Jönköping: Nu söker vi flera sommarjobbare inom administration

Hitta ansökningsinfo om jobbet Nu söker vi flera sommarjobbare inom administration i Jönköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Jönköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-09 // Varaktighet: Heltid

Har du erfarenhet inom kundservice och/eller administration samt gillar att ha många bollar i luften? Nu söker vi flera administratörer med känsla för kundservice till våra kunder runt om och i Jönköping! Om detta stämmer in på dig, tveka inte att söka idag!
Om tjänsten
Denna annons hänvisas till sommaren som påbörjas enligt överenskommelse alt start v24. De administrativa momenten variera men för att ge en bra kundupplevelse kräver denna roll att du kan ha många bollar i luften, vara serviceminded och klara av ett mångsidigt arbete. Det kan exempelvis vara flera tillhörande administrativa moment (sålda affärer, orderläggning men även att säkerställa projektering) via både mejl och telefon mot både kunder och kollegor.
Arbetsuppgifter
• Tillhandahålla och ge en bra kundupplevelse
• Beroende på uppdrag kan de administrativa momenten variera men kan ex innebära orderläggning, vara delaktig i sålda affärer, säkerställa projektering och kundsupport via mejl och telefon
Om dig
Du som är social, positiv och serviceminded, kan ha många bollar i luften kommer ha en god grund att stå på. Är du dessutom flexibel och ansvarstagande, samt har ett logiskt tankesätt kommer du att trivas utmärkt med arbetsuppgifterna. Du har en god administrativ förmåga och lätt för att lära dig olika program. Din vana vid professionellt kundbemötande kommer att bidra till nöjda kunder!
Viktigt för tjänsten:
• Du behärskar både svenska samt engelska i både telefon och i mailform
• Du behöver ha en vana vid att arbeta med officeprogrammen
Meriterande men inte ett krav för tjänsten:
• Erfarenhet av affärssystem
• Erfarenhet av att ha arbetat i projekt
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Som en del av rekryteringsprocessen arbetar vi med ett logik- och en personlighetstest som automatiskt skickas ut till dig i inledande del av rekryteringsprocessen.
Om Adecco
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar.
På Adecco försöker vi hitta rätt person, med rätt kompetens på rätt plats. Därav ser vi dig som en av våra grundpelare varpå vi erbjuder följande förmåner inom bolaget: kollektivavtal, friskvårdsbidrag, tjänstepension, försäkringar, terminalglasögon, kompetensutveckling och en marknadsmässig lön.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, William Maklin: william.maklin@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
 
Sökord: administration, kundtjänst, projekt, affärssystem, heltid, Jönköping

Alla platsannonser →

Andra jobb i Jönköping som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Jönköping som Administrativ assistent.

Administratör till Cramo

Läs mer Mar 20
Sedan 2020 är Cramo en del av Boels Rental och tillsammans är vi Europas ledande uthyrningsleverantör. Som helhetsleverantör av uthyrning av maskiner, utrustning och tjänster hjälper vi små och stora företag inom byggbranschen, men även till industriprojekt, offentlig sektor och privatkunder . Vi växer och söker därför en Administratör till vår Trade Depå i Taberg, Jönköping.

Cramo är en ledande aktör inom byggindustrin, vi fokuserar på innovativ uthyrning av utrusning för att främja en hållbar utveckling. Vi strävar efter att driva framgångsrika automatiserings- och digitaliseringsprojekt för att stärka både vår uthyrningsverksamhet och supportavdelningar

Tjänsten: Som Administratör kommer du att arbeta tillsammans med dina kollegor på avdelningen Fleet Used Equipment. Gruppen ansvarar för att maximera värdet av våra använda produkter och maskiner genom att sälja dem till andra företag, individer eller entreprenörer. Du kommer att ha nära kontakt med våra kunder och du kommer framför allt att arbeta med administration av in och ut leveranser i våra avtalssystem. Du kommer även att:

- Fota samt dokumentera alla inkommande maskiner som ska säljas, för att sedan publicera annons på vår hemsida.
- Besvara frågor från kunder och kollegor via telefon och e-post i hela Europa gällande bland annat transport och tillgänglighet av maskiner samt pris och offerter.
- Assistera med administrativa uppgifter såsom att offerera och faktura.

Framåt kommer vi att fokusera på digitalisering och automatisering genom implementering av nya system och du kommer i din roll att bidra till detta. Vi kommer att arbeta med förändring av processer för att optimera vårt arbete. Att hitta balansen mellan att få saker gjorda och hur de kan förbättras är därför avgörande.
Din bakgrund:

Du har fullgjort gymnasieutbildning, goda kunskaper i Officepaketet och är en van användare av systemstöd. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska både skriftligt och muntlig. Erfarenhet från byggbranschen eller närliggande bransch är meriterande. Vi förväntar oss inte att du ska ha kunskap om våra nischade produkter men värdesätter nyfikenhet och viljan att lära sig och utvecklas tillsammans med oss.

Som person är du positiv, flexibel och utåtriktad. Du är självgående och en god lagspelare som tycker om att hjälpa till där det behövs och trivs med att ha många kontaktytor. Du har en central roll på vår Trade Depå i Jönköping och det är därför viktigt att du är kontaktskapande och serviceinriktad.

Vad erbjuder vi dig?
På Cramo arbetar vi tillsammans och stöttar varandra. Alla är lika viktiga. Vi har en arbetsmiljö som uppmanar till samarbete, där vi stöttar och delar kunskap med varandra på alla nivåer i företaget. Det är det som skapar vår sanna laganda. Att omge sig av fantastiska, kompetenta medarbetare är en viktig anledning till att vi går till arbetet varje dag. Cramo erbjuder dig en utvecklande arbetsplats med en positiv företagskultur, goda anställningsvillkor och personalförmåner.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Sophie Welin på sophie.welin@cramo.com

As part of the sharing economy, Cramo is one of the leading providers of equipment rental services in Europe and a frontrunner in sustainability and digital innovation in the rental industry.

We offer a full range of state-of-the-art construction machinery and equipment, innovative digital solutions as well as value-adding services to construction companies and customers in trade, industry and the public sector, as well as private customers.

We serve more than 100,000 customers through a network of 200 depots and a digital solution with an easy-to-access web portal and mobile applications. Through our digital solutions, we simplify the whole rental process and make it easier for our customers to plan, rent and manage equipment digitally, get a better overview of their rentals and manage returns of equipment. By making the sharing of our rental solutions and services easy and convenient, we are also driving the development towards a sharing economy across the industry.

Since 2020, Cramo is part of the Boels-Cramo Group which employs some 7,500 rental professionals in 17 countries across Europe, creating a culture defined by the values Attitude, Boels as one and Commitment. Cramo employs some 1800 rental professionals in Finland, Sweden, Norway, Estonia, Lithuania and Latvia.

Ansök nu

Administratör till Cramo

Läs mer Mar 22
Sedan 2020 är Cramo en del av Boels Rental och tillsammans är vi Europas ledande uthyrningsleverantör. Som helhetsleverantör av uthyrning av maskiner, utrustning och tjänster hjälper vi små och stora företag inom byggbranschen, men även till industriprojekt, offentlig sektor och privatkunder . Vi växer och söker därför en Administratör till vår Trade Depå i Taberg, Jönköping.

Cramo är en ledande aktör inom byggindustrin, vi fokuserar på innovativ uthyrning av utrusning för att främja en hållbar utveckling. Vi strävar efter att driva framgångsrika automatiserings- och digitaliseringsprojekt för att stärka både vår uthyrningsverksamhet och supportavdelningar

Tjänsten: Som Administratör kommer du att arbeta tillsammans med dina kollegor på avdelningen Fleet Used Equipment. Gruppen ansvarar för att maximera värdet av våra använda produkter och maskiner genom att sälja dem till andra företag, individer eller entreprenörer. Du kommer att ha nära kontakt med våra kunder och du kommer framför allt att arbeta med administration av in och ut leveranser i våra avtalssystem. Du kommer även att:

- Fota samt dokumentera alla inkommande maskiner som ska säljas, för att sedan publicera annons på vår hemsida.
- Besvara frågor från kunder och kollegor via telefon och e-post i hela Europa gällande bland annat transport och tillgänglighet av maskiner samt pris och offerter.
- Assistera med administrativa uppgifter såsom att offerera och faktura.

Framåt kommer vi att fokusera på digitalisering och automatisering genom implementering av nya system och du kommer i din roll att bidra till detta. Vi kommer att arbeta med förändring av processer för att optimera vårt arbete. Att hitta balansen mellan att få saker gjorda och hur de kan förbättras är därför avgörande.
Din bakgrund:

Du har fullgjort gymnasieutbildning, goda kunskaper i Officepaketet och är en van användare av systemstöd. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska både skriftligt och muntlig. Erfarenhet från byggbranschen eller närliggande bransch är meriterande. Vi förväntar oss inte att du ska ha kunskap om våra nischade produkter men värdesätter nyfikenhet och viljan att lära sig och utvecklas tillsammans med oss.

Som person är du positiv, flexibel och utåtriktad. Du är självgående och en god lagspelare som tycker om att hjälpa till där det behövs och trivs med att ha många kontaktytor. Du har en central roll på vår Trade Depå i Jönköping och det är därför viktigt att du är kontaktskapande och serviceinriktad.

Vad erbjuder vi dig?
På Cramo arbetar vi tillsammans och stöttar varandra. Alla är lika viktiga. Vi har en arbetsmiljö som uppmanar till samarbete, där vi stöttar och delar kunskap med varandra på alla nivåer i företaget. Det är det som skapar vår sanna laganda. Att omge sig av fantastiska, kompetenta medarbetare är en viktig anledning till att vi går till arbetet varje dag. Cramo erbjuder dig en utvecklande arbetsplats med en positiv företagskultur, goda anställningsvillkor och personalförmåner.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Sophie Welin på sophie.welin@cramo.com

As part of the sharing economy, Cramo is one of the leading providers of equipment rental services in Europe and a frontrunner in sustainability and digital innovation in the rental industry.

We offer a full range of state-of-the-art construction machinery and equipment, innovative digital solutions as well as value-adding services to construction companies and customers in trade, industry and the public sector, as well as private customers.

We serve more than 100,000 customers through a network of 200 depots and a digital solution with an easy-to-access web portal and mobile applications. Through our digital solutions, we simplify the whole rental process and make it easier for our customers to plan, rent and manage equipment digitally, get a better overview of their rentals and manage returns of equipment. By making the sharing of our rental solutions and services easy and convenient, we are also driving the development towards a sharing economy across the industry.

Since 2020, Cramo is part of the Boels-Cramo Group which employs some 7,500 rental professionals in 17 countries across Europe, creating a culture defined by the values Attitude, Boels as one and Commitment. Cramo employs some 1800 rental professionals in Finland, Sweden, Norway, Estonia, Lithuania and Latvia.

Ansök nu

Teknisk administratör

Läs mer Jan 26
Om kunden
Kunden är ledande inom konsumentsegmentet i sin nisch och produkterna säljs världen över. Mer information ges vid intervjutillfälle.

Om tjänsten
Som teknisk administratör kommer du att vara den interna koordinatorn för alla aktiviteter gällande immateriella rättigheter (IPR) och vara huvudkontakt gentemot externa patentadvokater. Du kommer också att administrera data/information kring exempelvis produkters SKU nummer, testrapporter och följa upp och säkerställa att leverantörer och nya ändringar är uppdaterade både i ett PLM system och i ett dokumenthanteringssystem.

Vi söker dig som är en erfaren administratör, (gärna från en teknisk verksamhet), som trivs långsiktigt med administrativa uppgifter. Eftersom rollen innebär många olika kontaktytor är det viktigt att du är en god kommunikatör och du drar dig inte för att prata om tekniska frågor med ingenjörer. Företaget är ett globalt bolag och därmed är det ett krav att du både pratar och skriver flytande på engelska. Som person är du också självgående, duktig på att prioritera och strukturera och har du ett tekniskt intresse är ett plus!

Övrigt

Lön: Fast månadslön
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid
Placeringsort: Jönköping

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag!

Om oss
Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen.

Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards 2022 och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag (20-49 anställda) och Årets Raket (Rekrytering). Läs mer om utmärkelserna här (https://www.procruitment.se/arets-raket-och-arets-rekryteringsfoeretag).

Ansök nu

Nu söker vi flera sommarjobbare inom administration!

Läs mer Apr 9
Har du erfarenhet inom kundservice och/eller administration samt gillar att ha många bollar i luften? Nu söker vi flera administratörer med känsla för kundservice till våra kunder runt om och i Jönköping! Om detta stämmer in på dig, tveka inte att söka idag!
Om tjänsten
Denna annons hänvisas till sommaren som påbörjas enligt överenskommelse alt start v24. De administrativa momenten variera men för att ge en bra kundupplevelse kräver denna roll att du kan ha många bollar i luften, vara serviceminded och klara av ett mångsidigt arbete. Det kan exempelvis vara flera tillhörande administrativa moment (sålda affärer, orderläggning men även att säkerställa projektering) via både mejl och telefon mot både kunder och kollegor.
Arbetsuppgifter
• Tillhandahålla och ge en bra kundupplevelse
• Beroende på uppdrag kan de administrativa momenten variera men kan ex innebära orderläggning, vara delaktig i sålda affärer, säkerställa projektering och kundsupport via mejl och telefon
Om dig
Du som är social, positiv och serviceminded, kan ha många bollar i luften kommer ha en god grund att stå på. Är du dessutom flexibel och ansvarstagande, samt har ett logiskt tankesätt kommer du att trivas utmärkt med arbetsuppgifterna. Du har en god administrativ förmåga och lätt för att lära dig olika program. Din vana vid professionellt kundbemötande kommer att bidra till nöjda kunder!
Viktigt för tjänsten:
• Du behärskar både svenska samt engelska i både telefon och i mailform
• Du behöver ha en vana vid att arbeta med officeprogrammen
Meriterande men inte ett krav för tjänsten:
• Erfarenhet av affärssystem
• Erfarenhet av att ha arbetat i projekt
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Som en del av rekryteringsprocessen arbetar vi med ett logik- och en personlighetstest som automatiskt skickas ut till dig i inledande del av rekryteringsprocessen.
Om Adecco
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar.
På Adecco försöker vi hitta rätt person, med rätt kompetens på rätt plats. Därav ser vi dig som en av våra grundpelare varpå vi erbjuder följande förmåner inom bolaget: kollektivavtal, friskvårdsbidrag, tjänstepension, försäkringar, terminalglasögon, kompetensutveckling och en marknadsmässig lön.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, William Maklin: william.maklin@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
 
Sökord: administration, kundtjänst, projekt, affärssystem, heltid, Jönköping

Ansök nu

Deltidsjobb som administrativ assistent hos Husqvarna Group!

Läs mer Apr 26
Letar du efter en spännande möjlighet att utveckla dina administrativa färdigheter samtidigt som du får en inblick i en ledande global organisation? Som administrativ assistent på deltid till Husqvarna Group, ansluter du dig till kompetent team inom patentavdelningen och får möjlighet att stötta dem i arbetet med patent och immateriella rättigheter.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu för kunds räkning en administrativ assistent på deltid till deras patentavdelning. Husqvarna Group lägger varje år stora resurser på både forskning och utveckling, dessa ansträngningar har resulterat i flertalet patent runt om i hela världen. Dessa patenträttigheter är centrala för koncernens framgång och integritet inom branschen. Skyddet av deras patenterade teknik tas på största allvar och de vill därmed säkerställa att den används utan behörig licens.

I den här rollen får du möjligheten att bli del av ett seniort team och stötta dem i det administrativa arbetet kopplat till patent och immateriella rättigheter. Arbetet inkluderar allt från att digitalisera och skanna in olika dokument kopplat till patenten och frister, till att sköta fysiska och digitala signeringar kopplat till Husqvarnas varumärke.

VI SÖKER DIG SOM
- Har pågående eftergymnasiala studier och minst 1,5 år kvar
- Har goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kollegor

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Problemlösande
- Kvalitetsmedveten

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Husqvarna Group har över 330 år av innovation i bagaget och identifierar sig själva som världens äldsta start up. Ett stort och världsledande företag sett till omsättning men ett litet och familjärt bolag i väggarna. Allas idéer välkomnas och uppskattas. Det är nära mellan avdelningarna och utvecklingsambitioner flödar i koncernen. Vad gör Husqvarna då i det dagliga arbetet? Jo de levererar skogs-, park- och trädgårdsprodukter för professionella användare. De för samman hög prestanda, användarvänlighet och säkerhet och erbjuder ett brett och växande sortiment med produkter och tillbehör, där allt från motorsågar och kapmaskiner till robotgräsklippare ingår.

Ansök nu

Andra jobb i Jönköping från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Jönköping från Adecco Sweden AB .

Nu söker vi flera sommarjobbare inom administration!

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Apr 9
Har du erfarenhet inom kundservice och/eller administration samt gillar att ha många bollar i luften? Nu söker vi flera administratörer med känsla för kundservice till våra kunder runt om och i Jönköping! Om detta stämmer in på dig, tveka inte att söka idag!
Om tjänsten
Denna annons hänvisas till sommaren som påbörjas enligt överenskommelse alt start v24. De administrativa momenten variera men för att ge en bra kundupplevelse kräver denna roll att du kan ha många bollar i luften, vara serviceminded och klara av ett mångsidigt arbete. Det kan exempelvis vara flera tillhörande administrativa moment (sålda affärer, orderläggning men även att säkerställa projektering) via både mejl och telefon mot både kunder och kollegor.
Arbetsuppgifter
• Tillhandahålla och ge en bra kundupplevelse
• Beroende på uppdrag kan de administrativa momenten variera men kan ex innebära orderläggning, vara delaktig i sålda affärer, säkerställa projektering och kundsupport via mejl och telefon
Om dig
Du som är social, positiv och serviceminded, kan ha många bollar i luften kommer ha en god grund att stå på. Är du dessutom flexibel och ansvarstagande, samt har ett logiskt tankesätt kommer du att trivas utmärkt med arbetsuppgifterna. Du har en god administrativ förmåga och lätt för att lära dig olika program. Din vana vid professionellt kundbemötande kommer att bidra till nöjda kunder!
Viktigt för tjänsten:
• Du behärskar både svenska samt engelska i både telefon och i mailform
• Du behöver ha en vana vid att arbeta med officeprogrammen
Meriterande men inte ett krav för tjänsten:
• Erfarenhet av affärssystem
• Erfarenhet av att ha arbetat i projekt
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Som en del av rekryteringsprocessen arbetar vi med ett logik- och en personlighetstest som automatiskt skickas ut till dig i inledande del av rekryteringsprocessen.
Om Adecco
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar.
På Adecco försöker vi hitta rätt person, med rätt kompetens på rätt plats. Därav ser vi dig som en av våra grundpelare varpå vi erbjuder följande förmåner inom bolaget: kollektivavtal, friskvårdsbidrag, tjänstepension, försäkringar, terminalglasögon, kompetensutveckling och en marknadsmässig lön.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, William Maklin: william.maklin@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
 
Sökord: administration, kundtjänst, projekt, affärssystem, heltid, Jönköping

Ansök nu

Montörer till våra kunder i Jönköping

Maskinmontör
Läs mer Apr 29
Om tjänsten
Som montör kommer du att arbeta med en modern och i högsta grad en automatiserad industri. Arbetet som montör skiljer sig därför från hur montering var förr i tiden. Numera handlar montörsyrket mycket om noggrannhet, fingerfärdighet och kvalitetskänsla, med koncentration och uthållighet snarare än fysisk råstyrka. Arbetsmiljön är ren och präglas av ordning och reda. För att kvaliteten på slutprodukten ska bli så hög som möjligt gäller det att varje detalj finslipas och utförs standardiserat enligt plan. Rent konkret handlar det om att montera samman delar, att hålla ordning på din arbetsplats samt att hantera material.

I din roll som montör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Montering vid taktade linor
- Hantera material

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med tillsättning löpande. Skiftarbete kan förekomma.

Om dig
Vi söker dig som trivs att jobba inom industrin. Vår kund mäter kvalitet ner på mikrometernivå, vilket för dig innebär att din kvalitetsmedvetenhet behöver matcha kundens krav. Din arbetsmoral, flitighet och vilja att göra ett bra jobb är förutsättningar för att vara aktuell för tjänsten.
Vidare söker vi dig som är noggrann och har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Adecco och våra kunder. Du är ansvarsfull, stresstålig, lättlärd och har en god känsla för detaljer. För att lyckas i rollen ser vi att du är ambitiös, har en hög servicenivå och en god samarbetsförmåga.

Krav för tjänsten är:
- Flytande svenska i både tal och skrift
- Körkort och tillgång till bil

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Fredrik Englund, fredrik.englund@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Montör, Montörer, Industri, Huskvarna, Jönköping, Adecco

Ansök nu

Maskinoperatörer till kund i Jönköping

Maskinoperatör, mekanisk verkstad
Läs mer Apr 11
Är du maskinoperatör, kommunikativ och gillar att jobba i ett team. Då ska du söka jobbet! 

Om tjänsten
Som maskinoperatör ansvarar och övervakar du att din maskin fungerar utan komplikationer. Du bör vara fokuserad och uppmärksam på eventuella fel som kan uppstå. Du kommer att följa instruktioner som ges digitalt på svenska. Därför ser vi att du är flytande i svenska när det kommer till läsförståelse och tal. Du kommer att arbeta dagtid eller eventuellt även 2-skift.

I din roll som operatör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Maskinövervakning
- Felsöka
- Påfyllning av material
- Reparera lättare fel i maskinen

Om dig
Är du en person som tycker om att jobba inom industrin och har ett stort teknikintresse, då är detta något för dig. Vi tror att du trivs med ansvar och är initiativrik. Har du tidigare arbetat som maskinoperatör eller inom industrin är detta ett stort plus. Du är en person som passar tider och växer med ansvar samt nyfiken och vill lära dig nya saker.

Viktigt för tjänsten är:
- Tekniskt intresse
- Kommunikativ
- Noggrann samt ansvarsfull
Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om tjänsten
Som maskinoperatör ansvarar och övervakar du att din maskin fungerar utan komplikationer. Du bör vara fokuserad och uppmärksam på eventuella fel som kan uppstå. Du kommer att följa instruktioner som ges digitalt på svenska. Därför ser vi att du är flytande i svenska när det kommer till läsförståelse och tal. Du kommer att arbeta dagtid eller eventuellt även 2-skift.

I din roll som operatör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Maskinövervakning
- Felsöka
- Påfyllning av material
- Reparera lättare fel i maskinen

Om dig
Är du en person som tycker om att jobba inom industrin och har ett stort teknikintresse, då är detta något för dig. Vi tror att du trivs med ansvar och är initiativrik. Har du tidigare arbetat som maskinoperatör eller inom industrin är detta ett stort plus. Du är en person som passar tider och växer med ansvar samt nyfiken och vill lära dig nya saker.

Viktigt för tjänsten är:
- Tekniskt intresse
- Kommunikativ
- Noggrann samt ansvarsfull
Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar.
På Adecco försöker vi hitta rätt person, med rätt kompetens på rätt plats. Därav ser vi dig som en av våra grundpelare varpå vi erbjuder följande förmåner inom bolaget: kollektivavtal, friskvårdsbidrag, tjänstepension, försäkringar, terminalglasögon, kompetensutveckling och en marknadsmässig lön.

När får jag svar från Adecco?
Denna annons riktar sig inte mot ett förutbestämt uppdrag eller en specifik tjänst och finns med andra ord inget slutdatum för annonsen. Därav kan vi inte garantera en snabb återkoppling men återkopplar givetvis om din profil skulle passa till nästa inkommande uppdrag!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Eddie Avdic via eddie.avdic@adecco.se.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Tillsättning sker löpande, välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Mskinoperatörer till kund i Jönköping

Maskinoperatör, mekanisk verkstad
Läs mer Apr 10
Är du maskinoperatör, kommunikativ och gillar att jobba i ett team. Då ska du söka jobbet! 

Om tjänsten
Som maskinoperatör ansvarar och övervakar du att din maskin fungerar utan komplikationer. Du bör vara fokuserad och uppmärksam på eventuella fel som kan uppstå. Du kommer att följa instruktioner som ges digitalt på svenska. Därför ser vi att du är flytande i svenska när det kommer till läsförståelse och tal. Du kommer att arbeta dagtid eller eventuellt även 2-skift.

I din roll som operatör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Maskinövervakning
- Felsöka
- Påfyllning av material
- Reparera lättare fel i maskinen

Om dig
Är du en person som tycker om att jobba inom industrin och har ett stort teknikintresse, då är detta något för dig. Vi tror att du trivs med ansvar och är initiativrik. Har du tidigare arbetat som maskinoperatör eller inom industrin är detta ett stort plus. Du är en person som passar tider och växer med ansvar samt nyfiken och vill lära dig nya saker.

Viktigt för tjänsten är:
- Tekniskt intresse
- Kommunikativ
- Noggrann samt ansvarsfull
Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om tjänsten
Som maskinoperatör ansvarar och övervakar du att din maskin fungerar utan komplikationer. Du bör vara fokuserad och uppmärksam på eventuella fel som kan uppstå. Du kommer att följa instruktioner som ges digitalt på svenska. Därför ser vi att du är flytande i svenska när det kommer till läsförståelse och tal. Du kommer att arbeta dagtid eller eventuellt även 2-skift.

I din roll som operatör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Maskinövervakning
- Felsöka
- Påfyllning av material
- Reparera lättare fel i maskinen

Om dig
Är du en person som tycker om att jobba inom industrin och har ett stort teknikintresse, då är detta något för dig. Vi tror att du trivs med ansvar och är initiativrik. Har du tidigare arbetat som maskinoperatör eller inom industrin är detta ett stort plus. Du är en person som passar tider och växer med ansvar samt nyfiken och vill lära dig nya saker.

Viktigt för tjänsten är:
- Tekniskt intresse
- Kommunikativ
- Noggrann samt ansvarsfull
Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar.
På Adecco försöker vi hitta rätt person, med rätt kompetens på rätt plats. Därav ser vi dig som en av våra grundpelare varpå vi erbjuder följande förmåner inom bolaget: kollektivavtal, friskvårdsbidrag, tjänstepension, försäkringar, terminalglasögon, kompetensutveckling och en marknadsmässig lön.

När får jag svar från Adecco?
Denna annons riktar sig inte mot ett förutbestämt uppdrag eller en specifik tjänst och finns med andra ord inget slutdatum för annonsen. Därav kan vi inte garantera en snabb återkoppling men återkopplar givetvis om din profil skulle passa till nästa inkommande uppdrag!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Eddie Avdic via eddie.avdic@adecco.se.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Tillsättning sker löpande, välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Administratör med fokus på tekniskt orienterade uppgi??er

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Apr 9
Administratör med fokus på tekniskt orienterade uppgifter

Vi söker en driven och engagerad administratör för att stötta teknikavdelning för
kunds räkning. Detta är en sex månaders vikariat med start omgående.
Tjänsten finns i Jönköping.

Arbetsuppgifter

• Stötta teknikavdelningen med tekniskt orienterade uppgifter
• Hantera grundläggande va uppgifter såsom uppföljning och reklamationer
• Arbeta med systemet SAP för att underlätta processer och arbetsflöden

Kvalifikationer

• Erfarenhet av att arbeta med SAP är meriterande
• Förmåga att snabbt lära sig och vilja bidra all verksamheten
• Prestigelös attityd med en stark drivkraft att uppnå resultat
• Förmåga att skapa struktur och utföra uppgifter noggrant och effektivt
• Självgående och vågar ta egna initiativ
• Flytande svenska och god engelska, både i tal och skrift

Personliga egenskaper

Vi söker en person som snabbt kan sätta sig in i nya rutiner och känna sig trygg i sin roll. 
En trygg och självgående individ som vågar ta för sig och hantera uppgifter med 
noggrannhet och effektivitet. Du förväntas kommunicera smidigt på både svenska och engelska, samt trivas med att arbeta i en dynamisk miljö. 

Om detta låter som en roll som passar dig, så ser vi fram emot din ansökan.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Elisabeth Tengmer via elisabeth.tengmer@adecco.se
Vi tar inte emot ansökningar via mail. Har du frågor angående registrering, var god
kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Husqvarna AB söker gjutare

Konstruktör, tillverkningsindustri
Läs mer Apr 9
Om tjänsten
Som gjutare kommer du att arbeta med gjutning, rensning, smältning, slipning och kvalitetskontroller. Du kommer tillsammans med ditt skiftlag sköta driften på gjuteriet, där arbetstiden under upplärning ligger på 2-skift, sedan ska man kunna vara skiftbar på alla skift samt nattjobb. Som person är du nyfiken, stresstålig och har ett säkerhetstänk. Du ska vara villig att lära dig samt viljan att ständigt utvecklas i företagets processer.

I din roll som gjutare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Processövervakning
- Kvalitetskontroll
- Gjutning

Tjänsten som gjutare är ett konsultuppdrag med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som tidigare har jobbat som gjutare alternativt jobbat i en tung industri eller har relevant utbildning. Eftersom att du kommer jobba i ett team är det viktigt att du har en hög samarbetsförmåga, samt att svenska språket är flytande i tal och läsförståelse. Ett annat krav är B-körkort.
Vidare ser vi att du tänker på säkerheten och har ett tekniskt intresse. 

Viktigt för tjänsten är:
- Säkerhethetstänk
- Erfarenhet av processövervakning och styrsystem
- Samarbetsförmåga

Om du har truckkort och travers är det meriterande men inget krav.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Vår storlek gör att vi har många kunder stora som små, nationell som internationella i de flesta branscher. En anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer, det finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om anställningen
Tjänsten som gjutare  är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Ansök nu