenheter, med den gemensamma drivkraften att vilja skapa en bättre kommun att besöka, leva, verka och bo i.




Är du en engagerad, erfaren och utvecklingsorienterad chef som kan leda vårt kontaktcenter med hög service, digitala lösningar och värdefulla möten? Vill du vara med och utveckla Sveriges nionde största kommun? Då har du ett jobb att söka.

Ditt nya jobb
Här finns en spännande nyckelroll för dig som vill leda en verksamhet och ett team med fokus på samordnad service och en riktigt bra upplevelse för invånarna varje dag. Jönköpings kommun ska vara enkel att nå och enkel att förstå.

Som chef för kommunens kontaktcenter utvecklar du verksamheten med nya tekniska möjligheter och gedigna analyser så att kommunen möter invånarna med omtanke, på rätt sätt och på många sätt. Du skapar goda samarbeten och deltar aktivt i ledningsgrupper, referensgrupper och styrgrupper så att kontaktcenter är en drivande och relevant aktör i kommunens utveckling.

Du och dina medarbetare arbetar i nära dialog med kommunens förvaltningar och bolag i mötet med invånarna. Du verkar för en positiv arbetsmiljö där varje medarbetare känner sig sedd. Du stöttar dina medarbetarna med tydliga mål, uppmuntrar utveckling och bygger ett starkt team. Du och dina medarbetare har en tydlig kommunikation både inom teamet och med andra verksamheter i kommunen. Du har personalansvar samt budget- och verksamhetsansvar. 

Din kompetens
Vi söker dig som har en relevant utbildning på högskolenivå inom kommunikation eller motsvarande och flerårig dokumenterad erfarenhet som chef med personal-, budget och verksamhetsansvar i en utåtriktad och komplex verksamhet.

Du har chefserfarenhet av och genuin förståelse för kundservice och kommunikation i samarbete med olika verksamheter. Du har erkänd förmåga att driva verksamhetsutveckling där intressen och drivkrafter möts. Du kan framgångsrikt skapa goda relationer och driva verksamheten utifrån kommunens mål.

Du har aktuell digital teknisk förmåga och systemförståelse inom sådant som ärendehantering, analys och AI-verktyg och processer. Du har mycket goda kunskaper i svenska språket och det svenska samhället, samt goda kunskaper i engelska.

Vi erbjuder dig
Hos oss får du ett kreativt, utvecklande och varierande chefsjobb i nära samarbete med alla verksamheter inom kommunen och med ditt eget team som alltid vill ta ett steg till för god service. I rollen som kontaktcenterchef är du en nyckelperson för att utveckla Jönköpings kommun. Du bidrar till livskvalitet för våra invånare, företag, organisationer och besökare.

Du ingår i kommunikationsavdelningens ledningsgrupp och får möjlighet till kompetensutveckling samt erfarenhets- och kunskapsutbyte med andra chefer och nätverk. Som chef har du trygga anställningsvillkor, med viss möjlighet till arbete på annan plats och friskvårdsbidrag.

Välkommen till oss
Kontaktcenter i Jönköpings kommun samordnar kommunens service och kontakt med invånare, näringsliv, föreningar och besökare i nära samarbete med kommunens förvaltningar och bolag. Kontaktcenter är en drivande och betydelsefull aktör i kommunens utveckling för att öka service, kommunikation och tillgänglighet i alla sammanhang. Kontaktcenter är en av tre enheter på Jönköpings kommuns kommunikationsavdelning, som är en central och samordnande avdelning för hela Jönköpings kommun. Kontaktcenter har cirka 22 medarbetare som är kommunvägledare och verksamhetsutvecklare. Arbetsplats finns i centrala Jönköping, men kontaktcenter samarbetar med och besöker många verksamheter i kommunen. 

Bra att veta
Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdag är den 14 augusti. Vi läser ansökningarna löpande och kommer att genomföra intervjuer direkt efter att ansökningstiden har gått ut. Den 18-20 augusti genomförs digitala intervjuer. För dig som går vidare blir det uppföljande intervjuer på plats i Jönköping efter den 25 augusti. Välkommen att höra av dig till kommunikationschef Annica Snäll, 036-105734.

Önskar du komma i kontakt med någon av våra fackliga representanter: Amanda Nygren, Akademikerförbundet SSR tel. 036-107381 eller Rebecca Färgh, Vision tel. 036-102925.

Om du vill veta mer om vad vi som arbetsgivare erbjuder läs mer https://www.jonkoping.se/jobba-hos-oss.

 

Jönköpings kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.


Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Teckenspråkstolk till Kålgårdsskolan

Teckenspråkstolk/Dövblindtolk
Läs mer Jun 9
Jönköpings kommun är en stor arbetsgivare med hundratals olika yrkesroller. Vi växer i takt med att kommunen utvecklas med fler invånare, fler bostäder och större utbud. Vi är alltid på jakt efter ny kompetens - medarbetare med olika bakgrunder och erfarenheter, med den gemensamma drivkraften att vilja skapa en bättre kommun att besöka, leva, verka och bo i.




Du vet att lärglädje gör skillnad på riktigt.

Det gör vi med. Hos oss bidrar du till något större genom att skapa ett lustfyllt lärande för våra elever – varje dag, hela vägen!

Ditt nya jobb
Vi söker en engagerad och kvalificerad teckenspråkstolk som vill vara en viktig länk mellan lärare och elever i våra klasser får döva och hörselskadade elever i årskurs F-6. Som tolk hos oss kommer du att följa eleverna under skoldagen och bidra till en tillgänglig och inkluderande lärmiljö.

Utöver tolkuppdraget ser vi gärna att du vid behov kan hålla i undervisningstillfällen i teckenspråk för skolans personal för att stärka vår gemensamma kommunikationsförmåga.

Välkommen till oss
Kålgårdsskolan F-6 ligger centralt i Jönköping med närhet till natur, kultur och kommunikationer. På skolan finns fritidshem och döv- och hörselklasser..

Kålgårdens skolområde består av en skola med knappt 240 elever varav ett 15-tal i döv-och hörselklass. På gångavstånd finns Rocksjön, stadsbiblioteket, kulturhuset Spira och Upptech. Vi har en egen idrottshall i direkt anslutning till nuvarande skolbyggnad och en kort bussresa bort ligger även idrottsanläggningar som Husqvarna Garden och Rosenlundsbadet

https://www.jonkoping.se/barn--utbildning/grundskola-anpassad-grundskola-och-fritidshem/grundskolor-och-anpassade-grundskolor-a-o/kalgardsskolan-f-6

https://www.jonkoping.se/naringslivarbete/jobbaijonkopingskommun.4.74fef9ab15548f0b8001425.html

Din kompetens
Vi söker dig som har relevant utbildning och erfarenhet som teckenspråkstolk, samt goda kunskaper i både svenskt teckenspråk och svenska. Du är flexibel, lyhörd och har ett stort engagemang för att stötta elever i deras lärande. Du trivs med att samarbeta i ett team och har en positiv inställning till skolans utvecklingsarbete.

Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att göra skillnad för våra elever och bidra till en mer tillgänglig skola. 

Bra att veta
Observera att annonsens slutdatum är långt fram. Det kan därför ta längre tid än vanligt att få återkoppling på din ansökan.

För att underlätta rekryteringsarbetet ber vi dig att bifoga relevanta intyg och betyg för tjänsten du söker. Tänk på att skollagen kräver att samtliga medarbetare visar upp ett utdrag ur belastningsregistret och handläggningstiden för detta dokument kan vara lång.

https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/

Inför anställning av nya medarbetare på våra lärartjänster måste vi säkerställa att det finns en giltig lärarlegitimation. Vi ber dig därför att bifoga en aktuell lärarlegitimation som är hämtad från Skolverket under de senaste två månaderna. Vänligen logga in via Skolverkets e-tjänst på följande länk: https://www.skolverket.se/regler-och-ansvar/lararlegitimation-och-forskollararlegitimation/utdrag-ur-larar--och-forskollararregistret

Urval och intervjuer kan komma ske före ansökningstiden har gått ut.

Vill du veta mer?
Välkommen att kontakta någon av de kontaktpersoner som anges i annonsen eller sök upp en facklig representant via länken nedan.

https://www.jonkoping.se/fackligaubf

Tillsammans gör vi Jönköpings kommun bättre – för alla. Hos oss får du mer än ett jobb. Välkommen att söka tjänsten som teckenspråkstolk.

Jönköpings kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.


Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Familjehemssekreterare, Enhet förstärkt utredning och stöd

Familjehemssekreterare
Läs mer Jun 12
Jönköpings kommun är en stor arbetsgivare med hundratals olika yrkesroller. Vi växer i takt med att kommunen utvecklas med fler invånare, fler bostäder och större utbud. Vi är alltid på jakt efter ny kompetens - medarbetare med olika bakgrunder och erfarenheter, med den gemensamma drivkraften att vilja skapa en bättre kommun att besöka, leva, verka och bo i.




Vill du förstärka vår familjehemsvård för barn och unga? Är du utbildad socionom eller annan likvärdig utbildning? Nu söker vi fyra socialsekreterare till en ny familjehemsgrupp med fokus på placeringar i Jönköpings kommun.

Du blir en del av ett viktigt ambitionshöjande arbete – och får vara med från början.

På enheten Förstärkt utredning och stöd (FUS) arbetar vi med att stärka kvaliteten i familjehems-vården genom rekrytering, utbildning och utredning och säkerställer att vi har trygga och hållbara placeringar för våra barn och unga. Vi ska bidra till att rätt stöd ges i rätt tid och alltid med barnets bästa i fokus!

Vi startar nu en ny familjehemsgrupp inom enheten, med fokus på rekrytering, utbildning och utredning av familjehem och jourhem. Gruppen kommer att arbeta nära jourhemsgruppen, familjehemsenheten och rekryteringsgruppen för kontaktfamilj och kontaktpersoner.

Ditt nya jobb
Vi söker nu fyra nya familjehemssekreterare. Två socialsekreterare som ska arbeta med fokus på rekrytering och utbildning samt två socialsekreterare med fokus på att utreda familjehem. En tydligare beskrivning ser du nedan:

Två socialsekreterare med fokus på rekrytering och utbildning

Du planerar rekryteringsinsatser, gör en initial bedömning, informerar och utbildar nya familjehem och jourhem, håller i utbildningar och samarbetar också med kommunens kommunikationsenhet. 

Två socialsekreterare med fokus på utredning

Du ansvarar för att utreda familjehem – både till specifika barn och till vår bank av uppdragstagare. Du arbetar nära andra familjehemssekreterare och har en viktig roll i att säkerställa kvalitet och lämplighet i våra placeringar och du kommer vara en viktig person för våra uppdragstagare - både nya och de som redan har uppdrag för barn i vår kommun.


Din kompetens
Socionomexamen eller annan utbildning som bedöms likvärdig enligt Socialstyrelsens föreskrift HSLF/FS 2017:79. Du har goda kunskaper kring aktuell lagstiftning och praxis inom SoL och LVU. Det är meriterande om du har erfarenhet av familjehemsrekrytering eller familjehemsvård samt erfarenhet av metoden En varaktig relation och/eller utbildningen Ett hem att växa i.

Som person är du trygg och stabil i mötet med människor och bra på att samarbeta. Vidare vill du göra skillnad och ta aktivt ansvar för att placerade barn i Jönköpings kommun ska få bästa möjliga familjehemsvård. Visst kvällsarbete kan förekomma i tjänsten.

Självklart har du goda kunskaper i svenska språket och du kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt har en god läsförståelse.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Vi erbjuder dig
För oss är du som medarbetare viktig! Vi erbjuder dig:

- 7-timmars arbetsdag
- Individuell lönesättning
- Handledning
- Utvecklingsorienterat och erfaret team
- Introduktion och nära stöd

För övriga förmåner: https://www.jonkoping.se/jobba-hos-oss/jonkopings-kommun-som-arbetsgivare-/detta-far-du-nar-du-jobbar-hos-oss

Välkommen till oss
Enhet förstärkt utredning och stöd består idag av fem specialiserade funktioner som tillsammans arbetar för att ge barn, unga och deras familjer ett förstärkt stöd i utsatta livssituationer. Teamen består av erfarna socialsekreterare och en arbetsledare.

Arbetet sker nästan uteslutande i samverkan med andra enheter och i nära samverkan runt barnet för att skapa trygghet och hållbara lösningar. Fokus på barnets bästa och trygghet kräver hög flexibilitet och anpassning utifrån individens behov

Bra att veta
I denna rekrytering tillsätts fyra (4) tillsvidaretjänster, heltid, med tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas.

I rekryteringen kan även tjänster till Familjehemsenheten komma att bli aktuella. Även här gäller tillsvidaretjänster, heltid, med tillträde enligt överenskommelse, eventuellt tillämpas provanställning.

Vi använder oss av löpande urval. Intervjuer kommer att hållas under v. 31 och 32. 

I din ansökan vill vi att det finns ett CV samt bifogat examensbevis och aktuella tjänstgöringsintyg. All din tjänstgöring ska kunna styrkas med intyg där det framgår befattning och vilken omfattning du arbetat. Även om du redan arbetar hos oss behöver du visa upp examensbevis och tjänstgöringsintyg för tjänster du haft utanför kommunen. Ansökningar som inte uppfyller detta kommer inte att prioriteras.

Innan anställning är aktuell görs en registerkontroll där du ska uppvisa ett utdrag från belastningsregistret. I denna rekrytering gäller utdraget som heter ”Kontrollera egna uppgifter i belastningsregistret”.

Vill du veta mer?
Rekryterande chef, se nedan. Fackliga representanter: https://www.jonkoping.se/fackligasoc

Tillsammans gör vi Jönköpings kommun bättre – för alla. Kom och jobba med oss. Välkommen att söka tjänsten!

Jönköpings kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.


Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

1:e socialsekreterare till barn- och unga

Familjehemssekreterare
Läs mer Jun 12
Jönköpings kommun är en stor arbetsgivare med hundratals olika yrkesroller. Vi växer i takt med att kommunen utvecklas med fler invånare, fler bostäder och större utbud. Vi är alltid på jakt efter ny kompetens - medarbetare med olika bakgrunder och erfarenheter, med den gemensamma drivkraften att vilja skapa en bättre kommun att besöka, leva, verka och bo i.




Nu söker vi en 1:e socialsekreterare till vår nya familjehemsgrupp inom enheten Förstärkt utredning och stöd (FUS).

Det här är en nyinrättad roll där du får möjlighet att kombinera arbetsledning med metodutveckling – och vara med och bygga upp något från grunden.

Vi söker också en 1:e socialsekreterare till Familjehemsenheten som arbetar för att ge god vård till placerade barn och bra stöd till familjehem. 

Ditt nya jobb
Som 1:e socialsekreterare i familjehemsgruppen arbetar du för att trygga och kvalitetssäkra placeringar för barn och unga, utveckla arbetssätt för familjehemsvård med fokus på uppdragstagare, bidra till en sammanhållen och hållbar placeringsverksamhet samt avlastar andra 1:e socialsekreterare genom metod- och utvecklingsansvar. Vi erbjuder dig en viktig  nyckelroll i en nystartad grupp med stort utvecklingsfokus där du har möjlighet att påverka och forma arbetet från grunden. 

Som 1:e socialsekreterare inom både FUS och Familjehemsenheten är du arbetsledare för gruppen och har ett särskilt ansvar för att:
• Stötta medarbetarna i det dagliga arbetet
• Säkerställa kvalitet och rättssäkerhet i utredningar och placeringar
• Leda och samordna utvecklingsarbete inom familjehemsvården
• Utveckla arbetssätt för utredning, matchning, handledning och stöd till uppdragstagare
• Samverka med andra enheter och funktioner i kommunen

Uppdragen är direkt kopplat till Individ- och familjeomsorgens mål om att ge rätt stöd i rätt tid, samt till kommunens övergripande mål om trygghet, kvalitet och långsiktighet i insatser för barn och unga.

Din kompetens
Vi söker dig som har socionomexamen samt flerårig erfarenhet av socialt arbete med barn och unga, gärna inom familjehemsvård såsom familjehemsrekrytering, familjehemsvård eller som familjehemssekreterare. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbetsledning, samordning eller utvecklingsarbete. Arbetsuppgifterna kräver att du har B-körkort. Det är meriterande att dessutom ha kulturkunskap samt kunskap inom stöd och handledning till familjehem, BBiC, ICDP och En varaktig relation.

Det är viktigt att du som person är trygg och stabil. Du är också bra på att ta egna initiativ, har förmåga att arbeta självständigt och fatta egna beslut. Du är förtroendeingivande och har lätt för att samarbeta med såväl de familjer du möter som med kollegor och samverkanspartners. Du håller dig uppdaterad vad gäller lagstiftning och regler i yrket, besitter en administrativ förmåga och kan uttrycka dig mycket väl i svenska språket i tal och skrift och har en mycket god läsförståelse. Visst kvällsarbete kan förekomma i båda tjänsterna.

Vi förutsätter att du har ett driv och engagemang, ser organisationen som en helhet och vill vara med och utveckla individ- och familjeomsorgen i Jönköpings kommun. Förutom formella krav för tjänsten, kommer stor vikt att läggas på personlig lämplighet.

Vi erbjuder dig
Hos oss har du 7-timmars arbetsdag, handledning, individuell lönesättning och ett nära samarbete med chef och kollegor i en organisation som satsar på kvalitet och hållbarhet.

Läs mer om våra förmåner här: https://www.jonkoping.se/jobba-hos-oss/jonkopings-kommun-som-arbetsgivare-/detta-far-du-nar-du-jobbar-hos-oss

Välkommen till oss
Nu söker vi en 1:e socialsekreterare till vår nya familjehemsgrupp inom enheten Förstärkt utredning och stöd (FUS). Det här är en nyinrättad roll där du får möjlighet att kombinera arbetsledning med metodutveckling – och vara med och bygga upp något från grunden. Familjehemsgruppen består av jourhemsgruppen, fyra nya familjehemssekreterare, placeringssamordnare och eventuellt framtida skolsamordnare. Gruppen arbetar med rekrytering, utbildning, utredning och stöd till familjehem och jourhem – i nära samverkan med familjehemsenheterna och andra delar av organisationen.

Vi söker också en 1:e socialsekreterare till Familjehemsenheten som arbetar för att ge bra stöd till placerade barn och familjehem så att barnen ska få en god familjehemsvård. Jönköpings kommun satsar på att stärka familjehemsvården genom utökat stöd, extra utbildning och handledning till familjehemmen. 

Bra att veta
Denna rekrytering avser en tillsvidaretjänst som 1:e socialsekreterare på enheten Förstärkt stöd och utredning samt en tillsvidaretjänst som 1:e socialsekreterare på Familjehemsenheten, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. I ansökan vill vi att det finns personligt brev, CV, bifogat examensbevis samt tidigare tjänstgöringsintyg. All din tjänstgöring ska kunna styrkas och det behöver framgå i vilken omfattning du arbetat, vilken anställningsform som varit aktuell och vilken befattning du haft. Ansökningar som saknar detta kommer inte att prioriteras.

Innan anställning är aktuell görs en registerkontroll där du ska uppvisa ett utdrag från belastningsregistret. I denna rekrytering gäller utdraget som heter ”Kontrollera egna uppgifter i belastningsregistret”. Urval till intervjuer sker löpande. Intervjuer kommer att hållas i vecka 30.

Vill du veta mer?
Rekryterande chef, se nedan. Fackliga representanter: https://www.jonkoping.se/fackligasoc

Tillsammans gör vi Jönköpings kommun bättre – för alla. Kom och jobba med oss. Välkommen att söka tjänsten!

Jönköpings kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.


Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Undersköterska till veckoslutsanställning på Ekåsens äldreboende

Undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering
Läs mer Jun 11
Jönköpings kommun är en stor arbetsgivare med hundratals olika yrkesroller. Vi växer i takt med att kommunen utvecklas med fler invånare, fler bostäder och större utbud. Vi är alltid på jakt efter ny kompetens - medarbetare med olika bakgrunder och erfarenheter, med den gemensamma drivkraften att vilja skapa en bättre kommun att besöka, leva, verka och bo i.




Brinner du för arbete med äldre och vill ha ett meningsfullt arbete förlagt under veckoslutet? Vi söker nu en undersköterska till en veckoslutsanställning på Ekåsens äldreboende.

Här får du möjlighet att bidra med din omsorg, kompetens och värme i en miljö där trygghet, respekt och gemenskap står i centrum. Är du den vi söker?

Ditt nya jobb
Som undersköterska arbetar du med vård och omsorg för äldreboendets hyresgäster. Det innefattar personlig omvårdnad, vardagliga sysslor som städ och tvätt, social stimulans, läkemedelshantering och diverse ansvarsområden. I din roll ingår även att ge vård och omsorg i livets slutskede samt palliativ vård. Du ansvarar för att dokumentera ditt arbete och de uppgifter du utför för att kvalitetssäkra verksamheten. Arbete med kontaktmanskap och genomförandeplaner är andra centrala delar i tjänsten. 

Äldreomsorgens värdegrund och ett hälsofrämjande syn- och förhållningssätt är grunden för hur arbetet organiseras och utförs. Som undersköterska är din roll att stärka den enskildes förmågor och resurser så att denne upplever sin vardag begriplig, hanterbar och meningsfull. Du samarbetar tätt med kollegor, samordnare och enhetschefer. I ditt dagliga arbete har du även kontakt med sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter och anhöriga. På Ekåsens äldreboende utförs större delen av hemstäd av extern part vilket innebär att det ingår mindre städ och mer tid för aktiviteter och egentid tillsammans med hyresgästerna.

Din kompetens
Vi söker dig som är utbildad undersköterska och som gärna har tidigare erfarenhet från arbete inom vård- och omsorg. Du kommunicerar bra med andra och behärskar svenska i tal och skrift, läs- och hörförståelse då arbetet innebär mycket kontakt med hyresgäster, anhöriga och kollegor men också skriftlig dokumentation. Vidare har du god datorkunskap och kan använda digitala verktyg vid dokumentation. Arbetet ställer krav på fysisk rörlighet då situationer uppstår som inte kan förutsägas och måste lösas på ett för situationen anpassat sätt.

För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du som person är flexibel och har förmåga att planera och genomföra ditt arbete självständigt såväl som tillsammans med andra. Med ett lugnt och stabilt förhållningssätt hanterar du en vardag som kan vara både händelserik och oförutsägbar. Du är kvalitetsmedveten i ditt arbete och agerar med både individens och verksamhetens bästa i fokus. Precis som oss, värdesätter du gott samarbete kollegor emellan.  Dina personliga förmågor är av stor vikt vid rekryteringen.

Vi erbjuder dig
Hos oss på Ekåsens äldreboende får du ett flexibelt och varierande arbete där din insats gör skillnad för hyresgästernas liv. Du kommer tillhöra ett stöttande team och ledning som värdesätter din insats där du även har en viktig roll i att driva verksamhetens utvecklings-och förbättringsarbete framåt. Vidare får du en stimulerande arbetsmiljö med utrymme för personlig och professionell utveckling. 

Vi erbjuder dig en trygg anställning och ett flexibelt och varierande jobb tillsammans med ett gäng härliga och kompetenta kollegor. Givetvis får du som anställd inom Jönköpings kommun ta del av en rad generella förmåner såsom betald semester från första anställningsåret och friskvårdsbidrag, läs om våra förmåner https://www.jonkoping.se/naringslivarbete/jobbaijonkopingskommun.4.74fef9ab15548f0b8001425.html 

Välkommen till oss
Äldreboendet är beläget vid Ekeforsvägen i en naturnära miljö och består av 43 lägenheter och en personalgrupp på cirka 40 medarbetare som tillsammans arbetar för att skapa en trivsam miljö, ge en god omvårdnad och jobba med respekt för hyresgästernas integritet. 

Bra att veta
Rekryteringen avser två tillsvidaretjänster, heltid med tillträde enligt överenskommelse. Med veckoslutsanställning innebär att din arbetstid är förlagd varje veckoslut tre sammanhängande dagar fördelat på fredag till måndag, med undantag för möte och utbildning på annan dag. Heltidsmåttet för tjänsten ligger på 28h i veckan.

Från och med den 1 juli 2023 blir undersköterska en skyddad yrkestitel. Det innebär att det kommer att krävas ett bevis från Socialstyrelsen för att få använda titeln undersköterska inom vård och omsorg. Läs mer på Socialstyrelsens hemsida.

Vi ser gärna att du skickar med  relevanta examensbevis, betyg, tjänstgöringsintyg samt undersköterskebevis från Socialstyrelsen i din ansökan.

Välkommen in med din ansökan! 

Vill du veta mer?
Välkommen att kontakta rekryterande chef Camilla Nordén om du vill veta mer om tjänsten. På grund av semestertider kommer inga frågor besvaras under vecka 25 och 26.

Fackliga representanter:https://www.jonkoping.se/fackligasoc

Tillsammans gör vi Jönköpings kommun bättre – för alla. Kom och jobba med oss. Välkommen att söka tjänsten som undersköterska till veckoslutsanställning på Ekåsens äldreboende!

Jönköpings kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.


Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu