Jönköping: Systemkonsult inom Datacenter

Hitta ansökningsinfo om jobbet Systemkonsult inom Datacenter i Jönköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Jönköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-17 // Varaktighet: Heltid

Vill du bidra med din kompetens inom datacenter, server, virtualisering och lagring? Trivs du med att möta nya människor i nya miljöer, samtidigt som du får stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll? Har du dessutom kanske kompetens inom NetApps produktflora? Då är du varmt välkommen till oss på Atea. Just nu söker vi en senior konsult inom datacenter till vårt kontor i antingen Jönköping eller Östergötland som vill hjälpa våra kunder på deras digitala resa.

DIN ROLL I LAGET:
I rollen som Datacenterkonsult kommer du få möjlighet att arbeta med en bredd av olika kunder. Rollen kan innebära såväl längre heltidsuppdrag på en specifik kund, likväl som att ha flera spännande uppdrag löpande parallellt. Din roll blir central i att hjälpa våra kunder vidare med deras initiativ inom datacentret med fokus på att aktivt arbeta för att rådge dem i deras resa framåt i tätt samarbete med våra säljare och arkitekter.  
Dina arbetsuppgifter:   
- Arbeta med design, implementation, felsökning, förvaltning och utveckling av våra kunders datacenter-miljöer och IT-infrastruktur    
- Delta i projekt och uppdrag som teknisk rådgivare och/eller utförare samt leverera dokumentation efter utsatta krav  
- Agera teknisk specialist och rådgivare (såväl internt som mot kund inom ditt/dina kompetensområden) 
- Löpande underhållsarbete och hälsocheckar 
- Genomföra förstudier, analyser och workshops ute hos våra kunder  
- Samarbeta med våra arkitekter vid framtagandet av design 
- Utveckla befintliga affärer på våra kunder
- Supportera våra säljare med pre-sales  
- Stötta i upphandlingsarbeten mot myndigheter 
- Löpande utveckla din kompetens genom utbildning/certifiering i nära dialog med våra strategiska partners samt genom att omvärldsbevaka och uppdatera dig gällande vad som händer på marknaden 

DITT TEAM:
I denna tjänst kommer du att ingå i ett team som idag består av konsulter med olika specialiseringar inom nät, server, lagring och virtualisering. För denna tjänst kan du välja att utgå från antingen Jönköping, Linköping, Norrköping eller Nyköping. 
Teamet samarbetar väldigt tätt och jobbar tillsammans när det behövs. De samarbetar mestadels lokalt, men även regionalt och nationellt från andra kontor.  
Atea vill ha branschens bästa ledare. Vi tror på att investera i våra medarbetare och ge dem rätt verktyg för att fortsätta växa och utvecklas som ledare. Alla ledare på Atea deltar därför i vår Ledarakademi där flera olika initiativ genomförs som t.ex Ledardialogen, Ledarskapsprogrammet m.m. Därmed kommer du få en konsultchef som har fått bra verktyg för att ge det bästa ledarskapet. 

VAD VI SÖKER HOS DIG:
Vi lägger stor vikt vid dina personliga kompetenser, som är viktiga för att lyckas i rollen och att du ska trivas hos oss. I konsultrollen är du flexibel och trivs med att samarbeta med andra. Du uppskattar möjligheten att möta nya kunder och arbeta i en varierande vardag. Du är självgående och tar ansvar för dina uppgifter, strukturerar och prioriterar ditt arbete och driver dina processer framåt. Du söker aktivt efter nya utmaningar samt utvecklingsmöjligheter hos kunden, både för egen del såväl som för möjligheter för andra konsultkollegor. Slutligen har du en god problemlösningsförmåga, arbetar bra med komplexa frågor och löser komplicerade problem.  
För tjänsten som Datacenterkonsult ser vi att du har:  
- Mycket god kompetens inom server och virtualisering (VMware, Hyper-V) 
- Mycket god erfarenhet av att arbeta med infrastruktur, gärna från någon av de större leverantörerna så som NetApp, Dell/EMC, HPE, eller IBM 
- Svenskt medborgarskap och obehindrad i svenska och engelska språket i tal och skrift  
- B-körkort   
Det anses vara starkt meriterande om du även har: 
- Har en/flera certifieringar från någon av de större tillverkarna så som NetApp, Dell/EMC, HPE, eller IBM 
- God kompetens inom lagring, gärna från någon av de större leverantörerna så som NetApp, Dell/EMC, HPE, eller IBM 
- Tidigare erfarenhet av konsultrollen 

KONTAKTA OSS & MER INFORMATION:
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Alexandra Engman, Talent Acquisition Partner, via alexandra.engman@atea.se. Ansök redan idag då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.   
Nästa steg i processen består av ett kortare telefonsamtal där dina erfarenheter & kompetenser stäms av och du får chansen att ställa dina eventuella frågor.  
Som en kvalitativ del i vår rekryteringsprocess genomgår slutkandidater en bakgrundskontroll, detta för att öka kännedomen om dig som vår framtida medarbetare. En anställning hos oss kan även innebära placering i säkerhetsklassat uppdrag. Därmed kan en säkerhetsprövning med registerkontroll komma att genomföras både före och under anställning.  
Atea vill vara The Place To Be, den självklara platsen, för alla människor då vi värdesätter och jobbar aktivt med mångfald och inkludering.   
Vi ser fram emot din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Jönköping som IT-tekniker/Datatekniker

Nedan visas andra jobb i Jönköping som IT-tekniker/Datatekniker.

Konfigurationstekniker/Systemingenjör till Flintab

Läs mer Mar 21
Nu har du möjligheten att få bli riktigt duktig på konfigurationer och integrationer av Flintabs egenutvecklade mjukvarusystem. Här erbjuds du en varierad roll där du kommer få arbeta i flera kundunika projekt!

Dina arbetsuppgifter
Som Konfigurationstekniker/Systemingenjör till Flintab kommer du att ansvara för installation, konfigurering och underhåll av mjukvara i Windowsmiljö och Microsoft . Du kommer också att arbeta med integrationer mot kundernas olika affärssystem. Du kommer tilldelas olika projekt från projektledare som du får vara med och driva hela vägen. Projekten pågår vanligtvis i ca 1 – 6 månader.

Exempel på arbetsuppgifter:
•Installation och konfigurering av mjukvara i Windowsmiljö i projektform
•Integration av mjukvara med andra affärssystem och andra system
•Ansvar för förändringar i rapporter
•3rd linesupport mot Flintabs kunder

Du kommer ingå i ett härligt team om ca 5 medarbetare. Ibland ansvarar du för dina egna projekt och i vissa större leveranser delar ni upp arbete. Din grupp samarbetar även titt ihop med andra team, därför kommer du på sikt över få stötta upp som 3rd linesupport. Arbetet kommer i huvudsak utföras från kontoret, men det kan finnas möjlighet att också få komma ut och träffa kund på plats. Du kommer att rapportera till gruppchef och projektledare, men när du är ny i rollen som Konfigurationstekniker/Systemingenjör kommer en senior kollega ansvara för din upplärning.

Din profil
För att lyckas i rollen som Konfigurationstekniker/Systemingenjör Flintab tror vi att du är en trevlig person som visar hänsyn till både kollegor och kunder. Du kommer ha breda kontaktytor och därför är det viktigt att du gillar att samarbeta med andra och ta dig an nya kundkontakter. Vi tror även att du har ett eget driv då du ofta kommer driva dina egna projekt självständigt. Därför är det viktigt att ha god disciplin, kunna slutföra egna projekt i tid, vara strukturerad och målmedveten. Det är också viktigt att ha en affärsmässig känsla och hjälper till att estimera tidsplaner. Sist har du ett stort tekniskt intresse och nyfiken på ny teknik, eftersom du kommer få sätta din in i helt nya tekniska produkter och lösningar.

Skallkrav för tjänsten:
•Eftergymnasial utbildning (YH/kandidat/motsvarande) inom IT
•Grundläggande kunskaper i Microsoft
•Svenska och engelska i tal och skrift
•Tekniskt intresse

Meriterande för tjänsten:
•Kunskaper om moln, DevOps, Azure
•Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
•B-körkort

Om Flintab
Flintab är ett av Sveriges ledande företag inom industriell vägning. De utvecklar och marknadsför kundunika moduler i form av vågar och vägningssystem för industrin. Deras sortiment är mycket omfattande, från små paketvågar till stora fordonsvågar. Kundkretsen finns främst inom affärsområdena logistik & transport, industri och process, energi, entreprenad, avfall och återvinning. Just nu befinner sig Flintab i en spännande fas där de håller på att ställa om till att bli mer av ett techbolag. Läs mer om Flintab här: https://www.flintab.se/.

Hur du ansöker
För att söka tjänsten som Konfigurationstekniker/Systemingenjör, vänligen ansök via: https://www.framtiden.com/. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Lisa Hannerz: lisa.hannerz@framtiden.com alt. 073–5168995. Vi arbetar med löpande urval, välkommen in med din ansökan redan idag.

Om Framtiden AB
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju order i Sverige samt i Oslo.

För tjänsten som Konfigurationstekniker/Systemingenjör kommer du inledningsvis vara anställd konsult via Framtiden AB. Därefter finns mycket goda möjligheter att gå över i anställning direkt av Flintab.

Villkor
Startdatum: ASAP
Placeringsort: Jönköping
Arbetstider: Mån-fre, flex
Omfattning: Heltid

Ansök nu

Fälttekniker – Ta steget mot spännande IT-utmaningar!

Läs mer Maj 3
Tjänstebeskrivning
Vill du vara en del av ett dynamiskt team som möter tekniska utmaningar head-on?

Vi söker efter dig som brinner för IT och service som vill ansluta dig till deras växande team av fälttekniker. Som fälttekniker kommer du att vara nyckeln till att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga servicen inom en rad olika IT-segment.

Fältservice är ryggraden i vår verksamhet och innebär daglig support inom en mängd olika områden, inklusive PC, print, Retail, nätverk, montering och service (ej programmering), Digital Signage, och diverse IT-relaterade produkter Du kommer att vara baserad på vårt servicekontor och delta i morgonmöten för att diskutera dagens uppdrag och få stöd från ditt team.

Som fälttekniker kommer du ha ett varierande och ansvarsfullt arbete, som sträcker sig från enskilda serviceuppdrag till grupparbete hos större kunder. Med bil tillhandahållen av företaget kommer du att resa till våra kunders platser och lösa problem direkt på plats.


Kvalifikationer
Du som söker ska ha högskoleutbildning inom IT (exempelvis högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig IT-utbildning och ha minst 1 års arbetslivserfarenhet inom liknande arbete.
Alternativt ha gymnasieutbildning eller likvärdig kunskap samt 2 års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.

Kompetenskrav:

- Utbildning eller erfarenhet av liknande tjänst.
- Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk samt informationssäkerhet.
- God kommunikativ förmåga.
- Erfarenhet av arbete med kundsupport och problemlösning.
- Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ.
- B-körkort


Välkommen med din ansökan redan idag!


Om NearYou
Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Ansök nu

Tekniker inom hårdvaruservice

Läs mer Mar 19
Är du en lagspelare som vill bli en del av landslaget? Har du ett stort intresse av it och teknik samtidigt som du gillar att ge service och bemöta människor? Atea i Jönköping söker dig som vill jobba som it-tekniker med fokus på hårdvaruservice inom PC. Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av medarbetare som brinner för att bygga Sverige med it, medarbetare som tar personligt ansvar och sätter laget före jaget. Vi kallar oss stolt för landslaget i informationsteknologi.


DIN ROLL I LAGET:

I rollen som it-tekniker kommer du att hjälpa Ateas kunder med olika typer av it-relaterade uppdrag inom service och support. Du kommer att jobba i ett team som verkligen levererar mervärde och trygghet till våra kunder. I arbetsuppgifterna ingår i huvudsak att reparera datorer men du kommer även få utföra andra uppdrag. Du kommer att ingå i ett härligt team som har stor gemenskap och nära till skratt. Hos oss erbjuds en utvecklande roll där varje dag erbjuder nya utmaningar att lösa tillsammans med dina kollegor och dina kunder.

ARBETSUPPGIFTER: 

- Felsöka och reparera datorer (HP, Lenovo, Dell

- Felsöka och reparera skrivare (HP, Kyocera)

- Arbete på plats hos Atea och ibland hos Ateas kunder

- Installation och konfiguration av datorer, skrivare och AV-utrustning

- Arbete i ärendehanteringssystem

- Ansvara för planering av ärenden/uppdrag tillsammans med Ateas kunder

- Samordna, administrera, organisera och utföra utbyten av klientarbetsplatser och skrivare

DITT TEAM:

I vårt Serviceteam på Atea i Jönköping, är vi idag 3 talangfulla individer med blandad kompetens. Det är ett gäng kompetenta, drivna och ansvarstagande tekniker som ställer upp för varandra. Inom teamet är det högt i tak och vi har en bred kunskap och många års erfarenhet. Du kommer bli lagspelare nummer 4. Din närmaste chef kommer vara Carl Andersson som även är Platschef på kontoret i Jönköping. 

Hos oss är det alltid nära till beslut. Vi har en målmedveten satsning på coachande ledarskap och våra medarbetares personliga utveckling och hälsa. Vår kultur präglas av våra värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. En kultur som gjort oss till Sveriges största leverantör av it-infrastruktur och tillhörande tjänster. Vi har alltid stora saker på gång. Vi gillar att utmana oss själva och går ofta vår egen väg. Vi gör det tack vare modiga medarbetare som sporras av stora mål.

VAD VI SÖKER HOS DIG:

Dina personliga egenskaper är viktiga för att lyckas i rollen och trivas hos oss. Som it-tekniker ser vi att du är en person som tar ansvar för dina uppgifter, strukturerar ditt arbete självständigt och följer etablerade processer och rutiner. Samtidigt är det mycket viktigt att arbeta i team och att sätta laget före jaget. Du ser alltid till kundens bästa och vet hur du ska skapa en kundupplevelse i landslagsklass. Din personlighet och dina värderingar spelar stor roll i rekryteringsprocessen.

KRAV:

- Minst 6 månaders erfarenhet inom servicearbete inom hårdvara

- Goda kunskaper inom it-hårdvara

- Erfarenhet av kundhantering och koordinering

- Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem

- Stort teknikintresse och stark drivkraft att lära sig nya produkter i detalj

- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift 

- B-körkort

Det anses vara meriterande om du innehar några certifieringar för hårdvaruservice på PC, Chromebooks eller Skrivare. 

KONTAKTA OSS & MER INFORMATION:

Välkommen med din ansökan! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carl Andersson, Platschef, via carl.andersson@atea.se alternativt telefonnummer 036-34 82 92. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. 

Som en kvalitativ del i vår rekryteringsprocess genomgår slutkandidater en bakgrundskontroll, detta för att öka kännedomen om dig som vår framtida medarbetare. En anställning hos oss kan även innebära placering i säkerhetsklassat uppdrag. Därmed kan en säkerhetsprövning med registerkontroll komma att genomföras både före och under anställning.

Atea vill vara The Place To Be, den självklara platsen, för alla människor då vi värdesätter och jobbar aktivt med mångfald och inkludering.

Den här rekryteringen hanteras av oss på Atea och vi undanber oss därför samtal och mail från rekryterings- och bemanningsföretag.

Varmt välkommen med din ansökan till oss!

Ansök nu

Är du Trafikverkets nya IT tekniker?

Läs mer Apr 9
Gör din kompetens till en tillgång hos Trafikverket! Som IT-tekniker förstärker du vårt dedikerade supportteam med expertis och professionalism för att möta våra användares behov på bästa möjliga sätt.


Är du Trafikverkets nya IT tekniker?

Arbetsuppgifter

Som IT tekniker arbetar du med användarnära support och stöd som rör Trafikverkets IT-infrastruktur. Du ger support som omfattar IT-arbetsplatsen med klienter och dess kringutrustning såsom mobiltelefoni, skrivare, kontorsnätverk, mötesrum och digitala mötestjänster. Du felsöker, åtgärdar och svarar på frågor från medarbetare på Trafikverket.
I rollen arbetar du ärendebaserat och ansvarar för att aktivt arbeta med dina ärenden och ge återkoppling till användare och beställare. Utöver att ge fysisk support på kontoren du jobbar på så ger du även support på distans och stöttar användare via telefon, Skype och e-post. I arbetsuppgifterna ingår också att inventera och upprätthålla reservdelslager av viss arbetsplatsutrustning.
På Trafikverket möter vi varandra med respekt och omsorg i en öppen och nyskapande kultur. Vi värnar om att våra medarbetare ska ha en god balans mellan arbete och fritid. Du kommer att ingå i ett engagerat och positivt team med kollegor som är spridda runt om i landet. Genom att ha en tät dialog och dagligen stötta och hjälpa varandra uppfyller vi våra gemensamma mål!
Resor i tjänsten kan förekomma då du vid behov kommer fungera som backup till tekniker på andra orter. 

Övrig information

Placeringsort för tjänsten är Jönköping. 
I denna rekrytering används webbaserade tester som en del i urvalet. Intervjuer sker initialt via Skype och planeras till v. 21
Du är varmt välkommen att höra av dig till rekryterande chef, Cristian Spjuth (cristian.spjuth@trafikverket.se), om du har frågor om tjänst, verksamhet etc.
Vi använder främst mail (från mejladress: noreply@heroma.se) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss!

Kvalifikationer

Vem är du?
För att lyckas i rollen är det viktigt att kan sätta dig in i andras situation. Du arbetar på ett strukturerat sätt med fokus på ordning och reda och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du hanterar stress på ett konstruktivt sätt och bibehåller ett gott humör vid press och motgångar. Du bidrar till helheten genom god kommunikation och i samverkan med andra. Det är också viktigt att du har en god problemlösningsförmåga och snabbt hittar lösningar på uppkomna problem.
Vi söker dig som har
gymnasial utbildning inom IT eller motsvarande kunskaper/utbildning i kombination med arbetslivserfarenhet som av oss bedöms likvärdig
minst ett par års aktuell arbetslivserfarenhet av att ge support på Microsofts produkter
minst ett par års aktuell arbetslivserfarenhet av att hantera IT-supportärenden på plats hos användare
B-körkort för manuellt växlad bil
goda kunskaper i svenska i tal och skrift

Det är meriterande om du har
aktuell och relevant arbetslivserfarenhet av att ge support och guidning av Apples mobiltelefoner på plats hos användare
erfarenhet av att felsöka och felavhjälpa konferensrumsutrustning samt teknisk support vid större fysiska möten
vana av att arbeta i ett ärendehanteringssystem, gärna Remedy ITSM


Ansökan

De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget.
Inom vår IT-organisation är du med och utvecklar Sverige med hjälp av moderna och innovativa lösningar. Vi är mitt i en spännande förändring där vi försöker ta vara på digitaliseringens möjligheter till fullo. Digitaliseringen ställer allt större krav och vi vill därför anpassa oss vad gäller kompetens, arbetssätt och organisation i takt med utvecklingen. Vi har ett helhetsansvar för IT och telekom, en verksamhet som pågår dygnet runt, året om - precis som Sveriges transportsystem.
På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.

Ansök nu

Andra jobb i Jönköping från Atea Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Jönköping från Atea Sverige AB .

Försäljningschef

Försäljningschef
Läs mer Mar 26
Vill du arbeta som ledare i ett it-bolag som bidrar till ett smartare, effektivare och mer hållbart samhälle? Har du ett starkt driv för försäljning, affärer och kundrelationer samtidigt som du har en stor passion för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dina medarbetare att utvecklas och nå gemensamma mål? Just nu söker vi dig som vill axla rollen som Jönköpings/Värnamos Försäljningschef för den lokala säljorganisation. Ta chansen att utvecklas både professionellt och som människa hos oss på Atea Jönköping!

 


DIN ROLL I LAGET:

Som ett viktigt steg att kunna ligga nära våra kunder rekryterar vi nu med en ambition att vidareutveckla och stärka den lokala säljorganisation i Jönköping. I rollen kommer du ansvara för att driva, stötta och skapa de bästa förutsättningarna för att lyckas med försäljningen av produkter och produktnära tjänster inom respektive affärsområde och är därmed en viktigt pusselbit i organisationen. 

Att sätta kundens behov i centrum och etablera långsiktiga affärsrelationer är en stor del av rollen. Arbetet innebär också att samarbeta internt med kundansvariga säljare, övriga försäljningschefer och affärsområdeschefer samt att bibehålla och utveckla relationer med leverantörer och tillverkare. Du kommer även att ingå i den lokala ledningsgruppen där ni tillsammans arbetar för att utveckla kontoret.  Tjänsten kommer innebära en flexibel och varierad vardag med rörelse och spännande kundbesök.

Exempel på huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Underhålla och utveckla relationer med kunder, leverantörer och tillverkare

- Budgetuppföljning och säkerställa uppnådda försäljningsresultat

- Arbeta proaktivt mot kund och positionera Atea hos nya kunder

- Coacha, motivera och följa upp dina medarbetare

- Arbeta strategiskt, utveckla processer och förbättra arbetssätt




DITT TEAM:

I rollen som försäljningschef i Jönköping kommer du vara en nyckelperson i vår resa mot 1 miljard 2027. Det innebär fantastiska möjligheter att skapa och bygga vidare på en stark säljorganisation. Rollen innebär personalansvar över fem kundansvariga säljare och du själv kommer rapportera till Carl Andersson, Platschef i Jönköping/Värnamo. Du kommer även arbeta nära dina kollegor i den lokala ledningsgruppen.




VAD SÖKER VI HOS DIG:

Vi tror på dig och dina personliga kompetenser, som är viktiga i rollen som Försäljningschef och för att trivas hos oss. Du är social och arbetar aktivt för att skapa och underhålla goda och framgångsrika relationer. Du brinner för coachande ledarskap där du motiverar och följer upp medarbetare mot gemensamt uppsatta mål. Du har ett hjärta för affärer där du förstår och tillämpar affärsmässiga principer och strävar efter att skapa värde för våra kunder och du tycker om att spendera tid ute hos våra kunder. Vi ser även att du har en förmåga att behålla lugn och fokusera på rätt saker i stressiga situationer.

För tjänsten som Försäljningschef ser vi att du även:

- Har tidigare arbetslivserfarenhet från en ledarroll

- Har tidigare arbetslivserfarenhet av sälj inom IT-branschen

- Har erfarenhet och kapacitet att ansvara för budgetar samt resultatuppföljning

- Har förmågan att jobba efter definierade säljprocesser och efterlevnad av CRM

- Behärskar svenska och engelska språket obehindrat i tal och skrift

- Har B-körkort då resor i tjänsten förekommer

Det anses vara meriterande om du har:

- Tidigare arbetat som Försäljningschef

- Erfarenhet av upphandlingsarbete och kunskap inom LoU 




VÅRT LÖFTE TILL DIG:

Hos oss får du vara med att bidra till ett smartare, effektivare och mer hållbart samhälle. Med fokus på utveckling, laganda och personligt ansvarstagande ser vi till att göra skillnad. Vi uppmuntrar och stöttar varandra, och tar vara på våra individuella förmågor, perspektiv och erfarenheter. Det är därför du är viktig för oss. För att du är du, för att du är nyfiken och för att du vill växa professionellt – och som människa. Tillsammans skapar vi laget som bygger Sverige med it.




ATEA VILL HA BRANSCHENS BÄSTA LEDARE:

Ledaruppdraget 

Som ledare på Atea är du en nyckelperson i vårt gemensamma arbete för att stärka medarbetarskapet, ledarskapet och företaget. Ledaruppdraget på Atea innebär att frigöra potentialen hos individen och gruppen, att samarbeta som ONE med hela Ateas bästa i åtanke och att utveckla vår affär för ökat kundvärde. En ledare på Atea är en sann förebild som lever vår kultur och våra värderingar och har modet att utmana sig själv och sina egna sanningar. 


Ledarakademin 

Vi tror på att investera i våra medarbetare och ge dem rätt verktyg för att fortsätta växa och utvecklas som ledare.  Inom vår interna ledarakademi samlar vi vårt erbjudande av lärande och kompetensutveckling inom ledarskap – längre program, kortare insatser och regelbunden inspiration. Vi erbjuder alla med en formell chefsroll ett skräddarsytt ledarskapsprogram anpassat utifrån din ledarerfarenhet och ger dig möjlighet att utvecklas, vara en förebild utifrån vårt gemensamma ledaruppdrag och våra värderingar.




KONTAKTA OSS & MER INFORMATION:

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Carl Andersson, Platschef & rekryterande chef, via carl.andersson@atea.se. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därmed redan idag!

Du kommer även som en del i vår rekryteringsprocess genomgå ett personlighet- och färdighetstest. Utöver det genomgår slutkandidater en bakgrundskontroll, detta för att öka kännedomen om dig som vår framtida medarbetare.

Atea vill vara The Place To Be, den självklara platsen, för alla människor då vi värdesätter och jobbar aktivt med mångfald och inkludering.

Varmt välkommen med din ansökan till oss!

Denna rekrytering hanteras av oss på Atea och vi undanber oss därför alla samtal och eventuella förslag från rekryterings- och bemanningsföretag.

Ansök nu

Tekniker inom hårdvaruservice

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Mar 19
Är du en lagspelare som vill bli en del av landslaget? Har du ett stort intresse av it och teknik samtidigt som du gillar att ge service och bemöta människor? Atea i Jönköping söker dig som vill jobba som it-tekniker med fokus på hårdvaruservice inom PC. Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av medarbetare som brinner för att bygga Sverige med it, medarbetare som tar personligt ansvar och sätter laget före jaget. Vi kallar oss stolt för landslaget i informationsteknologi.


DIN ROLL I LAGET:

I rollen som it-tekniker kommer du att hjälpa Ateas kunder med olika typer av it-relaterade uppdrag inom service och support. Du kommer att jobba i ett team som verkligen levererar mervärde och trygghet till våra kunder. I arbetsuppgifterna ingår i huvudsak att reparera datorer men du kommer även få utföra andra uppdrag. Du kommer att ingå i ett härligt team som har stor gemenskap och nära till skratt. Hos oss erbjuds en utvecklande roll där varje dag erbjuder nya utmaningar att lösa tillsammans med dina kollegor och dina kunder.

ARBETSUPPGIFTER: 

- Felsöka och reparera datorer (HP, Lenovo, Dell

- Felsöka och reparera skrivare (HP, Kyocera)

- Arbete på plats hos Atea och ibland hos Ateas kunder

- Installation och konfiguration av datorer, skrivare och AV-utrustning

- Arbete i ärendehanteringssystem

- Ansvara för planering av ärenden/uppdrag tillsammans med Ateas kunder

- Samordna, administrera, organisera och utföra utbyten av klientarbetsplatser och skrivare

DITT TEAM:

I vårt Serviceteam på Atea i Jönköping, är vi idag 3 talangfulla individer med blandad kompetens. Det är ett gäng kompetenta, drivna och ansvarstagande tekniker som ställer upp för varandra. Inom teamet är det högt i tak och vi har en bred kunskap och många års erfarenhet. Du kommer bli lagspelare nummer 4. Din närmaste chef kommer vara Carl Andersson som även är Platschef på kontoret i Jönköping. 

Hos oss är det alltid nära till beslut. Vi har en målmedveten satsning på coachande ledarskap och våra medarbetares personliga utveckling och hälsa. Vår kultur präglas av våra värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. En kultur som gjort oss till Sveriges största leverantör av it-infrastruktur och tillhörande tjänster. Vi har alltid stora saker på gång. Vi gillar att utmana oss själva och går ofta vår egen väg. Vi gör det tack vare modiga medarbetare som sporras av stora mål.

VAD VI SÖKER HOS DIG:

Dina personliga egenskaper är viktiga för att lyckas i rollen och trivas hos oss. Som it-tekniker ser vi att du är en person som tar ansvar för dina uppgifter, strukturerar ditt arbete självständigt och följer etablerade processer och rutiner. Samtidigt är det mycket viktigt att arbeta i team och att sätta laget före jaget. Du ser alltid till kundens bästa och vet hur du ska skapa en kundupplevelse i landslagsklass. Din personlighet och dina värderingar spelar stor roll i rekryteringsprocessen.

KRAV:

- Minst 6 månaders erfarenhet inom servicearbete inom hårdvara

- Goda kunskaper inom it-hårdvara

- Erfarenhet av kundhantering och koordinering

- Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem

- Stort teknikintresse och stark drivkraft att lära sig nya produkter i detalj

- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift 

- B-körkort

Det anses vara meriterande om du innehar några certifieringar för hårdvaruservice på PC, Chromebooks eller Skrivare. 

KONTAKTA OSS & MER INFORMATION:

Välkommen med din ansökan! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carl Andersson, Platschef, via carl.andersson@atea.se alternativt telefonnummer 036-34 82 92. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. 

Som en kvalitativ del i vår rekryteringsprocess genomgår slutkandidater en bakgrundskontroll, detta för att öka kännedomen om dig som vår framtida medarbetare. En anställning hos oss kan även innebära placering i säkerhetsklassat uppdrag. Därmed kan en säkerhetsprövning med registerkontroll komma att genomföras både före och under anställning.

Atea vill vara The Place To Be, den självklara platsen, för alla människor då vi värdesätter och jobbar aktivt med mångfald och inkludering.

Den här rekryteringen hanteras av oss på Atea och vi undanber oss därför samtal och mail från rekryterings- och bemanningsföretag.

Varmt välkommen med din ansökan till oss!

Ansök nu

Konsult inom Microsoft 365 & Azure

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Okt 12
Är du erfaren inom  & Cloud och tycker det är spännande att arbeta med en bredd av olika kunder? Är din drivkraft även att kontinuerligt bli ”dagens hjälte”  och lösa kunders problem? Då kan det vara dig vi söker till vårt kontor i Jönköping som vår nästa konsult inom M365 & Cloud!

DIN ROLL I LAGET:

I denna roll kommer du bemöta olika sorters kunder av varierande storlekar, både inom offentlig & privat marknad. Dina arbetsdagar kommer vara väldigt mixade och ingen dag kommer vara den andra lik. Ena dagen kanske du fokuserar på grotta ner dig i kundens system och lösa problem & incidenter som uppstått, medans dagen därefter fokuserar du mer på stötta våra interna säljare och rådge våra kunder. Överlag kommer du ha ett stort ansvar som rådgivare kring Microsoft-miljöer och kommer vara involverad i hela kedjan från säljstöd, analys, design och implementation till support.

Dina arbetsuppgifter kommer vidare att innehålla:

- Tekniska implementationer av M365, Azure, eller andra liknande system.

- Agera som stöd för säljare och stötta vid behov.

- Ha kundmöten och stötta kunder kring frågeställningar och kunna ge råd om möjliga vägar framåt.

- Felsöka & optimera befintliga system/miljöer.


DITT TEAM:

Kontoret i Jönköping består av cirka 40 engagerade medarbetare varav drygt 25 är konsulter fördelade på våra tre affärsområden Digital Workplace, Hybrid Platforms och Information Management. För denna tjänst kommer du att tillhöra avdelningen Digital Workplace där det finns lokal, regional och nationell expertis inom ditt område att tillgå. Du kommer som konsult att arbeta ute hos våra kunder där uppdragets längd, omfattning och komplexitet varierar.

För att trivas hos oss bidrar du till stämningen som en prestigelös individ och högt i tak. Dessutom är du redo att kavla upp ärmarna när det behövs samt dela erfarenheter med varandra på regelbunden basis genom så kallade ”kompetensforum”.

Din framtida Konsultchef heter Sandra Isaksson och om du vill veta mer om vem Sandra är, hur hon arbetar, vilka utvecklingsmöjligheter som finns etc så kan du läsa hela hennes intervju HÄR.


VAD VI SÖKER HOS DIG:

Som konsult hos oss lägger vi vid stor vikt dina personliga egenskaper & kompetenser. För denna roll tror vi att det är viktigt att du är relationsskapande för att kunna bygga & underhålla relationer hos våra kunder samt andra interna resurser. Du kan med lätthet föra en dialog med våra kunder som skapar värde och nytta. Med din förmåga att förstå olika verksamheter och deras behov upplevs du som affärsmässig. För att arbeta effektivt bör du även vara initiativtagande & noggrann så att du kan fatta snabba beslut och uppnå fastställda mål med kvalité. Du bör även ha en god problemlösningsförmåga för att kunna lösa lite mer komplicerade problem, se sammanhang och prioritera rätt frågor. Slutligen tror vi att du är trygg i dig själv, prestigelös och inte rädd att kavla upp ärmarna.

I denna roll ser vi gärna att du besitter följande kompetenser:

- Ett antal års arbetslivserfarenhet inom det tekniska området.

- Mycket goda systemkunskaper inom Microsoft Azure & Microsoft 365

- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

- Innehar B-körkort.

Det är även meriterande om du har:

- Certifiering inom M365, Azure eller andra relevanta certifieringar.

- Erfarenhet av Sharepoint Online, Sharepoint On-Prem, Powershell, Modern Experience eller Microsoft PowerPlatform

- Erfarenhet från konsultbranschen.

- En utbildning som grund för din kompetens, exempelvis en akademisk utbildning eller yrkeshögskola.


VÅRT LÖFTE TILL DIG:

Hos oss får du vara med att bidra till ett smartare, effektivare och mer hållbart samhälle. Med fokus på utveckling, laganda och personligt ansvarstagande ser vi till att göra skillnad. Vi uppmuntrar och stöttar varandra, och tar vara på våra individuella förmågor, perspektiv och erfarenheter. Det är därför du är viktig för oss. För att du är du, för att du är nyfiken och för att du vill växa professionellt – och som människa. Tillsammans skapar vi laget som bygger Sverige med it.


DINA FÖRMÅNER:

Nedan är ett urval av förmåner hos oss. Atea har höga ambitioner, vi vill vara The Place To Be och branschens bästa arbetsgivare och vi arbetar ständigt med att, på olika sätt, verka för detta. Ateas filosofi om förmåner är att vi är ett lag och därför erbjuder vi alla medarbetare samma utbud.

- Hybrid arbetssätt med kundens, verksamhetens & medarbetarens behov i fokus

- Belöning via gemensam kvartalsbonus för samtliga medarbetare

- Fokus hälsa med engagerade träningsaktiviteter & friskvårdsbidrag på 4 000kr

- Atea Career Program med möjlighet till karriärutveckling.

- Vi utbildar våra ledare genom ett ledarskapsprogram.

- Möjlighet att bli nominerad till Atea Champions Club och få åka på en resa med andra kollegor.

- I vår medarbetarundersökning ligger vi över snittet i branschen på att tänka sig rekommendera Atea som arbetsgivare.

- Aktiespararprogram.


KONTAKTA OSS & MER INFORMATION:

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Sandra Isaksson, Konsultchef, via sandra.isaksson@atea.se, alternativt Alexandra Engman, Talent Acqusition Partner, via alexandra.engman@atea.se. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därmed redan idag!

Nästa steg i processen består av ett kortare telefonsamtal där dina erfarenheter & kompetenser stäms av, du får även höra mer om tjänsten och ställa dina eventuella frågor

Som en kvalitativ del i vår rekryteringsprocess genomgår slutkandidater en bakgrundskontroll, detta för att öka kännedomen om dig som vår framtida medarbetare.

Atea vill vara The Place To Be, den självklara platsen, för alla människor då vi värdesätter och jobbar aktivt med mångfald och inkludering.


Varmt välkommen med din ansökan till oss!

Ansök nu

Technical Account Manager - Teknisk leveransvarig

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Okt 12
Trivs du att arbeta med en variation inom IT och tycker det är extra spännande att arbeta mot olika kunder? Besitter du även ett starkt kundfokus och har förmågan att rådge våra kunder med suveräna IT-lösningar? Då kan det vara dig vi söker som vår nya Technical Account Manager till Jönköping! Vi söker dig som vill jobba som konsult med fokus på att säkerställa leveransen till våra privata kunder. Här kommer du få arbeta i varierande segment så som operativt, taktiskt och strategiskt!


DIN ROLL I LAGET:

Som Technical Account Manager (TAM) kommer du arbeta nära våra kunder, till största del inom den privata marknaden, i olika segment. Du kommer dels arbeta strategiskt med att driva kunden framåt och hålla koll på kundavtal, samt att det som är sagt inom ramen för avtalet upprätthålls. Du kommer även arbeta taktiskt och vara uppmärksam på nya behov som uppkommer hos kunden för att sedan ta den informationen internt på Atea och komma med nya lösningar. Slutligen kommer du arbeta operativt med att lösa problem och incidenter på en generell nivå i kundens IT-miljö, både inom hårdvara och mjukvara. Vid mer svårlösta problem har du Ateas specialiserade konsulter till ditt förfogande.

I denna roll är det viktigt att kunna röra sig mellan dessa olika segment som strategiskt, taktiskt & operativt. Du jobbar nära flera olika resurser, bland annat projektledare, kundansvarig säljare och specialistkonsulter. Du agerar spindeln i nätet för leveranser, ser till att projektledare har det som behövs, kommer in med nya behov till säljare, samt bollar lösningar & idéer med dina kollegor internt. Vidare erbjuder vi självklart ett hybrid arbetssätt; där du arbetar både ute hos kund, inne på Ateas kontor, samt hemifrån. Hos oss erbjuds du en utmanande och utvecklande roll där vi utgår från dig och dina styrkor.


DITT TEAM:

Kontoret i Jönköping består av cirka 40 engagerade medarbetare varav drygt 25 är konsulter fördelade på våra tre affärsområden Digital Workplace, Hybrid Platforms och Information Management. För denna tjänst kommer du att tillhöra avdelningen Digital Workplace där det finns lokal, regional och nationell expertis inom ditt område att tillgå. Du kommer som konsult att arbeta ute hos våra kunder där uppdragets längd, omfattning och komplexitet varierar.

För att trivas hos oss bidrar du till stämningen som en prestigelös individ och högt i tak. Dessutom är du redo att kavla upp ärmarna när det behövs samt dela erfarenheter med varandra på regelbunden basis genom så kallade ”kompetensforum”.

Din framtida Konsultchef heter Sandra Isaksson och om du vill få en bättre bild av henne, hur hon arbetar, samt vilka utvecklingsmöjligheter som finns så kan du läsa hela hennes intervju här: https://www.atea.se/om-atea/vara-kontor/jonkoping/konsultchef-sandra/.


VAD VI SÖKER HOS DIG:

I rollen som TAM är det av stor vikt att kunna vara flexibel och hantera många bollar samtidigt då du till stor del kommer vara knutpunkten för många ärenden. I och med att du arbetar väldigt nära flertalet av våra kunder är det även ytterst viktigt att du har ett stort kundfokus och är bra på att bygga långsiktiga relationer & samarbeten. Du bör även vara affärsorienterad och fokusera på kostnader, intäkter, vinst etc. Eftersom att rollen till stor del även handlar om att arbeta operativt och hands-on tekniskt så bör du även ha en god problemlösningsförmåga samt kunna analysera olika behov & risker.

För att kunna balansera alla dessa olika ansvarsområden ser vi även att det är av stor ynnest att du är ansvarstagande och självgående. Du kommer behöva planera ditt arbete, strukturera upp ditt arbete och driva dina processer framåt.



För att lyckas i rollen som TAM ser vi att du har:

- Ett antal års arbetslivserfarenhet inom det tekniska området.

- Mycket goda systemkunskaper inom Microsoft 365.

- Har goda systemkunskaper inom Microsoft Azure.

- Grundläggande kunskaper inom datacenter & nätverk.

- Talar och skriver svenska och engelska på en mycket god nivå.

- B-körkort.

Det är även meriterande om du har:

- Erfarenhet från konsultbranschen.

- Certifiering inom Microsoft 365, Azure eller andra relevanta certifieringar.

- En utbildning som grund för din kompetens, t.ex akademisk utbildning eller yrkeshögskola.


VÅRT LÖFTE TILL DIG:

Hos oss får du vara med att bidra till ett smartare, effektivare och mer hållbart samhälle. Med fokus på utveckling, laganda och personligt ansvarstagande ser vi till att göra skillnad. Vi uppmuntrar och stöttar varandra, och tar vara på våra individuella förmågor, perspektiv och erfarenheter. Det är därför du är viktig för oss. För att du är du, för att du är nyfiken och för att du vill växa professionellt – och som människa. Tillsammans skapar vi laget som bygger Sverige med it.


KONTAKTA OSS & MER INFORMATION:

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Sandra Isaksson, Konsultchef, via sandra.isaksson@atea.se, alternativt Alexandra Engman, Talent Acqusition Partner, via alexandra.engman@atea.se. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därmed redan idag!

Nästa steg i processen består av ett kortare telefonsamtal där dina erfarenheter & kompetenser stäms av, du får även höra mer om tjänsten och ställa dina eventuella frågor.

Som en kvalitativ del i vår rekryteringsprocess genomgår slutkandidater en bakgrundskontroll, detta för att öka kännedomen om dig som vår framtida medarbetare.

Atea vill vara The Place To Be, den självklara platsen, för alla människor då vi värdesätter och jobbar aktivt med mångfald och inkludering.


Varmt välkommen med din ansökan till oss!

Ansök nu

Technical Account Manager - Teknisk leveransvarig

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Sep 14
Trivs du att arbeta med en variation inom IT och tycker det är extra spännande att arbeta mot olika kunder? Besitter du även ett starkt kundfokus och har förmågan att rådge våra kunder med suveräna IT-lösningar? Då kan det vara dig vi söker som vår nya Technical Account Manager till Jönköping! Vi söker dig som vill jobba som konsult med fokus på att säkerställa leveransen till våra privata kunder. Här kommer du få arbeta i varierande segment så som operativt, taktiskt och strategiskt!


DIN ROLL I LAGET:

Som Technical Account Manager (TAM) kommer du arbeta nära våra kunder, till största del inom den privata marknaden, i olika segment. Du kommer dels arbeta strategiskt med att driva kunden framåt och hålla koll på kundavtal, samt att det som är sagt inom ramen för avtalet upprätthålls. Du kommer även arbeta taktiskt och vara uppmärksam på nya behov som uppkommer hos kunden för att sedan ta den informationen internt på Atea och komma med nya lösningar. Slutligen kommer du arbeta operativt med att lösa problem och incidenter på en generell nivå i kundens IT-miljö, både inom hårdvara och mjukvara. Vid mer svårlösta problem har du Ateas specialiserade konsulter till ditt förfogande.

I denna roll är det viktigt att kunna röra sig mellan dessa olika segment som strategiskt, taktiskt & operativt. Du jobbar nära flera olika resurser, bland annat projektledare, kundansvarig säljare och specialistkonsulter. Du agerar spindeln i nätet för leveranser, ser till att projektledare har det som behövs, kommer in med nya behov till säljare, samt bollar lösningar & idéer med dina kollegor internt. Vidare erbjuder vi självklart ett hybrid arbetssätt; där du arbetar både ute hos kund, inne på Ateas kontor, samt hemifrån. Hos oss erbjuds du en utmanande och utvecklande roll där vi utgår från dig och dina styrkor.


DITT TEAM:

Kontoret i Jönköping består av cirka 40 engagerade medarbetare varav drygt 25 är konsulter fördelade på våra tre affärsområden Digital Workplace, Hybrid Platforms och Information Management. För denna tjänst kommer du att tillhöra avdelningen Digital Workplace där det finns lokal, regional och nationell expertis inom ditt område att tillgå. Du kommer som konsult att arbeta ute hos våra kunder där uppdragets längd, omfattning och komplexitet varierar.

För att trivas hos oss bidrar du till stämningen som en prestigelös individ och högt i tak. Dessutom är du redo att kavla upp ärmarna när det behövs samt dela erfarenheter med varandra på regelbunden basis genom så kallade ”kompetensforum”.

Din framtida Konsultchef heter Sandra Isaksson och om du vill få en bättre bild av henne, hur hon arbetar, samt vilka utvecklingsmöjligheter som finns så kan du läsa hela hennes intervju här: https://www.atea.se/om-atea/vara-kontor/jonkoping/konsultchef-sandra/.


VAD VI SÖKER HOS DIG:

I rollen som TAM är det av stor vikt att kunna vara flexibel och hantera många bollar samtidigt då du till stor del kommer vara knutpunkten för många ärenden. I och med att du arbetar väldigt nära flertalet av våra kunder är det även ytterst viktigt att du har ett stort kundfokus och är bra på att bygga långsiktiga relationer & samarbeten. Du bör även vara affärsorienterad och fokusera på kostnader, intäkter, vinst etc. Eftersom att rollen till stor del även handlar om att arbeta operativt och hands-on tekniskt så bör du även ha en god problemlösningsförmåga samt kunna analysera olika behov & risker.

För att kunna balansera alla dessa olika ansvarsområden ser vi även att det är av stor ynnest att du är ansvarstagande och självgående. Du kommer behöva planera ditt arbete, strukturera upp ditt arbete och driva dina processer framåt.



För att lyckas i rollen som TAM ser vi att du har:

- Ett antal års arbetslivserfarenhet inom det tekniska området.

- Mycket goda systemkunskaper inom Microsoft 365.

- Har goda systemkunskaper inom Microsoft Azure.

- Grundläggande kunskaper inom datacenter & nätverk.

- Talar och skriver svenska och engelska på en mycket god nivå.

- B-körkort.

Det är även meriterande om du har:

- Erfarenhet från konsultbranschen.

- Certifiering inom Microsoft 365, Azure eller andra relevanta certifieringar.

- En utbildning som grund för din kompetens, t.ex akademisk utbildning eller yrkeshögskola.


VÅRT LÖFTE TILL DIG:

Hos oss får du vara med att bidra till ett smartare, effektivare och mer hållbart samhälle. Med fokus på utveckling, laganda och personligt ansvarstagande ser vi till att göra skillnad. Vi uppmuntrar och stöttar varandra, och tar vara på våra individuella förmågor, perspektiv och erfarenheter. Det är därför du är viktig för oss. För att du är du, för att du är nyfiken och för att du vill växa professionellt – och som människa. Tillsammans skapar vi laget som bygger Sverige med it.


KONTAKTA OSS & MER INFORMATION:

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Sandra Isaksson, Konsultchef, via sandra.isaksson@atea.se, alternativt Alexandra Engman, Talent Acqusition Partner, via alexandra.engman@atea.se. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därmed redan idag!

Nästa steg i processen består av ett kortare telefonsamtal där dina erfarenheter & kompetenser stäms av, du får även höra mer om tjänsten och ställa dina eventuella frågor.

Som en kvalitativ del i vår rekryteringsprocess genomgår slutkandidater en bakgrundskontroll, detta för att öka kännedomen om dig som vår framtida medarbetare.

Atea vill vara The Place To Be, den självklara platsen, för alla människor då vi värdesätter och jobbar aktivt med mångfald och inkludering.


Varmt välkommen med din ansökan till oss!

Ansök nu