Jönköping: Säljare till Bygghemmas visningsbutik i Jönköping

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare till Bygghemmas visningsbutik i Jönköping i Jönköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Jönköping inom den kategorin.

Publicerad: 2025-01-15 // Varaktighet: Deltid

Har du erfarenhet och ett brinnande intresse för kundservice och försäljning? Är du därtill en kommunikativ, relationsskapande och nyfiken person som vill lära dig mer om byggvaror och produkter för hemmet? Nu söker Bygghemma en säljare i Jönköping!
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på 60% med start omgående och som varar till slutet av juni 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Bygghemma.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet somen anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt atttesta olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företaget
Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Företaget erbjuder ett brett sortiment från välkända externa och egna varumärken, med fokus på att tillhandahålla kvalitetsprodukter till konkurrenskraftiga priser. Den digitala plattformen kompletteras av fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer. Med huvudkontor i Malmö har Bygghemma.se etablerat sig som en pålitlig partner för både små och stora projekt i hela landet.
Arbetsuppgifter
Som säljare på Bygghemma är ditt viktigaste ansvar att säkerställa att kunderna får en positiv upplevelse i butiken. Du guidar kunderna genom köpprocessen på bästa möjliga sätt och erbjuder professionell rådgivning och lösningar anpassade efter deras unika behov och önskemål.
I rollen är du en viktig del av säljkedjan, där du aktivt arbetar med försäljning och hjälper kunder med allt från att besvara enklare produktfrågor till att hantera större komplexa beställningar. Du hjälper även till med att lägga order och ta fram offerter, samtidigt som du ansvar för att butiken alltid upplevs välordnad och inbjudande vilket är en viktig del för kundupplevelsen.
Genom din dagliga kontakt med kunder arbetar du med aktiv försäljning
Guidar kunder genom köpprocessen

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Tidigare arbetslivserfarenhet inom service och/eller försäljning
Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
God dator och systemvana

Vi tror att du som söker tjänsten har en naturlig förmåga att skapa förtroende och bygga långsiktiga relationer, samtidigt som du är kommunikativ och har ett starkt säljdriv. Med ditt engagemang och din vilja att ta reda på saker säkerställer du att kunden alltid får bästa möjliga upplevelse. Din serviceinriktade inställning kombineras med en genuin vilja att leverera resultat, vilket gör dig till en uppskattad kollega och en framgångsrik del av teamet.
Övrig information
Start: OmgåendePlats: JönköpingLön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila tillinfo@bravura.se eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Jönköping som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Jönköping som Butikssäljare, fackhandel.

Butiksambassadör för Asics på deltid - Jönköping

Läs mer Jun 5
NRG Agency söker efter de bästa butiksambassadörerna för Asics. Vi är ute efter säljare som har ett stort intresse för sport, gärna löpning och skor.
Om kunden
Asics är en japansk tillverkare av sportkläder och sportskor. De grundades 1940 och namnet är en akronym för Anima Sana In Corpore Sano som är en variant på mens sana in corpore sano, det vill säga "en sund själ i en sund kropp".
Arbetsuppgifter
Som butiksambassadör kommer du att:
Arbeta med att sälja och visa upp skor för kunder i butik
Vara ansiktet utåt för Asics
Hjälpa kunder att hitta den rätta Asics skon
Vara behjälplig för kunder i butik
Skicka in en kortare enkät till Asics efter varje pass

Din erfarenhet
Erfarenhet av detaljhandeln och försäljning
Van att möta människor och kunna hantera olika typer av personer
Fördel om du har erfarenhet/intresse av löpning och träning över lag

Personliga egenskaper:
Som butiksambassadör för Asics så tror vi att du är:
En universitetsstudent
Flexibel och lättsam
Social och framåt med egen initiativförmåga
Intresserad av rörelse och sport.

Arbetstider
Lördag (6 timmars skift)
Söndag (6 timmars skift)

Period
Start: 16 augusti
Slut: 21 september
Utbildning: 6e augusti.

Arbetet sker under 6 helger. 
Övrigt:
Du blir anställd av NRG Sweden och representerar Asics i en Stadium butik.
Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Planerad start i butik är 16 augusti, men dessförinnan sker introduktion och utbildning. Om du har några frågor om tjänsten, vänligen kontakta Ella Seger på seger@nrgagency.com
Om oss
NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan.
Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat.
I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.

Ansök nu

Butikssäljare - Intersport Jönköping A6

Läs mer Apr 17
På INTERSPORT arbetar vi tillsammans som ett team där våra medarbetares engagemang och passion är avgörande för att vi ska nå hela vägen. Tillsammans skapar vi köpupplevelser i världsklass och inspirerar till ett hållbarare liv!
Vi letar efter dig som tycker att kombinationen av att jobba med försäljning, sport och människor vore ditt drömjobb.
Är du redo att ge dig in i matchen?
Tjänsten är tillsvidare på 90% och du förväntas kunna arbeta såväl dagtid som vissa kvällar och helger. Tillträde senast den 4 augusti, men gärna tidigare om möjligt.
(Vi tillämpar 6 mån provanställning)
Det här innebär rollen
Rollen som Säljare på INTERSPORT är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Duktiga och engagerade Säljare är vad som gör att kunderna vill komma tillbaka till oss, om och om igen. Försäljning hos oss på INTERSPORT innebär lyhördhet, att vara aktiv i kundmötet, fokus på att skapa en inspirerande kundupplevelse och personlig helhetsförsäljning med de bästa lösningarna!
Fokus för den här tjänsten är skor- och sportförsäljning. Därför söker vi dig som har kunskap och ett stort intresse för sportartiklar inom skor. Förutom kundmötet och försäljning finns det även andra arbetsuppgifter i butiken, som att beställa och packa upp varor samt se till att butiken alltid är ren och fräsch. Hos oss får du en varierad vardag med möjligheten att arbeta på flera av våra avdelningar.

Vad vi förväntar oss av dig
INTERSPORT andas sport och utmaningar, därför ser vi det som självklart att du som Säljare gör detsamma. Det viktigaste för oss är att du som söker har ett genuint intresse för försäljning och kundservice i kombination med en inre drivkraft och en vilja att fortsätta utvecklas.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete i butik. Har du tidigare bakgrund inom sport/träning och/eller erfarenhet av sko- och sport försäljning ser vi det som ett stort plus i kanten.
Vi hoppas att du som söker är en gladlynt lagspelare, som är bra på att ta initiativ och som tycker om utmaningar. Du älskar kundmötet, lyfts av att tillhöra ett team som vill framåt samt uppmuntrar och lyfter dina kollegor. Vi ser gärna att du är en person som bidrar till ett öppet arbetsklimat där människor inspireras och vågar utmana.
På INTERSPORT är personliga egenskaper och rätt inställning minst lika viktigt som erfarenhet och kunskap.
Det här tror vi på
Vi tycker det är viktigt att alla våra medarbetare utmanas och utvecklas. Vi har därför flera intressanta utbildningar gällande allt från försäljning och service till produktkunskap och ledarskap. Vi tycker att passion och inspiration inte bara är till för våra kunder, det är till för alla som arbetar hos oss.
Din ansökan
Vill du bli en av oss? I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev.
Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ansök redan idag!
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Butikschef - Trademax Jönköping

Läs mer Mar 19
Butikschef till Trademax i Jönköping – Är du redo att leda med passion och driva försäljning till nästa nivå? Är du en tävlingsinriktad ledare med passion för försäljning och service?
Vi på Home Furnishing Nordic söker dig som älskar utmaningar, brinner för att skapa resultat och motiveras av att leda andra till framgång. Nu har du chansen att ta ansvaret för vår Trademax-butik i Jönköping, en av våra största och mest spännande butiker!
Som butikschef hos oss kommer du att vara en avgörande del av butikens framgång. Du coachar och inspirerar ditt team, sätter mål och visar vägen för att tillsammans leverera en kundupplevelse i världsklass.

Vad innebär rollen?
I rollen som butikschef kommer du att:
Driva butikens försäljning och operativa arbete. Tillsammans med ditt team skapar du starka resultat och en inspirerande butiksmiljö.
Leda och utveckla ditt team. Genom att vara en närvarande, coachande och engagerad ledare hjälper du dina säljare att växa både individuellt och som lag.
Ge högklassig service. Du är en förebild i kundmötet och säkerställer att varje besök i butiken blir en positiv upplevelse.
Jobba lösningsorienterat. Tillsammans med din chef hittar du nya metoder och lösningar för att utveckla butikens fulla potential.


Vem är du?
Vi tror att du drivs av att prestera, leverera och inspirera! Du älskar att vara en del av försäljningsarbetet och trivs i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik.
För att lyckas i rollen ser vi att du är:
Tävlingsinriktad och målfokuserad. Du motiveras av försäljningsresultat och har en stark vilja att överträffa förväntningar.
En coachande ledare. Du skapar engagemang och energi hos dina medarbetare samtidigt som du ställer tydliga krav på prestation och ansvar.
Kundfokuserad. Du brinner för kundmötet och vet hur viktig service är för att nå butikens mål.
Lösningsorienterad och driven. Du ser möjligheter snarare än problem och vågar testa nya vägar för att nå framgång.


Din bakgrund
För att trivas i rollen tror vi att du har:
Erfarenhet från detaljhandeln, gärna med budget- och personalansvar.
Dokumenterat goda försäljningsresultat.
Tidigare erfarenhet av att coacha och utveckla medarbetare inom försäljning.
Vanan att arbeta mot tydligt uppsatta mål.


Vi erbjuder dig
Hos oss blir du en del av ett företag som präglas av hög ambitionsnivå, framåtanda och stora möjligheter. Du får en nyckelroll i en växande organisation där dina insatser verkligen gör skillnad.
Tjänsten är ett vikariat på heltid med start omgående till och med 2026-03-31 med chans till förlängning.
Känner du igen dig i beskrivningen? Vänta inte – skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.
Tillsammans skapar vi framtidens butik och en upplevelse som kunderna inte glömmer!

Om företaget
Trademax är en del av Home Furnishing Nordic och är en av norra Europas största e-handlare inom möbler och inredning. Inom Home Furnishing Nordic ingår många online-butiker, bl.a. Trademax, Chilli och Furniturebox. Vi har även 9 fysiska butiker under varumärkena Trademax och Chilli.

Ansök nu

Säljare - Skidor och cyklar 70%

Läs mer Mar 18
Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa. På Skid- och cykelavdelningen säljer vi produkter och utrustning till cyklar och skidor, vi erbjuder även flera tjänster såsom till exempel skidvalla och montering av extrautrustning till cykel. I tjänsten som säljare är ditt viktigaste syfte att kunderna får en fin kundupplevelse och är nöjda när de lämnar butiken.
Arbetsuppgifter:
Hjälpa kunderna att hitta rätt produkter
Packa upp och ställa upp varor samt bidra till att hålla avdelningen ren och snygg
Bidra med utbildning av egna kollegor
Praktisera XXL:s driftsstandarder och följa gällande rutiner och riktlinjer

För att lyckas i rollen tror vi att du:
Motiveras av att skapa goda kundupplevelser
Har ett intresse för sport och friluftsliv, och för produkterna vi säljer
Har god samarbetsförmåga och arbetar för att nå teamets gemensamma mål
Trivs med att jobba i ett högt tempo
Är självgående och tar initiativ
Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt

Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss?
Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja!
Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige
Är du den vi söker? Då ser vi fram emot din ansökan!
Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

Ansök nu

Elgiganten Jönköping söker Sales Advisor med erfarenhet av telecom

Läs mer Jul 10
Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång!
Har du lätt att prata med människor och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då kan du vara vår nästa stjärnsäljare! 

Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik.

Din roll som Sales Advisor
Den viktigaste uppgiften för dig som Sales Advisor är att hitta den perfekta lösningen för just din kund genom att lyssna aktivt, svara på frågor och vägleda kunden till bästa köp. Du drivs av att nå dina mål, du nöjer dig inte heller där utan vill ständigt överträffa dig själv och nå ett ännu högre resultat. Utveckling, utbildning och hålla din kompetens inom området teknik uppdaterad är något som kommer vara en naturlig del i ditt arbete.
 
Vem är du?
Som säljare på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!
 
Vi ser att du


• Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service
• Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor
• Brinner för försäljning och trivs att arbeta mot mål
• Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas
• Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa

Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss. 

Vilka är vi?

Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.
 
På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas.
 

Utveckling hos oss
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.
 
Elgiganten erbjuder


• Avtalsenlig lön och pension
• Generöst bonusavtal
• Förmåner inom friskvård och personalköp
• Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare
• Goda karriärmöjligheter

Övrig information
Anställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas
Omfattning: 70-80% arbetstiderna innefattar även kvällar och helger
Tillträde: Enligt överenskommelse
Sista ansökningsdag: 2025-08-30
På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

Ansök nu

Andra jobb i Jönköping från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Jönköping från Bravura Sverige AB .

Underhållstekniker till Jysk

Underhållsmekaniker
Läs mer Jul 8
Vi söker en driven underhållstekniker till JYSK Distributionscenter i Nässjö. Om du har ett stort intresse för allt inom el, automation och vill arbeta på en arbetsplats som präglas av innovation, då är detta tjänsten för dig!
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Jysk.
Om företaget
JYSK är en internationell detaljhandelskedja som säljer ”allt till hemmet”. Koncernen ägs av familjen bakom Lars Larsen Group. Idag omfattar JYSK-koncernen över 3 300 butiker i 51 länder världen över. Koncernens årliga omsättning är 5,2 miljarder euro. Tillväxten är stadig och kontrollerad och den totala personalstyrkan består av över 30 000 medarbetare.
Arbetsuppgifter
I rollen som underhållstekniker ansvarar du för den dagliga driften, felsökning, installationer och förebyggande underhåll. Du arbetar även med teknisk utveckling samt support och service. Du ingår i ett team bestående fastighetstekniker, elektriker och mekaniker där ni tillsammans driver ständiga förbättringsarbeten för att bidra till en hög effektivitet och bra arbetsmiljö. I rollen får du möjligheten att arbeta på en modern och högautomatiserad arbetsplats som karaktäriseras av högt tempo och snabba beslutsvägar. I rollen har du möjlighet att påverka och vidareutveckla deras produktion. Du har en varierad vardag där dina arbetsuppgifter är roterande. Du kan bland annat ena veckan arbeta med avhjälpande underhåll, där du arbetar med reparation och akuta händelser, exempelvis hantera larm. Medan nästa vecka kan du arbeta med mer förebyggande eller planerat underhåll. Några av dina arbetsuppgifter är:
Dagligt- och förebyggande underhållsarbete
Den dagliga driften av anläggningen
Arbete med ständiga förbättringar för att hålla anläggningen i bra skick
Aktivt arbeta med teknisk utveckling- och underhåll på operativ nivå

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Några års yrkeserfarenhet av mekanik/el/pneumatik
Stort tekniskt intresse och kunnande
Datavana
Flytande i svenska språket och bekväm med det engelska språket, både i tal och skrift
B-körkort samt truckkort
Erfarenhet från tidigare arbete med automationsanläggning är meriterande även arbete med hydraulik

Vi tror att du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet av att arbeta som underhållstekniker och har ett stort tekniskt intresse. Du är en driven person som är uppmärksam, tillmötesgående och trivs i en stöttande roll där du får ge service till andra. Du är noggrann i arbetet och väl medveten om mål och kvalitetsstandard. Vidare skall du vara ansvarstagande, gilla problemlösning och utmaningar samt ha ett högt säkerhetstänk. Då arbetet är fritt måste du gilla att arbeta både i grupp och självständigt.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Nässjö Lön: Enligt överenskommelse  Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Underhållstekniker till Jysk

Underhållsmekaniker
Läs mer Jul 8
Vi söker en driven underhållstekniker till JYSK Distributionscenter i Nässjö. Om du har ett stort intresse för allt inom el, automation och vill arbeta på en arbetsplats som präglas av innovation, då är detta tjänsten för dig!
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Jysk.
Om företaget
JYSK är en internationell detaljhandelskedja som säljer ”allt till hemmet”. Koncernen ägs av familjen bakom Lars Larsen Group. Idag omfattar JYSK-koncernen över 3 300 butiker i 51 länder världen över. Koncernens årliga omsättning är 5,2 miljarder euro. Tillväxten är stadig och kontrollerad och den totala personalstyrkan består av över 30 000 medarbetare.
Arbetsuppgifter
I rollen som underhållstekniker ansvarar du för den dagliga driften, felsökning, installationer och förebyggande underhåll. Du arbetar även med teknisk utveckling samt support och service. Du ingår i ett team bestående fastighetstekniker, elektriker och mekaniker där ni tillsammans driver ständiga förbättringsarbeten för att bidra till en hög effektivitet och bra arbetsmiljö. I rollen får du möjligheten att arbeta på en modern och högautomatiserad arbetsplats som karaktäriseras av högt tempo och snabba beslutsvägar. I rollen har du möjlighet att påverka och vidareutveckla deras produktion. Du har en varierad vardag där dina arbetsuppgifter är roterande. Du kan bland annat ena veckan arbeta med avhjälpande underhåll, där du arbetar med reparation och akuta händelser, exempelvis hantera larm. Medan nästa vecka kan du arbeta med mer förebyggande eller planerat underhåll. Några av dina arbetsuppgifter är:
Dagligt- och förebyggande underhållsarbete
Den dagliga driften av anläggningen
Arbete med ständiga förbättringar för att hålla anläggningen i bra skick
Aktivt arbeta med teknisk utveckling- och underhåll på operativ nivå

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Några års yrkeserfarenhet av mekanik/el/pneumatik
Stort tekniskt intresse och kunnande
Datavana
Flytande i svenska språket och bekväm med det engelska språket, både i tal och skrift
B-körkort samt truckkort
Erfarenhet från tidigare arbete med automationsanläggning är meriterande även arbete med hydraulik

Vi tror att du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet av att arbeta som underhållstekniker och har ett stort tekniskt intresse. Du är en driven person som är uppmärksam, tillmötesgående och trivs i en stöttande roll där du får ge service till andra. Du är noggrann i arbetet och väl medveten om mål och kvalitetsstandard. Vidare skall du vara ansvarstagande, gilla problemlösning och utmaningar samt ha ett högt säkerhetstänk. Då arbetet är fritt måste du gilla att arbeta både i grupp och självständigt.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Nässjö Lön: Enligt överenskommelse  Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 4
Är du en kommunikativ och nyfiken person som trivs i en serviceinriktad roll? Vi söker dig som är öppen för att bli matchad till en tjänst inom kundservice och kundtjänst till hösten!
Om tjänsten
Vi förmedlar kontinuerligt tjänster inom området kundservice och söker dig som vill utvecklas inom detta område. Om dina kompetenser och erfarenheter matchar våra kunders behov har du stora möjligheter att få ett nytt jobb snabbt och smidigt. Vi gör alltid urval baserat på kompetens och erfarenhet. Du kommer att vara anställd som konsult hos Bravura och arbeta inom kundservice hos någon av våra kunder. Uppdraget är på heltid och längden på uppdraget baseras på företagets behov. Genom att söka denna tjänst blir du matchad mot lediga uppdrag som kan passa din profil. Exempel på aktuella branscher som uppdragen gäller är logistik, transport och telekom.
Om företaget
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare hos våra kunder ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och du administrerar sedan ärendena i affärssystem. Du arbetar tillsammans med kollegor i samma roll som du, där samarbete är en stor del av ditt arbete. I rollen kan även försäljning ingå i form av merförsäljning. Du kommer att erbjudas en introduktion för att skapa en förståelse för företagets arbetssätt och system.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Avslutad gymnasieutbildning
Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller andra kundnära roller

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig extra för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.
Övrig information
Det här är en förutsättningslös ansökan där du anmäler ditt intresse för tillgängliga jobb inom kundservice. Vi kan inte garantera att du får ett jobb, men om dina kompetenser och erfarenheter matchar något av de uppdrag vi har inom kundsupport har du stora möjligheter att få ett nytt jobb med nya utvecklingsmöjligheter.
Start: Hösten 2025 Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse 
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Ansök nu

Säkerhetstekniker till Assemblin

Servicetekniker, elektronik
Läs mer Jul 2
Har du några års erfarenhet från säkerhetsbranschen? Bedömer du att du har en grund att stå på inom brand, inbrott, passage, och/eller CCTV och är redo för nästa steg? I rollen som tekniker ansvarar du för hela processen i olika säkerhetsprojekt!
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Assemblin El.
Om företaget
Assemblin El är en av Sveriges största aktörer inom säkerhet. De arbetar med allt från projektering och konstruktion till installation, service och underhåll av säkerhetstekniska system. Deras uppdrag spänner över nyproduktion, ombyggnation, industri, offentlig sektor och myndigheter med säkerhetsskyddsavtal. Inom säkerhet hos Assemblin El finns möjligheter för dig som är tekniker, konstruktör eller projektledare att arbeta i tekniknära roller med tydligt ansvar – i projekt som ställer krav på både precision och helhetsperspektiv. Verksamheten bedrivs lokalt med starka team, men med styrkan från en rikstäckande organisation.
Inom säkerhet hos Assemblin El söker vi nu flertalet flertalet tekniker med bakgrund inom säkerhetsbranschen till flera av sina kontor!
Arbetsuppgifter
Som säkerhetstekniker ansvarar du för hela processen i säkerhetsprojekt – från installation, programmering och driftsättning till felsökning, dokumentation och serva säkerhetsanläggningar i service- och entreprenadprojekt. I rollen arbetar du självständigt och nära kunder, leverantörer och kollegor för att leverera lösningar som fungerar i praktiken. Ditt uppdrag handlar om att planera din insats efter uppdragets behov och säkerställa att arbetet följer företagets riktlinjer, policys och affärsplan. Som säkerhetstekniker har du mandat att fatta beslut i det dagliga arbetet och ska aldrig utföra uppgifter som inte kan göras på ett säkert sätt. Du är en viktig del i vårt systematiska arbetsmiljöarbete och rapporterar risker och incidenter. Du rapporterar till projektledare eller närmaste chef beroende på hur organisationen ser ut där du arbetar.
Vi söker dig som har ett starkt säkerhetstänk, är noggrann i ditt arbete och gillar att lösa problem tillsammans med andra. För att trivas i rollen behöver du kunna planera ditt arbete proaktivt och agera affärsmässigt för att skapa värde både för kunden och för oss.
Ansvarar för hela processen från installation, programmering och driftsättning till felsökning, dokumentation och serva säkerhetsanläggningar i service- och entreprenadprojekt
Självständigt arbete i nära samarbete med kunder, leverantörer och kollegor
Planera arbetet efter uppdragets behov och säkerställa att arbetet följer gällande riktlinjer, policy och affärsplan
Mandat att fatta beslut i det dagliga arbetet för att säkerställa kvalitet i resultatet

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom el, teknik, larm, säkerhet, data, tele eller IT
Erfarenhet av installationsarbete för brand, inbrott, passage, och/eller CCTV
Kunskaper i AutoCAD, MagiCAD och ElproCAD
B-körkort
Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift

För att lyckas i rollen är du en person som har förmågan att planera och driva dina uppgifter framåt och att du värdesätter en hög grad av självständighet i ditt arbete. Du har en väl utvecklad förmåga att lösa problem och har en lösningsfokuserad inställning, där ditt intresse för att samarbeta med andra innebär att du vill bidra till att hjälpa dina kollegor. Vi tror också att du har förmågan att skapa struktur i ditt arbete och att vidhålla det du planerat, vilket skapar möjlighet för dig att förhålla dig till ändringar som sker under arbetsdagen och att revidera din struktur.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse  Plats: Kontoret i Jönköping, Linköping, Ljungby, Norrköping, Nyköping, Skövde, Södertälje och Värnamo Lön: Enligt överenskommelse 
Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas. För slutkandidater görs även en säkerhetsprövning. Under anställningen görs slagningar regelbundet i motsvarande system av både Assemblin El och deras kunder.
Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Vecka 32-33 följs urvalet upp med Assemblin El som börja träffa kandidater från vecka 34.
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. 
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Specialist

Ansök nu

Serviceledare inom säkerhet till Assemblin

Servicetekniker, elektronik
Läs mer Jul 2
Har du några års erfarenhet från säkerhetsbranschen? Vill du ha en roll där du både leder medarbetare och arbetar nära kunder? I rollen som serviceledare driver du arbetet inom service och eftermarknad där du har en nyckelroll i denna typ av frågor!
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Assemblin El.
Om företaget
Assemblin El är en av Sveriges största aktörer inom säkerhet. De arbetar med allt från projektering och konstruktion till installation, service och underhåll av säkerhetstekniska system. Deras uppdrag spänner över nyproduktion, ombyggnation, industri, offentlig sektor och myndigheter med säkerhetsskyddsavtal. Inom säkerhet hos Assemblin El finns möjligheter för dig som är tekniker, konstruktör eller projektledare att arbeta i tekniknära roller med tydligt ansvar – i projekt som ställer krav på både precision och helhetsperspektiv. Verksamheten bedrivs lokalt med starka team, men med styrkan från en rikstäckande organisation.
Assemblin El söker nu en serviceledare med bakgrund inom säkerhetsbranschen till ett av sina kontor i Jönköping, Ljungby eller Värnamo!
Arbetsuppgifter
I rollen som serviceledare har du en nyckelroll i att driva serviceorganisation framåt där du är den som tar vid när projektet är klart – och ser till att allt från löpande service till akuta fel hanteras snabbt, rätt och med hög kvalitet. Du är också den som har koll på serviceavtal, fördelar arbete för tekniker, driver merförsäljning och är länken mellan kund, teknik, projekt och ledning. Du har ansvar för ett team på cirka tio tekniker och även om det formella personalansvaret ligger hos servicechefen, är det du som leder det dagliga arbetet. Du arbetar både från kontor och ute hos kunder – i praktiken delar du tiden ungefär 50/50 mellan kontor och fält. Ditt område sträcker sig över stora delar av Småland, med kontor i Jönköping, Värnamo och Ljungby. Här är det inte statiskt – du prioriterar ärenden, styr om vid behov och använder både avtalen och din erfarenhet som kompass.
Du har stor handlingsfrihet i dina ärenden, både tekniskt och ekonomiskt. Tillsammans med teknikteamet, projektledare och konstruktörer driver du eftermarknaden framåt.
Driva serviceorganisationen framåt och tar vid när projekten är klara
Hanterar löpande service till akuta fel utifrån serviceavtal
Fördelar arbetat för tekniker, driver merförsäljning och är länken mellan kund, teknik, projekt och ledning
Ansvar för team på tio tekniker vilka du leder i det dagliga arbetet
Arbete både från kontor och ute hos kunder i ett område som sträcker sig över stora delar av Småland
Prioritera ärenden, styr om vid behov och använder avtal som utgångspunkt

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Erfarenhet från säkerhetsbranschen
Det är meriterande med erfarenhet av en ledande roll, såsom ansvarig tekniker, ledande montör eller projektledare
B-körkort
Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift

För att trivas i rollen ser vi att du är en person med ett starkt entreprenörskap och drivs av att nå dina och företagets uppsatta mål. Vi ser även att du är avslappnad i sociala situationer och gillar att ha många kontaktytor. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och därför är det viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar systematiskt. Du tycker om att göra saker ordentligt och har en grundlig arbetsprocess så att inget lämnas ogjort.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse  Plats: Kontoret i Jönköping, Ljungby eller Värnamo Lön: Enligt överenskommelse 
Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas. För slutkandidater görs även en säkerhetsprövning. Under anställningen görs slagningar regelbundet i motsvarande system av både Assemblin El och deras kunder.
Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Vecka 32-33 följs urvalet upp med Assemblin El som börja träffa kandidater från vecka 34.
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Specialist

Ansök nu

Serviceledare till Assemblin Säkerhet

Ledande montör, el
Läs mer Jun 27
Har du några års erfarenhet från säkerhetsbranschen? Vill du ha en roll där du både leder medarbetare och arbetar nära kunder? I rollen som serviceledare driver du arbetet inom service och eftermarknad där du har en nyckelroll i denna typ av frågor!
Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Assemblin Säkerhet.

Om företaget
Assemblin Säkerhet är en av Sveriges största aktörer inom säkerhet. De arbetar med allt från projektering och konstruktion till installation, service och underhåll av säkerhetstekniska system. Deras uppdrag spänner över nyproduktion, ombyggnation, industri, offentlig sektor och myndigheter med säkerhetsskyddsavtal. Hos Assemblin Säkerhet finns möjligheter för dig som är tekniker, konstruktör eller projektledare att arbeta i tekniknära roller med tydligt ansvar – i projekt som ställer krav på både precision och helhetsperspektiv. Verksamheten bedrivs lokalt med starka team, men med styrkan från en rikstäckande organisation.
Assemblin Säkerhet söker nu en serviceledare med bakgrund inom säkerhetsbranschen till ett av sina kontor i Jönköping, Ljungby eller Värnamo!
Arbetsuppgifter
I rollen som serviceledare har du en nyckelroll i att driva serviceorganisation framåt där du är den som tar vid när projektet är klart – och ser till att allt från löpande service till akuta fel hanteras snabbt, rätt och med hög kvalitet. Du är också den som har koll på serviceavtal, fördelar arbete för tekniker, driver merförsäljning och är länken mellan kund, teknik, projekt och ledning. Du har ansvar för ett team på cirka tio tekniker och även om det formella personalansvaret ligger hos servicechefen, är det du som leder det dagliga arbetet. Du arbetar både från kontor och ute hos kunder – i praktiken delar du tiden ungefär 50/50 mellan kontor och fält. Ditt område sträcker sig över stora delar av Småland, med kontor i Jönköping, Värnamo och Ljungby. Här är det inte statiskt – du prioriterar ärenden, styr om vid behov och använder både avtalen och din erfarenhet som kompass.
Du har stor handlingsfrihet i dina ärenden, både tekniskt och ekonomiskt. Tillsammans med teknikteamet, projektledare och konstruktörer driver du eftermarknaden framåt.
Driva serviceorganisationen framåt och tar vid när projekten är klara
Hanterar löpande service till akuta fel utifrån serviceavtal
Fördelar arbetat för tekniker, driver merförsäljning och är länken mellan kund, teknik, projekt och ledning
Ansvar för team på tio tekniker vilka du leder i det dagliga arbetet
Arbete både från kontor och ute hos kunder i ett område som sträcker sig över stora delar av Småland
Prioritera ärenden, styr om vid behov och använder avtal som utgångspunkt

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Erfarenhet från säkerhetsbranschen
Det är meriterande med erfarenhet av en ledande roll, såsom ansvarig tekniker, ledande montör eller projektledare
B-körkort
Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift

För att trivas i rollen ser vi att du är en person med ett starkt entreprenörskap och drivs av att nå dina och företagets uppsatta mål. Vi ser även att du är avslappnad i sociala situationer och gillar att ha många kontaktytor. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och därför är det viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar systematiskt. Du tycker om att göra saker ordentligt och har en grundlig arbetsprocess så att inget lämnas ogjort.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse  Plats: Kontoret i Jönköping, Ljungby eller Värnamo Lön: Enligt överenskommelse 
Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas. För slutkandidater görs även en säkerhetsprövning. Under anställningen görs slagningar regelbundet i motsvarande system av både Assemblin Säkerhet och deras kunder.
Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Vecka 32-33 följs urvalet upp med Assemblin Säkerhet som börja träffa kandidater från vecka 34.
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Specialist

Ansök nu