Jönköping: Inköpare/upphandlare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Inköpare/upphandlare i Jönköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Jönköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-19 // Varaktighet: Heltid

Vill du bli vår nya kollega på inköpsavdelningen?
Vätterhem växer och har gjort en fantastisk resa de senaste åren. Vi har idag ett starkt driv och ett högt tempo på företaget och söker därför en erfaren kollega för att kunna möta verksamhetens behov. Som inköpare hos oss kommer du att vara Vätterhems kontakt med marknaden. I stora drag så kommer du, tillsammans med kollegorna på inköp, att ansvara för affärsutveckling, samordna inköp, genomföra upphandlingar, ingå avtal, förhandla, följa upp, och vara ett generellt stöd i anskaffningsfrågor för hela verksamheten. Kort sagt, du kommer vara inblandad i alla delar av inköpsprocessen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter för tjänsten:
Företräda Vätterhem i frågor som rör det egna ansvarsområdet.
Långsiktig och övergripande styrning av tilldelade inköpskategorier.
Framtagande och verkställande av strategier för tilldelade inköpskategorier.
Identifiera och generera ökat värde, effektiviseringar och besparingar.
Följa upp inköpsverksamheten samt bistå med analyser och handlingsalternativ.
Bidra till ledning och utveckling av kategorierna samt utveckla leverantörsrelationer.
Bistå med förvaltning och utveckling av inköpsrutiner med tillhörande system.
Upphandla såväl ramavtal som projektköp samt förhandla och ingå avtal.
Bistå verksamheten i inköpsfrågor, bereda ärenden och förbereda beslutsunderlag.
Aktivt delta i revisioner och vara föredragande i frågor inom det egna ansvarsområdet.
Hålla sig uppdaterad om utvecklingen inom det egna ansvarsområdet

Kvalifikationer:
För att lyckas i rollen bör du ha en slutförd högskoleutbildning inom exempelvis juridik, ekonomi, teknik eller en YH-utbildning med inriktning mot inköp alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Det är önskvärt om du har tre års arbetslivserfarenhet som inköpare eftersom vi främst letar efter en person som kan leverera inom en relativt kort inlärningsprocess.
Som vår blivande inköpare är det fördelaktigt om du har erfarenhet av offentlig upphandling då Vätterhem är ett kommunalägt bolag och tillämpar lagen om offentlig upphandling. Du behöver även ha en god förhandlingsvana samt kunskaper om kontrakt, standardavtal och affärsrätt. Har du tidigare erfarenhet av vårt nuvarande upphandlingssystem Tendsign är det ett plus men inget krav.
Vi förutsätter att du har goda kunskaper i Officepaketet. Eftersom språket är vårt primära arbetsredskap behöver du vara skicklig på att kommunicera på svenska både i tal och i skrift. Andra språkkunskaper är meriterande men inget krav.
B-körkort är meriterande.
Din person:
I den här rollen är nödvändigt att du kan se till helhetsperspektivet, att du är affärsmässig, och att du besitter en god analytisk förmåga så att du ser vad som behövs göras. Att ha tålamod och arbeta långsiktigt är nyckelegenskaper. Du behöver även ha en förmåga att kunna driva, planera, prioritera, och strukturera ditt arbete självständigt. Andra egenskaper som underlättar för dig att lyckas i rollen är att kunna lyssna aktivt, vara nyfiken, ha ett flexibelt sinne, och att vara resultatorienterad.
Vi utgår från vår värdegrund LUTA; Långsiktighet, Utveckling, Trygghet och Ansvar, i det vi gör. Som medarbetare hos oss är det viktigt att arbeta utifrån dessa ledord som ska genomsyra vår verksamhet.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Vårt erbjudande till dig:
Hos oss får du ett omväxlande och fritt arbete där du själv har stor möjlighet att påverka utformningen av ditt arbete. Om det behövs utbildar vi dig internt eller externt, samt ger dig de verktyg som du behöver för att du ska lyckas i ditt arbete. Det är viktigt för oss att skapa de bästa förutsättningarna för din utveckling och trivsel.
Vi vill såklart vara en attraktiv arbetsgivare och fortsätter därför utveckla våra satsningar på friskvård, kompetensutveckling samt ledarskap och medarbetarskap.
Övrig information och ansökan:
Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid enligt överenskommelse. Provanställning kommer att tillämpas.
Placering: Huvudkontoret på Klostergatan 10 i Jönköping, ca 3 min gångväg från centralstationen.
För ytterligare information är du välkommen att kontakta Anders Saltin, inköpschef på mobil: 070-899 94 18 / mail: anders.saltin@vatterhem.se.
Kollektivavtal finns med Vision. Fackliga frågor besvaras av Nicklas Johansson, på tel: 036-19 94 39 / nicklas.johansson@vatterhem.se
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 8 april 2024.
Varmt välkommen med din ansökan!
Inför rekryteringsarbetet har Vätterhem tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Krav
Minst tre års yrkeslivserfarenhet av inköpsarbete
Slutförd högskoleutbildning inom t.ex. juridik, ekonomi eller teknik alt. YH-utbildning med inriktning mot inköp eller motsvarande arbetslivserfarenhet
Goda kunskap i officepaketet
God förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift
God förhandlingsvana samt kunskaper om kontrakt, standardavtal och affärsrätt

Meriterande
Erfarenhet av offentlig upphandling
Tidigare erfarenhet av upphandlingssystemet Tendsign
Körkort

Om arbetsgivaren - Vätterhem
Vätterhem är ett av Smålands största bostadsbolag med över 88 % nöjda hyresgäster och en omsättning på ca 700 mkr. Vår vision är att utveckla framtidens stadsdelar och bidra till en hållbar samhällsutveckling i Jönköpings kommun. Hos Vätterhem har alla medarbetare möjligheter att påverka det egna arbetet och företaget som helhet. Vi har olika roller men samma värde för bolaget. Vår värdegrund LUTA innebär att vi prioriterar Långsiktighet, Utveckling, Trygghet och Ansvar i vårt arbete. År 2023 ska vi vara Sveriges ledande bostadsbolag med flest nöjda hyresgäster.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Jönköping som Inköpare

Nedan visas andra jobb i Jönköping som Inköpare.

Sortimentsansvarig till cykelavdelningen

Läs mer Apr 15
Spobik AB driver några av Sveriges ledande specialistbutiker inom cykel och hockey. Vi erbjuder ett brett sortiment inom våra expertisområden, från ledande varumärken på marknaden. Våra kontor och butiker är belägna i Jönköping, Stockholm och Karlstad.Välkommen att läsa mer kring våra butiker på cykelkraft.se, cykelkraft.fi, cykloteket.se, spobik.se, kronan.com,tooorch.com,hockeystore.se, hockeystore.com, hockeytown.se.
Om rollenSpobik AB växer snabbt i Sverige och över Europa. För att fortsätta vår tillväxtresa söker vi nu ytterligare en erfaren och engagerad sortimentsansvarig till cykelavdelningen. Vår målsättning är att etablera Nordens främsta cykel- och hockeydestination och söker en lagspelare som delar vår passion för träning och affärer.
För att fortsätta vår tillväxtresa söker vi nuytterligare en erfaren och engagerad sortimentsansvarig till cykelavdelningen. Vår målsättning är att etablera Nordens främsta cykel- och hockeydestination och söker en lagspelare som delar vår passion för träning och affärer.
Som sortimentsansvarig för cykelkategorinkommer du haett övergripande ansvarför inköp och försäljning av produkter inom ett eller flera produktsortiment. Din huvudsakliga uppgift är att bygga en varierad och attraktiv produktportfölj från olika leverantörer och skapa ett starkt erbjudande på våra olika e-handelssajter.
Vi jobbar stenhårt för att alltid leverera ett attraktivt sortiment till våra kunder och därför kommer ditt fokus ligga på att säkerställa dettatill konkurrenskraftiga priser, snabb omsättningshastighet och med god lönsamhet. Eftersom vårt arbete är starkt förankrat i data är förmågan till analys och effektiv omvandling av siffror till affärsmöjligheter av avgörande betydelse.
Dina ansvarsområden inkluderar bland annat:
Utveckla sortimentstrategi enligt bolagets strategiska mål
Avtalsförhandlingar
Inköp och orderläggning
Kampanjplanering tillsammans med marknadsavdelningen
Strategisk prissättning och löpande prisuppdateringar
Upprätthålla en god bruttomarginal samt lageromsättningshastighet enligt bolagets finansiella mål

Vem är du?
Vi söker efter en engagerad och affärsinriktad person med starka analytiska färdigheter och hög effektivitet. Vi ser att du har ett stort intresse för cykel samt tidigare erfarenhet av arbete i cykelbranschen som t. ex.produktchef, försäljningschef, säljare, marknadsansvarig eller liknande roller.
Följande egenskaper och erfarenheter letar vi hos dig:
Erfarenhet av inköp inom cykel
Erfarenhet av inköp inom e-handel
Erfarenhet av framgångsrika förhandlingar med leverantörer
Förståelse för lagerhantering, transport och ledtider
Stark analytisk förmåga
Vana vid att hantera stora mängder data i ERP, BI och Excel
Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Vi lägger stor vikt vid att alltid förbättra våra arbetsprocesser, dels med kompetent personal men också med system för att utveckla våra processer. Vi söker alltid efter engagerade medarbetare som brinner för både den personliga- som för den professionella utvecklingen och som drivs av att komma med nya idéer och har lätt att anpassa sig.
Vad kan vi erbjuda? Att vara en del av Spobik innebär att du får möjlighet att ta en ledande roll i en unik tillväxtresa. Du blir en del av en snabbt föränderlig miljö där du kan påverka och driva förändring. Vi strävar efter att erbjuda betydande utvecklingsmöjligheter och du kommer att spela en nyckelroll i vår fortsatta expansion.
Anställningsform och lokalisering:Vi söker dig som vill arbeta heltid.Tjänsten är lokaliserad i Jönköping, på Hedenstorpoch tillträde sker enligt överenskommelse.
Intresserad?Vi genomför löpande urvalsprocesser, så vi uppmuntrar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt för att säkerställa att den beaktas. Vi ser fram emot din ansökan!
Om företaget Spobik AB är en del av Wesports Scandinavia AB. WeSports är en grupp av enskilda företag, med både onlinebutiker, fysiska destinationer och produktmärken. Vi är ett team från hela världen, med experter inom vår sport, experter på produktutveckling, online -plattformar, logistik och service. Vi arbetar tillsammans som ett team, vilket gör varje företag starkare än ensam. Läs mer på wesports.se

Ansök nu

Sortimentsansvarig till cykelavdelningen

Läs mer Mar 27
Spobik AB driver några av Sveriges ledande specialistbutiker inom cykel och hockey. Vi erbjuder ett brett sortiment inom våra expertisområden, från ledande varumärken på marknaden. Våra kontor och butiker är belägna i Jönköping, Stockholm och Karlstad.Välkommen att läsa mer kring våra butiker på cykelkraft.se, cykelkraft.fi, cykloteket.se, spobik.se, kronan.com,tooorch.com,hockeystore.se, hockeystore.com, hockeytown.se.
Om rollenSpobik AB växer snabbt i Sverige och över Europa. För att fortsätta vår tillväxtresa söker vi nu ytterligare en erfaren och engagerad sortimentsansvarig till cykelavdelningen. Vår målsättning är att etablera Nordens främsta cykel- och hockeydestination och söker en lagspelare som delar vår passion för träning och affärer.
För att fortsätta vår tillväxtresa söker vi nuytterligare en erfaren och engagerad sortimentsansvarig till cykelavdelningen. Vår målsättning är att etablera Nordens främsta cykel- och hockeydestination och söker en lagspelare som delar vår passion för träning och affärer.
Som sortimentsansvarig för cykelkategorinkommer du haett övergripande ansvarför inköp och försäljning av produkter inom ett eller flera produktsortiment. Din huvudsakliga uppgift är att bygga en varierad och attraktiv produktportfölj från olika leverantörer och skapa ett starkt erbjudande på våra olika e-handelssajter.
Vi jobbar stenhårt för att alltid leverera ett attraktivt sortiment till våra kunder och därför kommer ditt fokus ligga på att säkerställa dettatill konkurrenskraftiga priser, snabb omsättningshastighet och med god lönsamhet. Eftersom vårt arbete är starkt förankrat i data är förmågan till analys och effektiv omvandling av siffror till affärsmöjligheter av avgörande betydelse.
Dina ansvarsområden inkluderar bland annat:
Utveckla sortimentstrategi enligt bolagets strategiska mål
Avtalsförhandlingar
Inköp och orderläggning
Kampanjplanering tillsammans med marknadsavdelningen
Strategisk prissättning och löpande prisuppdateringar
Upprätthålla en god bruttomarginal samt lageromsättningshastighet enligt bolagets finansiella mål

Vem är du?
Vi söker efter en engagerad och affärsinriktad person med starka analytiska färdigheter och hög effektivitet. Vi ser att du har ett stort intresse för cykel samt tidigare erfarenhet av arbete i cykelbranschen som t. ex.produktchef, försäljningschef, säljare, marknadsansvarig eller liknande roller.
Följande egenskaper och erfarenheter letar vi hos dig:
Erfarenhet av inköp inom cykel
Erfarenhet av inköp inom e-handel
Erfarenhet av framgångsrika förhandlingar med leverantörer
Förståelse för lagerhantering, transport och ledtider
Stark analytisk förmåga
Vana vid att hantera stora mängder data i ERP, BI och Excel
Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Vi lägger stor vikt vid att alltid förbättra våra arbetsprocesser, dels med kompetent personal men också med system för att utveckla våra processer. Vi söker alltid efter engagerade medarbetare som brinner för både den personliga- som för den professionella utvecklingen och som drivs av att komma med nya idéer och har lätt att anpassa sig.
Vad kan vi erbjuda? Att vara en del av Spobik innebär att du får möjlighet att ta en ledande roll i en unik tillväxtresa. Du blir en del av en snabbt föränderlig miljö där du kan påverka och driva förändring. Vi strävar efter att erbjuda betydande utvecklingsmöjligheter och du kommer att spela en nyckelroll i vår fortsatta expansion.
Anställningsform och lokalisering:Vi söker dig som vill arbeta heltid.Tjänsten är lokaliserad i Jönköping, på Hedenstorpoch tillträde sker enligt överenskommelse.
Intresserad?Vi genomför löpande urvalsprocesser, så vi uppmuntrar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt för att säkerställa att den beaktas. Vi ser fram emot din ansökan!
Om företaget Spobik AB är en del av Wesports Scandinavia AB. WeSports är en grupp av enskilda företag, med både onlinebutiker, fysiska destinationer och produktmärken. Vi är ett team från hela världen, med experter inom vår sport, experter på produktutveckling, online -plattformar, logistik och service. Vi arbetar tillsammans som ett team, vilket gör varje företag starkare än ensam. Läs mer på wesports.se

Ansök nu

Sortimentsansvarig till cykelavdelningen

Läs mer Feb 20
Spobik AB driver några av Sveriges ledande specialistbutiker inom cykel och hockey. Vi erbjuder ett brett sortiment inom våra expertisområden, från ledande varumärken på marknaden. Våra kontor och butiker är belägna i Jönköping, Stockholm och Karlstad. Välkommen att läsa mer kring våra butiker på cykelkraft.se (https://www.cykelkraft.se/), cykelkraft.fi (https://www.cykelkraft.fi/), cykloteket.se (https://www.cykloteket.se/), spobik.se (https://www.spobik.se/), kronan.com (https://www.kronan.com/), tooorch.com (https://www.tooorch.com/), hockeystore.se (https://www.hockeystore.se/), hockeystore.com (https://www.hockeystore.com/), hockeytown.se (https://www.hockeytown.se/).

Om rollen
Spobik AB växer snabbt i Sverige och över Europa. För att fortsätta vår tillväxtresa söker vi nu ytterligare en erfaren och engagerad sortimentsansvarig till cykelavdelningen. Vår målsättning är att etablera Nordens främsta cykel- och hockeydestination och söker en lagspelare som delar vår passion för träning och affärer.

För att fortsätta vår tillväxtresa söker vi nu ytterligare en erfaren och engagerad sortimentsansvarig till cykelavdelningen. Vår målsättning är att etablera Nordens främsta cykel- och hockeydestination och söker en lagspelare som delar vår passion för träning och affärer.

Som sortimentsansvarig för cykelkategorin kommer du ha ett övergripande ansvar för inköp och försäljning av produkter inom ett eller flera produktsortiment. Din huvudsakliga uppgift är att bygga en varierad och attraktiv produktportfölj från olika leverantörer och skapa ett starkt erbjudande på våra olika e-handelssajter.

Vi jobbar stenhårt för att alltid leverera ett attraktivt sortiment till våra kunder och därför kommer ditt fokus ligga på att säkerställa detta till konkurrenskraftiga priser, snabb omsättningshastighet och med god lönsamhet. Eftersom vårt arbete är starkt förankrat i data är förmågan till analys och effektiv omvandling av siffror till affärsmöjligheter av avgörande betydelse.

Dina ansvarsområden inkluderar bland annat:

- Utveckla sortimentstrategi enligt bolagets strategiska mål

- Avtalsförhandlingar

- Inköp och orderläggning

- Kampanjplanering tillsammans med marknadsavdelningen

- Strategisk prissättning och löpande prisuppdateringar

- Upprätthålla en god bruttomarginal samt lageromsättningshastighet enligt bolagets finansiella mål

Vem är du?

Vi söker efter en engagerad och affärsinriktad person med starka analytiska färdigheter och hög effektivitet. Vi ser att du har ett stort intresse för cykel samt tidigare erfarenhet av arbete i cykelbranschen som t. ex. produktchef, försäljningschef, säljare, marknadsansvarig eller liknande roller.

Följande egenskaper och erfarenheter letar vi hos dig:

- Erfarenhet av inköp inom cykel

- Erfarenhet av inköp inom e-handel

- Erfarenhet av framgångsrika förhandlingar med leverantörer

- Förståelse för lagerhantering, transport och ledtider

- Stark analytisk förmåga

- Vana vid att hantera stora mängder data i ERP, BI och Excel

- Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Vi lägger stor vikt vid att alltid förbättra våra arbetsprocesser, dels med kompetent personal men också med system för att utveckla våra processer. Vi söker alltid efter engagerade medarbetare som brinner för både den personliga- som för den professionella utvecklingen och som drivs av att komma med nya idéer och har lätt att anpassa sig.

Vad kan vi erbjuda? Att vara en del av Spobik innebär att du får möjlighet att ta en ledande roll i en unik tillväxtresa. Du blir en del av en snabbt föränderlig miljö där du kan påverka och driva förändring. Vi strävar efter att erbjuda betydande utvecklingsmöjligheter och du kommer att spela en nyckelroll i vår fortsatta expansion.

Anställningsform och lokalisering: Vi söker dig som vill arbeta heltid. Tjänsten är lokaliserad i Jönköping, på Hedenstorp och tillträde sker enligt överenskommelse.

Intresserad? Vi genomför löpande urvalsprocesser, så vi uppmuntrar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt för att säkerställa att den beaktas. Vi ser fram emot din ansökan!

Om företaget Spobik AB är en del av Wesports Scandinavia AB. WeSports är en grupp av enskilda företag, med både onlinebutiker, fysiska destinationer och produktmärken. Vi är ett team från hela världen, med experter inom vår sport, experter på produktutveckling, online -plattformar, logistik och service. Vi arbetar tillsammans som ett team, vilket gör varje företag starkare än ensam. Läs mer på wesports.se (https://www.wesports.se/)

Ansök nu

Lead Buyer Distribution

Läs mer Feb 2
Are you ready to play a crucial role in shaping the success of a dynamic and thriving organization? We are seeking a skilled and dedicated Lead Buyer Distribution to join our Supply Chain team in the North region. If you are passionate about streamlining distribution processes, negotiating contracts, and fostering strong stakeholder relationships, this opportunity is for you!

Just a kitchen, some might think. But at Nobia, we recognize its deeper essence. It's more than a space - it's the very soul of a home where mornings are greeted, and evenings wind down. It is the place where we connect and unite, share love and memories, recharge and make new ideas come to life. Kitchens set the stage for the stories of tomorrow. Join us in our mission of Designing Kitchens for Life!

About the role:

In your role you will collaborate with various business units to gather and understand distribution requirements, ensuring alignment with organizational goals. You will identify and evaluate optimal service providers that meet the business requirements, fostering efficiency in the distribution network.

Key Responsibilities:

Contract Management: Take ownership of all distribution contracts, including transportation, warehousing, 3PL services, and more. Prepare and support negotiations, ensuring favorable terms and conditions.

RFQ/RFI Processes:
Facilitate Request for Quotation (RFQ) and Request for Information (RFI) processes, ensuring transparency and competitiveness in service provider selection.

Budgetary Control: Manage distribution costs through effective budgetary control, optimizing spending while maintaining service excellence.

Supplier Development:
Support supplier development initiatives, building strong partnerships that contribute to overall supply chain success.

Compliance: Ensure compliance with Health, Safety, and Environmental regulations in all Nordic countries, fostering a culture of safety and responsibility.

Strategic Contribution: Play a key role in developing and implementing distribution strategies that align with Nobia's overarching business strategy.

You use a pro-active leadership which includes driving improvements and foster innovation within the distribution team. You will deliver good results, foster collaboration and maintain a customer-centric focus in all distribution operations.

Who are you?

You are an excellent communicator who likes to create engagement, and actively develop the skills and potential of our distribution team.

You have a bachelor's degree in Business, Supply Chain Management, or a related field. You have proven experience in distribution management and contract negotiations as well as strong understanding of Health, Safety, and Environmental regulations. You are familiar with RFQ/RFI processes and budgetary control.

You are fluent in English and one of the Scandinavian languages both orally and written.

This position is preferably located at our factory in Jönköping, Sweden and you will report to the Distribution Manager Nordic located in Finland.

Join our team and be a driving force in elevating Nobia's distribution capabilities to new heights. If you are ready for a challenging and rewarding career, apply now and help us shape the future of our Supply Chain Region North!

About your application

To help us place the right people in the right role, we believe in science-based and fair assessment methods.?We follow a competence-based, structured interview process where your skills, experience, and attributes relevant to the role and?Nobia?will be assessed.?We acknowledge that two parties are making a decision?in this process and welcome you to ask any questions you may have at any stage of the process.

If you have any questions regarding the process, please contact Talent Acquisition Specialist Emma Elofsgård, emma.elofsgard@nobia.com

We are looking for skilled employees who can add value to our business. We work actively to ensure that our employees can develop at our workplaces, irrespective of their sex, age, ethnicity, sexual orientation, religion or disability.

Our story:

The kitchen is a place for all aspects of life, all times of the day. As Europe’s leading kitchen specialist, Nobia strives to lead the way for purposeful designed and sustainable kitchen solutions. We let our 100 years of expertise meet with new habits, trends and techniques. We design, manufacture and sell well-designed, functional and emotionally appealing kitchens that enable a sustainable lifestyle with reduced climate impact. We are a group of 16 strong local brands, produced in our 12 factories. Our community of 5,500 co-workers are driven by our core values Care - Inspire - Deliver. We foster an open, supportive and innovative work environment where we encourage each other to reach our full potential for personal and professional growth - across the group, from the Nordics to the UK, Austria and the Netherlands. Read more about us at About us - Nobia

Ansök nu

Operativ inköpare

Läs mer Apr 22
Arbetsbeskrivning
Är du en driven operativ inköpare med en skarp analytisk förmåga? Är du redo att ta dig an en ny utmaning i en global miljö? Ta steget mot en spännande karriär som operativ Inköpare hos Isaberg Rapid!
Isaberg Rapid är en av de ledande tillverkarna av kontors- och industriella förbrukningsvaror med en imponerande historia som sträcker sig över åttio år. Vår passion för innovation och högkvalitativa produkter har gjort oss till ett företag som står för pålitlighet och effektivitet.
Som operativ inköpare kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa en smidig och effektiv inköpsprocess för våra produkter. Du kommer att ansvara för att övervaka leveranser och lagerstatus, utveckla supplier flödet med kund samt optimera inköpsprocessen för att säkerställa kostnadseffektivitet och kvalitet.
Rollen innebär att du tar ansvar för hela inköpsprocessen, från början till slut. Det innebär att säkerställa effektiva och lönsamma leverantörsrelationer samt samarbeta nära våra interna team för att uppnå gemensamma mål. Din förmåga att hantera flera projekt och uppgifter samtidigt är avgörande för att säkerställa effektivitet och framgång. Dessutom krävs en stark analytisk förmåga för att identifiera och lösa eventuella utmaningar under inköpsprocessen. Att kunna arbeta under tryck och bibehålla noggrannheten och kvaliteten i arbetet är också viktigt för att leverera resultat inom de givna tidsramarna. Du kommer att ha kontakter med leverantörer för världens alla hörn, därav är det fördelaktigt om du har erfarenhet av att arbeta inom en global koncern där kontakterna är sporadiska och kan sträcka sig över geografiska områden. Ytterligare erfarenhet av att hantera leverantörer från olika regioner såsom Europa, Asien och Sverige är också betydelsefullt för att navigera genom olika krav och kulturella skillnader.
Isaberg Rapid erbjuder en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö där du kommer att få möjlighet att växa och utvecklas i din karriär. Rollen rapporterar till Inköpschef och du utgår ifrån vårt huvudkontor i Hestra med möjlighet till distansarbetet. Vi kommer att publicera annonsen i flera orter: Hestra, Jönköping, Borås och Värnamo.
Om du är redo att ta dig an en spännande utmaning och bidra till Isaberg Rapids framgång, skicka in din ansökan redan idag!
Sista ansökningsdag: 2024-05-08, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt!
För information: Rekryteringen sker i samband med Randstad. För mer information om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Simona Möller via e-post: simona.moller@randstad.se

Ansvarsområden
Inköp
Övervaka leveranser
Utvärdera leverantörer
Utveckla supplier flödet med kund
Optimera kostnader och minimera risker

 

Kvalifikationer
3-5 års erfarenhet av Operativt inköp
Utbildning inom ekonomi, Logistik och/eller inköp eller motsvarande erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig
Goda kunskaper inom SAP
Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande
Annan ERP-erfarenhet

Du som söker tjänsten som operativ inköpare är en lagspelare med utmärkta kommunikationsförmågor, nätverkande talanger och en förmåga att lösa problem på ett strukturerat och noggrant sätt. Du är analytisk, strukturerad och trivs med förändring.

Om företaget

Isaberg Rapid AB
ISABERG RAPID AB är en världsledande fästspecialist med ett av marknadens starkaste erbjudande inom häftning, smältlim, blindnitning och varmluft. Med egen utveckling, tillverkning, distribution och marknadsföring skapar vi starka band hela vägen från idé till att produkten landar hos användaren. Genom återförsäljarnät över hela världen och egna säljkontor i Europa används våra produkter av hemmafixare och proffs världen över. Vårt huvudkontor är i Hestra sedan företaget grundades 1936.

Vi tillhör ACCO Brands Corporation, ett börsnoterat amerikanskt företag med världsledande varumärken inom ett brett utbud av kategorier. Vi marknadsför och utvecklar innovativa lösningar för att bättre organisera och förenkla modernt arbete. I portföljen ingår över 40 varumärken såsom Leitz®, Rexel®, Esselte®, Rapid®, Nobo®, GBC®, Derwent® och Kensington®.

Det är viktigt för oss att du trivs oavsett om du sitter på vårt huvudkontor eller om du arbetar hemifrån. Vår organisationskultur stavas gemenskap, delaktighet och glädje. Därför vill vi erbjuda dig en stimulerande roll där du har möjlighet att utvecklas - tillsammans med oss.

Ansök nu

Andra jobb i Jönköping från Ls Jobbet AB

Nedan visas andra jobb i Jönköping från Ls Jobbet AB .

Parkvärd Österängen

Parkarbetare/Utemiljöarbetare/Miljövärd
Läs mer Apr 19
Vi söker nu en tillsvidareanställd parkvärd till vår förvaltning på Österängen som ska ansvara för skötsel av grönytor och utemiljöer. Som medarbetare hos oss på Vätterhem får du vara med och bidra till en god arbetsmiljö samt till att uppfylla ett utav våra mål – mest nöjda hyresgäster!
Österängens förvaltning är indelad i tre team där både reparatörer, parkvärdar och fastighetsvärdar ingår. Vi arbetar tillsammans för att nå vårt gemensamma mål: Sveriges bästa hyresvärd, med mest nöjda hyresgäster.
Huvudsakliga arbetsuppgifter för tjänsten som parkvärd:
Städning av trapphus
Städning av gemensamma utrymmen
Daglig hantering av avfall vid och i våra miljöhus
Renhållning
Gräsklippning
Rabattrensning
Beskärning
Utformning av planteringar
Viss service av mindre maskiner
Viss transportkörning med hjullastare
Snöröjning och halkbekämpning

Kvalifikationer:
Du behöver ha en slutförd gymnasieutbildning och det är en fördel om du har yrkeslivserfarenhet av arbete med grönytor, utemiljöer och trädgård. Det är meriterande om du har erfarenhet av trädgårdsmaskiner samt hjullastare. B-körkort är ett krav för tjänsten.
Du behöver även ha en god förmåga att kommunicera tydligt på svenska i såväl tal som skrift. Behärskar du även andra språk ser vi det som meriterande.
Din person:
Du är en person som gillar variation i arbetet, är duktig på att planera och prioritera dina arbetsuppgifter med en förmåga att skifta fokus utifrån verksamhetens behov. Du är ödmjuk, lyhörd, bra på att bygga förtroendefulla relationer och bidrar till en god arbetsmiljö.
I teamet tycker vi om att hjälpa varandra och diskutera frågor som uppstår. För att du ska trivas är det en förutsättning att du är öppen och vill arbeta som ett lag. Som medarbetare hos oss är du vårt ansikte utåt och därför krävs det att du förstår vikten av att sätta hyresgästen i centrum i alla situationer och att ge god service till alla som bor och verkar i vårt område.
Vi utgår från vår värdegrund LUTA; Långsiktighet, Utveckling, Trygghet och Ansvar, i allt vi gör. Som medarbetare hos oss är det viktigt att du aktivt arbetar utifrån dessa ledord.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Vårt erbjudande till dig:
Ett mångsidigt och fritt arbete där du själv har stor möjlighet att påverka din arbetsdag
En arbetsplats där vi kontinuerligt ser till medarbetarnas utveckling och trivsel
Internutbildning vid behov, samt de verktyg du behöver för att du ska lyckas i ditt arbete

Övrig information och ansökan:
Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid med start så snart som möjligt eller enligt överenskommelse.
För ytterligare information är du välkommen att kontakta: Malin Johansson / Förvaltare Österängen, telefon: 036-199452 Mail: malin.johansson@vatterhem.se
Kollektivavtal finns med Fastighetsanställdas Förbund. Fackliga frågor besvaras av Dan Gustafsson telefon: 036-777 88 41
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 19 maj 2024.
Varmt välkommen med din ansökan!
Krav
Slutförd gymnasieutbildning
Körkort för personbil
God förmåga att kommunicera tydligt på svenska i tal och skrift

Meriterande
Erfarenhet av trädgårdsmaskiner samt hjullastare
Tidigare yrkeserfarenhet av arbete med grönytor, utemiljöer och trädgård
Kunskaper inom andra språk än svenska

Ansök nu

Hållbarhetsstrateg, Miljö

Miljö- och klimatstrateg
Läs mer Apr 9
Nu letar vi efter vår nya kollega som brinner för hållbarhetsfrågor och som med god struktur och kommunikativ förmåga har erfarenhet av att driva strategiskt arbete i kombination med operativa insatser. Välkommen till Hållbarhetsteamet hos oss på Vätterhem!
Hos oss på Hållbarhetsavdelningen på Vätterhem får du arbeta tillsammans med tre härliga kollegor som alla har ett brett intresse för hållbarhetsfrågor. Nuvarande hållbarhetsstrateg kommer att finnas kvar inom avdelningen men i en ny roll. Hon har lagt en god grund för tjänsten och det finns idag tydliga mål och inriktning som väntar på att nästa person förvaltar och utvecklar uppdraget vidare.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Strategisk planering och operativ förankring av aktiviteter kopplade till de miljömässiga målen i Vätterhems Hållbarhetsplan. Du kommer att driva eller vara delaktig i arbetsuppgifter kopplade till bland annat; Klimatanpassning, Cirkularitet och Transporter.
Granska, uppdatera, kommunicera och följa upp lagefterlevnad gällande miljölagstiftning, inklusive hantering av relevanta tillstånd.
Vara länken till skyddskommittén inom ramen för miljölagstiftning och miljörelaterad kemikaliehantering.
Vara delaktig i upphandlingsprocessen och ställa relevanta miljökrav.
Vara hållbarhetscontrollern behjälplig med att ta fram statistik till olika interna rapporter och myndighetsrapporter inom miljöområdet.
Ansvara för att utveckla och förvalta Vätterhems processer och styrande dokumentation för miljö.
Delta i och omvärldsbevaka genom relevanta miljönätverk.
Vara rådgörande i frågor beträffande miljörisker och miljöriskanalyser.

Kvalifikationer:
Vi ser att du har flera års arbetslivserfarenhet (minst 3) med relevant högskoleutbildning, till exempel inom miljöområdet- och eller med miljölagstiftning som en del av din bas. Med rätt profil kan eventuellt arbetslivserfarenheten vara kortare. Erfarenhet från fastighets- eller byggbranschen är meriterande. Vi vill gärna komma i kontakt med dig som har en förståelse för hur du driver strategiskt arbete i kombination med operativa insatser. Du har stor förståelse för arbetsgången när det gäller förankring och implementering inom en organisation.
B-körkort är önskvärt men inget krav. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet för tjänsten.
Din profil:
Du har ett affärsmässigt angreppssätt när det gäller miljöfrågor samt stor förståelse för bolagets olika intressenter. I denna roll uppstår det ofta intressekonflikter som du behöver förhålla dig till på ett strategiskt och lösningsorienterat sätt. Du har en god förmåga att på ett pedagogiskt och engagerande vis kommunicera vikten och fördelarna med att fatta hållbara affärsbeslut och agera miljömedvetet både på ett operativt och strategiskt plan. Vi tror att du är en person som tar dig an ditt arbete ur ett långsiktigt perspektiv där vardagen kommer att kräva att du har tålamod i förankringsprocesser.
Du har en positiv inställning och bidrar till god stämning i teamet. Vidare kommunicerar du med lätthet och tydlighet och har förmåga att anpassa din kommunikation beroende på mottagare. Slutligen tror vi att du är van och trivs med många kontaktytor och att du gärna och enkelt, samarbetar med andra både internt och externt.
Vi utgår från vår värdegrund LUTA; Långsiktighet, Utveckling, Trygghet och Ansvar, i allt vi gör. Som medarbetare hos oss är det viktigt att du aktivt arbetar utifrån dessa ledord.
Vårt erbjudande till dig:
Att få vara med och utveckla och utvecklas inom en bransch där hållbarhetsfrågorna är/kommer att vara prioriterade
Stor delaktighet i implementeringsprocessen av vår Hållbarhetsplan
Stor möjlighet att utifrån nuvarande grund och uppsatta mål, ta arbetet vidare med stor frihet
Du kommer att ingå i ett hållbarhetsteam med kollegor som stöttar varandra inom sina expertisområden
Tillgång till nätverk för erfarenhetsutbyte
Ett mångsidigt och fritt arbete där du själv har stor möjlighet att påverka din arbetsdag
En arbetsplats där vi kontinuerligt ser till medarbetarnas utveckling och trivsel
Internutbildning om det behövs, samt de verktyg du behöver för att du ska lyckas i ditt arbete

Övrig information och ansökan:
Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid med start efter överenskommelse. Provanställning kan tillämpas.
För ytterligare information är du välkommen att kontakta Hanna Törnqvist, Hållbarhetschef och vice VD på tel. 076-864 77 55
Kollektivavtal finns med Vision. Fackliga frågor besvaras av Nicklas Johansson tel. 036-199439
Vi hanterar urvalsprocessen löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Skicka därför in din ansökan till oss redan idag. Dock senast 5 maj 2024.
Varmt välkommen med din ansökan!
Inför rekryteringsarbetet har Vätterhem tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Krav
Flera års arbetslivserfarenhet (minst 3) inom miljöområdet- och eller med miljölagstiftning
Relevant högskoleutbildning, till exempel inom miljöområdet- och eller med miljölagstiftning som en del av din bas

Meriterande
Erfarenhet från fastighets- eller byggbranschen
B-körkort



Om arbetsgivaren - Vätterhem
Vätterhem är ett av Smålands största bostadsbolag med över 88 % nöjda hyresgäster och en omsättning på ca 700 mkr. Vår vision är att utveckla framtidens stadsdelar och bidra till en hållbar samhällsutveckling i Jönköpings kommun. Hos Vätterhem har alla medarbetare möjligheter att påverka det egna arbetet och företaget som helhet. Vi har olika roller men samma värde för bolaget. Vår värdegrund LUTA innebär att vi prioriterar Långsiktighet, Utveckling, Trygghet och Ansvar i vårt arbete. År 2023 ska vi vara Sveriges ledande bostadsbolag med flest nöjda hyresgäster.

Ansök nu

Medarbetare inom trädgård och transport, City

Trädgårdsarbetare/Plantskolearbetare, trädgård
Läs mer Mar 5
Vi söker dig som vill bli en del av vårt team och ansvara för transporter på City! Här får du tillsammans med dina kollegor arbeta för att leverera högsta service och bidra till att våra bostadsområden är trivsamma för våra hyresgäster!
Är du intresserad av att jobba hos oss på City får du totalt 34 kollegor med Maths Carlgren som förvaltningschef. Du ingår i ett team tillsammans med reparatörer där Jan Magnusson är förvaltare och närmaste chef.
Som Transportansvarig hos oss kommer du jobba med varierande arbetsuppgifter som:
Transportuppdrag
Renhållning
Mindre anläggningsarbeten
Avfallshantering
Snöröjning
Installationer och byten av vitvaror
Inköp och beställning av varor och tjänster

Kvalifikationer:
Vi söker dig som har rätt inställning och erfarenhet av praktiskt arbete. Det är meriterande om du har erfarenhet av anläggningsarbete samt att köra hjullastare.
Du har en god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift med såväl kollegor som hyresgäster. Behärskar du även andra språk ser vi det som meriterande.
Då du arbetar över hela förvaltningsområdet är B-körkort ett krav.
Din person:
Som person är du noggrann, flexibel och självgående med förmåga att prioritera och ta egna initiativ. Du sätter alltid hyresgästen i centrum och brinner för att ge god service internt och externt. Då detta är viktigt för oss så kommer stor vikt att läggas vid personlig lämplighet.
Vi utgår från vår värdegrund LUTA; Långsiktighet, Utveckling, Trygghet och Ansvar, i allt vi gör. Som medarbetare hos oss är det viktigt att du aktivt arbetar utifrån dessa ledord.
Vårt erbjudande till dig:
Ett mångsidigt och fritt arbete där du själv har möjlighet att påverka din arbetsdag.
Vi erbjuder dig en arbetsplats där vi ständigt ser till medarbetarnas utveckling och trivsel.
Vi erbjuder dig internutbildning om det behövs, samt de verktyg du behöver för att du ska lyckas i ditt arbete

Övrig information och ansökan:
Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid, provanställning kan komma att tillämpas. Startdatum så snart som möjligt eller enligt överenskommelse.
För ytterligare information är du välkommen att kontakta: Jan Magnusson, förvaltare, 036-19 94 61
Kollektivavtal finns med fastighetsanställdas förbund. Fackliga frågor besvaras av Dan Gustafsson, 036-777 88 41
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 7 april 2024.
Varmt välkommen med din ansökan!
Krav
Erfarenhet av praktiskt arbete
God förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift
B-körkort

Meriterande
Erfarenhet av anläggningsarbete samt att köra hjullastare
Behärskar andra språk, utöver svenska



Om arbetsgivaren - Vätterhem
Vätterhem är ett av Smålands största bostadsbolag med över 88 % nöjda hyresgäster och en omsättning på ca 700 mkr. Vår vision är att utveckla framtidens stadsdelar och bidra till en hållbar samhällsutveckling i Jönköpings kommun. Hos Vätterhem har alla medarbetare möjligheter att påverka det egna arbetet och företaget som helhet. Vi har olika roller men samma värde för bolaget. Vår värdegrund LUTA innebär att vi prioriterar Långsiktighet, Utveckling, Trygghet och Ansvar i vårt arbete. År 2023 ska vi vara Sveriges ledande bostadsbolag med flest nöjda hyresgäster.

Ansök nu

Vätterhem söker sommarjobbare!

Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare
Läs mer Jan 25
Vi på Vätterhem söker semestervikarier! Varje sommar anställer vi cirka 100 medarbetare. Hoppas att du vill vara en av dem!
Vi söker dig som tycker om ett varierande, socialt och fysiskt arbete. Service är viktigt för dig och du vill bidra till att hålla det fint och tryggt på våra förvaltningsområden. Hos oss blir du en del av en härlig gemenskap där alla bidrar genom att ta ansvar för sina arbetsuppgifter.
Vi söker dig som:
Är engagerad, ansvarsfull och kan arbeta självständigt.
Har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift.
Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet och körkort.

Vi söker Fastighetsmedarbetare till Österängen, Råslätt, Råslätt Studie, Öxnehaga och City
Arbetsuppgifter:
Inre skötsel: städning av trapphus och allmänna utrymmen.
Mindre reparationer i lägenheter kan förekomma beroende på förvaltningsområde.
Yttre skötsel: rensa ogräs, klippa gräs och sophantering.

Vi söker Fastighetsvärdar och parkvärdar till Österängen
Arbetsuppgifter:
Inre skötsel: städning av trapphus och allmänna utrymmen.
Yttre skötsel: rensa ogräs, klippa gräs och sophantering.

Vi söker Trädgårdsarbetare till Råslätt och City/Strandängen
Arbetsuppgifter:
Grönyteskötsel: Gräsklippning, rensning av rabatter, bevattning av sommarblommor och transporter.

Vi söker Receptionist till Österängen och Råslätt
Arbetsuppgifter:
Besvara frågor i telefon
Besvara mejl samt övrigt arbete med våra system i datorn
Kundkontakt, ett bra bemötande och god service gentemot våra hyresgäster

Kvalifikationer: Telefon- och datorvana.
Vi söker Lokalvårdare till Råslätt/Råslätt Studie
Arbetsuppgifter:
Städ av lägenheter i första hand men även trapphus och lokaler kan förekomma. Det kan även ingå yttre skötsel på området.

Kvalifikationer: Körkort
Sommarjobbsveckorna på Vätterhem sträcker sig mellan v. 23 - 34 i olika perioder, beroende på område och arbetsuppgifter. Du arbetar måndag till fredag och arbetstiderna är 7–16. I urvalsfrågorna på nästa sida får du kryssa i de veckor, arbetsuppgifter och de/det område du önskar att jobba inom.
Om du har några frågor är du välkommen att kontakta: sommarjobb@vatterhem.se
Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt men senast den 31 mars 2024.
Välkommen med din ansökan!
Inför rekryteringsarbetet har Vätterhem tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Om arbetsgivaren - Vätterhem
Vätterhem är ett av Smålands största bostadsbolag med över 88 % nöjda hyresgäster och en omsättning på ca 700 mkr. Vår vision är att utveckla framtidens stadsdelar och bidra till en hållbar samhällsutveckling i Jönköpings kommun. Hos Vätterhem har alla medarbetare möjligheter att påverka det egna arbetet och företaget som helhet. Vi har olika roller men samma värde för bolaget. Vår värdegrund LUTA innebär att vi prioriterar Långsiktighet, Utveckling, Trygghet och Ansvar i vårt arbete. År 2023 ska vi vara Sveriges ledande bostadsbolag med flest nöjda hyresgäster.

Ansök nu

Vätterhem söker sommarjobbare!

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Jan 25
Vi på Vätterhem söker semestervikarier! Varje sommar anställer vi cirka 100 medarbetare. Hoppas att du vill vara en av dem!
Vi söker dig som tycker om ett varierande, socialt och fysiskt arbete. Service är viktigt för dig och du vill bidra till att hålla det fint och tryggt på våra förvaltningsområden. Hos oss blir du en del av en härlig gemenskap där alla bidrar genom att ta ansvar för sina arbetsuppgifter.
Vi söker dig som:
Är engagerad, ansvarsfull och kan arbeta självständigt.
Har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift.
Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet och körkort.

Vi söker Fastighetsmedarbetare till Österängen, Råslätt, Råslätt Studie, Öxnehaga och City
Arbetsuppgifter:
Inre skötsel: städning av trapphus och allmänna utrymmen.
Mindre reparationer i lägenheter kan förekomma beroende på förvaltningsområde.
Yttre skötsel: rensa ogräs, klippa gräs och sophantering.

Vi söker Fastighetsvärdar och parkvärdar till Österängen
Arbetsuppgifter:
Inre skötsel: städning av trapphus och allmänna utrymmen.
Yttre skötsel: rensa ogräs, klippa gräs och sophantering.

Vi söker Trädgårdsarbetare till Råslätt och City/Strandängen
Arbetsuppgifter:
Grönyteskötsel: Gräsklippning, rensning av rabatter, bevattning av sommarblommor och transporter.

Vi söker Receptionist till Österängen och Råslätt
Arbetsuppgifter:
Besvara frågor i telefon
Besvara mejl samt övrigt arbete med våra system i datorn
Kundkontakt, ett bra bemötande och god service gentemot våra hyresgäster

Kvalifikationer: Telefon- och datorvana.
Vi söker Lokalvårdare till Råslätt/Råslätt Studie
Arbetsuppgifter:
Städ av lägenheter i första hand men även trapphus och lokaler kan förekomma. Det kan även ingå yttre skötsel på området.

Kvalifikationer: Körkort
Sommarjobbsveckorna på Vätterhem sträcker sig mellan v. 23 - 34 i olika perioder, beroende på område och arbetsuppgifter. Du arbetar måndag till fredag och arbetstiderna är 7–16. I urvalsfrågorna på nästa sida får du kryssa i de veckor, arbetsuppgifter och de/det område du önskar att jobba inom.
Om du har några frågor är du välkommen att kontakta: sommarjobb@vatterhem.se
Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt men senast den 31 mars 2024.
Välkommen med din ansökan!
Inför rekryteringsarbetet har Vätterhem tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Om arbetsgivaren - Vätterhem
Vätterhem är ett av Smålands största bostadsbolag med över 88 % nöjda hyresgäster och en omsättning på ca 700 mkr. Vår vision är att utveckla framtidens stadsdelar och bidra till en hållbar samhällsutveckling i Jönköpings kommun. Hos Vätterhem har alla medarbetare möjligheter att påverka det egna arbetet och företaget som helhet. Vi har olika roller men samma värde för bolaget. Vår värdegrund LUTA innebär att vi prioriterar Långsiktighet, Utveckling, Trygghet och Ansvar i vårt arbete. År 2023 ska vi vara Sveriges ledande bostadsbolag med flest nöjda hyresgäster.

Ansök nu